Ahhh zo ok, het gaat mij voornamelijk om het bladderen van mijn nagels, nagels zijn opzich hard genoeg, TE hard is ook weer niet goed..quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik lees op MUA dat mensen hem ook als standaard basecoat gebruiken.... staat ook niet dat het niet mag, maar als je echt sterke nagels wilt dan moet je, zoalsik het lees, het niet elke dag afhalen maar elke dag een extra laagje erbij doen.... dan doe je dus wel een kuurtje
Je kan ze ook een poosje weken? Tip?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ahhh zo ok, het gaat mij voornamelijk om het bladderen van mijn nagels, nagels zijn opzich hard genoeg, TE hard is ook weer niet goed..
Ik ga het gewoon doen, merk het vanzelf wel
Beter zeg je gewoon niksquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef Geleerde het volgende:
[..]
Je kan ze ook een poosje weken? Tip?
Ik ben er niet klaar mee en ik opende lekker het topicquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
Debsterr ik heb het even naar je doorgestuurd hoorVul inderdaad niks in voordat ik met Paypal contact op heb genomen, vind het zelf wat veel informatie om zo via de email door te geven, al was het maar modat Hotmail het ook junk vindt
Oh en ben ik de enige die wel een beetje klaar is met dat Sharana in elke titel? Niet om jou hoor SharaanMaar gewoon
![]()
Ik ben het wel een beetje met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
Debsterr ik heb het even naar je doorgestuurd hoorVul inderdaad niks in voordat ik met Paypal contact op heb genomen, vind het zelf wat veel informatie om zo via de email door te geven, al was het maar modat Hotmail het ook junk vindt
Oh en ben ik de enige die wel een beetje klaar is met dat Sharana in elke titel? Niet om jou hoor SharaanMaar gewoon
![]()
Is volgens mij enquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef princess-a het volgende:
Oh hay!
![]()
Inderdaad, de grap is er nu wel een beetje afquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben er niet klaar mee en ik opende lekker het topic
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc hequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind deze TT wel erg lief!
Maar jullie moeten zelf bepalen wat jullie in de TT zetten hoor, ik ben er zelf nooit mee begonnen, heb er zelf nooit om gezeurd, en degene die hem dichtgooit moet ook zelf weten wat de nieuwe wordt, als ik er niet in sta hoor je mij heus niet!
Dat wel jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc he
Psies!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, de grap is er nu wel een beetje af.
Duh! Natuurlijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar stiekem ga je dan wel huilen achter je pc he
Hehehehe jij weet alles faalminded te makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Duh! Natuurlijk!
... maar dan heb ik wel weer het excuus om mijzelf te troosten door lakjes te kopen? ..
er staat volgens mij ook overal 'PayPaI' met een hoofdletter i dus aan het einde, heb hem doorgestuurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is volgens mij eneen fake mail, het e-mailadres is profil.nogiets, i.p.v. profile.. nogal typisch! Je kan de mail ook doorsturen naar spoof@paypal.nl, zij beoordelen dan op fakeness.
Naaaaiisquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg komende week 3 TD's, een bubselfaal en een hele hoop wielen
ofcourse!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehe jij weet alles faalminded te maken.
mijn schuld dus, ik begonquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ofcourse!![]()
moet mijn faal van vandaag weer goed praten, die is dus bij deze jullie schuld!
Walibiquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Als het goed is komt morgen mijn nagellakrek binnen, een pakketje van Bubsel en een TD pakketje!
Zit morgen wel lekker in Walibi
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik voel me eng nietverslaafd en nietfalendIk wil bij ttluvspolish bestellen, maar kom maar tot de 6
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik voel me eng nietverslaafd en nietfalendIk wil bij ttluvspolish bestellen, maar kom maar tot de 6
[..]
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.
[..]
Toe maar!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg komende week 3 TD's, een bubselfaal en een hele hoop wielen
je verwaarloosd ons ook een beetjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch jammer dat ik niet in de TT sta.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je verwaarloosd ons ook een beetje
Mijn pakketje dat je vandaag besteld had gaat morgen pas op de post hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Als het goed is komt morgen mijn nagellakrek binnen, een pakketje van Bubsel en een TD pakketje!
Zit morgen wel lekker in Walibi
nee die hiervoor besteld was!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn pakketje dat je vandaag besteld had gaat morgen pas op de post hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:
Ik heb trouwens gister met mn mama en stiefvader mn nieuwe kamer ingericht, allemaal dingetjes aan de muur gehangen.. en nu heb ik zoooo'n perfect stukje muur over voor een nagellakrek
aha okequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die hiervoor besteld was!
zooooo ongeduldig ben ik nou ook weer niet hoor ... .... .......
Ah, dat is altijd leuk!! En show het nagelrek maar als ie hangtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:Ik heb trouwens gister met mn mama en stiefvader mn nieuwe kamer ingericht, allemaal dingetjes aan de muur gehangen.. en nu heb ik zoooo'n perfect stukje muur over voor een nagellakrek
Cool! Hoeveel kost hij? Ik zit er ook over te denken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Ikke ga een scooter kopen!!![]()
[ afbeelding ]
Die is echt leuk!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
je bent ze toch niet vergeten te posten he
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Gaaf die scooter![]()
die spiegels maken het afquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ooh die is mooooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga morgen nog even naar mn huisje toe en dan maak ik een foto en dan zullen jullie zien hoe perfect daar ééntje gaat passenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Plek voor een lakrek is altijd goed!!
Wat is er?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Spamhoeren...lig in bed na jankbui, uitgebreid verslag gaat 'm even niet worden, wil wel de beknopte versie doen als jullie dat willen
Doe maar korte versie dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Spamhoeren...lig in bed na jankbui, uitgebreid verslag gaat 'm even niet worden, wil wel de beknopte versie doen als jullie dat willen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrouw, moe, onzeker, ongesteld, dat idee...
[..]
Ach, SQ toch... dat kan idd heel shit zijn!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik tot 4 mnd geleden ook nog nooit, maar nu ben ik de grootste fanquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb nog nooit scooter gereden
1 keer achterop gezeten geloof ik....
Heh bahquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu wil ik ook Poshéquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
In elk geval kwam op de 5e en laatste plaats: catrice sneldrogende topcoat. Het spul ruikt medium vies, is erg waterig, maar droogt niet. Na een half uur kun je het nog uitsmeren. Wel heel goedkoop. Op de vierde plaats: david. Erg goedkoop en goed aan te brengen, maar ruikt nog erger dan secondenlijm en is pas na 20 minuten droog. Derde plaats is voor diamont. Prettige applicatie, ruikt het best van de vijf. Nadeel is de was langere droogtijd (iets sneller dan david) en de hoge prijs. Tweede plaats is voor seche. Het ruikt gruwelijk en de applicatie is ruk, maar de droogtijd is ongeevenaard. Prijs is acceptabel. Op nummer 1: poshé! Droogt op china glaze net zo snel als seche en op orly nog sneller. Ruikt gemiddeld chemisch en is makkelijk aan te brengen. Niet stroperig. Prijs is iets hoger dan seche, maar het zeker waard! Alles is getest op 1 laag sh maximum growth, en dan 2 laagjes china glaze emerald fitzgerald en 2 laagjes orly wild wisteria.
Ik heb ook een scootertquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik tot 4 mnd geleden ook nog nooit, maar nu ben ik de grootste fanIk val om de week mijn BFF lastig om haar scooter te lenen
Dus nu zelf 1tje kopen![]()
En dan nu: slaapje maken!
Trusten ladies![]()
Geeft niet hoor!! Ga binnenkort wel even speuren. Voor nu gaat het goed met SV, Diamont en Davidquote:
bij de orly droogden ze allemaal sneller dan op de china glaze, daar kan het ook aan liggen. Maar met droog bedoel ik wel droog. En ik heb ze alle vijf over natte lak aangebracht, eerst de eerste laag laten drogen, dan de tweede laag lakken en dan meteen de tc er overquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn David doet er echt geen 20 minuten over hoor!
Mijnes ook niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn David doet er echt geen 20 minuten over hoor!
Ik heb Poshe en vind die erg fijn inderdaad! Heb ook nog INM Out The Door, en die doet het ook best eigenlijk maar heb ze nog nooit vergeleken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
In elk geval kwam op de 5e en laatste plaats: catrice sneldrogende topcoat. Het spul ruikt medium vies, is erg waterig, maar droogt niet. Na een half uur kun je het nog uitsmeren. Wel heel goedkoop. Op de vierde plaats: david. Erg goedkoop en goed aan te brengen, maar ruikt nog erger dan secondenlijm en is pas na 20 minuten droog. Derde plaats is voor diamont. Prettige applicatie, ruikt het best van de vijf. Nadeel is de was langere droogtijd (iets sneller dan david) en de hoge prijs. Tweede plaats is voor seche. Het ruikt gruwelijk en de applicatie is ruk, maar de droogtijd is ongeevenaard. Prijs is acceptabel. Op nummer 1: poshé! Droogt op china glaze net zo snel als seche en op orly nog sneller. Ruikt gemiddeld chemisch en is makkelijk aan te brengen. Niet stroperig. Prijs is iets hoger dan seche, maar het zeker waard! Alles is getest op 1 laag sh maximum growth, en dan 2 laagjes china glaze emerald fitzgerald en 2 laagjes orly wild wisteria.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:24 schreef Mss het volgende:
Ik heb 55 untrieds, en er zijn nog 30 lakjes onderweg
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de orly droogden ze allemaal sneller dan op de china glaze, daar kan het ook aan liggen. Maar met droog bedoel ik wel droog. En ik heb ze alle vijf over natte lak aangebracht, eerst de eerste laag laten drogen, dan de tweede laag lakken en dan meteen de tc er over
ik was aan het editenquote:
Hier heb ik helemaal overheen gelezen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
[..]
ja... Daarom was het ook een vergelijking van tc's die claimen daarvoor geschikt te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.
Haha, idd, al heb ik vannacht heeel slecht geslapen. Tegen de afspraak in moeten er deze week 840 Hak-displays gebouwd (ja, appelmoes en rode kool enzo, maar wel voor Duitsland) gaan worden op het werk en ik moet dat in orde maken, terwijl we niet genoeg voorraad hebben. Heb er echt stress van, de hele nacht dus wakkergelegenquote:
ahw! Maar je hebt toch nog ook andere heel mooie lakjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl TD kan pas maandag verzonden worden als Space Cadet er weer is, en ik ga de donderdag daarna op vakantie. Wilde zo graag DS Original op tijdens de vakantie!
Jaaa.. maar ja, 11 dagen in de zon in Portugal vond ik wel een mooie gelegenheid voor Original. Nu maar een andere holo smeren danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ahw! Maar je hebt toch nog ook andere heel mooie lakjes?
Hehehehehe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ben stiekem wel beetje blij dat blafcollega vanmiddag pas op kantoor is![]()
zon en holoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa.. maar ja, 11 dagen in de zon in Portugal vond ik wel een mooie gelegenheid voor Original. Nu maar een andere holo smeren dan.
oh ik ken het, klote is dat gewoon wakker liggen van je werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Haha, idd, al heb ik vannacht heeel slecht geslapen. Tegen de afspraak in moeten er deze week 840 Hak-displays gebouwd (ja, appelmoes en rode kool enzo, maar wel voor Duitsland) gaan worden op het werk en ik moet dat in orde maken, terwijl we niet genoeg voorraad hebben. Heb er echt stress van, de hele nacht dus wakkergelegenZo bang dat ik het niet goed doe
Ja, fietsen doe ik sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide gewoon van m'n fietske af
Oh, kak....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl TD kan pas maandag verzonden worden als Space Cadet er weer is, en ik ga de donderdag daarna op vakantie. Wilde zo graag DS Original op tijdens de vakantie!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide gewoon van m'n fietske af
Jaquote:
Nee joh, gewoon wachten tot ie er is!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Kan wel een ander lakje kiezen maar dan moet ik Space cadet ergens anders vandaan halen en dan is 'ie veel duurder enzo.
Deb nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon wachten tot ie er is!!![]()
Ik heb toch nog 100+ untrieds geloof ik
Ja, die is daar iets netter in dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deb niet
Die kient het altijd precies uit tussen bestellingen
Kijk maar naar m'n lijstje, ik heb er geloof ik nog maar 10 untried, waarvan 6 al bijgeschreven die in dat pakje zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deb niet
Die kient het altijd precies uit tussen bestellingen
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Haha ik vind het heel liev! maar dat is inderdaad de issue nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omDat krijg je als je ogen nog maar een minuut open zijn
Wel jammer van je DS! Wie weet, heeft TD ineens peper in hun reet en staat de postbode ineens voor je deur
SQ heb jij een blafcollega? Hahaha.. Voel je je al wat beter?
Willen jullie voor mij duimen? Ik ga zo naar mn werk om te regelen dat ik volgende week nog 2 dagen vrij krijg zodat ik langer naar Antwerpen kanMn bazin is nogal panisch dat er veel mensen moeten staan in de winkel, maar stiekem kunnen mn collegas het wel zonder mij af. Dus ik ga even checken of hun er ook zo over denken en vraag mn bazin maar even niets
Ik doe het eigenlijk altijd over natte lak. Eerst 2 rondjes lakken (of 3 als het nodig is) ook zonder te laten drogen tussendoor. En daarna meteen een rondje topcoat. Ik ben echt niet geduldig genoeg om op mijn gemak te wachten tot het droog is, hihi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.
Gefeliciteerd!!quote:
Nou echt he! Ik word hier ook niet vrolijk van hoor! Heb bijna mijn hele vakantie dit weer gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Miss, gaat beter hoor, dank je! Ik geef het weer ook deels de schuld... Als ik naar buiten kijk voelt het eerder november dan augustus
Ik duim voor je!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omDat krijg je als je ogen nog maar een minuut open zijn
Wel jammer van je DS! Wie weet, heeft TD ineens peper in hun reet en staat de postbode ineens voor je deur
Willen jullie voor mij duimen? Ik ga zo naar mn werk om te regelen dat ik volgende week nog 2 dagen vrij krijg zodat ik langer naar Antwerpen kanMn bazin is nogal panisch dat er veel mensen moeten staan in de winkel, maar stiekem kunnen mn collegas het wel zonder mij af. Dus ik ga even checken of hun er ook zo over denken en vraag mn bazin maar even niets
Nou nee, vriendschap is niet "gewoon voor altijd", daar ben ik allang achterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Een vriendin die ik al heeeeel lang ken (zijn al zo´n 16 jaar vriendinnen) gaat trouwen. Vorig jaar was ik 1 van de eerste die het hoorde, zelfs nog voor haar ouders enzo. Helemaal leuk! En nu keek ik op haar hyves laatst en zag dat er allemaal mensen waren die haar bedankten voor de uitnodiging. Ik had dus mooi niks gehad. Kreeg er een raar gevoel bij... en heb haar gemaild dat mijn uitnodiging nog niet aangekomen was. Kreeg ik een mailtje terug dat ik die ook niet ging krijgen omdat ze het klein wilden houden en ze dus moesten kiezen, bla bla bla, en ze mij weinig gezien heeft het afgelopen jaar. Is vriendschap niet gewoon voor altijd? Ik ben gewoon onwijs druk geweest het afgelopen jaar en dat weet ze ook.
Heel lullig is dat, en je voelt je zwaar gepasseerd. Maar zoals SQ al zegt: vriendschap is niet voor altijd. Het vervelendste is dat jij vaak voelt dat je nog vriendinnen zijn en om elkaar geven maar dat de ander dit totaal niet voelt en je gewoon knetterhard laat vallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Een vriendin die ik al heeeeel lang ken (zijn al zo´n 16 jaar vriendinnen) gaat trouwen. Vorig jaar was ik 1 van de eerste die het hoorde, zelfs nog voor haar ouders enzo. Helemaal leuk! En nu keek ik op haar hyves laatst en zag dat er allemaal mensen waren die haar bedankten voor de uitnodiging. Ik had dus mooi niks gehad. Kreeg er een raar gevoel bij... en heb haar gemaild dat mijn uitnodiging nog niet aangekomen was. Kreeg ik een mailtje terug dat ik die ook niet ging krijgen omdat ze het klein wilden houden en ze dus moesten kiezen, bla bla bla, en ze mij weinig gezien heeft het afgelopen jaar. Is vriendschap niet gewoon voor altijd? Ik ben gewoon onwijs druk geweest het afgelopen jaar en dat weet ze ook.
Jij gaat gewoon vrij krijgen, anders kom ik wel ff langsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend stom zeg, om dat zo te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Wat ontzettend kwetsend zeg! Kan me heel goed voorstellen dat dat niet leuk overkomtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Oh, dat is ook behoorlijk rot!! Als mijn beste vriendin dat zou doen, zou ik toch echt wel even over de rooie gaan!! Gelukkig gaat het in mijn geval niet om mijn beste vriendin, maar wel zo´n beetje mijn oudste vriendin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
He wat lullig Mir, maar ik moet met SQ en de rest meegaan in deze.
Ik heb het zelf meegemaakt na mijn verhuizing uit Friesland om uiteindelijk in Brabant terecht te komen. Mijn allerbeste vriendin daar is nog niet 1 keer hier geweest! Ik heb haar herhaaldelijk uitgenodigd en elke keer zei ze dat ze kwam. Tot aan treinreis regelen aan toe om dan toch op het laatste moment af te zeggen omdat ze 'ziek' was (of een andere smoes) en dat ik er via via achter kwam dat ze naar een party was.
Beste vriendin?? Yeah right! Tot je naar de andere kant van het land verhuisd, uit het oog uit het hart![]()
Ik zie haar nog wel eens in friesland en dan is het wel 'ok' maar het zal nooit meer zo worden als het was.
Gelukkig heb ik hier een hele fijne vriendin
Dat dus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tegenwoordig investeer ik in eerste instantie in mijn relatie en daarna pas in andere vriendschappen. En iedereen die zegt dat dat anders moet is in mijn ogen gek
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beste vriendin nam van de een op de andere dag d'r telefoon niet meer op (ik was anderhalve maand daarvoor nog bij haar in Groningen geweest een weekend lang) En als ik de vaste telefoon belde nam altijd haar vriend op en dan was ze altijd weg. Zelfs op oudjaarsnacht zou hij alleen thuis zitten, uhuh. Na anderhalf jaar mailen en sms-en en nog geen reactie gehad eens gaan Googlen. Waren ze inmiddels van Groningen naar Nijmegen verhuisd. Toen maar een brief gestuurd met de post met de vraag waarom. Krijg je zo'n verhaal van ja, ik zie het al jaren niet meer zitten, ik ben je zat, blablabla. Koud op je dak. Dan schrik je wel ff hoor. En dat is weer een bevestiging dat het niet zo werkt met vriendschappen helaas
Ik ook, met als gevolg dat ik 0 vriendinnen heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik heb ook een aantal van die ervaringen die hier zo precies in het rijtje passen
erg he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.
herkenbaar jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ook, met als gevolg dat ik 0 vriendinnen heb.![]()
Ja ik dus ook niet... ik heb daarentegen wel veel vrienden.. dus het zal wel een vrouwenkwaal zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tegenwoordig investeer ik in eerste instantie in mijn relatie en daarna pas in andere vriendschappen. En iedereen die zegt dat dat anders moet is in mijn ogen gek
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.
[..]
Ik moet echt als vriendinnen zeggen (1 van de 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo hoort het ook. Maar ook vriendschappen moet je onderhouden en leuk houden, net als een relatie.
Op 1 of andere manier denken 'we' dat die voor eeuwig zijn zonder eraan te hoeven werken.
nou, wat dat betreft ben ik een hoop illusies armer inmiddelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo hoort het ook. Maar ook vriendschappen moet je onderhouden en leuk houden, net als een relatie.
Op 1 of andere manier denken 'we' dat die voor eeuwig zijn zonder eraan te hoeven werken.
Hier ook ben geen vriendinnen mensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beste vriendin nam van de een op de andere dag d'r telefoon niet meer op (ik was anderhalve maand daarvoor nog bij haar in Groningen geweest een weekend lang) En als ik de vaste telefoon belde nam altijd haar vriend op en dan was ze altijd weg. Zelfs op oudjaarsnacht zou hij alleen thuis zitten, uhuh. Na anderhalf jaar mailen en sms-en en nog geen reactie gehad eens gaan Googlen. Waren ze inmiddels van Groningen naar Nijmegen verhuisd. Toen maar een brief gestuurd met de post met de vraag waarom. Krijg je zo'n verhaal van ja, ik zie het al jaren niet meer zitten, ik ben je zat, blablabla. Koud op je dak. Dan schrik je wel ff hoor. En dat is weer een bevestiging dat het niet zo werkt met vriendschappen helaas
Klopt, mannen zijn daar veel makkelijker in. Die zijn ook trouwer. Vrouwen zijn katten, als die 2 weken ergens anders wonen zijn ze hun oude nest vergeten. Mannen zijn honden, die blijven altijd naar hun oude versleten mand terugkerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet... ik heb daarentegen wel veel vrienden.. dus het zal wel een vrouwenkwaal zijn
10 vriendinnen niet veel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef mirannie het volgende:
[..]Nah, werkelijk, daar zakt je broek toch van af?! Ongelofelijk!!!
Ik heb niet heel veel vriendinnen, stuk of 10. Waarvan ik er een stuk of 5 echt regelmatig spreek en 2 eigenlijk maar echt regelmatig zie. Ik heb ook een vrij grote familie die ik ook graag regelmatig zie. En daarnaast dus gewoon mijn eigen normale leven met mijn dochter. Ik kan nou eenmaal niet mezelf in 30 stukjes delen.
Maar als ik dit soort dingen lees van SQ en Puckzzz, valt dat van mij nog wel mee, hahaha.
Zo, en nu ga ik douchen en boodschappen doen, want het schiet weer helemaal niet op vandaag!
Ik ook! En jij, heb je zin om vrijdagavond Herman te knuffelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 vriendinnen niet veel?![]()
Ik vind dat best veel eigenlijk![]()
Wil je moar vriendinnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook! En jij, heb je zin om vrijdagavond Herman te knuffelen?
Joahquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je moar vriendinnen?![]()
Zal vanavond ff checken ofniet toevallig al eters heeft uitgenodigd ofzo, maar in principe lijkt me dat knus
Ja, ik vind de grens tussen vriendin en kennis zo vaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar 1 vriendinmaar dat is wel meteen een hele goede, de rest noem ik 'kennis'
Ook dat blijft lastig jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik vind de grens tussen vriendin en kennis zo vaag![]()
Ik heb niemand die alles van mij weet. Ja, ikzelfMijn moeder en vriend komen dan. En dan heb ik een din die veel van me weet maar ook een "gewone" vriend die weer heel andere dingen van mij weet. En mijn zwemmaatje met wie ik alle dikke mensen frustraties kan delen. Enzo. Maar zijn toch allemaal wel vrienden vind ik...
Een soort mix. Een vrienis? Een kendin?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook dat blijft lastig ja. Want ik kom wel eens bij jou langs bijv. en we gingen samen bier zuipen enzo, maar zo vaak zien we elkaar ook weer niet
. Dus wat is iemand dan
.
Zo stom eigenlijk hoe hard jonge mensen kunnen zijn. Oh, nu ga je niet meer mee zuipen. Nou okee, toedels!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
Ook even boekje open, jaren geleden gebeurde er vanalles en wou ik vervolgens niet meer uitgaan en drinken enzo, toen spontaan een boel "vrienden" kwijtgeraakt. Toen het hier pas ging over saai als je niet drinkt, zo voelde ik me toen wel, blijkbaar was het zo. De laatste vriendschap liep ook stuk toen ik een vriend kreeg en niet meer altijd klaar stond. Later nog wel 'ns met een toenmalige collega naar de kermis geweest, maar dat was eens maar niet weer. Ben het nu ook echt niet meer gewend, vandaar dat ik de meet ook zo eng vond.
Vind het ook moeilijk om later vriendschappen op te bouwen, helemaal als je niet werkt enzo, heb 't idee dat de meeste vriendschappen tijdens school al op worden gebouwd.
Sluit me wel bij SQ aan, relatie>vriendschap, de 2 lange relaties die ik heb/had, die 2 hebben me nooit laten stikken. Of misschien is dat omdat het mannen zijn, die vind ik sowieso wat makkelijker om mee om te gaanvoor jullie, en nu speciaal voor Mirannie
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:
Bedaaaaaankt <3
Miss_V itz mah birfday!
Idd. Ik vond iedereen tof eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo stom eigenlijk hoe hard jonge mensen kunnen zijn. Oh, nu ga je niet meer mee zuipen. Nou okee, toedels!!
Maar ik vind je tofen wel meer mensen op de meet, weet ik zeker. Hopelijk sterkt dat je wat!
ze blijven echt zóóó cutequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeli!
Goedenmorgen allemaal!!
Echt? Oh... vond het altijd vrij weinig. Maar als ik hier zo lees, valt dat wel mee dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 vriendinnen niet veel?![]()
Ik vind dat best veel eigenlijk![]()
ter bevordering van de herfststemming ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:05 schreef vamperotica het volgende:
* Liedje van het goede doel zoeken gaat
En vriendschappen en zulksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ter bevordering van de herfststemming ofzo?
ik denk vooral dat vriendschappen zonder afhankelijkheidsrelatie het langst duren. Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg. En ik denk dat het bij de meeste van die middelbareschoolvriendschappen (beat that) zo werkt. Zodra de afhankelijkheid wegvalt, is de basis voor je relatie ook weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Loqi het volgende:
Mijn 'vriendschappen' die op school ontstaan zijn hebben mij allemaal laten vallen, dus ik denk niet dat het zo werkt idd
Ik vind het ook niet makkelijk. Maar dat komt ook een beetje door mezelf. Ik kom onwijs stug over. Pas als iemand me beter leert kennen merken ze dat ik helemaal niet alleen maar stug ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
Vind het ook moeilijk om later vriendschappen op te bouwen, helemaal als je niet werkt enzo, heb 't idee dat de meeste vriendschappen tijdens school al op worden gebouwd.
Ah, dank je wel!!quote:voor jullie, en nu speciaal voor Mirannie
Ja, ik ken het liedje, ik word er altijd zò vrolijk vanquote:
Ja dat klinkt wel aannemelijk.. bij mij waren het echter basisschoolvriendschappen (nee, ik beat je niet) die ik op de middelbare nog had.. dus dat kwam extra hard aan..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk vooral dat vriendschappen zonder afhankelijkheidsrelatie het langst duren. Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg. En ik denk dat het bij de meeste van die middelbareschoolvriendschappen (beat that) zo werkt. Zodra de afhankelijkheid wegvalt, is de basis voor je relatie ook weg.
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeli!
Goedenmorgen allemaal!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel aannemelijk.. bij mij waren het echter basisschoolvriendschappen (nee, ik beat je niet) die ik op de middelbare nog had.. dus dat kwam extra hard aan..
Maar ik heb een super lieve vriend en een fijne mannelijke vriendengroep, dus fuck al die mutsen
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg.
Ja dat bedoelde ik meer, niet perse middelbare school, maar ook de opleidingen daarna, als je al wat ouder bent. Of werk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zelf heb ik inderdaad vriendschappen opgebouwd op de middelbare school, daarna op de HBO en op het werk. Van bijna al mijn baantjes (zijn er niet zoveel hoor, haha) heb ik wel 1 of 2 mensen overgehouden.
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar ik heb een super lieve vriend en een fijne mannelijke vriendengroep, dus fuck al die mutsen
Wat is dat toch met helmondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nden-in-helmond.html
Wat is dat toch met helmond en katten
same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Loqi het volgende:
Mijn 'vriendschappen' die op school ontstaan zijn hebben mij allemaal laten vallen, dus ik denk niet dat het zo werkt idd
Kijk, nu wordt het anders. Als iemand van boven de rivieren zoiets roept vormen we wel weer 1 front!quote:
Wat ik op de meet al zei; al die nagellakwijven zijn sociopaat en mentaal gestoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:51 schreef kieskleurig het volgende:
@ Daph gefeliciteerd![]()
@ Mirannieniet leuk om zo aan de kant geschoven te worden.
Ik heb ook maar 1 vriendin. En niet eens een hartsvriendin.
Mijn ervaring is dat als je je openstelt voor anderen dat je keihard onderuit gehaald wordt. Ik heb dus echt enorm veel moeite met mensen vertrouwen en persoonlijke dingen delen. Waardoor ik weer heel afstandelijk overkom (en eigenlijk inmiddels ook ben) en zo zit je al snel in een vicieuze cirkel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik op de meet al zei; al die nagellakwijven zijn sociopaat en mentaal gestoord
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het anders. Als iemand van boven de rivieren riolen zoiets roept vormen we wel weer 1 front!
Bij mezelf valt het wel mee volgens mij, m'n vader was wel mentaal gestoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik op de meet al zei; al die nagellakwijven zijn sociopaat en mentaal gestoord
Ik ben sociaal gestoord telt dat ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
UHUH!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij mezelf valt het wel mee volgens mij, m'n vader was wel mentaal gestoord
WOAH das nog 'ns een swappert!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
Oeehh heb een sneak preview gekregen van de swaplakjes die naar mij opgestuurd gaan worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles wootquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
Oeehh heb een sneak preview gekregen van de swaplakjes die naar mij opgestuurd gaan worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wooooooowww SHIT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ZOMFG!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En dan de blik van de persoon die na jou aan de beurt isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Dat was trouwens gisteren op het postkantoor nog leuk.
Thuis had ik mijn pakje gewogen en gaf de weegschaal 1,9 kilo aan. Dus alles goed dichtgeplakt, papiertje, nog veel meer tape en op naar het postkantoor.
Geeft hun weegschaal 2,026 kilo aanKon ik daar ter plekke het hele pakje weer open maken, een zakje snoep eruit halen en weer inpakken.
Het was echt een heel gedoe waarbij papier en tape over die hele balie vloog
zeiken om 26 gram, typisch TNT weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Thuis had ik mijn pakje gewogen en gaf de weegschaal 1,9 kilo aan. Dus alles goed dichtgeplakt, papiertje, nog veel meer tape en op naar het postkantoor.
Geeft hun weegschaal 2,026 kilo aanKon ik daar ter plekke het hele pakje weer open maken, een zakje snoep eruit halen en weer inpakken.
Dan heb je nog best wel wat tape gebruiktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom op Internet Puckzzz!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
zo dan:
[ afbeelding ]
dat kwijl van die hond en dat pootje van die kat
och het zijn er zoveel, zelfs ik mis er wel eens 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom op Internet Puckzzz!
(plaatje circuleert al 35 jaar ofzo![]()
)
Ik was nog wel zo beschaafd om even aan de kant te gaan staan, anders hadden ze wel erg lang kunnen wachtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan de blik van de persoon die na jou aan de beurt is![]()
![]()
Ja want dan moest ik wel 34 nog iets gaan betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeiken om 26 gram, typisch TNT weer
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
zo dan:
[ afbeelding ]
dat kwijl van die hond en dat pootje van die kat
en dat wist je niet, of wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Joysa het volgende:
En dan moet je opeens 600euro overmaken aan je oude werk... onterecht gekregen. gvd.
Oh, dat is wel raar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Joysa het volgende:
En dan moet je opeens 600euro overmaken aan je oude werk... onterecht gekregen. gvd.
Nee, ik snap geen hol van mn loonstrookjes, en had geen idee of ik nog overuren had staan die uitbetaald moesten worden ofzo.quote:
Hoog tijd om je daar dan es in te gaan verdiepen! Dit soort verrassingen zijn nooit grappig namelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik snap geen hol van mn loonstrookjes, en had geen idee of ik nog overuren had staan die uitbetaald moesten worden ofzo.
Ja, dat ga ik nu ook zeker doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoog tijd om je daar dan es in te gaan verdiepen! Dit soort verrassingen zijn nooit grappig namelijk
En je had niet zoiets van joh, ik heb helemaal geen recht meer op salaris?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu ook zeker doen.
De reden was trouwens dat ze me te laat hadden uitgeschreven, en de uitbetalingen al bezig waren
Nee, niet eens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je had niet zoiets van joh, ik heb helemaal geen recht meer op salaris?
Naja, wijze les toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, niet eens bij nagedacht.
Ja dom, maar ik heb daar echt 0,0 verstand van.
Zekerrrrrquote:
Ben blij dat ik dat soort diensten niet meer hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zekerrrrr![]()
Van 15 tot 21 moeten werken is weird..
Heb het gevoel dat het pas 9u is ofzo
Ik vind het niet zo erg, winkel is vanaf 18u dicht..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat soort diensten niet meer heb.
Ik snap echt niet waarom je 20 soorten paars moet hebben hoor..quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
net kwam de schoonmaakster aan... de gelduimnagel van d'r rechterhand had losgelaten, of er iemand even wilde lijmen. Werd meteen naar voren getrapt door mijn collega's
Werkse!!quote:
oeh, welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Werkse!!
Ik ga even shoppen voor een lamp. Heb gisteren een hele gave staande lamp gekocht bij Ikea en wil nu een bijpassende tafellamp hebben. Helaas hadden ze die dus niet bij Ikea. Dus ga hier maar even de stad in.
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Diconnected het volgende:
Yaay ik krijg wielen van Lindytje
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopen
Ze had er 20 over dus die krijg ik van haarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopen
Als het goed is heeft ze ook een comparison gepost toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef Dwyn het volgende:
Trouwens,
Weet iemand misschien een lakje die een beetje op deze kleur lijkt?
[ afbeelding ]
Mjah, maar die linker vind ik er niet echt op lijker en die rechter is 18 pond met verzendkosten. Dus ik dacht, misschien heeft iemand hier een idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ze ook een comparison gepost toch?
http://www.alllacqueredup(...)010-comparisons.html
HOLY SHIZZBALLSSSSSSquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Daph_ het volgende:
K heb ff snel fotootjes gemaakt van de nailmailwordt nu geuploaaaad
Toch nog kadootjes uitpakken op mn verjaardag
Het is de staande lamp van de Kryssbo serie, alleen die staat niet meer op de site, dus geen plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is de staande lamp van de Kryssbo serie, alleen die staat niet meer op de site, dus geen plaatje.
Ben trouwens al weer terug van mijn zoektocht, geen succes
Ja!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees?
Mijn lampenhart huilt![]()
quote:
Ja sorry, al sinds ik als scholiertje in de avonduren de afdeling verlichting deed bij LeenBakker ben ik al allergisch voor dat type lampquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja!!
Jij vindt ´m dus lelijk begrijp ik?
LOLquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, al sinds ik als scholiertje in de avonduren de afdeling verlichting deed bij LeenBakker ben ik al allergisch voor dat type lamp
Oh, ben net nog even bij de lampenwinkel geweest en kan zo nog 5 lampen daar aanwijzen die ik supergaaf vind voor aan het plafond/de muur, alleen zijn ze allemaal zo duur.quote:Toch is het alleszins beter dan de peertjes die uit mijn plafond komen, maar we zoeken al anderhalf jaar naar De Lamp en hebben 'm nog steeds niet gevonden...
quote:
zelf maken geen optie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 4 fado's en nog wat andere goekope IKEA lampjes hoor
Alleen voor de eettafel moeten we een knikarm hanklamp in industriele stijl hebben. Onvindbaar
Ben erg benieuwd naar swatches van de Wet ´n Wild lakjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje 2 van 3 (van de grote swap die teruggestuurd was naar de afzender):
[ afbeelding ]
quote:Hi dear, I'm Mr. Ray Marshall, a Banker here in London. I went through
your profile and i liked the concision of it. I liked your sincerity,
I have decided to write you because I have a 1.1 million pounds
business proposal for you.
I want you to take me for my word, you will be so glad we got
acquainted, i don’t mind if you have a man, but i will say it again,
you will never regret you did this, and at the end, you will thank me
immensely we got acquainted.
Marshall.
Issut een Nigeriaan van origine?quote:
seems legit!quote:
Ik vind dees anders ook wel tof http://www.etsy.com/listi(...)ncludes%5B1%5D=titlequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 4 fado's en nog wat andere goekope IKEA lampjes hoor
Alleen voor de eettafel moeten we een knikarm hanklamp in industriele stijl hebben. Onvindbaar
Nee, dat gaat echt niet, niet wat wij willen, daar heb je nogal wat machinegeschut voor nodigquote:
Die is wel leuk, die is tenminste origineelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangen nu aan mijn plafond. Erg apart! Ik hou ervan! Heb ze voor mijn verjaardag gekregen. Zal jij ook niet mooi vinden waarschijnlijk SQ
Ja prachtig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dees anders ook wel tof http://www.etsy.com/listi(...)ncludes%5B1%5D=title
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |