Met echt kale zijkanten?quote:
Ja nee idd wel met haar op de zijkantenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met echt kale zijkanten?![]()
Want ik heb ook hanenkam achtig iets gehad, maar dan wel gewoon met haar aan de zijkant.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan korter
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nee idd wel met haar op de zijkanten. Zal ff foto zoeken
.
Niet doen en paypal mailen..quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef princess-a het volgende:
Dames; I haz a stupid question![]()
Krijg net email van Paypal dat ik mn account moet updaten omdat ie anders niet betrouwbaar is, alle informatie wordt gevraagd over mn bankpas en de datum waarop die verloopt enzo
Ik vertrouw het niet, hebben jullie wel eens zo iets ontvangen?
Jaaa zo was mijn haar na mijn dreads ook ! Heel gaafquote:
Nee, je kunt met Paypal kiezen voor storten als saldo of koppelen aan je banrekening, maar dat is jouw keuze. Zou anders gewoon eens via je Paypal account contact opnemen hierover als dat kan. Of wil je de mail eens doorsturen naar dwmpunt [at] gmail [dot] com?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef princess-a het volgende:
Krijg net email van Paypal dat ik mn account moet updaten omdat ie anders niet betrouwbaar is, alle informatie wordt gevraagd over mn bankpas en de datum waarop die verloopt enzo
Ik heb het wel gehad. Maar als je het niet vertrouwd moet je ze mailen of morgen bellen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef princess-a het volgende:
Dreadsquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jaaa zo was mijn haar na mijn dreads ook ! Heel gaaf
Maar die moeten er dan ook uit. En worden viesssss.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dreadsdie wil ik ook nog een keer!
Ach ik ben maar 1 keer jongquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar die moeten er dan ook uit. En worden viesssss.
ik lees op MUA dat mensen hem ook als standaard basecoat gebruiken.... staat ook niet dat het niet mag, maar als je echt sterke nagels wilt dan moet je, zoalsik het lees, het niet elke dag afhalen maar elke dag een extra laagje erbij doen.... dan doe je dus wel een kuurtjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:17 schreef Joysa het volgende:
Ik hou ook van David, maar heb dan ook nooit andere sneldrogende tc gehad
Kan maximum growth ook gewoon gebruikt worden als basecoat? (verkleurde nagels boeien me niet)
Of is het echt alleen een kuurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |