Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik verdien meer geld met dezelfde functie
Maar ik ga toch nooit trouwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik ga toch nooit trouwen
Ja, mooie blauwe luchtquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een fijne ochtend weer![]()
![]()
En Alberto heeft een sms gestuurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
Jep..
Koffie en cornflakes.. perfecte manier om de ochtend te beginnen
eeeew.. 11 dagen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen ookmaar eens koffie aanzetten.
Geen melk alleen, eergister nog melk van 11 dagen over datum zitten drinken
Ik atte dat glas op toen me iets opviel, was goed tot 2 Augustusquote:
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:17 schreef Maraca het volgende:
Smsje van Alberto!
"Mooi hoor zo'n vaste groep kijkers. Zelf op vakantie zit er niet in voorlopig. Groetjes terug!"
Ugh.. die moet je zelf maar even terugzoeken.. staat in #13 denk ikquote:
Zolang er geen klonten in zitten kan het gewoon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen ookmaar eens koffie aanzetten.
Geen melk alleen, eergister nog melk van 11 dagen over datum zitten drinken
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zolang er geen klonten in zitten kan het gewoon.
Nee, is dat een vrouw?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Indiase muziek, tis een vrouw
Ik eet en drink zovaak iets wat over de datum is en ik leef nogsteeds. Zolang het er goed uitziet en goed ruikt.quote:
De regel is hier meer, het kan nog 2/3 dagen over datum zijn om te etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik eet en drink zovaak iets wat over de datum is en ik leef nogsteeds. Zolang het er goed uitziet en goed ruikt.
Lekker pittig vlot kapselquote:
Vind het niet mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziet er dynamisch en vlug uit, nietwaar
Ik geloof je op je woordquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar stem heeft ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |