er staat volgens mij ook overal 'PayPaI' met een hoofdletter i dus aan het einde, heb hem doorgestuurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is volgens mij eneen fake mail, het e-mailadres is profil.nogiets, i.p.v. profile.. nogal typisch! Je kan de mail ook doorsturen naar spoof@paypal.nl, zij beoordelen dan op fakeness.
Naaaaiisquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg komende week 3 TD's, een bubselfaal en een hele hoop wielen
ofcourse!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehe jij weet alles faalminded te maken.
mijn schuld dus, ik begonquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ofcourse!![]()
moet mijn faal van vandaag weer goed praten, die is dus bij deze jullie schuld!
Walibiquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Als het goed is komt morgen mijn nagellakrek binnen, een pakketje van Bubsel en een TD pakketje!
Zit morgen wel lekker in Walibi
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik voel me eng nietverslaafd en nietfalendIk wil bij ttluvspolish bestellen, maar kom maar tot de 6
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik voel me eng nietverslaafd en nietfalendIk wil bij ttluvspolish bestellen, maar kom maar tot de 6
[..]
Goed juist! Dan geef je tenminste niet teveel uit. En Sjaan wil vast voor je opvullen.
[..]
Toe maar!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg komende week 3 TD's, een bubselfaal en een hele hoop wielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |