Dat is inderdaad een goed teken!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit is al veeeeeel meer dan ik eerder at maar je hebt gelijk. Omdat ik niet gewend ben om zoveel en zo vaak te eten vergeet ik ook om er de tijd voor te nemen om iets te eten of iets mee te nemen. Die knop moet nog om.
Ik was rond lunchtijd bijvoorbeeld boodschappen aan het doen en voor je dan weer terug bent is het zo een uur of twee en had ik dus al sinds het ontbijt niks gehad. Ben wel zo slim geweest om in de auto een perzik achterover te drukken. Vind het eigenlijk al wel een goed teken dat ik in ieder geval wel trek had.![]()
Aan de andere kant is vandaag ook een dag met weinig activiteit dus iets minder kan niet zoveel kwaad toch?
Ik heb zelf colitis, geen idee eigenlijk of mijn darmen ook minder opnemen (denk dat dat bij mij iets anders zit dan bij jou), maar ik merk wel ook heel goed dat probleemdarmen geen positieve invloed hebben op het eetpatroon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:Helemaal omdat mijn darmen toch al minder opnemen dan bij een gezond mens. Het structurele gebrek aan beweging hielp natuurlijk ook niet want daardoor had ik ook geen behoefte aan eten. Het zou me niks verbazen als ik in de categorie 'overgewicht maar toch ondervoed' zou vallen.
Dit is het nu:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
T: niks
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?
Hier geen last van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie de subtekstjes ook nauwelijks meer lezen?
nee, mijn browser staat op standje blindquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, kan ik al een paar dagen niet meer. Snap ook niet waarom, met mn andere account kan ik het nog wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Netjes!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb met control + alles een beetje groter gezet, mn bril is misschien overmorgen pas klaar
Ze gingen er andere pootjes bij zoeken voor 7 euro
Dankjequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed teken!
Dat van die activiteit wordt volgens mij eerder te vaak als excuus gebruikt om te weinig te eten. Het overgrote deel van de calorieën die je lichaam gebruikt gaat op aan processen die toch wel doorlopen als je stilzit. Daarom is het ook zo goed om je BMR te berekenen (op die ene site die ik alweer kwijt ben), dat is wat je zou gebruiken als je de hele dag zou slapen bij wijze van spreken en daar moet je dus nooit onder gaan zitten.
Welkom nog trouwens.
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakjequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom niet een auto zonder wegenbelasting dan? Peugeot 107 (heb ik, heel blij mee!!) Citroen C1 of een toyota aygo?
Prima autootjes!
Dan vind ik een ford focus ook geen lekker beest moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakje
Ik ben klaar met Ka's, heb in een jaar 2000 euro aan reparaties uitgegevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef j.t het volgende:
Wilde eerst ook voor een Ka gaan, maar er staan er ZOveel te koop, ik dacht dat kan niet goed zijn! En wat betaal je voor zo'n anwb keuring?
*propt nog een volkoren boterham naar binnen*quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
MM, in principe mag je niet meer dan 500 onder je behoefte zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |