Hoe is het met je gefiets?quote:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..quote:
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?quote:
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaanquote:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
[..]
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaan
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..
Jawel. Het stinkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef ArTiC het volgende:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur over
Als het nog lang blijft regenen koop ik een waterfiets
Anyone in particular?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
Dat is gewoon oud zweet hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
Jawel. Het stinkt.
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Jij bijvoorbeeld.quote:
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Ik hang ook op de bank, en heb vanmorgen al gedouched..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
NSFWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werk
ik heb een trainer voor binnen maar ik wil naar buiten!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me niet
Haha nou dan zit ik wel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn op hun leukst wanneer ze druk bezig zijn.
En als ze daarbij ook nog zweten.
Ik zou betere dingen weten dan daar gaan zitten internettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef Graseter het volgende:
Ik zit lekker buiten in Frankrijk in de zon.
Ik heb vakantie. Ik mag datquote:
En binnen doe je nu niets?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een trainer voor binnen maar ik wil naar buiten!!
Ik kom net uit het zwembad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou betere dingen weten dan daar gaan zitten internetten
Jij doucht niet gewoon daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
* Stakky komt net terug van de sportschool, en gaat nu douche![]()
gm trouwens
de hele dag te fokken..... ja we weten hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef Graseter het volgende:
Ik zit lekker buiten in Frankrijk in de zon.
werkenquote:
Not Suitable For Workquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*denk*
Nee, die afkorting ken ik nog niet...
Je fobo is leegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
gm trouwens
Hell? Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vakantie. Ik mag dat
Vanaf september wordt het weer hell
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef rival het volgende:
oh jullie houden van zweet.... moet je mij eens ruiken na een hele dag garage
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
gm trouwens
Ja inderdaad. Wil je dat niet meer doen?!quote:
Doe ik ook (bijna) nooit.quote:
Ja nu ja. Maar vanavond, als het regent? Gewoon fietsen met je reetquote:
Studie begint weer. Drukste master die er is aan de faculteitquote:
Dat wist je al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha nou dan zit ik wel goed.
Ik zeur nooit!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Studie begint weer. Drukste master die er is aan de faculteit
Ze loopt er al weken over te zeuren
Ik heb net gezwommen en ben vanochtend naar een of andere markt geweest. Vanmiddag gaan we ook naar een of andere stad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
de hele dag te fokken..... ja we weten het
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef rival het volgende:
Ik denk het niet, je hebt mij nooit stinkend meegemaakt
oh wacht.. never mind![]()
Eigen douche > Sportschooldouchequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef Stakky het volgende:
[..]
Woon er 2 minuten lopen vandaan, dus waarom zou ik?
Idem! Hou er niet van om daar te douchen... beuh...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 doucht ook thuis na een bezoek aan de sportschool
Leer je eindelijk wat buitenspel isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanaf volgende week ergens weer naar de sportschool. Eindelijk
Wat is er dan mis met de douches daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Idem! Hou er niet van om daar te douchen... beuh...
Ik snappum nietquote:
sport-schoolquote:
Dat was alleen grappig geweest als ik sport SPATIE school had getyptquote:
Zeker jij zou moeten weten dat ik niet grappig benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was alleen grappig geweest als ik sport SPATIE school had getypt
Ik hou hoop, Artic, ik hou hoop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
Zeker jij zou moeten weten dat ik niet grappig ben
misschien is er al 10kg af bij ze en zijn ze daar trots op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, ik snap dat niet zo goed. Ik lees mee op een afval-site en gek genoeg hebben de dikste vrouwen, de meeste foto's erop staan. Ben ik dan zo achterlijk dat ik met 10 kilo te zwaar al geen foto's meer van mezelf wil laten maken?
Brand een kaarsje voor mequote:
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef ArTiC het volgende:
misschien is er al 10kg af bij ze en zijn ze daar trots op?
Ik ben gewoon een beetje preuts denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met de douches daar?
Ik douche er niet omdat het muntjes kost. ( goedkope sportschool )
Nee hoor...ik heb datzelfde gevoel en ik ben manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raar
Ik ben alles behalve preuts, maar ik vind mijn eigen douche gewoon 100.000x fijner.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben gewoon een beetje preuts denk ik
Dat ook. Ik douche ook graag 3 jaar lang.. dat plus dat ik me daar dan niet prettig voel... Nee. Ik ga gewoon in mn sportkloffie naar huis. Thuis kleding meteen in de wasmand en ik zo hup onder de douchequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve preuts, maar ik vind mijn eigen douche gewoon 100.000x fijner.
niet raar, een beetje onzeker denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raar
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het wasquote:
quote:De examencommissie heeft inmiddels je aanvraag bachelordiploma beoordeeld en goedgekeurd.
Dit betekent dat je bent afgestudeerd in de bachelor Rechtsgeleerdheid op 30 juni 2010. Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!
Gefeliciteerd!!quote:
Das juist goed!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het was
Het is niet zo dat ik me schaam voor mn lichaam ofzo, maar niet iedereen hoeft het naakt te zien... denk ik... ik snap mezelf ook niet altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb er zelf nooit zo,n problemen mee. Denk dat ik me op een naaktstrand prima op m'n gemak zou voelen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Das juist goed!!
Je GROEIT!! (en dan bedoel ik niet in de breedte)
Vind ik niet gekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het was
Ach, ik heb ooit in m,n onderbroek in de lokale disco staan te dansen omdat ik er gratis drank voor zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik me schaam voor mn lichaam ofzo, maar niet iedereen hoeft het naakt te zien... denk ik... ik snap mezelf ook niet altijd
Uiteindelijk zou ik me daar ook prima bij voelen denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb er zelf nooit zo,n problemen mee. Denk dat ik me op een naaktstrand prima op m'n gemak zou voelen.
Sletquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit in m,n onderbroek in de lokale disco staan te dansen omdat ik er gratis drank voor zou krijgen.
Omdat ik ouder word?quote:
Hahaha, inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook best goed voor je eigenwaarde
Voor een breezer ben ik helemaal van jou.quote:
Hahaha, zelfs zonder breezer als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor een breezer ben ik helemaal van jou.
Er lopen wel mensen rond waardoor je je gaat beseffen dat je helemaal niets hebt om je druk om te makenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er lopen wel mensen rond waardoor je je gaat beseffen dat je helemaal niets hebt om je druk om te maken
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
[..]
doet een dansje
Ik heb enkel een vaag fotootje van je gezien. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dame.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, zelfs zonder breezer als ik dat zou willen![]()
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik hheb enkel een vaag fotootje van je gezien. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |