Het is de staande lamp van de Kryssbo serie, alleen die staat niet meer op de site, dus geen plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is de staande lamp van de Kryssbo serie, alleen die staat niet meer op de site, dus geen plaatje.
Ben trouwens al weer terug van mijn zoektocht, geen succes
Ja!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dees?
Mijn lampenhart huilt![]()
quote:
Ja sorry, al sinds ik als scholiertje in de avonduren de afdeling verlichting deed bij LeenBakker ben ik al allergisch voor dat type lampquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja!!
Jij vindt ´m dus lelijk begrijp ik?
LOLquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sorry, al sinds ik als scholiertje in de avonduren de afdeling verlichting deed bij LeenBakker ben ik al allergisch voor dat type lamp
Oh, ben net nog even bij de lampenwinkel geweest en kan zo nog 5 lampen daar aanwijzen die ik supergaaf vind voor aan het plafond/de muur, alleen zijn ze allemaal zo duur.quote:Toch is het alleszins beter dan de peertjes die uit mijn plafond komen, maar we zoeken al anderhalf jaar naar De Lamp en hebben 'm nog steeds niet gevonden...
quote:
zelf maken geen optie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 4 fado's en nog wat andere goekope IKEA lampjes hoor
Alleen voor de eettafel moeten we een knikarm hanklamp in industriele stijl hebben. Onvindbaar
Ben erg benieuwd naar swatches van de Wet ´n Wild lakjes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje 2 van 3 (van de grote swap die teruggestuurd was naar de afzender):
[ afbeelding ]
quote:Hi dear, I'm Mr. Ray Marshall, a Banker here in London. I went through
your profile and i liked the concision of it. I liked your sincerity,
I have decided to write you because I have a 1.1 million pounds
business proposal for you.
I want you to take me for my word, you will be so glad we got
acquainted, i don’t mind if you have a man, but i will say it again,
you will never regret you did this, and at the end, you will thank me
immensely we got acquainted.
Marshall.
Issut een Nigeriaan van origine?quote:
seems legit!quote:
Ik vind dees anders ook wel tof http://www.etsy.com/listi(...)ncludes%5B1%5D=titlequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb 4 fado's en nog wat andere goekope IKEA lampjes hoor
Alleen voor de eettafel moeten we een knikarm hanklamp in industriele stijl hebben. Onvindbaar
Nee, dat gaat echt niet, niet wat wij willen, daar heb je nogal wat machinegeschut voor nodigquote:
Die is wel leuk, die is tenminste origineelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hangen nu aan mijn plafond. Erg apart! Ik hou ervan! Heb ze voor mijn verjaardag gekregen. Zal jij ook niet mooi vinden waarschijnlijk SQ
Ja prachtig!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dees anders ook wel tof http://www.etsy.com/listi(...)ncludes%5B1%5D=title
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |