je verwaarloosd ons ook een beetjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
toch jammer dat ik niet in de TT sta.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je verwaarloosd ons ook een beetje
Mijn pakketje dat je vandaag besteld had gaat morgen pas op de post hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Als het goed is komt morgen mijn nagellakrek binnen, een pakketje van Bubsel en een TD pakketje!
Zit morgen wel lekker in Walibi
nee die hiervoor besteld was!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn pakketje dat je vandaag besteld had gaat morgen pas op de post hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:
Ik heb trouwens gister met mn mama en stiefvader mn nieuwe kamer ingericht, allemaal dingetjes aan de muur gehangen.. en nu heb ik zoooo'n perfect stukje muur over voor een nagellakrek
aha okequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die hiervoor besteld was!
zooooo ongeduldig ben ik nou ook weer niet hoor ... .... .......
Ah, dat is altijd leuk!! En show het nagelrek maar als ie hangtquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:53 schreef princess-a het volgende:Ik heb trouwens gister met mn mama en stiefvader mn nieuwe kamer ingericht, allemaal dingetjes aan de muur gehangen.. en nu heb ik zoooo'n perfect stukje muur over voor een nagellakrek
Cool! Hoeveel kost hij? Ik zit er ook over te denken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
Ikke ga een scooter kopen!!![]()
[ afbeelding ]
Die is echt leuk!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
je bent ze toch niet vergeten te posten he
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Gaaf die scooter![]()
die spiegels maken het afquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
ooh die is mooooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga morgen nog even naar mn huisje toe en dan maak ik een foto en dan zullen jullie zien hoe perfect daar ééntje gaat passenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Plek voor een lakrek is altijd goed!!
Wat is er?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Spamhoeren...lig in bed na jankbui, uitgebreid verslag gaat 'm even niet worden, wil wel de beknopte versie doen als jullie dat willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |