ja maar de discussie ging toch over het feit of een man overstag zou gaan als het geen leuk vrouwtje isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen, een LEUK vrouwtje. natuurlijk niet alles wat vrouwelijk is.
Zulks een Griekse Tragedietmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover ik begreep ging het over het feit dat ik een bitch ben, of me voordoe als een bitch en dat RZ me daarom nooit zal neuken ofzoiets
jij moet ook echt alles serieus opvatten he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat kwam weer voort uit jouw opmerking van vannacht waarin jij stelde dat jij alle mannen kon versieren.
Nee, en jullie weten het wel zeker. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet het simpelweg niet!!!
en dan kan je nog 20 keer zeggen dat jij jezelf beter kent, maar je weet het niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover ik begreep ging het over het feit dat ik een bitch ben, of me voordoe als een bitch en dat RZ me daarom nooit zal neuken ofzoiets
Dankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als; Ang3l gaat hetero dingetjes doen omdat RZ het niet doet.![]()
En hoi
Neuh, maar zo ontstond de discussie wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij moet ook echt alles serieus opvatten he?
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat kwam weer voort uit jouw opmerking van vannacht waarin jij stelde dat jij alle mannen kon versieren.
RZ wil gewoon niet neuken! Die wil knuffelen en een diepgaande relatie! Daar past neukuh heul nie bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Lily-Ella het volgende:
RZ wil GvsE niet neuken?
Waar gaat de wereld heen?en
euhm, jij schreeuwt zelfbeheersing? ;lquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat snappen ze hier niet.
Je kan echt niet begrijpend lezen he? Het gaat om een in ieder geval redelijk aantrekkelijk meisje in dit hele voorbeeld. Niet perse iemands type, maar gewoon een redelijk tot leuke meid om te zien. En JA ik weet dat het voor iedereen anders is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Stakky het volgende:
[..]
ja maar de discussie ging toch over het feit of een man overstag zou gaan als het geen leuk vrouwtje is![]()
toch?
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen ze niet was het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken het verschil tussen kunnen en konnen niet, ofzo.
Ik zeg : LB
Wanneer jij en ik sex gaan hebben in je maffia auto.quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.
Jammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
RZ wil gewoon niet neuken! Die wil knuffelen en een diepgaande relatie! Daar past neukuh heul nie bij
Zeg, blijf jij hetero's omturnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer jij en ik sex gaan hebben in je maffia auto.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wanneer eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe faalt hij, niks aan de hand.....quote:
Bij jou gelukkig welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe faalt hij, niks aan de hand.....
Gebaseerd op hoe ze hier doet? Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |