Gister kon je gewoon weten wanneer ie zou komen. Ik zei tijdens die tractor-kid dat Koos weer kwam, en hij kwam ook. Vind dat gelul altijd zo saai.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef Salatrel het volgende:
gemiddeld 2 a 3 keer per aflevering ofzo?
Zeg meneer, hoe zit dat nou precies met uw rubbertjes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Waarom de rollen niet omdraaien
Alberto = Koos
Rob = Andre
Koos : Dat dit kan in Nederland![]()
Dat is wel lulligquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou leuk, vorige week gesolliciteerd naar een baan, vandaag maar gebeld over de status
Sorry meneer, deze vacature is al ingevuld.
hmm de vacature staat nog steeds op hun website![]()
Was wel een leuk wachtmuziekje, diegene die ik aan de telefoon had was blijkbaar dezelfde die de vacature erop had gezet en vroeg mij mijn cv te sturenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel lulligWacht zelf ook nog op een telefoontje
quote:
Oeps..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.
OMGquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pirania heeft gewoon 400 berichten gemaakt in 2 uur
JustinK kan het dubbele.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pirania heeft gewoon 400 berichten gemaakt in 2 uur
Pfff laat nou maar gewoon zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga een nieuwe OP ontwerpen mensen.
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Wie is het er mee oneens?
Goed idee, maar de mods zijn nu eindelijk tevredenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
De bedoeling was een algemene tv SC en dat is het nu. Ga je het specificeren op SBS dan voldoen we niet meer aan de eisen en dat zou jammer zijn..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Hyundai het volgende:
Nee niet dat de titel enzo veranderd wordt, maar nu staat er een boel irrelevante onzin in. Zoals bijvoorbeeld de logo's van de Publieke omroep en MTV networks. Niemand die daarover discussieert. De OP is irrelevant.
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Hyundai het volgende:
Ik moet sowieso even wat nieuwe plaatjes ontwerpen omdat die er nu staan, niet transparant zijn. Er zit een witte achtergrond op wat niet echt praktisch is.
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die RTL is wel heel moeilijk te zien hoor. De kleur vind ik niet slim gekozen.
Lelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
excuses.
Maraca en ik .![]()
Vind niemand dit beter? :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |