abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85360981
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb heel veel laminaat gezien en nu heb ik 3 keuzes te maken: white wash, grijzig of juist midden-bruin :? hoe kan ik dat ooit kiezen?
De vloeren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heel veel (witte) meubels uitgekozen bij de IKEA,maar niets gekocht nog en dus ookniet op de fiets meegenomen :+ ik ga 't pas kopen als ik de sleutels heb, zodat ik het gelijk in mijn nieuwe huis kan stallen :Y

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116070

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30189024

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141770

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00095036

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80183944

w/
Ik zou voor grijs O+ gaan (die wilde ik zelf namelijk eigenlijk, maar was toen boven budget). En staat ook heel mooi met witte meubels! En ik vind mintgroen wel een mooie kleur erbij.

Huis inrichten is zo leuk he O+. Ik mag nu zomaar koffiezetautomaat en allerlei frutsels kopen, waar ik mezelf eerder alleen toestond om ernaar te kíjken, want geen huis om het in te zetten. Ik moet nu nog een ladenkast, salontafel, servies en matras en dan is het alweer klaar :P. Oh en details als waterkokers enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:36:42 #177
236335 neen
schone schijn
pi_85361102
Vies weer in Zwolle :o
het lijkt niet wat het is
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:42:20 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85361371
Ik zou ze ook vast koken, en dan morgen opwarmen :P

Mn D was erg nom! O+ Galia meloen gerold in parmaham met basilicum en wat olijfolie, op een bedje van sla met komkommer en een paar stukjes mozzarella :9 Erbij een kaiserbroodje.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85361727
Was hangt op :)
pi_85361846
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou ze ook vast koken, en dan morgen opwarmen :P

Mn D was erg nom! O+ Galia meloen gerold in parmaham met basilicum en wat olijfolie, op een bedje van sla met komkommer en een paar stukjes mozzarella :9 Erbij een kaiserbroodje.
Klinkt lekker!

Hoe gaat het bij jou eigenlijk met sporten?
Doe je nog fitness?
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:55:38 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85361969
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Klinkt lekker!

Hoe gaat het bij jou eigenlijk met sporten?
Doe je nog fitness?
Ik moest nogal wennen aan het extra werken dus fitness schoot er bij mn tijdsschema nogal bij in de laatste tijd :') Mn dansklasjes gaan wel vrolijk door >:O En ik wil deze week denk ik ook wel weer gaan fitnessen.
pi_85362122
Hoi allemaal! Even een berictje vanuit Duitsland. k doe een multi reply n heb niet alles bijgelezen!

Co: Wat een naaistreek van je TomTom. En vooral dat 'ie erover liegt :') nou ja. Hopelijk krijg je een nieuwe!

Cali: ik zou grijs of bruin kiezen, ik hou van gewoon gewoon dus ik zou bruin doen maar eventueel kan grijs ook :Y

j.t.: Ik zou d focus doen, een vriendin van mij heeft er een end ie is er erg blij mee.

En welkom MiMu!!
pi_85362286
Het is hier trouwens fantastisch! De reis was heel erg, met die vriend van m'n vader die alleen aan het beppen was (op z'n oude mannenpraat: de jeugd is dom, ik weet alles beter, etc etc :') en we hebben er 9 uur over gedaan maar we zijn aangekomen!

Het huis is echt prachtig geworden, het is nog niet af (3 verdiepingen + een zolder met 10 kamers ofzo per verdieping, oud kantoorpand, zo'n 100 jaar oud uit 1914 geloof ik). Maar er zijn een keuken, woonkamer, werkkamer, prachtige hal, de tuin is grotendeels klaar, er zijn nu 3 slaapkamers en nog wat extra provisorische keukens en toiletten, en een badkamer met jacuzzi :D hoe luxe!!

Vandaag hard gewerkt, een grote hal in de kelder voorbehandeld met spul zodat we kunnen witten, een raam stofvrij gemaakt en opgeschuurd (dat klinkt makkelijk maar het zijn ouderwetse dubbele ramen, dus echt 2x en raam, van oud hout en helemaal vastgeroest..!) en cement gestort voor de vloer. Pfiew!
pi_85362341
Waar ben je Perruche?

Ik neig nog steeds naar de focus. Heb oma al gebeld om een lening, uur geleden ofzo. En gatver de gatver :( heb nog steeds rotgevoel. Ik! Vragen om lening! Bah!
Ze wilde eigenlijk ook niet, maar ze gaat er toch over nadenken. Ik zei al, je mag best nee zeggen!
Maar bah! :(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:04:33 #185
236335 neen
schone schijn
pi_85362348
Nice! Waarom werkte je daar ook alweer? Om er gewoon te verblijven/vrijwillig/geld?

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef j.t het volgende:
Waar ben je Perruche?

Ik neig nog steeds naar de focus. Heb oma al gebeld om een lening, uur geleden ofzo. En gatver de gatver :( heb nog steeds rotgevoel. Ik! Vragen om lening! Bah!
Ze wilde eigenlijk ook niet, maar ze gaat er toch over nadenken. Ik zei al, je mag best nee zeggen!
Je kunt ook een goedkopere auto kopen?
pi_85362360
Dat reuteltje van de Simca ook! Ik herkende als kind het geluid altijd van ver, als mijn vader de straat inreed. Of het was een andere Simca :')

En Vik, over die " :') ", dat zal gewoon je innerlijke Weltschmerz zijn, die daar af en toe naar buiten glipt! Zo heeft iedereen wel een bijbehorende smailie. Maria *O* , cali oO< ...ikzelf voel me meestal >:O , maar de :') komt er ook vaker tussendoor dan me lief is. :') .

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: volkorenboterham met omelet
T: 2 crackers osseworst, boterham pindakaas, boterham oude kaas
D: vegetarische stukjes, broccolisoep
T: halve fles witte wijn, halve zak Thai Chilichips ( :') !)
pi_85362468
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef j.t het volgende:
Waar ben je Perruche?

In Duitsland, het huis van m'n pa :D Ergens in het oosten vlak bij Polen 8-)

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef neen het volgende:
Nice! Waarom werkte je daar ook alweer? Om er gewoon te verblijven/vrijwillig/geld?
Nou ja, omdat het later mijn huis is hoop ik :P en omdat het lekker is om vakantie te hebben. Maar in princpe is dit voor mij chillen, aangezien ik net klaar ben met de scriptie vind ik het heerlijk om even fysiek bezig te zijn!
pi_85362469
Lau, jij herinnert mij altijd aan eten wat ik lekker vind :9~ Qua snaaierij dan :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85362540
Oh over auto's, wij hebben hier een proton! Zo een:

Kostte 400 euro :')

En ja J.T, wat heb je te besteden? Want er zijn best acceptabele auto's voor minder geld. Nu heb ik zelf helemaal niets met auto's en als ze rijden vind ik het best, nou ja, nu heb ik geen auto maar stel dat ik er een zou hebben dan he.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:12:39 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85362664
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:04 schreef Laureline het volgende:
Dat reuteltje van de Simca ook! Ik herkende als kind het geluid altijd van ver, als mijn vader de straat inreed. Of het was een andere Simca :')

En Vik, over die " :') ", dat zal gewoon je innerlijke Weltschmerz zijn, die daar af en toe naar buiten glipt! Zo heeft iedereen wel een bijbehorende smailie. Maria *O* , cali oO< ...ikzelf voel me meestal >:O , maar de :') komt er ook vaker tussendoor dan me lief is. :') .

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: volkorenboterham met omelet
T: 2 crackers osseworst, boterham pindakaas, boterham oude kaas
D: vegetarische stukjes, broccolisoep
T: halve fles witte wijn, halve zak Thai Chilichips ( :') !)
Mehe! Volgens mij gebruik ik alle smilies wel overdadig oO< Het geeft goed uiting aan de hyperactiviteit van mijn IRL gebabbel :9

Hoe heb jij die Broccolisoep gemaakt? :Y)
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:12:40 #191
236335 neen
schone schijn
pi_85362666
Mijn god, de trein is te snel dus nu sta ik stil. Hopelijk gaat het laatste stukje nu sneller dan 2 uur :') ns :')
pi_85362714
Ik maak het meest gebruik van O+ en :7 volgens mij. Hihi.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:15:22 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85362792
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik maak het meest gebruik van O+ en :7 volgens mij. Hihi.
:Y

En deze! ---> :9~

Die associeer ik ook met jou :+
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:16:11 #194
236335 neen
schone schijn
pi_85362826
En ik? :')

Hihi :@

:P
pi_85362848
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y

En deze! ---> :9~

Die associeer ik ook met jou :+
:D ! Die gebruik ik ook best vaak, ja.
pi_85362864
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:16 schreef neen het volgende:
En ik? :')
:') :') :') :') :') :') :') For sureeee
pi_85362876
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

@Co: shit van die tomtom. Ik leen onze auto nooit meer uit sinds een vriend van ons de deur uit onze caddy gereden heeft door in een parkeergarage met de passagiersdeur open achteruit te rijden tegen een andere auto aan. En dan nog weigeren om de kosten op zich te nemen ook hè? "Daar zijn jullie toch voor verzekerd?"
Heeft ons in totaal bijna 1000 euro gekost. Dat is dus geen vriend meer.
WTF. Wat een eikel :{

Naar van je tomtom Co.

On the bright side: ik heb weer internet op mijn laptop (die weer gemaakt is), ik heb vrijstellingen gekregen voor 2 van de meest vervelende vakken van de opleiding (academische vaardigheden enz) én ik heb een heel mooi nieuw jurkje O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85362907
Heb zelf een goedkopere auto, maar ik heb geen zin meer in garages en reparaties etc. Ik moet gewoon een degelijke, goede, sterke, fatsoenlijke bak hebben, die me elke dag van A naar B brengt. En ik vind dat dat met auto's onder de 2000 (wat ik te besteden heb) niet kan.
Dus, ik moest over mn eigen drempel heen en afhankelijk gaan zijn. Dus we zien even hoe het loopt, of mn oma het goed vind. Morgen iig nogmaals kantoor proberen te bellen en mn verdomde salaris eisen :(

Cool Perruche, mooie omgeving!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85362912
Oh, en donker laminaat trekt evengoed stof aan. Ik zie tenminste elk stofje op het mijne :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85362960
Ik heb een houten vloer, zie je niks op. Kan als ik wil om de twee weken stofzuigen _O-

Niet aan te raden met een kat in huis. En mezelf for that matter, want lang en veel haar (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')