SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom bestaat er bier? Weet ik niet, maar het smaakt wel lekker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik sta bovenaan
Succes, want urban legends is er niet meerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF ik sta niet eens in de dagcijfers
Had er denk ik 100 ofzo
Volgende week maar weer hardcore vanaf 'de 25' tot urban legends kijken
Ik vond het altijd leuk om te raden of het wel of niet leuk was, maar er keken nooit meer dan 2 mensen mee. Maar dat voelde zo warm en persoonlijk, die sfeerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Succes, want urban ledgens is er niet meer
quote:
Dat is meestal met twee mensenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om te raden of het wel of niet leuk was, maar er keken nooit meer dan 2 mensen mee. Maar dat voelde zo warm en persoonlijk, die sfeer
quote:
Ik heb meer vertrouwen in jequote:
Fuck love, kiss forever?quote:
Wat als ze weer alles wissen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:42 schreef teamlead het volgende:
na deze post doe ik er nog 1... dan stop ik mooi op 41K voor vandaag
Ben al 6 jaar lid, maar pas sinds 2007 ofzo echt actiefquote:
dan hoop ik dat ze het meteen goed doen, zodat normale stervelingen zoals ik ook eindelijk eens een kans krijgen om meer te posten dan Tong80 of Yvonne of één van die andere figuren met meer dan 100.000 postsquote:
Dat is het zekerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze het meteen goed doen, zodat normale stervelingen zoals ik ook eindelijk eens een kans krijgen om meer te posten dan Tong80 of Yvonne of één van die andere figuren met meer dan 100.000 posts![]()
da's toch nog best een mooi statement zo in de 41.000e post..
dan ben ik statistisch gezien langer echt actiefquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben al 6 jaar lid, maar pas sinds 2007 ofzo echt actief
Ja, maar ik ben een vrouw dus ik overrule je sowiesoquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan ben ik statistisch gezien langer echt actief
Maar ik verdien meer geld met dezelfde functiequote:Op maandag 16 augustus 2010 00:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een vrouw dus ik overrule je sowieso
Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbijquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik verdien meer geld met dezelfde functie
Maar ik ga toch nooit trouwenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar bij de scheiding krijg ik weer de helft van de man erbij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar ik ga toch nooit trouwen
Ja, mooie blauwe luchtquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een fijne ochtend weer![]()
![]()
En Alberto heeft een sms gestuurdquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
Jep..
Koffie en cornflakes.. perfecte manier om de ochtend te beginnen
eeeew.. 11 dagen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zometeen ookmaar eens koffie aanzetten.
Geen melk alleen, eergister nog melk van 11 dagen over datum zitten drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |