Oke.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Op 15 november keken 1.569.000 mensen naar Undercover in Nederland. Dus nee.
Kijkonderzoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,m1-0-p hier staat toch wat anders.. Maarja sowieso zwaar onbetrouwbare onderzoekenquote:
Laat ik dit duidelijk maken: Sinterklaas, jij bent niet het best bekeken programma aller tijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,45/option,com_kijkcijfers/file,m1-0-p hier staat toch wat anders.. Maarja sowieso zwaar onbetrouwbare onderzoeken
Hoe kom jij daar nou weer aan.quote:
Geenstijl:quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou weer aan.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geenstijl:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_komt_met_ziek.html
Vroegah was GS nog leuk.quote:
Zomergasten? Tuurlijk, inhoudelijke programma's horen eigenlijk op zijn minst 5 uur te durenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nooit geweten dat dat programma 3 uur duurt.
Waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Undercover in Nederland met 2 andere presentatoren, wie denken jullie ?
quote:
HET IS TOCH OM TE GIEREN!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hemel zeg, Gerard Joling bij UIN, is ie door de beveiliging: Koek koek! Ik sta hieeeer!!! Daar heb ik de kracht nog voor!
Ik zie het al helemaal voor me dat ie zegt "koekoek ik sta hier"quote:
En dan komt de nicht in hem naar boven: ''Pak me dan! Ik ben deur!''quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me dat ie zegt "koekoek ik sta hier"![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister kon je gewoon weten wanneer ie zou komen. Ik zei tijdens die tractor-kid dat Koos weer kwam, en hij kwam ook. Vind dat gelul altijd zo saai.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef Salatrel het volgende:
gemiddeld 2 a 3 keer per aflevering ofzo?
Zeg meneer, hoe zit dat nou precies met uw rubbertjes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Waarom de rollen niet omdraaien
Alberto = Koos
Rob = Andre
Koos : Dat dit kan in Nederland![]()
Dat is wel lulligquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou leuk, vorige week gesolliciteerd naar een baan, vandaag maar gebeld over de status
Sorry meneer, deze vacature is al ingevuld.
hmm de vacature staat nog steeds op hun website![]()
Was wel een leuk wachtmuziekje, diegene die ik aan de telefoon had was blijkbaar dezelfde die de vacature erop had gezet en vroeg mij mijn cv te sturenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is wel lulligWacht zelf ook nog op een telefoontje
quote:
Oeps..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vond alberto die uit het sbs logo wel leuk gevonden ipv geer die eruit komt en jij pakt gewoon versie 2
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest redelijk lang nadenken over deze zin.
OMGquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pirania heeft gewoon 400 berichten gemaakt in 2 uur
JustinK kan het dubbele.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Pfff laat nou maar gewoon zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Ik ga een nieuwe OP ontwerpen mensen.
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Wie is het er mee oneens?
Goed idee, maar de mods zijn nu eindelijk tevredenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
Omdat de TV SC toch voornamelijk uit SBS SC'ers bestaat, vind ik dat de OP toch wat meer SBS gericht mag zijn.
Ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:35 schreef Hyundai het volgende:
De bedoeling was een algemene tv SC en dat is het nu. Ga je het specificeren op SBS dan voldoen we niet meer aan de eisen en dat zou jammer zijn..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Hyundai het volgende:
Nee niet dat de titel enzo veranderd wordt, maar nu staat er een boel irrelevante onzin in. Zoals bijvoorbeeld de logo's van de Publieke omroep en MTV networks. Niemand die daarover discussieert. De OP is irrelevant.
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Hyundai het volgende:
Ik moet sowieso even wat nieuwe plaatjes ontwerpen omdat die er nu staan, niet transparant zijn. Er zit een witte achtergrond op wat niet echt praktisch is.
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je wil nieuwe topics maken, nu ineens een nieuwe OP, waarom????
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De vorige OP heb ik ook gemaakt hoor..
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die RTL is wel heel moeilijk te zien hoor. De kleur vind ik niet slim gekozen.
Lelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
excuses.
Maraca en ik .![]()
Vind niemand dit beter? :
[ afbeelding ]
Op mijn laptop is het heel erg moeilijk te zienquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Hyundai het volgende:
volgens mij is het allemaal duidelijk maar toch subtiel.
Zijn jullie dat echt niet?![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezien
quote:
Ik wou net weer op mijn stoel zitten omdat ik drinken had gepakt, en ik zag wat raars, was het logo dus.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is dat je zegt dat er een RTL logo in zit.. had hem niet eens gezien
Oh dat is waar ook, ik moet het SBS broadcasting logo gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hyundai, ik vind de logo's uit de OP wel wat beter, want SBS heeft ook nog Veronica en Net5, niet alleen SBS 6.
Denk dat het mooier is als je de logo's in hun oorspronkelijke kleur laatquote:
Ik heb net de ideale kleur gevonden, ik zet m zo neer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat het mooier is als je de logo's in hun oorspronkelijke kleur laatEn dan idd het SBS logo en niet het SBS6 logo
Die van RTL vind ik maar een raar ding, zo'n hartjesvorm.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:56 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
toelichting bij het SBS logo, die 'halve' S is het ontwerp
Ik denk dat het slimmer is als ik gewoon de originele logo's even uitknip. Dan is de eigen kleur ook duidelijker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van RTL vind ik maar een raar ding, zo'n hartjesvorm.
alberto's hoofd die van onderaf naar bovenschuift en een praatwolkje wat verschijnt met dat dit kan op fok!quote:
Is dat veel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |