quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
PM's!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
quote:
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
PM's!!
ze zouden verboden moeten worden
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Crap... dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.quote:
Als je het maar laat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
It won't take longquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
en die komen er gerustquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
Charme-offensief??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef Feitosa het volgende:
En je moet niet denken dat ik in het dagelijks leven zo ben als hier.
FOk is enkel om ff lekker ongenuanceerd te ventileren.
Nee, hoezo?quote:
Heb ik foto'squote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
[..]
doet een dansje
Failquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb nog even van vannacht terug gelezen
Nee, dat doe ik altijd. Niet alles maar wel even snel kijken of er vlak na mijn vertrek nog over iets door gepraat is.quote:
Jebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:19 schreef rival het volgende:
Heb je dat zwarte setje nog dat ik nu voor me zie op de foto?
En ik heb het ook gelezen en vind dat HW gelijk heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb nog even dis discussie van HW en jou van vannacht terug gelezen en jij hebt gelijk.
Oke, niet meer dreigen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
En ik heb het ook gelezen en vind dat HW gelijk heeft
Ik ga het nu even lezen danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
we praten niet over je als je weg bent, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik altijd. Niet alles maar wel even snel kijken of er vlak na mijn vertrek nog over iets door gepraat is.
oh wacht.. misschien heeft HW toch geen gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die dat niet kunnen maar ik weet dat ik het kan.
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die dat niet kunnen maar ik weet dat ik het kan.
Ow, was dat het? Dan ben ik het eens met HWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.
is dat het? hoe lelijk is de betreffende vrouw?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat.
Nee, ik weet zeker dat ik niet voor de bijl ga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.
Het ging om GvsE, volgens mij. RZ zei dat zij zijn type niet is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef rival het volgende:
is dat het? hoe lelijk is de betreffende vrouw?
in het algemeen of RZ afhankelijk?
Je kunt me toch niet overtuigen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
Nee, ik weet zeker dat ik niet voor de bijl ga.
waarom weet je dat zo zeker? ben je ooit in zown positie geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
oh schattige marietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging om GvsE, volgens mij. RZ zei dat zij zijn type niet is.
Dit betrof GvsE inddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |