Hoe is het met je gefiets?quote:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..quote:
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?quote:
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaanquote:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
[..]
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaan
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..
Jawel. Het stinkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef ArTiC het volgende:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur over
Als het nog lang blijft regenen koop ik een waterfiets
Anyone in particular?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
Dat is gewoon oud zweet hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
Jawel. Het stinkt.
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Jij bijvoorbeeld.quote:
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Ik hang ook op de bank, en heb vanmorgen al gedouched..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
NSFWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werk
ik heb een trainer voor binnen maar ik wil naar buiten!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |