Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die dat niet kunnen maar ik weet dat ik het kan.
GvsE vind ik absoluut niet bitchy, eerder een onzeker jong meisje dat een stoer frontje opzetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
Bitchy types zijn vaak lang niet zo bitchy als ze lijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
Precies, daarom vroeg ik ook of er ooit iemand was geweest die overduidelijk seks met hem wilde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
GvsE vind ik absoluut niet bitchy, eerder een onzeker jong meisje dat een stoer frontje opzet
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
RZ is geen echte man.
Echte mannen weerstaan the pussy niet.
Ben jij ook maagd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
Ze doet Bitchy, ik ben er niet van overtuigd dat ze het ook echt is als het daar op aan zou komen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Hier net zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willen
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .
Das ook de reden waarom ik nog nooit heb gedated via het fobo/FOK!, ik moet iemand in het echt zien..
Maar goed, ik pretendeer je niet zo goed te kennen, maar ik blijf wel achter mijn mening staan.
zoals jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bitchy types zijn vaak lang niet zo bitchy als ze lijken.
Dan is het een compleet ander verhaal.quote:
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed ietsquote:
Dat inderdaad. Vrouwen waar ik niks van moet hebben doen me ook niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Stakky het volgende:
[..]
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.
Als ik niks van d'r moet hebben, dan gaat dat ook niet opeens veranderen als ze aangeeft sex te willen.
Dat bedoel ik nou juist, haar uitstraling zie je niet via een fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.
En dat is voor mij een enorme afknapper.
Ik weet ook wel dat er zat mannen met net zo'n grote bek zijn als ik, maar als het puntje bij het paaltje komt, ze de dame in kwestie haast smeken om door te gaan.
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed iets
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |