Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet van plan het te proberen. Maar vooralsnog denk ik dat HW gelijk heeft. Sommige gevoelens zijn gewoon als een oerinstinct en daar hoort een seksdrive gewoon bij
Kon?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit bitchy gevonden, ook niet toen ik je nog helemaal niet kon en alleen maar je posts voorbij zag komen.
Grote mond en brutaal ?
Bitchy ?
Die invloed hebben we op elkaar he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, maar tegen jou ben ik natuurlijk hoe dan ook lief.
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.quote:
Scherp !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet beter aan jou vragen?![]()
Wie dan wel? Want dat lijkt me belangrijker in jouw situatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan zo zeggen: adhv haar post gedrag hier zou ik haar niet doen.
Ook niet als ze haar kont tegen mijn kruis drukt. Sterker nog, doet ze dat dan duw ik haar weg.
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.
Iedere regel heeft een uitzonderingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.
Genoeg anderen. En nee, ik noem geen namen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie dan wel? Want dat lijkt me belangrijker in jouw situatie
Ik vind het wel typerend trouwens dat je mensen zo enorm in een hoekje duwt terwijl je slechts een flinter van hun persoonlijkheid hebt gezien. Doe je dat altijd? Want ik kan je verzekeren dat je dan een hoop leuke mensen misloopt
Dat kon ik heul nie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.
[..]
Kon is in het zinsverband dat jij gebruikte, een niet bestaand woordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die invloed hebben we op elkaar he.![]()
Maar ook voordat wij samen waren heb ik geen enkele keer bij een post van je gedacht : ''jezus wat een bitch'', maar misschien dat mijn definitie van bitch anders is ofzo, kan ook.
Maar we dwalen af geloof ik.
[..]
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.
[..]
Scherp !
Marietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeld
En jij gaat te vaak serieus in op dingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon is in het zinsverband dat jij gebruikte, een niet bestaand woord
Als ik diegene niet leuk vind is het zelfbeheersing. En daar hoef ik dan weinig moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Tis een beetje een discussie van lek m'n vestje
Net zo ver van ieders bed als: Als Ripley nou eens voorover zou buigen voor Ang3l, zou die dan op de lillende lapjes kloppen met z'n kleffe dop?
Dat gaat niet gebeuren! Waarom zouden we er dan over nadenken!
..... ik dacht er over na...........
Als jij geen homo was zou jij dat echt wel doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Tis een beetje een discussie van lek m'n vestje
Net zo ver van ieders bed als: Als Ripley nou eens voorover zou buigen voor Ang3l, zou die dan op de lillende lapjes kloppen met z'n kleffe dop?
Dat gaat niet gebeuren! Waarom zouden we er dan over nadenken!
..... ik dacht er over na...........
Ongetwijfeld. Maar dan wel bij leuke vrouwen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere regel heeft een uitzondering
Jij bent een tukker, ga jij die jongen nu vertellen wat ABN is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij gaat te vaak serieus in op dingen.
hallo Pieter-Janquote:
Ja... Nogal omgekeerde wereld hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent een tukker, ga jij die jongen nu vertellen wat ABN is?
Kon is Rotterdams voor kende... zover ik weet .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |