Ik vind het geen mooi lettertypequote:
Ik vind het wel wat hebben. Ik kan het op zich wel terug veranderen hoor. Laten we eerst maar even afwachten wat de meerderheid wil ( via de poll ).quote:
Mijn optie staat er niet tussen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Ik kan het op zich wel terug veranderen hoor. Laten we eerst maar even afwachten wat de meerderheid wil ( via de poll ).
dat dit..quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:27 schreef Maraca het volgende:
Omg.. ik bel een helpdesk .. zeggen ze dat ik over 16 minuten geholpen ga wordenfffuu
Studielinkquote:
Dat wordt duurquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
StudielinkGa dit jaar afstuderen en ik wil volgend jaar een andere opleiding volgen op een andere school en volgens mij gaat dat niet helemaal goed...
Grote kans dat ze niks kunnen doen in je doorverwijzen naar IBG/DUO of de schoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
StudielinkGa dit jaar afstuderen en ik wil volgend jaar een andere opleiding volgen op een andere school en volgens mij gaat dat niet helemaal goed...
Wachtkamer muziekje ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
fffuuu ik ga gewoon van 16 minuten naar 9 naar 10 naar 16 ...
Niet eensquote:
Goed verhaal.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij ons op school krijgt onze Nederlands leraar altijd wel telefoon, en dan is ie er soms nog niet, omdat de les nog niet begonnen is, moeten wij hem halen, doet m'n klasgenoot met zijn mobiel altijd een wachtmuziekje.
Nee, dat niet meer. Maar ik schrijf me in voor een nieuwe opleiding omdat mijn sollicitatieprocedure uitloopt en nu bellen ze me dat het toch eerder kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |