oh ik ken het, klote is dat gewoon wakker liggen van je werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Haha, idd, al heb ik vannacht heeel slecht geslapen. Tegen de afspraak in moeten er deze week 840 Hak-displays gebouwd (ja, appelmoes en rode kool enzo, maar wel voor Duitsland) gaan worden op het werk en ik moet dat in orde maken, terwijl we niet genoeg voorraad hebben. Heb er echt stress van, de hele nacht dus wakkergelegenZo bang dat ik het niet goed doe
Ja, fietsen doe ik sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide gewoon van m'n fietske af
Oh, kak....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl TD kan pas maandag verzonden worden als Space Cadet er weer is, en ik ga de donderdag daarna op vakantie. Wilde zo graag DS Original op tijdens de vakantie!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik waaide gewoon van m'n fietske af
Jaquote:
Nee joh, gewoon wachten tot ie er is!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Kan wel een ander lakje kiezen maar dan moet ik Space cadet ergens anders vandaan halen en dan is 'ie veel duurder enzo.
Deb nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon wachten tot ie er is!!![]()
Ik heb toch nog 100+ untrieds geloof ik
Ja, die is daar iets netter in dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deb niet
Die kient het altijd precies uit tussen bestellingen
Kijk maar naar m'n lijstje, ik heb er geloof ik nog maar 10 untried, waarvan 6 al bijgeschreven die in dat pakje zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deb niet
Die kient het altijd precies uit tussen bestellingen
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl TD kan pas maandag verzonden worden als Space Cadet er weer is, en ik ga de donderdag daarna op vakantie. Wilde zo graag DS Original op tijdens de vakantie!
Haha ik vind het heel liev! maar dat is inderdaad de issue nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omDat krijg je als je ogen nog maar een minuut open zijn
Wel jammer van je DS! Wie weet, heeft TD ineens peper in hun reet en staat de postbode ineens voor je deur
SQ heb jij een blafcollega? Hahaha.. Voel je je al wat beter?
Willen jullie voor mij duimen? Ik ga zo naar mn werk om te regelen dat ik volgende week nog 2 dagen vrij krijg zodat ik langer naar Antwerpen kanMn bazin is nogal panisch dat er veel mensen moeten staan in de winkel, maar stiekem kunnen mn collegas het wel zonder mij af. Dus ik ga even checken of hun er ook zo over denken en vraag mn bazin maar even niets
Ik doe het eigenlijk altijd over natte lak. Eerst 2 rondjes lakken (of 3 als het nodig is) ook zonder te laten drogen tussendoor. En daarna meteen een rondje topcoat. Ik ben echt niet geduldig genoeg om op mijn gemak te wachten tot het droog is, hihi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.
Gefeliciteerd!!quote:
Nou echt he! Ik word hier ook niet vrolijk van hoor! Heb bijna mijn hele vakantie dit weer gehadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
Miss, gaat beter hoor, dank je! Ik geef het weer ook deels de schuld... Als ik naar buiten kijk voelt het eerder november dan augustus
Ik duim voor je!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik je dan eerst mijn space cadet wel op wil sturen, maar daar gaat het heul niet omDat krijg je als je ogen nog maar een minuut open zijn
Wel jammer van je DS! Wie weet, heeft TD ineens peper in hun reet en staat de postbode ineens voor je deur
Willen jullie voor mij duimen? Ik ga zo naar mn werk om te regelen dat ik volgende week nog 2 dagen vrij krijg zodat ik langer naar Antwerpen kanMn bazin is nogal panisch dat er veel mensen moeten staan in de winkel, maar stiekem kunnen mn collegas het wel zonder mij af. Dus ik ga even checken of hun er ook zo over denken en vraag mn bazin maar even niets
Nou nee, vriendschap is niet "gewoon voor altijd", daar ben ik allang achterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Een vriendin die ik al heeeeel lang ken (zijn al zo´n 16 jaar vriendinnen) gaat trouwen. Vorig jaar was ik 1 van de eerste die het hoorde, zelfs nog voor haar ouders enzo. Helemaal leuk! En nu keek ik op haar hyves laatst en zag dat er allemaal mensen waren die haar bedankten voor de uitnodiging. Ik had dus mooi niks gehad. Kreeg er een raar gevoel bij... en heb haar gemaild dat mijn uitnodiging nog niet aangekomen was. Kreeg ik een mailtje terug dat ik die ook niet ging krijgen omdat ze het klein wilden houden en ze dus moesten kiezen, bla bla bla, en ze mij weinig gezien heeft het afgelopen jaar. Is vriendschap niet gewoon voor altijd? Ik ben gewoon onwijs druk geweest het afgelopen jaar en dat weet ze ook.
Heel lullig is dat, en je voelt je zwaar gepasseerd. Maar zoals SQ al zegt: vriendschap is niet voor altijd. Het vervelendste is dat jij vaak voelt dat je nog vriendinnen zijn en om elkaar geven maar dat de ander dit totaal niet voelt en je gewoon knetterhard laat vallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Een vriendin die ik al heeeeel lang ken (zijn al zo´n 16 jaar vriendinnen) gaat trouwen. Vorig jaar was ik 1 van de eerste die het hoorde, zelfs nog voor haar ouders enzo. Helemaal leuk! En nu keek ik op haar hyves laatst en zag dat er allemaal mensen waren die haar bedankten voor de uitnodiging. Ik had dus mooi niks gehad. Kreeg er een raar gevoel bij... en heb haar gemaild dat mijn uitnodiging nog niet aangekomen was. Kreeg ik een mailtje terug dat ik die ook niet ging krijgen omdat ze het klein wilden houden en ze dus moesten kiezen, bla bla bla, en ze mij weinig gezien heeft het afgelopen jaar. Is vriendschap niet gewoon voor altijd? Ik ben gewoon onwijs druk geweest het afgelopen jaar en dat weet ze ook.
Jij gaat gewoon vrij krijgen, anders kom ik wel ff langsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh wat ontzettend stom zeg, om dat zo te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
Wat ontzettend kwetsend zeg! Kan me heel goed voorstellen dat dat niet leuk overkomtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:50 schreef mirannie het volgende:
En ik baal!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |