abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85354044
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dit is al veeeeeel meer dan ik eerder at maar je hebt gelijk. Omdat ik niet gewend ben om zoveel en zo vaak te eten vergeet ik ook om er de tijd voor te nemen om iets te eten of iets mee te nemen. Die knop moet nog om.

Ik was rond lunchtijd bijvoorbeeld boodschappen aan het doen en voor je dan weer terug bent is het zo een uur of twee en had ik dus al sinds het ontbijt niks gehad. Ben wel zo slim geweest om in de auto een perzik achterover te drukken. Vind het eigenlijk al wel een goed teken dat ik in ieder geval wel trek had. :@

Aan de andere kant is vandaag ook een dag met weinig activiteit dus iets minder kan niet zoveel kwaad toch?
Dat is inderdaad een goed teken! :Y

Dat van die activiteit wordt volgens mij eerder te vaak als excuus gebruikt om te weinig te eten. Het overgrote deel van de calorieën die je lichaam gebruikt gaat op aan processen die toch wel doorlopen als je stilzit. Daarom is het ook zo goed om je BMR te berekenen (op die ene site die ik alweer kwijt ben :@), dat is wat je zou gebruiken als je de hele dag zou slapen bij wijze van spreken en daar moet je dus nooit onder gaan zitten.

Welkom nog trouwens. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85354274
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:Helemaal omdat mijn darmen toch al minder opnemen dan bij een gezond mens. Het structurele gebrek aan beweging hielp natuurlijk ook niet want daardoor had ik ook geen behoefte aan eten. Het zou me niks verbazen als ik in de categorie 'overgewicht maar toch ondervoed' zou vallen.
Ik heb zelf colitis, geen idee eigenlijk of mijn darmen ook minder opnemen (denk dat dat bij mij iets anders zit dan bij jou), maar ik merk wel ook heel goed dat probleemdarmen geen positieve invloed hebben op het eetpatroon.

Bij buikpijn dagen heb ik sowieso minder honger. En andere dagen eet ik weer niet/minder om juist pijn/krampen/diarree te voorkomen.

Als ik vanaf september weer voor de klas sta, wordt het ook weer lachen ^^. Dan eet ik vaak niks totdat mijn laatste les voor die dag erop zit (stel ik krijg krampen, etc). Alhoewel dat voor een deel tussen mijn oren zit, denk ik (bang om krampen te krijgen? Dan krijg je juist krampen).

Ik hoop in ieder geval dat je je lekker genoeg blijft voelen om het vanaf nu alleen maar vooruit te laten gaan! :)
pi_85354441
Zo eerste werkdag achter de rug, mn klas is ingedeeld en paar kleine dingen gedaan!
Ik ga straks bijlezen en nu eerst een nieuwe auto zoeken, mn oma bellen voor een lening, want ik ben het zat. Ding weer enorm schokken vanmorgen en ik voel me niet meer veilig.
Ik wil deze week een nieuwe voor de deur!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:47:59 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85354459
Kunnen jullie de subtekstjes ook nauwelijks meer lezen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85354493
Ik heb mijn lijstje voor vandaag trouwens op aanraden van jullie aangepast.

Dit was het:
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

O: boterham met pasta
T: niks
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?
Dit is het nu:
O: boterham met pasta
T: hardgekookt eitje
L: croissantje, boterham met boterhamworst, beker melk
T: hardgekookte eitje, plakje boterhamworst voor de lekker <3
D: nasi
T: banaan

Ok, het is nog lang niet ideaal, maar in ieder geval wat beter dan ik vanmorgen nog van plan was :)
pi_85354516
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef Tinkepink het volgende:
Hier geen last van.
pi_85354567
quote:
nee, mijn browser staat op standje blind :@ O+
Ja doei.
pi_85354645
quote:
Ja, kan ik al een paar dagen niet meer. Snap ook niet waarom, met mn andere account kan ik het nog wel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:58:41 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85354924
Geen last van Tink!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:05:27 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85355196
Kan de subs ook bijna niet meer lezen :N

MM -> fijn dat je zelf inziet dat het beter gaat nu en wat je struikelblokken zijn, heel belangrijk! De rest komt wel.
Jij kan misschien niet veel eten maar wel lekker calorierijke producten wegwerken en dan vol zijn, zelf heb ik het totaal andersom, ik eet zoveel dat het gewoon calorie arm moet zijn...
Ook niet goed, dat weet ik maar ik weet nog niet echt hoe ik dat op moet lossen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:05:57 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85355223
Ik heb met control + alles een beetje groter gezet, mn bril is misschien overmorgen pas klaar :')

Ze gingen er andere pootjes bij zoeken voor 7 euro ^O^
pi_85355268
Heeft iemand een beetje verstand van auto's? :P Heb er 3, maar weet niet wat beste keus is. Allemaal ford focussen :9
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:11:37 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85355508
Mijn vriend heeft een Ford Focus
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:13:26 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85355596
Besloten dat ik toch ga RPMen vanaaf, anders zit ik ook maar stil. Ga wel op kneusjestempo meefietsen. Dat wel.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:14:20 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85355639
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb met control + alles een beetje groter gezet, mn bril is misschien overmorgen pas klaar :')

Ze gingen er andere pootjes bij zoeken voor 7 euro ^O^
Netjes! :Y

En geen verstand van auto's hier.
pi_85355881
Ik vind na mijn Ka waar ik door alle reparaties haast failliet aan ben gegaan Ford maar een stom merk. We hebben nu een Golf en ik ben nu VW-fan O+ . Maar stiekem heb ik er gewoon geen verstand van. Ik zou dan ook de auto die je kiest door de ANWB laten keuren, dan weet je precies wat je koopt.

Verder is m'n lief laat thuis, dus ik gooi er een extra T in, namelijk twee rijstwafels met appelstroop. We willen voor het eten nog rennen, maar dat kan ik niet met honger en hij is pas om 19u thuis.
pi_85355967
Wilde eerst ook voor een Ka gaan, maar er staan er ZOveel te koop, ik dacht dat kan niet goed zijn! En wat betaal je voor zo'n anwb keuring?
pi_85356011
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed teken! :Y

Dat van die activiteit wordt volgens mij eerder te vaak als excuus gebruikt om te weinig te eten. Het overgrote deel van de calorieën die je lichaam gebruikt gaat op aan processen die toch wel doorlopen als je stilzit. Daarom is het ook zo goed om je BMR te berekenen (op die ene site die ik alweer kwijt ben :@), dat is wat je zou gebruiken als je de hele dag zou slapen bij wijze van spreken en daar moet je dus nooit onder gaan zitten.

Welkom nog trouwens. :)
Dankje :)

Heb het even opgezocht en mijn BMR zou 1874 calorieën per dag zijn maar ik moet zeggen dat ik dat niet helemaal snap. Ik heb echt ruim twee jaar daar ver onder gezeten (niet bewust maar geen trek, darmproblemen waardoor eten niet ging etc.) en ik ben toch echt niks afgevallen. oO<
Het voelde eerder alsof mijn lijf gewoon stil stond. Ik ben ook enorm aangekomen toen ik uiteindelijk weer begon met min of meer normaal te eten maar dat extra gewicht is er inmiddels weer af.

Voor lichte activiteit zou ik nu al rond de 3000 calorieën per dag moeten hebben volgens die calculator. Dat is dan om op hetzelfde gewicht te blijven? Hoeveel mag je daar veilig onder zitten om verantwoord af te vallen?
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:23:04 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85356048
Waarom niet een auto zonder wegenbelasting dan? Peugeot 107 (heb ik, heel blij mee!!) Citroen C1 of een toyota aygo?
Prima autootjes!
pi_85356095
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom niet een auto zonder wegenbelasting dan? Peugeot 107 (heb ik, heel blij mee!!) Citroen C1 of een toyota aygo?
Prima autootjes!
Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakje
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:24:40 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85356111
MM, in principe mag je niet meer dan 500 onder je behoefte zitten.
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:24:48 #97
236335 neen
schone schijn
pi_85356119
Maar je woont en werkt in de stad toch? Ga je vaak met de auto naar Den Hrlder dan of valt dat mee? Als het geen noodzaak is, is geen auto dan niet een optie? Minder gezeik en (misschien dan) minder kosten.

Maar goed ik houd van bier en dus niet zo van auto's. :') ken wel 3 mensen die tevreden zijn met een focus :P

En verder kijken naar onderhoudsgeschiedenis, even googlen op veel voorkomende problemen van de focus. En dan een Japanse bazenauto kopen.
het lijkt niet wat het is
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:25:29 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85356145
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef j.t het volgende:

[..]

Omdat ik heel veel snelweg rijd ... en ik heb nu een 1.3 en die vind ik al eigenlijk niet goed genoeg. Dus wil minstens een 1.3 ... kortom geen stadsbakje
Dan vind ik een ford focus ook geen lekker beest moet ik eerlijk zeggen.
pi_85356150
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef j.t het volgende:
Wilde eerst ook voor een Ka gaan, maar er staan er ZOveel te koop, ik dacht dat kan niet goed zijn! En wat betaal je voor zo'n anwb keuring?
Ik ben klaar met Ka's, heb in een jaar 2000 euro aan reparaties uitgegeven }:| .

Info over keuringen hier, hangt er dus vanaf of je lid bent of niet.
pi_85356191
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
MM, in principe mag je niet meer dan 500 onder je behoefte zitten.
*propt nog een volkoren boterham naar binnen*
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')