quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrouw, moe, onzeker, ongesteld, dat idee...
[..]
Ik tot 4 mnd geleden ook nog nooit, maar nu ben ik de grootste fanquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:30 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb nog nooit scooter gereden
1 keer achterop gezeten geloof ik....
Heh bahquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu wil ik ook Poshéquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
In elk geval kwam op de 5e en laatste plaats: catrice sneldrogende topcoat. Het spul ruikt medium vies, is erg waterig, maar droogt niet. Na een half uur kun je het nog uitsmeren. Wel heel goedkoop. Op de vierde plaats: david. Erg goedkoop en goed aan te brengen, maar ruikt nog erger dan secondenlijm en is pas na 20 minuten droog. Derde plaats is voor diamont. Prettige applicatie, ruikt het best van de vijf. Nadeel is de was langere droogtijd (iets sneller dan david) en de hoge prijs. Tweede plaats is voor seche. Het ruikt gruwelijk en de applicatie is ruk, maar de droogtijd is ongeevenaard. Prijs is acceptabel. Op nummer 1: poshé! Droogt op china glaze net zo snel als seche en op orly nog sneller. Ruikt gemiddeld chemisch en is makkelijk aan te brengen. Niet stroperig. Prijs is iets hoger dan seche, maar het zeker waard! Alles is getest op 1 laag sh maximum growth, en dan 2 laagjes china glaze emerald fitzgerald en 2 laagjes orly wild wisteria.
Ik heb ook een scootertquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik tot 4 mnd geleden ook nog nooit, maar nu ben ik de grootste fanIk val om de week mijn BFF lastig om haar scooter te lenen
Dus nu zelf 1tje kopen![]()
En dan nu: slaapje maken!
Trusten ladies![]()
Geeft niet hoor!! Ga binnenkort wel even speuren. Voor nu gaat het goed met SV, Diamont en Davidquote:
bij de orly droogden ze allemaal sneller dan op de china glaze, daar kan het ook aan liggen. Maar met droog bedoel ik wel droog. En ik heb ze alle vijf over natte lak aangebracht, eerst de eerste laag laten drogen, dan de tweede laag lakken en dan meteen de tc er overquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn David doet er echt geen 20 minuten over hoor!
Mijnes ook niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn David doet er echt geen 20 minuten over hoor!
Ik heb Poshe en vind die erg fijn inderdaad! Heb ook nog INM Out The Door, en die doet het ook best eigenlijk maar heb ze nog nooit vergeleken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
In elk geval kwam op de 5e en laatste plaats: catrice sneldrogende topcoat. Het spul ruikt medium vies, is erg waterig, maar droogt niet. Na een half uur kun je het nog uitsmeren. Wel heel goedkoop. Op de vierde plaats: david. Erg goedkoop en goed aan te brengen, maar ruikt nog erger dan secondenlijm en is pas na 20 minuten droog. Derde plaats is voor diamont. Prettige applicatie, ruikt het best van de vijf. Nadeel is de was langere droogtijd (iets sneller dan david) en de hoge prijs. Tweede plaats is voor seche. Het ruikt gruwelijk en de applicatie is ruk, maar de droogtijd is ongeevenaard. Prijs is acceptabel. Op nummer 1: poshé! Droogt op china glaze net zo snel als seche en op orly nog sneller. Ruikt gemiddeld chemisch en is makkelijk aan te brengen. Niet stroperig. Prijs is iets hoger dan seche, maar het zeker waard! Alles is getest op 1 laag sh maximum growth, en dan 2 laagjes china glaze emerald fitzgerald en 2 laagjes orly wild wisteria.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:24 schreef Mss het volgende:
Ik heb 55 untrieds, en er zijn nog 30 lakjes onderweg
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de orly droogden ze allemaal sneller dan op de china glaze, daar kan het ook aan liggen. Maar met droog bedoel ik wel droog. En ik heb ze alle vijf over natte lak aangebracht, eerst de eerste laag laten drogen, dan de tweede laag lakken en dan meteen de tc er over
ik was aan het editenquote:
Hier heb ik helemaal overheen gelezen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:
[..]
ja... Daarom was het ook een vergelijking van tc's die claimen daarvoor geschikt te zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog nooit topcoat over natte lak gedaan. Sv is daar misschien geschikt voor maar de gemiddelde topcoat gaat over relatief droge lak.
Haha, idd, al heb ik vannacht heeel slecht geslapen. Tegen de afspraak in moeten er deze week 840 Hak-displays gebouwd (ja, appelmoes en rode kool enzo, maar wel voor Duitsland) gaan worden op het werk en ik moet dat in orde maken, terwijl we niet genoeg voorraad hebben. Heb er echt stress van, de hele nacht dus wakkergelegenquote:
ahw! Maar je hebt toch nog ook andere heel mooie lakjes?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:18 schreef Debsterr het volgende:
Grmbl TD kan pas maandag verzonden worden als Space Cadet er weer is, en ik ga de donderdag daarna op vakantie. Wilde zo graag DS Original op tijdens de vakantie!
Jaaa.. maar ja, 11 dagen in de zon in Portugal vond ik wel een mooie gelegenheid voor Original. Nu maar een andere holo smeren danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ahw! Maar je hebt toch nog ook andere heel mooie lakjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |