abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85358729
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Die url :') !
Die moeten ook swifferen :9
pi_85358782
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]

He, die KIA in le Dakar reed best aardig mee anders! Kia kia kia (op een gegeven moment werd het lachwekkend, hoe vaak Alard Kalff kiakiakia zei).

Vrienden van mij rijden al jaren Kia, tot hun grote tevredenheid.
ja, met topmonteurs O+

heb een tijdje bij een Kia-dealert/garage gewerkt.. ging veel stuk...
Ja doei.
pi_85358791
Weet iemand toevallig nog iets leuks/handige oefeningen om thuis te kunnen doen? Sportschool gaat hem niet meer worden vandaag (qua spierpijn kan ik mijn fitnessprogramma vandaag niet al weer aan en het lesje ga ik niet meer halen), maar ik wil eigenlijk toch iets doen! :)

Definitief lijstje, ik hoop dat ik een beetje goed op weg ben.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje suiker
T: appel, volkoren boterham pindakaas
L: zes stuks sushi (3 zalm, 3 tonijn)
T: volkoren boterham pindakaas
D: zilvervliesrijst met gemarineerde kip en een beetje groenten. Daarnaast wat sperziebonen (uit pot)
T: mineola
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85358809
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja :D ik zag het ook al!

Mijn vriend mag van zn beste vriend (een automonteur) alleen nog maar VW's kopen :P
Best handig, hij helpt dan ook uitzoeken en zo is mijn vriend aan een goede Passat gekomen: zééën van ruimte *O* We zouden 500 kilo bagage mee kunnen nemen op vakantie _O- :')
http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.html

zoiets ofso? hmm, hij kort het adres in >> heb een spatie gedaan tussen gebruike_wagens/ en zoek
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85358913
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef sigme het volgende:
Hier was het avondeten geruld lamsgehakt (eigenlijk schaapsgehakt) met een kort meegebakken aan flardjes geneden spitskooltje (uurtje geleden geoogst), gekruid met een weinig kummel (ofwel karwei) en een half pakje monchou. Met basmatirijst want daar had ik zin in.
Klinkt lekker!
Ik dacht dat kummel komijn was?

Mr. Mimu wil nog steeds niet aan de lammetjes, schapen en geiten maar hij wilde ook niet aan de olijven en die vindt hij tegenwoordig ook lekker dus er is hoop. ;)
quote:
MinderMutsig, van te weinig eten val je niet af. Dat is de reden waarom je niet meer dan 500 kcal onder je onderhoud moet zitten; zit je tever daaronder dan heeft je lichaam onvoldoende energie om vet om te zetten. Dus dan blijft het vet zitten waar het zat. Voor de zekerheid probeert je lichaam daarbij elke overgeschoten calorie wel op te slaan. In de vorm van vet.
Je kan prima in leven blijven bij te weinig eten; je slijt alleen sneller. Dat is reden te meer voor mensen met een brak lichaam (ik noem geen namen) om voldoende te eten..
:P
Ik doe mijn best! Maar van de een op de andere dag 1000 calorieën of meer extra gaan eten zonder naar ongezonde dingen te grijpen is erg lastig. Vandaar ook dat ik als voornaamste doel heb gesteld dat ik gezonder en fitter wil worden. Daar hoort vooral gezond eten bij en daarnaast probeer ik langzaam toe te werken naar ook voldoende te eten. Meer bewegen helpt daar gelukkig wel bij. Gewichtsverlies zou een mooie bonus zijn maar het is denk ik niet het doel waar ik nu al op in moet zetten. Mijn lijf is in de war en dat moet zich eerst reguleren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85358955
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand toevallig nog iets leuks/handige oefeningen om thuis te kunnen doen? Sportschool gaat hem niet meer worden vandaag (qua spierpijn kan ik mijn fitnessprogramma vandaag niet al weer aan en het lesje ga ik niet meer halen), maar ik wil eigenlijk toch iets doen! :)
Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen? :+

quote:
Definitief lijstje, ik hoop dat ik een beetje goed op weg ben.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje suiker
T: appel, volkoren boterham pindakaas
L: zes stuks sushi (3 zalm, 3 tonijn)
T: volkoren boterham pindakaas
D: zilvervliesrijst met gemarineerde kip en een beetje groenten. Daarnaast wat sperziebonen (uit pot)
T: mineola
Sushi :9
pi_85359030
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen? :+
[..]

Sushi :9
Hihihihi, wel lachen in ieder geval en dat is ook goed voor je buikspieren B-)

Ja, ik hou van sushi! O+ Wisselt ook een beetje lekker af met brood :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:48:49 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85359046
Lijst!

O: bak kwark met jam en nootjes
L: 2 boterhammen met jam
T: dadels
D: tajine van quornstukjes met courgette, wortel en dadels, kikkererwtensalade met spinazie en tomaatjes, toe aardbeien met slagroom :9

:Y)
pi_85359070
Ik heb trouwens ook een (ongebruikte) tajine in de kast staan. Wat moet ik daar mee doen voor ik hem gebruik, hij moet toch eerst een keer badderen? :+ Of in ieder geval, die laag moet niet afgeven ofzo?

Oh, en ik heb dan zeker ook een vlamverdeler nodig?
pi_85359082
Lijst:

O + T + L = totaal 4 broodjes kaas (bij gebrek aan beter)
T: 2 plakjes kaas
D: maccaroni

hmmm
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:50:09 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85359095
Tanzen, tanzen, tanzen GeeBee! *O*

Thuis! Brak. Eten maken! Zometeen sportschule.
:Z
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:50:17 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85359100
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:41 schreef j.t het volgende:

[..]

http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.html

zoiets ofso? hmm, hij kort het adres in >> heb een spatie gedaan tussen gebruike_wagens/ en zoek
Ja maar dan eentje uit 1990 :D scheelt aanzienlijk in prijs (en ook in verbruik schat ik :% )
pi_85359169
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja maar dan eentje uit 1990 :D scheelt aanzienlijk in prijs (en ook in verbruik schat ik :% )
Ja, maar ik wil nu geen oude auto's meer, hoe goed men ook pretendeert dat ze zijn :9 wil nu eens iets degelijks ... ik ben er bijna uit
pi_85359181
Mijn vader kocht uit principe nooit Duitse of Japanse auto's, dus dat was altijd koukleumen geblazen in al die Renaults, Simca's O+ (die roestten ècht onder je vandaan, je ziet ze ook nooit meer!), Citroëns en Peugeots oO<
Ik zou zéker die met airco nemen hoor! Niet voor de 3 dagen zon per jaar, maar voor àl die keren dat je een parkeerplaats hebt in de zon, of uren in de file in de zon moet staan :Y
pi_85359488
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan ik geschilde piepers en gesneden worteltjes nog onder water tot morgen bewaren?
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?
pi_85359531
Simca! Mijn ouders hadden een appeltjesgroene.
Hebben ze in de poeier gereden in een kop-staartbotsing terwijl alle kinders op de achterbank zaten.
Simca's waren niet zo stevig.
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:02:01 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85359543
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom ?
Weet niet . Er wordt me wel vaker gevraagd waarom ik ' ' doe, maar dan weet ik het zelf ook niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_85359586
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk maar het lijkt me dat het er niet lekkerder van wordt en het verliest waarschijnlijk ook wel wat aan voedingswaarde. Zou het in ieder geval in de koelkast zetten dan.
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:04:39 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85359662
quote:
Ik ook . Zo moet mijn huis er later ook uitzien.

Wij moeten gewoon gaan samenwonen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:10:44 #170
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85359922
@Razz: met aardappels kan het iig wel (al worden ze dan wel ietsie minder lekker vind ik) en ik denk dat het met wortels ook geen probleem is. Wel in de koelkast idd!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85360142
En dan in de koelkast ook onder water?
Vind 't zo zonde om weg te gooien, niet om de kosten maar om al 't schilwerk :').

Heb zelf de twee kabeljauwfilets gegeten met coleslaw, een rode paprika en cherrytomaatjes. Lief eet brood op werk. Wil gaan rennen! Maar als ik alleen ga dan gaat lief niet, en ik heb beloofd dat we dit samen gaan opbouwen.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 19:16:55 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:16:26 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85360168
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Yep, makkelijk!
Onder water in de koelkast :Y

j.t. dat eetlijstje ga je niet menen?? Nou nog genoeg uren over om er wat fruit en groente in te gooien!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:17:46 #173
236335 neen
schone schijn
pi_85360222
Of je kookt ze alvast en dan in reepjes snijden en morgen frituren. Wedden dat dat lekker is.
het lijkt niet wat het is
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:18:08 #174
229513 Blurred86
Live Positive
pi_85360238
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan in de koelkast ook onder water?
Vind 't zo zonde om weg te gooien, niet om de kosten maar om al 't schilwerk :').

jep :)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85360239
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef neen het volgende:
Of je kookt ze alvast en dan in reepjes snijden en morgen frituren. Wedden dat dat lekker is.
Gezond ook :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')