Oh, dat is ook behoorlijk rot!! Als mijn beste vriendin dat zou doen, zou ik toch echt wel even over de rooie gaan!! Gelukkig gaat het in mijn geval niet om mijn beste vriendin, maar wel zo´n beetje mijn oudste vriendin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
He wat lullig Mir, maar ik moet met SQ en de rest meegaan in deze.
Ik heb het zelf meegemaakt na mijn verhuizing uit Friesland om uiteindelijk in Brabant terecht te komen. Mijn allerbeste vriendin daar is nog niet 1 keer hier geweest! Ik heb haar herhaaldelijk uitgenodigd en elke keer zei ze dat ze kwam. Tot aan treinreis regelen aan toe om dan toch op het laatste moment af te zeggen omdat ze 'ziek' was (of een andere smoes) en dat ik er via via achter kwam dat ze naar een party was.
Beste vriendin?? Yeah right! Tot je naar de andere kant van het land verhuisd, uit het oog uit het hart![]()
Ik zie haar nog wel eens in friesland en dan is het wel 'ok' maar het zal nooit meer zo worden als het was.
Gelukkig heb ik hier een hele fijne vriendin
Dat dus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tegenwoordig investeer ik in eerste instantie in mijn relatie en daarna pas in andere vriendschappen. En iedereen die zegt dat dat anders moet is in mijn ogen gek
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beste vriendin nam van de een op de andere dag d'r telefoon niet meer op (ik was anderhalve maand daarvoor nog bij haar in Groningen geweest een weekend lang) En als ik de vaste telefoon belde nam altijd haar vriend op en dan was ze altijd weg. Zelfs op oudjaarsnacht zou hij alleen thuis zitten, uhuh. Na anderhalf jaar mailen en sms-en en nog geen reactie gehad eens gaan Googlen. Waren ze inmiddels van Groningen naar Nijmegen verhuisd. Toen maar een brief gestuurd met de post met de vraag waarom. Krijg je zo'n verhaal van ja, ik zie het al jaren niet meer zitten, ik ben je zat, blablabla. Koud op je dak. Dan schrik je wel ff hoor. En dat is weer een bevestiging dat het niet zo werkt met vriendschappen helaas
Ik ook, met als gevolg dat ik 0 vriendinnen heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat dus...
Ik heb ook een aantal van die ervaringen die hier zo precies in het rijtje passen
erg he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.
herkenbaar jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ook, met als gevolg dat ik 0 vriendinnen heb.![]()
Ja ik dus ook niet... ik heb daarentegen wel veel vrienden.. dus het zal wel een vrouwenkwaal zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tegenwoordig investeer ik in eerste instantie in mijn relatie en daarna pas in andere vriendschappen. En iedereen die zegt dat dat anders moet is in mijn ogen gek
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
'ik ben je zat' what the fuck echt?! dat ze dan ook het lef heeft om gewoon aan de telefoon te komen en het je in je gezicht te zeggen, bah bah.
[..]
Ik moet echt als vriendinnen zeggen (1 van de 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo hoort het ook. Maar ook vriendschappen moet je onderhouden en leuk houden, net als een relatie.
Op 1 of andere manier denken 'we' dat die voor eeuwig zijn zonder eraan te hoeven werken.
nou, wat dat betreft ben ik een hoop illusies armer inmiddelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo hoort het ook. Maar ook vriendschappen moet je onderhouden en leuk houden, net als een relatie.
Op 1 of andere manier denken 'we' dat die voor eeuwig zijn zonder eraan te hoeven werken.
Hier ook ben geen vriendinnen mensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn beste vriendin nam van de een op de andere dag d'r telefoon niet meer op (ik was anderhalve maand daarvoor nog bij haar in Groningen geweest een weekend lang) En als ik de vaste telefoon belde nam altijd haar vriend op en dan was ze altijd weg. Zelfs op oudjaarsnacht zou hij alleen thuis zitten, uhuh. Na anderhalf jaar mailen en sms-en en nog geen reactie gehad eens gaan Googlen. Waren ze inmiddels van Groningen naar Nijmegen verhuisd. Toen maar een brief gestuurd met de post met de vraag waarom. Krijg je zo'n verhaal van ja, ik zie het al jaren niet meer zitten, ik ben je zat, blablabla. Koud op je dak. Dan schrik je wel ff hoor. En dat is weer een bevestiging dat het niet zo werkt met vriendschappen helaas
Klopt, mannen zijn daar veel makkelijker in. Die zijn ook trouwer. Vrouwen zijn katten, als die 2 weken ergens anders wonen zijn ze hun oude nest vergeten. Mannen zijn honden, die blijven altijd naar hun oude versleten mand terugkerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja ik dus ook niet... ik heb daarentegen wel veel vrienden.. dus het zal wel een vrouwenkwaal zijn
10 vriendinnen niet veel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef mirannie het volgende:
[..]Nah, werkelijk, daar zakt je broek toch van af?! Ongelofelijk!!!
Ik heb niet heel veel vriendinnen, stuk of 10. Waarvan ik er een stuk of 5 echt regelmatig spreek en 2 eigenlijk maar echt regelmatig zie. Ik heb ook een vrij grote familie die ik ook graag regelmatig zie. En daarnaast dus gewoon mijn eigen normale leven met mijn dochter. Ik kan nou eenmaal niet mezelf in 30 stukjes delen.
Maar als ik dit soort dingen lees van SQ en Puckzzz, valt dat van mij nog wel mee, hahaha.
Zo, en nu ga ik douchen en boodschappen doen, want het schiet weer helemaal niet op vandaag!
Ik ook! En jij, heb je zin om vrijdagavond Herman te knuffelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 vriendinnen niet veel?![]()
Ik vind dat best veel eigenlijk![]()
Wil je moar vriendinnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook! En jij, heb je zin om vrijdagavond Herman te knuffelen?
Joahquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je moar vriendinnen?![]()
Zal vanavond ff checken ofniet toevallig al eters heeft uitgenodigd ofzo, maar in principe lijkt me dat knus
Ja, ik vind de grens tussen vriendin en kennis zo vaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar 1 vriendinmaar dat is wel meteen een hele goede, de rest noem ik 'kennis'
Ook dat blijft lastig jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik vind de grens tussen vriendin en kennis zo vaag![]()
Ik heb niemand die alles van mij weet. Ja, ikzelfMijn moeder en vriend komen dan. En dan heb ik een din die veel van me weet maar ook een "gewone" vriend die weer heel andere dingen van mij weet. En mijn zwemmaatje met wie ik alle dikke mensen frustraties kan delen. Enzo. Maar zijn toch allemaal wel vrienden vind ik...
Een soort mix. Een vrienis? Een kendin?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook dat blijft lastig ja. Want ik kom wel eens bij jou langs bijv. en we gingen samen bier zuipen enzo, maar zo vaak zien we elkaar ook weer niet
. Dus wat is iemand dan
.
Zo stom eigenlijk hoe hard jonge mensen kunnen zijn. Oh, nu ga je niet meer mee zuipen. Nou okee, toedels!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
Ook even boekje open, jaren geleden gebeurde er vanalles en wou ik vervolgens niet meer uitgaan en drinken enzo, toen spontaan een boel "vrienden" kwijtgeraakt. Toen het hier pas ging over saai als je niet drinkt, zo voelde ik me toen wel, blijkbaar was het zo. De laatste vriendschap liep ook stuk toen ik een vriend kreeg en niet meer altijd klaar stond. Later nog wel 'ns met een toenmalige collega naar de kermis geweest, maar dat was eens maar niet weer. Ben het nu ook echt niet meer gewend, vandaar dat ik de meet ook zo eng vond.
Vind het ook moeilijk om later vriendschappen op te bouwen, helemaal als je niet werkt enzo, heb 't idee dat de meeste vriendschappen tijdens school al op worden gebouwd.
Sluit me wel bij SQ aan, relatie>vriendschap, de 2 lange relaties die ik heb/had, die 2 hebben me nooit laten stikken. Of misschien is dat omdat het mannen zijn, die vind ik sowieso wat makkelijker om mee om te gaanvoor jullie, en nu speciaal voor Mirannie
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:06 schreef Daph_ het volgende:
Bedaaaaaankt <3
Miss_V itz mah birfday!
Idd. Ik vond iedereen tof eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo stom eigenlijk hoe hard jonge mensen kunnen zijn. Oh, nu ga je niet meer mee zuipen. Nou okee, toedels!!
Maar ik vind je tofen wel meer mensen op de meet, weet ik zeker. Hopelijk sterkt dat je wat!
ze blijven echt zóóó cutequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeli!
Goedenmorgen allemaal!!
Echt? Oh... vond het altijd vrij weinig. Maar als ik hier zo lees, valt dat wel mee dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 vriendinnen niet veel?![]()
Ik vind dat best veel eigenlijk![]()
ter bevordering van de herfststemming ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:05 schreef vamperotica het volgende:
* Liedje van het goede doel zoeken gaat
En vriendschappen en zulksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ter bevordering van de herfststemming ofzo?
ik denk vooral dat vriendschappen zonder afhankelijkheidsrelatie het langst duren. Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg. En ik denk dat het bij de meeste van die middelbareschoolvriendschappen (beat that) zo werkt. Zodra de afhankelijkheid wegvalt, is de basis voor je relatie ook weg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Loqi het volgende:
Mijn 'vriendschappen' die op school ontstaan zijn hebben mij allemaal laten vallen, dus ik denk niet dat het zo werkt idd
Ik vind het ook niet makkelijk. Maar dat komt ook een beetje door mezelf. Ik kom onwijs stug over. Pas als iemand me beter leert kennen merken ze dat ik helemaal niet alleen maar stug ben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
Vind het ook moeilijk om later vriendschappen op te bouwen, helemaal als je niet werkt enzo, heb 't idee dat de meeste vriendschappen tijdens school al op worden gebouwd.
Ah, dank je wel!!quote:voor jullie, en nu speciaal voor Mirannie
Ja, ik ken het liedje, ik word er altijd zò vrolijk vanquote:
Ja dat klinkt wel aannemelijk.. bij mij waren het echter basisschoolvriendschappen (nee, ik beat je niet) die ik op de middelbare nog had.. dus dat kwam extra hard aan..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk vooral dat vriendschappen zonder afhankelijkheidsrelatie het langst duren. Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg. En ik denk dat het bij de meeste van die middelbareschoolvriendschappen (beat that) zo werkt. Zodra de afhankelijkheid wegvalt, is de basis voor je relatie ook weg.
Awwwwwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeli!
Goedenmorgen allemaal!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel aannemelijk.. bij mij waren het echter basisschoolvriendschappen (nee, ik beat je niet) die ik op de middelbare nog had.. dus dat kwam extra hard aan..
Maar ik heb een super lieve vriend en een fijne mannelijke vriendengroep, dus fuck al die mutsen
Mooi gezegd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zelf heel onzeker bent zoek je als puber vriendinnen die heel zeker over komen, om jou te sterken. Maar op het moment dat je die eigenschap van ze niet meer nodig hebt om je zelf beter te voelen is de basis van je vriendschap ook weg.
Ja dat bedoelde ik meer, niet perse middelbare school, maar ook de opleidingen daarna, als je al wat ouder bent. Of werk inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zelf heb ik inderdaad vriendschappen opgebouwd op de middelbare school, daarna op de HBO en op het werk. Van bijna al mijn baantjes (zijn er niet zoveel hoor, haha) heb ik wel 1 of 2 mensen overgehouden.
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar ik heb een super lieve vriend en een fijne mannelijke vriendengroep, dus fuck al die mutsen
Wat is dat toch met helmondquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)nden-in-helmond.html
Wat is dat toch met helmond en katten
same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Loqi het volgende:
Mijn 'vriendschappen' die op school ontstaan zijn hebben mij allemaal laten vallen, dus ik denk niet dat het zo werkt idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |