quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Blurred86 het volgende:
meteen ook maar een lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
S: 1 uur en 5 min hardlopen![]()
T: roosvicee ferro
L: dubbele volkorenboterham met gebakken ei, ham en kaas, koffie met melk, bakje magere kwark met jam
T: volkoren boterham met pindakaas
T: drinkyoghurt (ik ga drinkyoghurts proeven voor een testpanel)
D: volkorenpenne met zelfgemaakte tomatengroentesaus en gehakt
T: bakje chocoladeijs
wel maar 1 stuk fruit, maar verder ben ik tevreden
Heb je in een vlaag van honger ook een paar toetsen van je toetsenbord opgepeuzeld?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
lijst...
O.
450gr kwark
T...nectarine, appel, tomaat, komkommer, worteltjes
L... Kom chinese tomatensoep, drie sneetjes vv kaas, beker hv melk
T... Sinaasappel, b'okje choco, cracker fa
D... Halve bloemkool, gekookt asrdappeltje, gegrilde ribkarbo, kokkommersalade
Hier staan van die Friese dames, die bij elkaar net zoveel wegen (of minder) als mij. En als ze met elkaar praten, doen ze dat in het Friesquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Bij mij staan er ook echt van die Jordanese bitches die al gaan zuchten als je binnenkomt. That reminds me dat ik er zo langs moet.
Kampioenen!quote:
Spreken ze hun klanten ook aan in het Fries? Ik stond vorige week voor de regen te schuilen voor de deur van een kledingwinkel in Drachten en toen zei de verkoopster: "Meist wol binnenkommen hear!"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:37 schreef neen het volgende:
[..]
Hier staan van die Friese dames, die bij elkaar net zoveel wegen (of minder) als mij. En als ze met elkaar praten, doen ze dat in het Fries
[..]
Kampioenen!![]()
Zo zie je maar! Sinds ik een fankaart heb wordt de weg naar boven gevonden!
Weet je toevallig ook wanneer er in die regio herfstvakantie is? Op de site van m'n schule staat het nieten ik moet even wat plannen
nou ja ik ga even googlen enzo dan maar.
Ja in Drachten ja, in the capital of Fryslan wil ik dat soort dingen niet hebben. Maar ze spraken wel Nederlands tegen mij gelukkig anders hadden ze er een boze klant bij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreken ze hun klanten ook aan in het Fries? Ik stond vorige week voor de regen te schuilen voor de deur van een kledingwinkel in Drachten en toen zei de verkoopster: "Meist wol binnenkommen hear!".
Inderdaadquote:
Heeft je telefoon gps?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef conleche het volgende:
Ik leen m'n auto nooit meer uit. De TomTom is weg en degene die de auto leende claimt dat hij hem niet heeft gezien. Eikel. Heeft natuurlijk de deur niet goed op slot gedaan en toen is dat ding gestolen en in plaats van dat eerlijk te zeggen nu dit. Woest ben ik. Bovendien, nu moet ik vanavond ergens in Schoorl zijn en how the fuck ga ik nu niet verdwalen.
Hoe deed ik dat vroeger eigenlijk
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef conleche het volgende:
Ik leen m'n auto nooit meer uit. De TomTom is weg en degene die de auto leende claimt dat hij hem niet heeft gezien. Eikel. Heeft natuurlijk de deur niet goed op slot gedaan en toen is dat ding gestolen en in plaats van dat eerlijk te zeggen nu dit. Woest ben ik. Bovendien, nu moet ik vanavond ergens in Schoorl zijn en how the fuck ga ik nu niet verdwalen.
Oh dat is verrotquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik er meer van ga zien dan me lief is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dat is verrot.
Schoorl is wel heel mooi.
Ja, da's waar, maar die praat niet tegen me. Maar het is wel een idee voor als ik echt verdwaald ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Co heeft toch een iPhone en dus gps?
Routeplanner op anwb.nl en dat uitprinten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef conleche het volgende:
Je kunt in de appstore zo'n cheap ass navigatie ding proberen? Of een dure als je veel geld wilt uitgevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, da's waar, maar die praat niet tegen me. Maar het is wel een idee voor als ik echt verdwaald ben.
Ik dacht de Koek mee te nemen voor een strandwandeling maar:quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef neen het volgende:
Schoorl, daar heb ik nog wel eens een ijsje gegeten met 3 (!) bolletjes voor slechts 1 gulden en 1kwartje. Moet je bij de klimduin die "winkelstraat"aflopen en ergens op het eind is het dan. Wat een geweldig mooie plek zeg, heerlijk.
Oh, da's mooi kut dan.. Ik kan het altijd vinden met zoiets, maar dan ben ik wel bijrijder.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht de Koek mee te nemen voor een strandwandeling maar:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)cmVjdD0tMQ%253D%253D
En GB, mijn logica is anders dan die van de ANWB op de één of andere manier. Ik verdwaal altijd als ik dat probeer met zo'n uitgeprint velletje.
Nee, hij zit ook in Italie, het is zo'n dude die weleens klusjes voor Peter doet en schilderijen wegbrengt. Krijg de auto ook altijd terug zonder benzine en zo. Heb al tegen Peter gezegd, dat hij de auto niet meer meekrijgt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef P.F. het volgende:
Co, de wegnummers en afslagen onthouden. Kut zeg.. Heeft hij al een oplossing?
Heb je de auto samen met Peter? Aangifte doen voor zo ver dat kan..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, hij zit ook in Italie, het is zo'n dude die weleens klusjes voor Peter doet en schilderijen wegbrengt. Krijg de auto ook altijd terug zonder benzine en zo. Heb al tegen Peter gezegd, dat hij de auto niet meer meekrijgt.
Oh en ik kom er wel hoor, ik ben gewoon boos en dan mag ik graag overdrijven.
Auto staat nog steeds op zijn naam en hij wordt ook voornamelijk gebruikt om schilderijen in te vervoeren, want in A'dam doe ik alles wel op de fiets zo'n beetje. En aangifte niet hoor, hij mag kiezen: of mij een nieuwe TomTom geven of zijn zeer relaxte baantje opgeven. Peter is zo'n beetje de beste 'werkgever' die er is. Zo mocht hij met dat mooie weer een beetje aan de boot klussen en er ook mee varen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:08 schreef P.F. het volgende:
[..]
Heb je de auto samen met Peter? Aangifte doen voor zo ver dat kan..
Ik las "ik rijd wel altijd over iedereen en alles heen"quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:27 schreef Laureline het volgende:
Ik rijd wel altijd iedereen en alles overal heen, dat moet ik nog even zeggen tot verdediging van mijzelf.
De klimduin iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef neen het volgende:
Schoorl, daar heb ik nog wel eens een ijsje gegeten met 3 (!) bolletjes voor slechts 1 gulden en 1kwartje. Moet je bij de klimduin die "winkelstraat"aflopen en ergens op het eind is het dan. Wat een geweldig mooie plek zeg, heerlijk.
Wat heb je allemaal in huis? Ik ben gek op tajine.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef LadyBlack het volgende:
Haai
Ik ga op zoek naar een lekker recept voor de tajine, we krijgen eters vanavond en ik wil wel even indruk maken natuurlijk (echter zonder al teveel moeite)
Doorrijden naar Camperduin of terug naar Bergen. Bergen aan Zee is natuurlijk mooier, maar Camperduin heeft ook wel wat met de overgang van dijk naar strand (of andersom). Overigens zijn de duinen bij Schoorl een aanrader.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht de Koek mee te nemen voor een strandwandeling maar:
http://www.weer.nl/nl/hom(...)cmVjdD0tMQ%253D%253D
En GB, mijn logica is anders dan die van de ANWB op de één of andere manier. Ik verdwaal altijd als ik dat probeer met zo'n uitgeprint velletje.
Meer eten zou je goed doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, lijstje.
O: Cornflakes met melk en een beetje suiker
T: Perzik
L: Halve gebraden kip
D: Salade met tomaat, uitgebakken spekjes en boterbonen
T: kwark
S: Wandeling in het bos met de honden en verder helemaal niks want rustdag![]()
Ik ben dol op ras el hanout!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis? Ik ben gek op tajine.![]()
Pas een gemaakt met kipfilet, gemengde bonen (kidney, black-eyed, boterbonen en kikkererwten), paprika, ui, knof, blikje gepelde en gehakte tomaten en wat chinese kool. Qua kruiden ongeveer een theelepel piment, theelepel gemalen komijn, theelepel chilipoeder, wat ras el hanout en zout en peper. Was erg lekker!![]()
Tot een paar jaar geleden was ik ook niet zo creatief hoor, ik kookte voor mezelf toen ik nog op kamers woonde voornamelijk tortellini met diepvriesspinazie a la cremequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal creatief met koken zeg! Ik weet niet eens wat een taijne is, dadels heb ik nog nooit gegeten en kikkererwten alleen in de houmous, dat is daar toch van gemaakt.. toch?
Das dus niet zo handig op werkdagen... hmhm... geen ervaring met stoven en moet er dus ook dingen voor aanschaffen.. hmm... ik ga het in de week leggen bij mezelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Romertopf en tajineaardig hetzelfde principe: namelijk stoven. Inderdaad heel makkelijk!!
Afhankelijk van de ingrediënten moet het wel een tijdje op het vuur staan.
Salade erbij is ook prima toch? Eenpansgerechten zijn leuk maar je moet niet altijd alles in een pan willen mikken. Soms is het lekkerder om dingen gescheiden klaar te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben dol op ras el hanout!Had de eerste keer in de tajine zonder geprobeerd, maar wat maakt dat een verschil zeg!
Zat zelf te denken aan een wat zoetere tajine, ik ben bijvoorbeeld dol op dadels, maar ik zag laatst ook een gerecht met honing-tijmsaus, en dat leek me ook heerlijk! Ik ben alleen niet zo'n ster in bedenken welke groenten ik daar allemaal bij kan doen....?
Misschien maak ik er nog een kikkererwtensalade met spinazie bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@XM: Gewoon af en toe iets meenemen van de markt of de super wat je nog nooit gehad hebt of geen idee hebt wat het is en dan recepten googelen. Bij gebrek aan tajine of romertopf kan je overigens ook best een braadpannetje gebruiken hoor. Als je het wat vindt kan je altijd nog zo'n ding aanschaffen.There is no love sincerer than the love of food.
Juist wel geschikt voor werkdagen! Je mikt alles er 's ochtends in en als je thuis komt hoef je alleen het gas aan te steken en te wachten tot het klaar is. Couscous of bulgur is ook zo klaar dus dan hoef je bijna niets te doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das dus niet zo handig op werkdagen... hmhm... geen ervaring met stoven en moet er dus ook dingen voor aanschaffen.. hmm... ik ga het in de week leggen bij mezelf
Wok met een deksel misschien?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
MM: ik heb ook geen braadpan. Ik heb een grote hekel aan koken en besteed daar echt het liefst zo min mogelijk tijd en moeite aan
.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wok met een deksel misschien?
Beetje ver fietsen vanuit Gouda naar de Achterhoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan je niet, net als dat mens in die irritante Knorr-reclame, naar je moeder fietsen om er een te lenen?
Dit is al veeeeeel meer dan ik eerder at maar je hebt gelijk. Omdat ik niet gewend ben om zoveel en zo vaak te eten vergeet ik ook om er de tijd voor te nemen om iets te eten of iets mee te nemen. Die knop moet nog om.quote:
Uurtje met de Romertofp. Kant en klare groente, of wat groente in grote stukken hakken, kip erop, kruiden eroverheen, evt. klein beetje water of wijn, uurtje in de oven (niet voorverwarmen!). Klaar. Als je kant-en-klare groente gebruikt ben je netto 5 minuten bezig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das dus niet zo handig op werkdagen... hmhm... geen ervaring met stoven en moet er dus ook dingen voor aanschaffen.. hmm... ik ga het in de week leggen bij mezelf
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
Er zijn ook iets ingewikkelder recepten (dan leg je bijvoorbeeld een schijfje sinaasappel op de kip en open je en blikje tomatenpuree en kruid je met o.a. kaneel, maar daar zal ik je niet meer vermoeien.
Maar ze heeft me wel goed in de peilingquote:
Dat is inderdaad een goed teken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit is al veeeeeel meer dan ik eerder at maar je hebt gelijk. Omdat ik niet gewend ben om zoveel en zo vaak te eten vergeet ik ook om er de tijd voor te nemen om iets te eten of iets mee te nemen. Die knop moet nog om.
Ik was rond lunchtijd bijvoorbeeld boodschappen aan het doen en voor je dan weer terug bent is het zo een uur of twee en had ik dus al sinds het ontbijt niks gehad. Ben wel zo slim geweest om in de auto een perzik achterover te drukken. Vind het eigenlijk al wel een goed teken dat ik in ieder geval wel trek had.![]()
Aan de andere kant is vandaag ook een dag met weinig activiteit dus iets minder kan niet zoveel kwaad toch?
Ik heb zelf colitis, geen idee eigenlijk of mijn darmen ook minder opnemen (denk dat dat bij mij iets anders zit dan bij jou), maar ik merk wel ook heel goed dat probleemdarmen geen positieve invloed hebben op het eetpatroon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:Helemaal omdat mijn darmen toch al minder opnemen dan bij een gezond mens. Het structurele gebrek aan beweging hielp natuurlijk ook niet want daardoor had ik ook geen behoefte aan eten. Het zou me niks verbazen als ik in de categorie 'overgewicht maar toch ondervoed' zou vallen.
Dit is het nu:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
T: niks
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?
Hier geen last van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie de subtekstjes ook nauwelijks meer lezen?
nee, mijn browser staat op standje blindquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, kan ik al een paar dagen niet meer. Snap ook niet waarom, met mn andere account kan ik het nog wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Netjes!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb met control + alles een beetje groter gezet, mn bril is misschien overmorgen pas klaar
Ze gingen er andere pootjes bij zoeken voor 7 euro
Dankjequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed teken!
Dat van die activiteit wordt volgens mij eerder te vaak als excuus gebruikt om te weinig te eten. Het overgrote deel van de calorieën die je lichaam gebruikt gaat op aan processen die toch wel doorlopen als je stilzit. Daarom is het ook zo goed om je BMR te berekenen (op die ene site die ik alweer kwijt ben), dat is wat je zou gebruiken als je de hele dag zou slapen bij wijze van spreken en daar moet je dus nooit onder gaan zitten.
Welkom nog trouwens.
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakjequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom niet een auto zonder wegenbelasting dan? Peugeot 107 (heb ik, heel blij mee!!) Citroen C1 of een toyota aygo?
Prima autootjes!
Dan vind ik een ford focus ook geen lekker beest moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakje
Ik ben klaar met Ka's, heb in een jaar 2000 euro aan reparaties uitgegevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef j.t het volgende:
Wilde eerst ook voor een Ka gaan, maar er staan er ZOveel te koop, ik dacht dat kan niet goed zijn! En wat betaal je voor zo'n anwb keuring?
*propt nog een volkoren boterham naar binnen*quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
MM, in principe mag je niet meer dan 500 onder je behoefte zitten.
watdan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan vind ik een ford focus ook geen lekker beest moet ik eerlijk zeggen.
Ik zou eens een proefrit maken in een aygo ofzo, oogt klein maar ik vind het prima rijden op de snelweg. Alleen je accelereert niet zo snel. Ik vind hem niet minder goed snelweg rijden dan een skoda octavia waar ik veul in moest rijden voor werk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakje
Dat eet ik nog steeds regelmatigquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden was ik ook niet zo creatief hoor, ik kookte voor mezelf toen ik nog op kamers woonde voornamelijk tortellini met diepvriesspinazie a la cremeen af en toe een vegaburger erbij.
Vaak kookten mijn 2 vriendinnen (behoorlijk culinair ook nog), en sinds zij verhuisd zijn en ik samenwoon vind ik het toch ook wel leuk om iets fatsoenlijks op tafel te zetten. Helemaal als er mensen komen etenik kán namelijk best koken, ik ben er alleen vaak wat te lui voor
Voor mij is dé truc echt om regelmatig voorraden in te slaan, waar je dan een beetje simpele gerechten (eventueel afhaal of instant) mee kunt pimpen, dat doet al zoveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heel veel (witte) meubels uitgekozen bij de IKEA,maar niets gekocht nog en dus ookniet op de fiets meegenomenik ga 't pas kopen als ik de sleutels heb, zodat ik het gelijk in mijn nieuwe huis kan stallen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116070
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30189024
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141770
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00095036
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80183944
[ Bericht 9% gewijzigd door _Calimero_ op 16-08-2010 17:58:32 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik heb ook donker laminaat maar valt reuze mee qua stof. Gewoon een wollen vloerkleed neerleggen, daar voelt stof zich over 't algemeen veel meer tot aangetrokkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
is wel zo stofgevoelig als de netewel mooi, maar ik zou 't niet zo snel nemen
vanwege de stofgevoeligheid
!
Dan is een auto wel handig jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef j.t het volgende:
[..]
watdan?
Neen ... ik woon in Leeuwarden en werk in Hippolytushoef ... iets van een uurtje rijden. 80 km zoiets ...
Zoiets als de bovenste kleur groen van dit plaatje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik vind denk ik de eerste ook het mooist die grijze, maar vind die wel het moeilijkste om een kleur voor op de muur bij te bedenken... Ben bang dat het dan al snel te donker gaat worden..
Kan pas over een jaartjequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef neen het volgende:
[..]
Dan is een auto wel handig jawat een eind iedere dag dan he, ga verhuizen
Zo'n afstand reed ik toch met plezier in een C1quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef j.t het volgende:
[..]
watdan?
Neen ... ik woon in Leeuwarden en werk in Hippolytushoef ... iets van een uurtje rijden. 80 km zoiets ...
daar ben ik dus inderdaad precies bang voor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Snoepig inderdaad. Ik heb een deel van de muren in mijn woonkamer ook in die kleur geverfd
Maar dit kan misschien iets te kil uitpakken?
Ik vind het wel leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
daar ben ik dus inderdaad precies bang voor...
maar ik vind het wel echt heel mooi!
sorry voor al mijn gespam, ik ben gewoon heel slecht in het maken van keuzes![]()
ik doe er altijd al een uur over om eten in de AH te kiezen, dus kun je nagaan hoeveel nachten me dit wakker houdt
De Ford, want: airco. Klaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef j.t het volgende:
Over meedenken gesproken, wie wilt:
http://www.ozinga.nl/leeu(...)?sqid=1127212&page=1
of
http://www.kia-leeuwarden(...)ex=0&kenteken=22RRHF
De eerste want leuker en zilver > zwart.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef j.t het volgende:
Over meedenken gesproken, wie wilt:
http://www.ozinga.nl/leeu(...)?sqid=1127212&page=1
of
http://www.kia-leeuwarden(...)ex=0&kenteken=22RRHF
isoleert wel, me dunkt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef sigme het volgende:
Ik heb gewoon grindtegels op de vloer.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had in m'n vorige huis licht laminaat... Echt nooit meer. Je ziet ALLES.
He, die KIA in le Dakar reed best aardig mee anders! Kia kia kia (op een gegeven moment werd het lachwekkend, hoe vaak Alard Kalff kiakiakia zei).quote:
Ja, die draaide overuren. Nu heb ik laminaat met een V-groef en kon ik dat ding weggooienquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ http://werkschuwtuig.nl/images/swiffer.jpg&t=1]afbeelding ]
't Buffert meer dan het isoleert. Geluid zal het wel dempen.quote:
Die urlquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ http://werkschuwtuig.nl/images/swiffer.jpg&t=1]afbeelding ]
Heb denk ook liever Aziaten, maar de Ford rijdt zuiniger. Maar daar staan weer meer km op teller. En airo is met winter wel handig met ontdooien van je ruiten ... ze hebben beide wel ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:28 schreef neen het volgende:
Sowieso Aziaten > Amerikanen
En airco in nl voor die 3 dagen
Jaquote:
ja, met topmonteursquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
He, die KIA in le Dakar reed best aardig mee anders! Kia kia kia (op een gegeven moment werd het lachwekkend, hoe vaak Alard Kalff kiakiakia zei).
Vrienden van mij rijden al jaren Kia, tot hun grote tevredenheid.
http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik zag het ook al!
Mijn vriend mag van zn beste vriend (een automonteur) alleen nog maar VW's kopen
Best handig, hij helpt dan ook uitzoeken en zo is mijn vriend aan een goede Passat gekomen: zééën van ruimteWe zouden 500 kilo bagage mee kunnen nemen op vakantie
![]()
Klinkt lekker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef sigme het volgende:
Hier was het avondeten geruld lamsgehakt (eigenlijk schaapsgehakt) met een kort meegebakken aan flardjes geneden spitskooltje (uurtje geleden geoogst), gekruid met een weinig kummel (ofwel karwei) en een half pakje monchou. Met basmatirijst want daar had ik zin in.
quote:MinderMutsig, van te weinig eten val je niet af. Dat is de reden waarom je niet meer dan 500 kcal onder je onderhoud moet zitten; zit je tever daaronder dan heeft je lichaam onvoldoende energie om vet om te zetten. Dus dan blijft het vet zitten waar het zat. Voor de zekerheid probeert je lichaam daarbij elke overgeschoten calorie wel op te slaan. In de vorm van vet.
Je kan prima in leven blijven bij te weinig eten; je slijt alleen sneller. Dat is reden te meer voor mensen met een brak lichaam (ik noem geen namen) om voldoende te eten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand toevallig nog iets leuks/handige oefeningen om thuis te kunnen doen? Sportschool gaat hem niet meer worden vandaag (qua spierpijn kan ik mijn fitnessprogramma vandaag niet al weer aan en het lesje ga ik niet meer halen), maar ik wil eigenlijk toch iets doen!![]()
Sushiquote:Definitief lijstje, ik hoop dat ik een beetje goed op weg ben.
O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje suiker
T: appel, volkoren boterham pindakaas
L: zes stuks sushi (3 zalm, 3 tonijn)
T: volkoren boterham pindakaas
D: zilvervliesrijst met gemarineerde kip en een beetje groenten. Daarnaast wat sperziebonen (uit pot)
T: mineola
Hihihihi, wel lachen in ieder geval en dat is ook goed voor je buikspierenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen?![]()
[..]
Sushi
Ja maar dan eentje uit 1990quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:41 schreef j.t het volgende:
[..]
http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.html
zoiets ofso? hmm, hij kort het adres in >> heb een spatie gedaan tussen gebruike_wagens/ en zoek
Ja, maar ik wil nu geen oude auto's meer, hoe goed men ook pretendeert dat ze zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dan eentje uit 1990scheelt aanzienlijk in prijs (en ook in verbruik schat ik
)
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan ik geschilde piepers en gesneden worteltjes nog onder water tot morgen bewaren?
Weet nietquote:
Geen idee eigenlijk maar het lijkt me dat het er niet lekkerder van wordt en het verliest waarschijnlijk ook wel wat aan voedingswaarde. Zou het in ieder geval in de koelkast zetten dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:13 schreef _Calimero_ het volgende:
dit vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Voor meer: http://www.car-moebel.de/docs/shop.aspx?id=38013&domid=1087&sp=D&addlastid=&m1=38012&m2=38013
Yep, makkelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?
jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan in de koelkast ook onder water?
Vind 't zo zonde om weg te gooien, niet om de kosten maar om al 't schilwerk.
Gezond ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef neen het volgende:
Of je kookt ze alvast en dan in reepjes snijden en morgen frituren. Wedden dat dat lekker is.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb heel veel laminaat gezien en nu heb ik 3 keuzes te maken: white wash, grijzig of juist midden-bruinhoe kan ik dat ooit kiezen?
De vloeren:Ik zou voor grijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heel veel (witte) meubels uitgekozen bij de IKEA,maar niets gekocht nog en dus ookniet op de fiets meegenomenik ga 't pas kopen als ik de sleutels heb, zodat ik het gelijk in mijn nieuwe huis kan stallen
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116070
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30189024
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141770
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00095036
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80183944
![]()
gaan (die wilde ik zelf namelijk eigenlijk, maar was toen boven budget). En staat ook heel mooi met witte meubels! En ik vind mintgroen wel een mooie kleur erbij.
Huis inrichten is zo leuk he. Ik mag nu zomaar koffiezetautomaat en allerlei frutsels kopen, waar ik mezelf eerder alleen toestond om ernaar te kíjken, want geen huis om het in te zetten. Ik moet nu nog een ladenkast, salontafel, servies en matras en dan is het alweer klaar
. Oh en details als waterkokers enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Klinkt lekker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou ze ook vast koken, en dan morgen opwarmen
Mn D was erg nom!Galia meloen gerold in parmaham met basilicum en wat olijfolie, op een bedje van sla met komkommer en een paar stukjes mozzarella
Erbij een kaiserbroodje.
Ik moest nogal wennen aan het extra werken dus fitness schoot er bij mn tijdsschema nogal bij in de laatste tijdquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Hoe gaat het bij jou eigenlijk met sporten?
Doe je nog fitness?
Je kunt ook een goedkopere auto kopen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef j.t het volgende:
Waar ben je Perruche?
Ik neig nog steeds naar de focus. Heb oma al gebeld om een lening, uur geleden ofzo. En gatver de gatverheb nog steeds rotgevoel. Ik! Vragen om lening! Bah!
Ze wilde eigenlijk ook niet, maar ze gaat er toch over nadenken. Ik zei al, je mag best nee zeggen!
Maar bah!
In Duitsland, het huis van m'n paquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef j.t het volgende:
Waar ben je Perruche?
Ik neig nog steeds naar de focus. Heb oma al gebeld om een lening, uur geleden ofzo. En gatver de gatverheb nog steeds rotgevoel. Ik! Vragen om lening! Bah!
Ze wilde eigenlijk ook niet, maar ze gaat er toch over nadenken. Ik zei al, je mag best nee zeggen!
Maar bah!
Nou ja, omdat het later mijn huis is hoop ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef neen het volgende:
Nice! Waarom werkte je daar ook alweer? Om er gewoon te verblijven/vrijwillig/geld?
Mehe! Volgens mij gebruik ik alle smilies wel overdadigquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef Laureline het volgende:
Dat reuteltje van de Simca ook! Ik herkende als kind het geluid altijd van ver, als mijn vader de straat inreed. Of het was een andere Simca![]()
En Vik, over die "", dat zal gewoon je innerlijke Weltschmerz zijn, die daar af en toe naar buiten glipt! Zo heeft iedereen wel een bijbehorende smailie. Maria
, cali
...ikzelf voel me meestal
, maar de
komt er ook vaker tussendoor dan me lief is.
.
Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: volkorenboterham met omelet
T: 2 crackers osseworst, boterham pindakaas, boterham oude kaas
D: vegetarische stukjes, broccolisoep
T: halve fles witte wijn, halve zak Thai Chilichips (!)
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik maak het meest gebruik vanen
volgens mij. Hihi.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En deze! --->![]()
Die associeer ik ook met jou
WTF. Wat een eikelquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
@Co: shit van die tomtom. Ik leen onze auto nooit meer uit sinds een vriend van ons de deur uit onze caddy gereden heeft door in een parkeergarage met de passagiersdeur open achteruit te rijden tegen een andere auto aan. En dan nog weigeren om de kosten op zich te nemen ook hè? "Daar zijn jullie toch voor verzekerd?"
Heeft ons in totaal bijna 1000 euro gekost. Dat is dus geen vriend meer.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:19 schreef neen het volgende:
Hè verrek! De lampen bij de egels staan aan, dat is waar ook. Tegen Sparta, kijken of de club die gb en ik die-hard supporteren na vanavond nog de eerste plek bezit!
Zie nu ook mooie, goedekopere, toch even degelijke, fiesta's! Misschien fijner voor mn oma, minder geld lenen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. een focus is mooi, vind ik zelf ook,zeker weten maar niet echt een racebeest... De focus van vriend (1 1/2 jaar oud) trekt sneller op dan mijn 107 maar mijn peugeotje rijd wel makkelijk 150...
Neen..............................O+ you..
Fietstassen zijn best OK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Zie nu ook mooie, goedekopere, toch even degelijke, fiesta's! Misschien fijner voor mn oma, minder geld lenen.
Ze heten geen pukkie en boefje he?? Als je pukkie en boefje ken (qua schreeuwen naar honden) dan wonen we vlak bij elkaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb drie langharige honden die dagelijks naar het bos gaan, gaan zwemmen en dan nog meer door het bos baggeren. Bij mij zie je de vloer gewoon helemaal niet.
En die andere hond dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze heten geen pukkie en boefje he?? Als je pukkie en boefje ken (qua schreeuwen naar honden) dan wonen we vlak bij elkaar
Haar isolleert en wat je niet ziet is er ook niet
Die is zoet.quote:
Bij de dirk hebben ze op dit moment een aanbieding, 20 euro ofzo en zien er nog best leuk uit! En volgens mij waren er ooit ook leuke action fietstassen. Maar ik weet niet of die er altijd zijn en hoe stevig enzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fietstassen...
ik wacht nog steeds op een aanbieding
Val er even in en weet niet precies wat je met je darmen hebt, maar dat is idd de belangrijkste plek waar het allemaal begint. Je immuunsysteem heeft de darmen als basis en of je de juiste voedingsstoffen kunt opnemen valt en staat bij een goede darmwerking. Ben je al aan de psylliumvezels, probiotica en een darmvriendelijk dieet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben al heel lang aan het worstelen om meer te eten en de problemen met mijn darmen en gewrichten helpen daar ook niet echt bij. Ik ben gék op lekker eten maar ik eet echt veel te weinig. Helemaal omdat mijn darmen toch al minder opnemen dan bij een gezond mens. Het structurele gebrek aan beweging hielp natuurlijk ook niet want daardoor had ik ook geen behoefte aan eten. Het zou me niks verbazen als ik in de categorie 'overgewicht maar toch ondervoed' zou vallen.
De Toyota. Of een Duitse auto.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef j.t het volgende:
Heeft iemand een beetje verstand van auto's?Heb er 3, maar weet niet wat beste keus is. Allemaal ford focussen
Niet voor mij bedoeld, maar kan je dat laatste beknopt aan mij uitleggen als je tijd hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Val er even in en weet niet precies wat je met je darmen hebt, maar dat is idd de belangrijkste plek waar het allemaal begint. Je immuunsysteem heeft de darmen als basis en of je de juiste voedingsstoffen kunt opnemen valt en staat bij een goede darmwerking. Ben je al aan de psylliumvezels, probiotica en een darmvriendelijk dieet?
Anoek, Bikkel en Wammes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze heten geen pukkie en boefje he?? Als je pukkie en boefje ken (qua schreeuwen naar honden) dan wonen we vlak bij elkaar
Haar isolleert en wat je niet ziet is er ook niet
Gelukkig is dansen ook wat gezelliger!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moest nogal wennen aan het extra werken dus fitness schoot er bij mn tijdsschema nogal bij in de laatste tijdMn dansklasjes gaan wel vrolijk door
En ik wil deze week denk ik ook wel weer gaan fitnessen.
Nee, was 't maar waarquote:
Al is de edit nog zo snel...quote:
Mijn vloer is erg licht en het geeft rust in de kamer. Ben van mezelf rommelig genoeg en als ik kleur wil kan ik bv. een grand foulard nemen. Muren heb ik wit (zijdeglans), waardoor zo'n kleuraccent daar weer een beetje terugkomt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb heel veel laminaat gezien en nu heb ik 3 keuzes te maken: white wash, grijzig of juist midden-bruinhoe kan ik dat ooit kiezen?
Ik heb crohn. Probiotica werd me ernstig afgeraden door mijn specialist omdat er niet voldoende bewijs is dat het werkt bij crohn en er zelfs aanwijzingen zijn dat het een negatieve invloed kan hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Val er even in en weet niet precies wat je met je darmen hebt, maar dat is idd de belangrijkste plek waar het allemaal begint. Je immuunsysteem heeft de darmen als basis en of je de juiste voedingsstoffen kunt opnemen valt en staat bij een goede darmwerking. Ben je al aan de psylliumvezels, probiotica en een darmvriendelijk dieet?
Hoi, daten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar. Maar dan ga ik niet naar Ni Hao, maar naar Bij Jansen ofzo
.
Nee, we gingen eten met Marks vader, diens Chinese vriendin en haar Chinese collega en zijn vriendinnetje.
Luisterpaal was handig ja, heb nu nog veel meer waar ik naartoe wil op lowlandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:03 schreef neen het volgende:
2e halve prijs daar? Nice! Niet dat ik dat haal maar goed, laatste album van ok go btw op luisterpaal hè
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef Chicolate het volgende:
Over auto's: toen we in het buitenland werden weggesleept wegens computerproblemen (Citroen) aan de bestuurder gevraagd welk soort auto hij nou het meest moest slepen. Die wist te vertellen dat het meestal Franse auto's zijn met slechte electronica (buiten dat het in Luxemburg was, en daar meer Franse auto's komen). Ben het merk dat ie nog nooit gesleept had (buiten ongelukken enzo natuurlijk) even vergeten, maar het was Toyota of een andere japanner. Dus nu hebben we een Honda Jazz. Die veel te klein is voor 3 man op de achterbank.
Specs gaarne in mijn inbox.quote:
Ik las niet goed. En ik wist niet dat je naar Ni Hao was (het à la carte restaurant is wel gewoon datewaardig, trouwens).quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, was 't maar waar. Maar dan ga ik niet naar Ni Hao, maar naar Bij Jansen ofzo
.
Nee, we gingen eten met Marks vader, diens Chinese vriendin en haar Chinese collega en zijn vriendinnetje.
Ik heb er net tijdens een supersnel googlerondje wel goede dingen over gelezen maar ik zal me er nog eens meer in verdiepen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
Probiotica slecht bij crohn wist ik niet, ga ik eens naatr kijken als ik tijd heb. Psylliumvezels schijnen wonderen te doen voor sommige darmproblemen, weet niet of het bij crohn ook aanslaat. .
Hebben ze er goeie risotto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Specs gaarne in mijn inbox.
Leuk restaurant hè? De risotto, de patat .... Ik ben er twee keer geweest, waaronder een keer met de ex-mevrouw.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen!
Ben er nog maar een keer geweest maar het was hemels.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Specs gaarne in mijn inbox.
Leuk restaurant hè? De risotto, de patat .... Ik ben er twee keer geweest, waaronder een keer met de ex-mevrouw.
Ik vond hem goed, maar het was de eerste keer dat ik risotto at, dus ik had ook geen vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben ze er goeie risotto?. Ik heb nog nooit goede risotto gegeten in een restaurant. Die van laatst in Londen was zelfs zo slecht dat ik niet hoefde te betalen.
.
Er is zon speciaal lowlands gedeelte erop hè, met onder andere massive attack! Zeer chill. Nog 2 dingen hè, pannekoek en camping 3quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Luisterpaal was handig ja, heb nu nog veel meer waar ik naartoe wil op lowlands. Vooral dingen die tegelijkertijd gepland staan
.
quote:Probiotica en remissie
De meest recente onderzoeken ten aanzien van probioticagebruik en IBD tonen aan dat diverse probiotica ondersteunend kunnen werken in het creëren van een beter milieu voor een gezonde darmflora. Hier zouden mensen met onder andere IBD baat bij kunnen hebben. Probiotica zijn niet in staat om actieve ziekte van Crohn of colitis ulcerosa in remissie te krijgen. Wel zijn er enige aanwijzingen dat de remissieperiode verlengd kan worden door het gebruik van probiotica. Daarbij profiteren mensen met colitis over het algemeen wat meer dan mensen met crohn.
F. Prausnitzii
Een laatste, uiterst hoopgevende, studie is gedaan in Canada. Hierbij blijkt dat mensen met Crohn een tekort hebben aan de bacterie F. prasnitzii die anti-ontstekende eigenschappen bezit. Het wachten is dus op producten met deze bacteriestam.
Slaap lekker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe, heel moe...
trusten mooie lieve slankies
Oh, wij deden dat met de Citroen Ami. Goddank hadden we de Autobianci niet meer, toen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Simca! Mijn ouders hadden een appeltjesgroene.
Hebben ze in de poeier gereden in een kop-staartbotsing terwijl alle kinders op de achterbank zaten.
Simca's waren niet zo stevig.
Deel over immuunsysteem? Een grote barriere tussen 'buiten' je lichaam en 'binnnen' zijn je darmen. Daar wordt opgenomen wat je liechaam nodig heeft en buiten gehouden wat er niet thuis hoort. Het is een grote filter die ook actief zorgt voor transport van voedingsstoffen en lichaamsvreemd spul tegenhoudt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet voor mij bedoeld, maar kan je dat laatste beknopt aan mij uitleggen als je tijd hebt?
En ik!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef loveli het volgende:
[..]moet ik ook nog heel gauw gaan doen
Ja die had ik juist gevondenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:15 schreef neen het volgende:
[..]
Er is zon speciaal lowlands gedeelte erop hè, met onder andere massive attack! Zeer chill. Nog 2 dingen hè, pannekoek en camping 3
Programmaboekje daar staat ook veel handige info in daar, wel donderdag gaan
M'n ouders hadden eerst ook een Renaul Kangooquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:45 schreef Laureline het volgende:
Na mijn race-Rover heb ik nu een Citroën Berlingo (komt-ie:), wel even wennen met optrekken dus. Maar er kan veel in!
En hij heeft schuifdeuren
! En voor de mini achterin van die vliegtuig-opklaptafeltjes
En mini-bagagenetjes, net als in de trein. Ja, nutteloze prachtige dingen vormgeven, laat dat maar aan die Fransen over
Dilemma's dilemma'squote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik overweeg wel een draakschildering geairbrushd op het reservewiel, vind ik ook classy. Of tòch die flauwgevallen dame, kleding aan flarden, in de armen van een vampier, over de hele schuifdeur. Moeilijk!
8 uur 's ochtends al ja? Nou ja zit je sowieso lekker vooraan en heb je de plekjes voor het uitzoekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die had ik juist gevonden. Pannekoek? En ik geloof dat ik op camping 2 terecht ga komen, maar 3 kan ook. Ergens achterin (niet- naast de 24uurstent)
Donderdag om 8 uur sta ik daar al, mn pa brengt ons en die moet daarna nog naar zn werk.
Als mijn vriendje vrijdag hier is gaat er ook zeker bijgekeest worden.quote:
De studie is wel stopgezet toen, dus het was wel vrij ernstig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het probioticaverhaal was een utrechtse studie waarin ze patienten met een acute alvleesklierontsteking wel of geen PB gaven.
Er gingen dacht ik, meer mensen dood in de PB groep, maar het was niet significant.
Kan me wel voorstellen dat bij diarree door functieverlies van de darm, dat spul meer diarree kan geven bv.
Hij was inderdaad stopgezet, aan de hand van een tussentijdse analyse. En die cijfers zijn uitgekomen, terwijl je er eigenlijk niet mee moet werken. Acute pancreatitis is een van de ergst denkbare ontstekingen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De studie is wel stopgezet toen, dus het was wel vrij ernstig.
-edit- Of heb ik dat nou verkeerd onthouden?
Aaanyway, zolang er niks met je alvleesklier aan de hand is kunnen probiotica vast geen kwaad.
Ah bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef neen het volgende:
[..]
8 uur 's ochtends al ja? Nou ja zit je sowieso lekker vooraan en heb je de plekjes voor het uitzoekenik heb 2x op 3 gestaan en dat is net als 2 volgens mij wel redelijk dichtbij de 24 uurs tent ja. Maar als je ergens achterin staat of genoeg drinkt merk je er niks van.
En pannenkoeken moet je er etendat zijn echt maaltijddingen
ooit, of vandaag?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als mijn vriendje vrijdag hier is gaat er ook zeker bijgekeest worden.
Ja, ik ben immers een pauper, 2x rond de 100 euro uitgegevenquote:
Ahw wat fijn enzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Zal ik doen Neenemans. Soms is het een kwestie van gewoon doen en beginnen en dan komt de rest vanzelf...
Was idd een opluchtende huilbui en ik ben ontzettend blij met zulke lieve vriendinnetjes
Dankje! Toch een klok-klepelverhaal van mij dus. Zal de volgende keer nog eens navragen waarom hij het heeft afgeraden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, het lijkt in ieder geval geen kwaad te kunnen. Net even op de CCUVN site gekeken. Staan meerdere stukken over IBD & probiotica op (div. artikelen). O.a. dit:
[..]
Jamaar jij bent geen standaard manspersoon, jij bent neen van Het Slanktopic, jeweets! Dan gelden er andere regels, ons vrouwelijk geblaat rubs off on youquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef neen het volgende:
Tja, begin maar eensmaarja een mag een man niet huilen he
En fijne vrinden/vrindinnetjes zijn leukdeze week komt een vriendinnetje hier en dat is gezellig
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Zal ik doen Neenemans. Soms is het een kwestie van gewoon doen en beginnen en dan komt de rest vanzelf...
Was idd een opluchtende huilbui en ik ben ontzettend blij met zulke lieve vriendinnetjes
Ja nu, sta op janskerkhofquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooit, of vandaag?
In dat laatste geval:nee
in het eerste:Ja!
Het kan bij zoveel mensen en bij niemand doe ik hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar jij bent geen standaard manspersoon, jij bent neen van Het Slanktopic, jeweets! Dan gelden er andere regels, ons vrouwelijk geblaat rubs off on you![]()
Having said that, ik (en dit topic met mij!) sta altijd open voor allerhande uitbarstingen, treurnissen, tranen van blijheid en verdriet en opluchting, of gewoon voor een gek dansje
laatste vooral als je XM bent en meedoet!
![]()
Wat heb je allemaal gegeten merelquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:15 schreef Merel het volgende:
Lijstje is geworden:
O - pak goedemorgen drinkontbijt
T - blikje sinaasappelsap
L - klein pistoletje filet americain met wat tomaat en komkommer
T - appel, mandarijn
D - uit eten: indonesische rijsttafel, glas tonic, 2 plakjes spekkoek
T - glaasje rode wijn, 1 snack-a-jack-wafel
Add: twee rode wijn, handjes pinda's, handjes Japanse mix, plak kaas.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
O: twee meergranenbeschuiten met kaas&komkommer, thee
L: twee boterhammen rookvlees/ei, karnemelk
T: yoghurt met muesli en twee nectarines
D: twee gebakken kabeljauwfilets, coleslaw, paprika, tomaatjes
T: stuk oranjekoek
Ik heb nog 30 stukken in de vriezer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:49 schreef neen het volgende:
Oranjekoekdat had ik gisteren ook nog. lekker hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Als er niet meer dan 3 mensen komen wil ik wel komen, hoe meer oranjekoek hoe beter jeweetsquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb nog 30 stukken in de vriezer.
Ik zeg, Oranjekoekmeet bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |