quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
PM's!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
quote:
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
PM's!!
ze zouden verboden moeten worden
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Crap... dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.quote:
Als je het maar laat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
It won't take longquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
en die komen er gerustquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
Charme-offensief??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef Feitosa het volgende:
En je moet niet denken dat ik in het dagelijks leven zo ben als hier.
FOk is enkel om ff lekker ongenuanceerd te ventileren.
Nee, hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |