ja, met topmonteursquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
He, die KIA in le Dakar reed best aardig mee anders! Kia kia kia (op een gegeven moment werd het lachwekkend, hoe vaak Alard Kalff kiakiakia zei).
Vrienden van mij rijden al jaren Kia, tot hun grote tevredenheid.
http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.htmlquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaik zag het ook al!
Mijn vriend mag van zn beste vriend (een automonteur) alleen nog maar VW's kopen
Best handig, hij helpt dan ook uitzoeken en zo is mijn vriend aan een goede Passat gekomen: zééën van ruimteWe zouden 500 kilo bagage mee kunnen nemen op vakantie
![]()
Klinkt lekker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef sigme het volgende:
Hier was het avondeten geruld lamsgehakt (eigenlijk schaapsgehakt) met een kort meegebakken aan flardjes geneden spitskooltje (uurtje geleden geoogst), gekruid met een weinig kummel (ofwel karwei) en een half pakje monchou. Met basmatirijst want daar had ik zin in.
quote:MinderMutsig, van te weinig eten val je niet af. Dat is de reden waarom je niet meer dan 500 kcal onder je onderhoud moet zitten; zit je tever daaronder dan heeft je lichaam onvoldoende energie om vet om te zetten. Dus dan blijft het vet zitten waar het zat. Voor de zekerheid probeert je lichaam daarbij elke overgeschoten calorie wel op te slaan. In de vorm van vet.
Je kan prima in leven blijven bij te weinig eten; je slijt alleen sneller. Dat is reden te meer voor mensen met een brak lichaam (ik noem geen namen) om voldoende te eten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
Weet iemand toevallig nog iets leuks/handige oefeningen om thuis te kunnen doen? Sportschool gaat hem niet meer worden vandaag (qua spierpijn kan ik mijn fitnessprogramma vandaag niet al weer aan en het lesje ga ik niet meer halen), maar ik wil eigenlijk toch iets doen!![]()
Sushiquote:Definitief lijstje, ik hoop dat ik een beetje goed op weg ben.
O: yoghurt met muesli en lijnzaad en een beetje suiker
T: appel, volkoren boterham pindakaas
L: zes stuks sushi (3 zalm, 3 tonijn)
T: volkoren boterham pindakaas
D: zilvervliesrijst met gemarineerde kip en een beetje groenten. Daarnaast wat sperziebonen (uit pot)
T: mineola
Hihihihi, wel lachen in ieder geval en dat is ook goed voor je buikspierenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leipe work-outfilmpjes op youtube bekijken en dan meedoen?![]()
[..]
Sushi
Ja maar dan eentje uit 1990quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:41 schreef j.t het volgende:
[..]
http://www.volkswagen.nl/home/gebruikte_wagens/ zoek_een_gebruikte_volkswagen/zoekresultaat/detailresultaat/0,18009,0_24842020_D143Lnl,00.html
zoiets ofso? hmm, hij kort het adres in >> heb een spatie gedaan tussen gebruike_wagens/ en zoek
Ja, maar ik wil nu geen oude auto's meer, hoe goed men ook pretendeert dat ze zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar dan eentje uit 1990scheelt aanzienlijk in prijs (en ook in verbruik schat ik
)
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Kan ik geschilde piepers en gesneden worteltjes nog onder water tot morgen bewaren?
Weet nietquote:
Geen idee eigenlijk maar het lijkt me dat het er niet lekkerder van wordt en het verliest waarschijnlijk ook wel wat aan voedingswaarde. Zou het in ieder geval in de koelkast zetten dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?
Ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:13 schreef _Calimero_ het volgende:
dit vind ik prachtig
[ afbeelding ]
Voor meer: http://www.car-moebel.de/docs/shop.aspx?id=38013&domid=1087&sp=D&addlastid=&m1=38012&m2=38013
Yep, makkelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er nog even in, kan dit?
jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:15 schreef Razztwizzle het volgende:
En dan in de koelkast ook onder water?
Vind 't zo zonde om weg te gooien, niet om de kosten maar om al 't schilwerk.
Gezond ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef neen het volgende:
Of je kookt ze alvast en dan in reepjes snijden en morgen frituren. Wedden dat dat lekker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |