Ik snap echt niet waarom je 20 soorten paars moet hebben hoor..quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
net kwam de schoonmaakster aan... de gelduimnagel van d'r rechterhand had losgelaten, of er iemand even wilde lijmen. Werd meteen naar voren getrapt door mijn collega's
Werkse!!quote:
oeh, welke?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Werkse!!
Ik ga even shoppen voor een lamp. Heb gisteren een hele gave staande lamp gekocht bij Ikea en wil nu een bijpassende tafellamp hebben. Helaas hadden ze die dus niet bij Ikea. Dus ga hier maar even de stad in.
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Diconnected het volgende:
Yaay ik krijg wielen van Lindytje
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopen
Ze had er 20 over dus die krijg ik van haarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ochja, die heeft ze toch niet meer nodig nu ze een scooter gaat kopen
Als het goed is heeft ze ook een comparison gepost toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef Dwyn het volgende:
Trouwens,
Weet iemand misschien een lakje die een beetje op deze kleur lijkt?
[ afbeelding ]
Mjah, maar die linker vind ik er niet echt op lijker en die rechter is 18 pond met verzendkosten. Dus ik dacht, misschien heeft iemand hier een idee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als het goed is heeft ze ook een comparison gepost toch?
http://www.alllacqueredup(...)010-comparisons.html
HOLY SHIZZBALLSSSSSSquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
Oeehh heb een sneak preview gekregen van de swaplakjes die naar mij opgestuurd gaan worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:13 schreef kieskleurig het volgende:
Oeehh heb een sneak preview gekregen van de swaplakjes die naar mij opgestuurd gaan worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Daph_ het volgende:
K heb ff snel fotootjes gemaakt van de nailmailwordt nu geuploaaaad
Toch nog kadootjes uitpakken op mn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |