En dan de blik van de persoon die na jou aan de beurt isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Dat was trouwens gisteren op het postkantoor nog leuk.
Thuis had ik mijn pakje gewogen en gaf de weegschaal 1,9 kilo aan. Dus alles goed dichtgeplakt, papiertje, nog veel meer tape en op naar het postkantoor.
Geeft hun weegschaal 2,026 kilo aanKon ik daar ter plekke het hele pakje weer open maken, een zakje snoep eruit halen en weer inpakken.
Het was echt een heel gedoe waarbij papier en tape over die hele balie vloog
zeiken om 26 gram, typisch TNT weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Thuis had ik mijn pakje gewogen en gaf de weegschaal 1,9 kilo aan. Dus alles goed dichtgeplakt, papiertje, nog veel meer tape en op naar het postkantoor.
Geeft hun weegschaal 2,026 kilo aanKon ik daar ter plekke het hele pakje weer open maken, een zakje snoep eruit halen en weer inpakken.
Dan heb je nog best wel wat tape gebruiktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:32 schreef kieskleurig het volgende:
Welkom op Internet Puckzzz!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
zo dan:
[ afbeelding ]
dat kwijl van die hond en dat pootje van die kat
och het zijn er zoveel, zelfs ik mis er wel eens 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom op Internet Puckzzz!
(plaatje circuleert al 35 jaar ofzo![]()
)
Ik was nog wel zo beschaafd om even aan de kant te gaan staan, anders hadden ze wel erg lang kunnen wachtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dan de blik van de persoon die na jou aan de beurt is![]()
![]()
Ja want dan moest ik wel 34 nog iets gaan betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeiken om 26 gram, typisch TNT weer
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
zo dan:
[ afbeelding ]
dat kwijl van die hond en dat pootje van die kat
en dat wist je niet, of wat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Joysa het volgende:
En dan moet je opeens 600euro overmaken aan je oude werk... onterecht gekregen. gvd.
Oh, dat is wel raar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Joysa het volgende:
En dan moet je opeens 600euro overmaken aan je oude werk... onterecht gekregen. gvd.
Nee, ik snap geen hol van mn loonstrookjes, en had geen idee of ik nog overuren had staan die uitbetaald moesten worden ofzo.quote:
Hoog tijd om je daar dan es in te gaan verdiepen! Dit soort verrassingen zijn nooit grappig namelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, ik snap geen hol van mn loonstrookjes, en had geen idee of ik nog overuren had staan die uitbetaald moesten worden ofzo.
Ja, dat ga ik nu ook zeker doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoog tijd om je daar dan es in te gaan verdiepen! Dit soort verrassingen zijn nooit grappig namelijk
En je had niet zoiets van joh, ik heb helemaal geen recht meer op salaris?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu ook zeker doen.
De reden was trouwens dat ze me te laat hadden uitgeschreven, en de uitbetalingen al bezig waren
Nee, niet eens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je had niet zoiets van joh, ik heb helemaal geen recht meer op salaris?
Naja, wijze les toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, niet eens bij nagedacht.
Ja dom, maar ik heb daar echt 0,0 verstand van.
Zekerrrrrquote:
Ben blij dat ik dat soort diensten niet meer hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zekerrrrr![]()
Van 15 tot 21 moeten werken is weird..
Heb het gevoel dat het pas 9u is ofzo
Ik vind het niet zo erg, winkel is vanaf 18u dicht..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat soort diensten niet meer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |