Precies, daarom vroeg ik ook of er ooit iemand was geweest die overduidelijk seks met hem wilde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
GvsE vind ik absoluut niet bitchy, eerder een onzeker jong meisje dat een stoer frontje opzet
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
RZ is geen echte man.
Echte mannen weerstaan the pussy niet.
Ben jij ook maagd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
Ze doet Bitchy, ik ben er niet van overtuigd dat ze het ook echt is als het daar op aan zou komen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Hier net zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willen
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .
Das ook de reden waarom ik nog nooit heb gedated via het fobo/FOK!, ik moet iemand in het echt zien..
Maar goed, ik pretendeer je niet zo goed te kennen, maar ik blijf wel achter mijn mening staan.
zoals jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bitchy types zijn vaak lang niet zo bitchy als ze lijken.
Dan is het een compleet ander verhaal.quote:
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed ietsquote:
Dat inderdaad. Vrouwen waar ik niks van moet hebben doen me ook niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Stakky het volgende:
[..]
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.
Als ik niks van d'r moet hebben, dan gaat dat ook niet opeens veranderen als ze aangeeft sex te willen.
Dat bedoel ik nou juist, haar uitstraling zie je niet via een fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.
En dat is voor mij een enorme afknapper.
Ik weet ook wel dat er zat mannen met net zo'n grote bek zijn als ik, maar als het puntje bij het paaltje komt, ze de dame in kwestie haast smeken om door te gaan.
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed iets
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensen
Slijmbalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensen
Nee, maar hoe ze overkomt, dat maakt bij mij mensen mooi of lelijk. Ze komt ook over als een enorme heks en dan heb ik al gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou juist, haar uitstraling zie je niet via een foto.
Uitstraling is de manier van doen, lichaamstaal, ook stem etc. Dat kan je niet beoordelen via een foto, ik vond (stom voorbeeld, I know) Chantal Janzen gewoon een chick, tot ze naast me stond, met me praatte en lachte, toen pas zag ik hoe mooi ze eigenlijk is (was wel een tijdje terug, pre-koter).
Ach,zolang het puur voor de sex is,zonder gezeik achteraf...Dan prikken wij mannen graag door dat bitchy heen hoor. Al is een bitch,tegen de tijd dat ze met iemand naar bed willen,nooit zo bitchy meer hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.
En dat is voor mij een enorme afknapper.
Ik weet ook wel dat er zat mannen met net zo'n grote bek zijn als ik, maar als het puntje bij het paaltje komt, ze de dame in kwestie haast smeken om door te gaan.
Ook zonder GHB, geef maar toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou zelfs ik ga overstag als GvsE op d'r knietjes gaat voor me (en ik een krat bier opheb en in 1 van de flesjes GHB zat)
uhu maar da's weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vrouwen waar ik niks van moet hebben doen me ook niks.
Een ander verhaal wordt het als ik haar ook maar enigzins aardig vind natuurlijk.
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ze overkomt, dat maakt bij mij mensen mooi of lelijk. Ze komt ook over als een enorme heks en dan heb ik al gegeten en gedronken.
Nee, drop the act, daar heb je meer aan.quote:
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,zolang het puur voor de sex is,zonder gezeik achteraf...Dan prikken wij mannen graag door dat bitchy heen hoor. Al is een bitch,tegen de tijd dat ze met iemand naar bed willen,nooit zo bitchy meer hoor.
Hoor je wel eens
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.
Nog een punt is dat op het moment dat (wel beetje aantrekkelijke vrouw, geen spook of zeekoe) je eenbeetje opgeilt je ene brein de controle overgeeft aan het brein tussen je benen.
Maar goed, ik ga je niet kunnen overtuigen, dat moet een chick maar doen op een meet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zal altijd wel bij tijd en wijle soms bitchy zijn, maar dat is iedereen.
Hier klink je gewoon heel erg verbitterd hoor.. nofi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.
En daarbij lijkt het me ook zo'n type die uitgebreid gaat vertellen hoe slecht het was, afgezien het feit of het dat was of niet.
Nuchter nietquote:
HW, op het forum beoordeel je iemand aan de hand van zijn/haar posts.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.
Nog een punt is dat op het moment dat (wel beetje aantrekkelijke vrouw, geen spook of zeekoe) je eenbeetje opgeilt je ene brein de controle overgeeft aan het brein tussen je benen.
Maar goed, ik ga je niet kunnen overtuigen, dat moet een chick maar doen op een meet.
dus je wilt wel maar durft nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
En daarbij lijkt het me ook zo'n type die uitgebreid gaat vertellen hoe slecht het was, afgezien het feit of het dat was of niet.
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zal altijd wel bij tijd en wijle soms bitchy zijn,
Nee hoorquote:maar dat is iedereen.
Your loss, denk ik danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuchter nietZoenen wel hoor. Sex niet.
Zit er een brein tussen mijn benen?!?!?quote:
Ik ken haar niet goed ofzo,maar ik heb niet het idee dat ze zo evil is al je nu denktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.
En weer ondermijn je je eigen mening, je beoordeelt dr adhv dr posts, maar je hebt dus geen idee hoe ze IRL isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HW, op het forum beoordeel je iemand aan de hand van zijn/haar posts.
En inderdaad, je gaat mij niet overtuigen.
Ik was eerder wel gewoon een takkewijf, of iig ik deed heel goed alsof.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit bitchy gevonden, ook niet toen ik je nog helemaal niet kon en alleen maar je posts voorbij zag komen.
Grote mond en brutaal ?
Bitchy ?
Maar tettertina, you and I can never be!quote:
Moet je haar wel aantrekkelijk vinden en aantrekkelijk is bij mij ook de uitstraling en gedrag.quote:
Lees jij wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken haar niet goed ofzo,maar ik heb niet het idee dat ze zo evil is al je nu denkt
Nee, da's meer onzekerheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier klink je gewoon heel erg verbitterd hoor.. nofi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |