SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom bestaat er bier? Weet ik niet, maar het smaakt wel lekker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik sta bovenaan
Succes, want urban legends is er niet meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF ik sta niet eens in de dagcijfers
Had er denk ik 100 ofzo
Volgende week maar weer hardcore vanaf 'de 25' tot urban legends kijken
Ik vond het altijd leuk om te raden of het wel of niet leuk was, maar er keken nooit meer dan 2 mensen mee. Maar dat voelde zo warm en persoonlijk, die sfeerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Succes, want urban ledgens is er niet meer
quote:
Dat is meestal met twee mensenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om te raden of het wel of niet leuk was, maar er keken nooit meer dan 2 mensen mee. Maar dat voelde zo warm en persoonlijk, die sfeer
quote:
Ik heb meer vertrouwen in jequote:
Fuck love, kiss forever?quote:
Wat als ze weer alles wissen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:42 schreef teamlead het volgende:
na deze post doe ik er nog 1... dan stop ik mooi op 41K voor vandaag
Ben al 6 jaar lid, maar pas sinds 2007 ofzo echt actiefquote:
dan hoop ik dat ze het meteen goed doen, zodat normale stervelingen zoals ik ook eindelijk eens een kans krijgen om meer te posten dan Tong80 of Yvonne of één van die andere figuren met meer dan 100.000 postsquote:
Dat is het zekerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze het meteen goed doen, zodat normale stervelingen zoals ik ook eindelijk eens een kans krijgen om meer te posten dan Tong80 of Yvonne of één van die andere figuren met meer dan 100.000 posts![]()
da's toch nog best een mooi statement zo in de 41.000e post..
dan ben ik statistisch gezien langer echt actiefquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben al 6 jaar lid, maar pas sinds 2007 ofzo echt actief
Ja, maar ik ben een vrouw dus ik overrule je sowiesoquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan ben ik statistisch gezien langer echt actief
Maar ik verdien meer geld met dezelfde functiequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een vrouw dus ik overrule je sowieso
Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik verdien meer geld met dezelfde functie
Maar ik ga toch nooit trouwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik ga toch nooit trouwen
Ja, mooie blauwe luchtquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een fijne ochtend weer![]()
![]()
En Alberto heeft een sms gestuurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
Jep..
Koffie en cornflakes.. perfecte manier om de ochtend te beginnen
eeeew.. 11 dagen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen ookmaar eens koffie aanzetten.
Geen melk alleen, eergister nog melk van 11 dagen over datum zitten drinken
Ik atte dat glas op toen me iets opviel, was goed tot 2 Augustusquote:
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
Ugh.. die moet je zelf maar even terugzoeken.. staat in #13 denk ikquote:
Zolang er geen klonten in zitten kan het gewoon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen ookmaar eens koffie aanzetten.
Geen melk alleen, eergister nog melk van 11 dagen over datum zitten drinken
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang er geen klonten in zitten kan het gewoon.
Nee, is dat een vrouw?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Indiase muziek, tis een vrouw
Ik eet en drink zovaak iets wat over de datum is en ik leef nogsteeds. Zolang het er goed uitziet en goed ruikt.quote:
De regel is hier meer, het kan nog 2/3 dagen over datum zijn om te etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik eet en drink zovaak iets wat over de datum is en ik leef nogsteeds. Zolang het er goed uitziet en goed ruikt.
Lekker pittig vlot kapselquote:
Vind het niet mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziet er dynamisch en vlug uit, nietwaar
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar stem heeft ze wel
Billy Maysquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
In de ochtend is de TV nooit leuk. Tenzij ik Billy Mays zie.
Schijnt dat je tegenwoordig geld moet betalen om iets terug te zien op het internetquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil Red Mijn Vakantie terugzien...
Jep..quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die is nu ookal weer meer dan een jaar dood
Red mijn Vakantie als het goed is nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig geld moet betalen om iets terug te zien op het internet
Ik krijg die van oktober 2009 te zien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Schijnt dat je tegenwoordig geld moet betalen om iets terug te zien op het internet
Duurt meestal even voordat hij online staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik krijg die van oktober 2009 te zien.
Bronquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Red Mijn vakantie is door 1.011.000 mensen bekeken. Staat 7e in best bekeken programma van gisteren.
Een tegen 100quote:
1. Uruguay-Nederland, 12,3 miljoen kijkers, halve finalequote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben echt benieuwd naar het programma waar de meeste mensen naar keken, ooit
Nederland-Spanje, of Nederland-Uruguay.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben echt benieuwd naar het programma waar de meeste mensen naar keken, ooit
Beckerquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nederland-Spanje, of Nederland-Uruguay.
8.513.000 kijkers voor NL-SP, valt meequote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nederland-Spanje, of Nederland-Uruguay.
Is dat een beetje fapbaar voor Alberto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Red Mijn vakantie is door 1.011.000 mensen bekeken. Staat 7e in best bekeken programma van gisteren.
PARDON?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een beetje fapbaar voor Alberto?
Op 15 november keken 1.569.000 mensen naar Undercover in Nederland. Dus nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb het dus fout.
1. Uruguay-Nederland, 12,3 miljoen kijkers, halve finale
2. Nederland-Spanje 12,2 miljoen kijkers, finale
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
RTL Nieuws en Fok.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Oke.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op 15 november keken 1.569.000 mensen naar Undercover in Nederland. Dus nee.
Kijkonderzoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,m1-0-p hier staat toch wat anders.. Maarja sowieso zwaar onbetrouwbare onderzoekenquote:
Laat ik dit duidelijk maken: Sinterklaas, jij bent niet het best bekeken programma aller tijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,m1-0-p hier staat toch wat anders.. Maarja sowieso zwaar onbetrouwbare onderzoeken
Hoe kom jij daar nou weer aan.quote:
Geenstijl:quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou weer aan.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_komt_met_ziek.html
Vroegah was GS nog leuk.quote:
Zomergasten? Tuurlijk, inhoudelijke programma's horen eigenlijk op zijn minst 5 uur te durenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nooit geweten dat dat programma 3 uur duurt.
Waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Undercover in Nederland met 2 andere presentatoren, wie denken jullie ?
quote:
HET IS TOCH OM TE GIEREN!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hemel zeg, Gerard Joling bij UIN, is ie door de beveiliging: Koek koek! Ik sta hieeeer!!! Daar heb ik de kracht nog voor!
Ik zie het al helemaal voor me dat ie zegt "koekoek ik sta hier"quote:
En dan komt de nicht in hem naar boven: ''Pak me dan! Ik ben deur!''quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat ie zegt "koekoek ik sta hier"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister kon je gewoon weten wanneer ie zou komen. Ik zei tijdens die tractor-kid dat Koos weer kwam, en hij kwam ook. Vind dat gelul altijd zo saai.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef Salatrel het volgende:
gemiddeld 2 a 3 keer per aflevering ofzo?
Zeg meneer, hoe zit dat nou precies met uw rubbertjes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Waarom de rollen niet omdraaien
Alberto = Koos
Rob = Andre
Koos : Dat dit kan in Nederland![]()
Dat is wel lulligquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou leuk, vorige week gesolliciteerd naar een baan, vandaag maar gebeld over de status
Sorry meneer, deze vacature is al ingevuld.
hmm de vacature staat nog steeds op hun website![]()
Was wel een leuk wachtmuziekje, diegene die ik aan de telefoon had was blijkbaar dezelfde die de vacature erop had gezet en vroeg mij mijn cv te sturenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel lulligWacht zelf ook nog op een telefoontje
quote:
Oeps..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.
OMGquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pirania heeft gewoon 400 berichten gemaakt in 2 uur
JustinK kan het dubbele.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pfff laat nou maar gewoon zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga een nieuwe OP ontwerpen mensen.
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Wie is het er mee oneens?
Goed idee, maar de mods zijn nu eindelijk tevredenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
De bedoeling was een algemene tv SC en dat is het nu. Ga je het specificeren op SBS dan voldoen we niet meer aan de eisen en dat zou jammer zijn..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Hyundai het volgende:
Nee niet dat de titel enzo veranderd wordt, maar nu staat er een boel irrelevante onzin in. Zoals bijvoorbeeld de logo's van de Publieke omroep en MTV networks. Niemand die daarover discussieert. De OP is irrelevant.
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Hyundai het volgende:
Ik moet sowieso even wat nieuwe plaatjes ontwerpen omdat die er nu staan, niet transparant zijn. Er zit een witte achtergrond op wat niet echt praktisch is.
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die RTL is wel heel moeilijk te zien hoor. De kleur vind ik niet slim gekozen.
Lelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
excuses.
Maraca en ik .![]()
Vind niemand dit beter? :
[ afbeelding ]
Op mijn laptop is het heel erg moeilijk te zienquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Hyundai het volgende:
volgens mij is het allemaal duidelijk maar toch subtiel.
Zijn jullie dat echt niet?![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezien
quote:
Ik wou net weer op mijn stoel zitten omdat ik drinken had gepakt, en ik zag wat raars, was het logo dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezien
Oh dat is waar ook, ik moet het SBS broadcasting logo gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hyundai, ik vind de logo's uit de OP wel wat beter, want SBS heeft ook nog Veronica en Net5, niet alleen SBS 6.
Denk dat het mooier is als je de logo's in hun oorspronkelijke kleur laatquote:
Ik heb net de ideale kleur gevonden, ik zet m zo neer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat het mooier is als je de logo's in hun oorspronkelijke kleur laatEn dan idd het SBS logo en niet het SBS6 logo
Die van RTL vind ik maar een raar ding, zo'n hartjesvorm.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
toelichting bij het SBS logo, die 'halve' S is het ontwerp
Ik denk dat het slimmer is als ik gewoon de originele logo's even uitknip. Dan is de eigen kleur ook duidelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van RTL vind ik maar een raar ding, zo'n hartjesvorm.
alberto's hoofd die van onderaf naar bovenschuift en een praatwolkje wat verschijnt met dat dit kan op fok!quote:
Is dat veel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:
Daar doe ik een paar dagen over hoor.quote:
Nee, dat is oudquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alberto's hoofd die van onderaf naar bovenschuift en een praatwolkje wat verschijnt met dat dit kan op fok!
groen en rood.. hmm..quote:
Maak dan een poll.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Hyundai het volgende:
Stemmen!
[ Nieuwe header en kopjes ]
[ Oude header en kopjes ]
Quote en plaats je mening!
Ik vind het geen mooi lettertypequote:
Ik vind het wel wat hebben. Ik kan het op zich wel terug veranderen hoor. Laten we eerst maar even afwachten wat de meerderheid wil ( via de poll ).quote:
Mijn optie staat er niet tussen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Ik kan het op zich wel terug veranderen hoor. Laten we eerst maar even afwachten wat de meerderheid wil ( via de poll ).
dat dit..quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Maraca het volgende:
Omg.. ik bel een helpdesk .. zeggen ze dat ik over 16 minuten geholpen ga wordenfffuu
Studielinkquote:
Dat wordt duurquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
StudielinkGa dit jaar afstuderen en ik wil volgend jaar een andere opleiding volgen op een andere school en volgens mij gaat dat niet helemaal goed...
Grote kans dat ze niks kunnen doen in je doorverwijzen naar IBG/DUO of de schoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
StudielinkGa dit jaar afstuderen en ik wil volgend jaar een andere opleiding volgen op een andere school en volgens mij gaat dat niet helemaal goed...
Wachtkamer muziekje ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
fffuuu ik ga gewoon van 16 minuten naar 9 naar 10 naar 16 ...
Niet eensquote:
Goed verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij ons op school krijgt onze Nederlands leraar altijd wel telefoon, en dan is ie er soms nog niet, omdat de les nog niet begonnen is, moeten wij hem halen, doet m'n klasgenoot met zijn mobiel altijd een wachtmuziekje.
Nee, dat niet meer. Maar ik schrijf me in voor een nieuwe opleiding omdat mijn sollicitatieprocedure uitloopt en nu bellen ze me dat het toch eerder kanquote:
Nee joh, ben juist blijquote:
Nee, dat ik het gesprek hebquote:
Ben ik niet gezellig genoeg?quote:
U riep mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent hartstikke gezellig! (Dat zijn de meeste dames)
Burp...proost!quote:
Ja, en ik ga ook zo slapen , zzzzzzzzquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Postgemiddelde is wel aardig ingezakt dit deel
BOE!quote:
En daarna eten bij een -door Rob goedgekeurd- restaurant?quote:
In een afgekeurd restaurant denk ik, goed voor mijn afweersysteemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
En daarna eten bij een -door Rob goedgekeurd- restaurant?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef TheKC het volgende:
8 Maraca - 751
9 Stephan1237 - 580
10 PiRANiA - 540
Komt welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:30 schreef TheKC het volgende:
Ik sta nog niet in de top 10 posters van de TV SC
Naatje is ook akelig stilquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Natuurlijk, de oude garde TV SC post hier toch niet
Ach, ik kijk ook alleen maar naar SBS vanwege Albertoquote:
Ik kijk alleen sbs vanwege de programma's op zondagavond. Voor de rest kijk ik eigenlijk nooit sbsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, ik kijk ook alleen maar naar SBS vanwege AlbertoAls hij op RTL was dan had ik daar naar gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |