abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:50:12 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315204


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 21 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- slechte zelfbedachte grappen, deel 19
- slechte zelfbedachte grappen, deel 20


NIEUW: SLECHTE-GRAPPENCURSUS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zlefbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. R moet wel iets bizars in zitten dat heft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_


HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van chemicalprocesse[
Jan-Berend en Gerrit zijn bij een modeshow. Vooral om de lekkere meiden te zien heupschudden op de catwalk (echt, ze zijn geen homo en daar gaat deze zelfbedachte slechte grap ook helemaal niet over). Als de modellen gaan lopen valt de enige negerin die ertussen loopt wel erg op. Na de show waar ze erg van hebben genoten, gaan ze weer naar huis met de auto. Onderweg stopt Gerrit bij een uitrit om een tergend langzaam lopende voetganger voorrang te geven. Zegt Jan-Berend: 'Wie heeft dat gvd uitgevonden, dat voetgangers hier voorrang moeten krijgen }:| .'
Waarop Gerrit antwoordt: 'Tja, dat is gewoon maar zo gedaan zodat ze eens een keer meetellen.'

Een lesbisch stel is vandaag aan het trouwen ^) . Omdat er niet veel mensen blij waren met hun plan om te trouwen zijn de enige genodigden medepotten. Op een gegeven moment komt de dominee bij het moment dat hij zegt: 'Is er iemand in de zaal die tegen dit huwelijk is?'
Helaas voor het stel steekt iedere pot in de zaal haar hand op (Anita is ook wel erg appetijtelijk).
Priscilla kijkt eerst geschockeerd de zaal in en wordt daarna boos :( . Met een wanhopige blik zegt ze vervolgens tegen Anita: 'Zo gaan wij dus nooit trouwen! :'( '
Dominee: 'Nuja, als jullie elkander niet kunnen vertrouwen...'

Komt een vrouw bij een cassiere haar boodschappen afrekenen. Ze laadt alles op de band, behalve twee watermeloenen vanwege de zwaarte. Ze zitten in een doos, dus de cassiere ziet ze niet. Zegt mevrouw (ze heet Hannie): 'Grietje ik heb nog twee grote meloenen.'
Cassiere: 'Waarom zegt u dat dat zie ik ook wel. :{ '


Van Giester
Komt een man bij de slager, zegt die man tegen de slager:"Heb je ook draadjesvlees?" Waarop de slager antwoord: "Volgende!". Die man kijkt hem aan en zegt:"Ik heb het gevoel genegeerd te worden hier.". De Slager zucht en schreeuwt: "MIEEENN, er is iemand voor jou!" De man vraagt de slager: "Wie is Mien?" De slager zegt: "Mijn dochter!" "Heb jij een dochter?", vraagt de man? "NEE!" zegt de slager.

Een man vraagt aan de groenteboer; "Groenteboer, waarom krijg ik van jou altijd een Courgette, terwijl ik om een Komkommer vraag?"
"Wat is het verschil?", vraagt de groenteboer.
"Dat moet u toch weten.", reageert de man.
"Ja", zegt de groenteboer. "Maar ik weet het niet"

Tijdens een discussie op de Universiteit voor Wetenschap en Theologie, zijn 2 hoogleraren met elkaar aan het discussiëren over de evolutie van de mens. De wetenschapper is evolutiebioloog en de theoloog is precies dat. (Hij heet ook Theo trouwens, er niet vanuit gaand dat hij liegt.) In het gesprek mengt zich op een gegeven moment een kantinejuffrouw. De discussie laait op over de vraag of God ons gecreëerd heeft, of dat we uit kunnen gaan van de evolutietheorie. Beide hebben goede standpunten, maar de wetenschapper ligt op voorsprong. Theo wordt boos en schreeuwt! "God heeft ons gemaakt!" Verward kijkt de koffiedame de wetenschapper aan en zegt: "Denk je dat Theo loog?" Dus Theo zegt: "NEE". Waarop de koffiedame antwoord; "Ik had het niet tegen jou." Ze wordt boos, pak een gun en schiet zichzelf door haar hoofd. Ze valt op de grond, maar leeft nog wel. Maar nu met een gezicht dat er half af ligt. Theo en de wetenschapper kijken elkaar aan. De wetenschapper staat op en begint te klappen. Hij houdt een bordje omhoog en zegt tegen de Theoloog: "I rest my case." De theoloog kijkt op het bordje en leest: -1ste Place Darwin Award!-


Van Jovatov
Teun en Ronald zitten thuis bij Willem.
Gedrieën zitten ze zo wat op te scheppen.
"Ja, echt" begint Willem, "ik kan wel twee bier op!"
"Ach," zegt Ronald, "da's niks, ik kan er zeker wel drie op."
"Ha!" zegt Teun, "Drie! Man, ik kan er zo vier opdrinken."
"Helemaal niet," zegt Willem, "Zoveel bier heb ik niet eens."

Piet en Wilco hebben een discussie.
Piet: Niets bestaat niet, dat is inherent aan het niets zijn, dat het niet bestaat.
Wilco: Niets bestaat wel, niets is de afwezigheid van iets, dat is niets.
Piet: Ja, maar dat is dan toch niets.
Wilco: Precies, dus dan is niets toch iets.
Piet: Nee, ik probeer je nu juist te vertellen dat niets niets is, en niet iets.
Zegt Nico, die het hele gesprek zo aanhoorde: 'Dit gaat echt helemaal nergens over.


Van Klipnap
Hoe noem je Scandinavisch fastfood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van LangeJan
Er was een meisje die dat uit een drinkfles van het merk Rucanor aan het drinken was! En toen vroeg ik aan haar "Doet dat geen pijn aan je oren als je daaruit drinkt?"

Jantje mag met Jozef en Katrijn mee kegelen. Jantje heeft eigenlijk eerst niet zoveel zin, maar als hij er is,vind hij het toch wel grappig. Hij zegt alleen op het eind dat hij het jammer vond dat de baan best smal was.
Zegt Jozef boos: "Ik zal je nog eens ergens mee naar toe nemen, vervelend verwend mannetje!"

Gert, Gerrit en Geert zitten te pokeren. Gert zit op te scheppen dat ie elk spel wint als hij voor het spelen drie keer kort met zijn ogen knippert.
"Ja hoor, tuurlijk" lachen de andere twee.
Dus Gert knippert drie keer met zijn ogen, waarop Gerrit en Geert nog harder lachen. Voordat ze echter iets kunnen doen, schiet Gert de twee neer en pakt hun inleg.
Zegt ie met een grijns: "Zoals ik dus zei: Elk spel waarbij ik met mijn ogen knipper, win ik!"


Van najazeg
Jantje mag met Jozef en Katrijn mee kegelen. Jantje heeft eigenlijk eerst niet zoveel zin, maar als hij er is,vind hij het toch wel grappig. Hij zegt alleen op het eind dat hij het jammer vond dat de baan best smal was.
Zegt Jozef boos: "Ik zal je nog eens ergens mee naar toe nemen, vervelend verwend mannetje!"


Van Runselpink
Er wordt een kermis opgebouwd in Amsterdam. De grijpers, achtbanen, draaimolens etc. staan al klaar. Dan mogen alle gasten naar binnen. Het is al snel druk en erg gezellig. Dan besluiten 2 mannen in de draaimolen te gaan. Dan zegt opeens de man die de draaimolen bedient: '' He, jullie zijn veel te oud. ''


HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Jan komt voor het eerst bij de AA en de groepsbegeleider vraagt hem om zich voor te stellen.
Dus hij zegt: "Hallo, ik ben Jan en ik ben alcoholist."
De anderen kijken hem aan en zeggen op vlakke toon: "Hoi Jan."
Jan kijkt een beetje verbaasd en zegt: "Ow, ik dacht altijd dat je dan applaus kreeg. Dat zie je altijd in films en series enzo."
Zegt Marina, een van de vrouwelijke groepsleden: "Sorry... Even voor mijn begrip, je wilt applaus omdat je alcoholist bent?"
Zegt Jan: "Ja, want ze zeggen altijd dat het het belangrijkst is dat je het feit dat je alcoholist bent accepteert."
Zegt Marina: "Dan zit je hier verkeerd ben ik bang want wij proberen er juist van af te komen."

De voorzitter van de Bond tegen het vloeken merkt dat hij door niet te schelden veel boosheid opkropt. Dan komt hij een advertentie tegen voor een cursus Creatief en beschaafd schelden. Het is een cursus waar je leert om bestaande scheldwoorden zodanig aan te passen dat ze niet meer onfatsoenlijk zijn terwijl je nog wel een uitlaatklep hebt voor je boosheid. Hij is sceptisch maar wil de cursus toch een kans geven. En meteen als hij van de eerste bijeenkomst thuiskomt, verkeert hij in een situatie waarin hij boos wordt. Hij parkeert zijn auto en gooit zonder te kijken zijn autodeur open. Een fietser die komt aangereden diet de deur niet en knalt erbovenop.
Zegt de voorzitter van de Bond tegen het vloeken: "Ja, kijk dan toch ook uit vuile kannekleier."

Drie vrienden gaan monopoly spelen mar ze hebben natuurlijk een vierde man nodig. Dus de broer van een van de jongens doet mee, maar hij is niet helemaal goed. Dus hij doet de hele tijd heel erg druk. Dus zo gezegd zo gedaan en ze zijn aan het spelen. Opeens wint die jongen die niet helemaal goed is allemaal geld door een hotel te verkopen.
Dus hij begint met dat monopolygeld door de kamer te rennen en roept uitzinnig van vreugde: "Ik ben rijk! Ik ben rijk!"
Zegt zijn broer: "Doe effe normaal joh. Het is maar papiergeld hoor."

Een vader, moeder, zoon, dochter en oude oma van 90 gaan naar de Efteling. Op een gegeven moment lopen ze langs Langnek.
Zegt die oma: "Oh, leuk, dat is Langnek. Als hij liegt, wordt zijn nek langer."
Dus de anderen denken 'Laat maar gaan.'
's Avonds thuis zitten ze met z'n allen naar de tekenfilm Pinokkio te kijken.
Zegt oma: "Hé, moet je nou kijken. Elke keer als hij liegt, wordt zijn neus langer."
Zegt die vader, om ervan af te zijn: "Ja, ongelofelijk wat ze tegenwoordig kunnen met die special effects."
Jantje staat met zijn vader in de badkamer bij de spiegel. Ze zijn hun tanden aan het poetsen. Op een gegeven moment is die vader klaar en hij loopt weg, maar hij struikelt over de slippers van Jantje en valt languit in bad. Dan gaat de telefoon.
Jantje neemt op en zegt: "Goedemorgen, met Jantje."
Zegt de persoon aan de andere kant van de lijn: "Ja, met Henk de Vries, een collega van je vader. Kan ik je vader even spreken."
Zegt Jantje: "Nee, hij ligt in bad."

Een regisseur loopt in Amsterdam en komt stomtoevallig zijn jeugdhelden Bassie en Adriaan tegen (Bas en Aad van Toor, red.). Hij benadert ze dol-enthousiast en Bassie en Adriaan reageren gelaten. De regisseur komt spontaan op het idee om een film met ze te maken, die begint waar de serie destijds ophield. Bassie en Adriaan zien er wel wat in. Dus de regisseur pleegt wat telefoontjes en binnen de kortste keren heeft hij vrijwel alle acteurs van de oude serie bijeengebracht, zoals Vlugge Japie, de Baron en Jaap Stobbe. Het script is al snel klaar, dankzij een paar gedreven scenarioschrijvers. Het draaien begint meteen en zowel de regisseur als de acteurs storten zich vol overgave op de film. Iedereen maakt dagen van 14 uur en na vier maanden keihard doorwerken is de film klaar. Dus als alles is gemonteerd en ge-edit, gaat de regisseur de film als eerste in zijn eentje in zijn trailer te bekijken.
Zegt die regisseur na vijf minuten zo van "God wat is dit slecht ;( ."

Bij het gezin De Vries komen opa en oma op bezoek. Opa is slechthorend en dat leidt altijd tot grappige situaties.
Op een gegeven moment zegt de zoon des huizes: "Pap, ik heb trek in een pizza Hawaii."
Zegt opa: "Wat zeg je, ga je naar Hawaii?"

Een man is op bezoek bij de Bond tegen het vloeken. Op een gegeven moment komt er een man met een mooi pak uit een kamer lopen en die zegt: "Verdomme, ik word zo moe van die journalisten."
Zegt die man: "U bent de directeur van de Bond tegen het vloeken en u loopt te vloeken."
Zegt die man: "Ja, ad interim."

Een vrouw maakt zich zorgen om het dieet van haar zoon.
Ze ziet dat hij elke keer pizza's bestelt en zegt: "Verbrand je die wel allemaal? Het zijn aardig wat calorieen."
Zegt die jongen: "Nee, vind ik zonde. Die dingen kosten toch twaalf euro."

Mandar, Een Indiase man, werkt bij de Securryty van een ICT-bedrijf. Rond 19.00 uur doet hij zijn ronde en hij komt een kamer binnen waar nog vier mannen zitten over te werken.
Zegt een van hen hatelijk: "Zo, Sunil, is je contract weer met een maand verlengd joh? Ik dacht dat je inmiddels wel met Curry Airlines was teruggevlogen naar India."
Twee anderen beginnen te lachen, maar de vierde zegt: "Sorry, jongens, maar hier doe ik niet aan mee."
Dus Mandar kijkt de man dankbaar aan en zegt op ernstige toon: "Dank u wel, meneer, u bent een goed mens."
Zegt die man: "Nee, ik ben gewoon laat voor een afspraak, anders had ik er graag aan meegedaan."

Er is ingebroken bij een restaurant en alles is kort en klein geslagen. Dus de politie vraagt de eigenaar of er iemand is die kan bedenken die het zou kunnen hebben gedaan.
Zegt die eigenaar zo: "Nee, eigenlijk niet. De enige die ik zou kunnen bedenken was een man die hier eergisteren met zijn vrouw had gegeten en ontzettend ontevreden was. Ze moesten twee uur wachten op hun eten, het eten was bovendien mislukt, de rekening klopte niet en als klap op de vuurpijl noemde mijn nieuwste medewerker zijn vrouw een dikke gehaktbal."
Zegt de politie: "Zo, dat is nogal wat. Maar hoe weet u dan zo zeker dat hij het niet gedaan heeft."
Zegt die eigenaar: "Nou, hij zei heel boos 'Ik kom hier nooit meer terug!'"


DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-08-2010 20:55:31 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85315231
FF, je bent goed in grappen vertellen, maar je kan niet zo goed tellen :@
En toen was die weg.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:51:10 #3
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85315240
Federer-Fan _O_
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:52:31 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315285
Dus een man heeft een nieuw pak en blij loopt hij ermee op de Boulevard van Scheveningen, samen met zijn vrouw. Op een gegeven moment loopt er iemand met een broodje haring tegen de man aan en een stukje haring valt op het pak van de man, waardoor er een paar vetvlekken op komen.
Zegt die man: "Oh nee, heel mijn pak naar de Filipijnen."
Zegt zijn vrouw: "Dat komt wel goed hoor. Ik heb thuis nog wat ontharingscrème liggen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:52:54 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315298
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef Gijs-H het volgende:
FF, je bent goed in grappen vertellen, maar je kan niet zo goed tellen :@
Waar telde ik iets wat niet klopte?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:53:36 #6
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85315319
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man heeft een nieuw pak en blij loopt hij ermee op de Boulevard van Scheveningen, samen met zijn vrouw. Op een gegeven moment loopt er iemand met een broodje haring tegen de man aan en een stukje haring valt op het pak van de man, waardoor er een paar vetvlekken op komen.
Zegt die man: "Oh nee, heel mijn pak naar de Filipijnen."
Zegt zijn vrouw: "Dat komt wel goed hoor. Ik heb thuis nog wat ontharingscrème liggen."
_O- _O-
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85315352
Ik volg dit topic nog steeds. ^O^
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:59:00 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315492
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:53 schreef Runselpink het volgende:

[..]

_O- _O-
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:59:41 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315502
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik volg dit topic nog steeds. ^O^
Top. ^O^ *O* Ik hoop dat je er ook nog af en toe mee kan lachen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85315545
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Top. ^O^ *O* Ik hoop dat je er ook nog af en toe mee kan lachen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
België O+

Maar ontopic: ja natuurlijk.
De hilarische grappen laat ik maar aan de grappenmakers hier over.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:02:22 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85315583
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]


Maar ontopic: ja natuurlijk.
Mooi.
quote:
De hilarische grappen laat ik maar aan de grappenmakers hier over.
Je kunt hier ook tips krijgen. Ik wil nog een cursus slechte zelfbedachte grappen maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85315866
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef Federer-fan het volgende:


Je kunt hier ook tips krijgen. Ik wil nog een cursus slechte zelfbedachte grappen maken.
_O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:22:25 #13
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_85316141
Dan nu even pure poëzie:

Zitten twee fruitvliegjes op een leeggedronken wijnglas. Zegt de één:
'Lekker hè, wijn!'
'Niet echt', antwoordt de ander. 'Maar ik vind het glas zo mooi'.
Every Not Is Truething
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:29:09 #14
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_85316312
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar telde ik iets wat niet klopte?
Ik zou toch echt zweren dat het topic werd afgesloten met iemand die: "Nog 2" zei!
Maar ik heb het vast fout gezien :@
En toen was die weg.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:43:28 #15
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_85316716
Ik kende de reeks niet, maar wat een leuk initiatief! Alhier nog twee gouden bakken!

In een concertzaal speelt een pianist een prachtige etude.
Roept een toeschouwer: 'dat zou ik ook willen kunnen!'
Waarop die pianist 'dat-zou-ik-ook-willen-kunnen' gaat spelen.

Een man hoort al de hele dag schreeuwende mensen en keiharde muziek komen vanuit het appartement boven hem.
De man houdt het niet meer, springt op vanuit zijn stoel en gaat lekker dansen op die toch al leuke muziek.
Every Not Is Truething
pi_85316759
Waarom bestaat dit nog :(
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:19:47 #17
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_85317985
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:44 schreef Opperkwal het volgende:
Waarom bestaat dit nog :(
Voornamelijk omdat haters ook blijven posten.
En toen was die weg.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:20:38 #18
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85320356
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:29 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Ik zou toch echt zweren dat het topic werd afgesloten met iemand die: "Nog 2" zei!
Maar ik heb het vast fout gezien :@
Dat klopt, maar dat was Runselpink. Maar als je post, kan het natuurlijk zijnn dat er vlak voor je iemand post. Dan heb je wel goed geteld, maar dan is je telling inmiddels achterhaald.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:21:07 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85320383
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:44 schreef Opperkwal het volgende:
Waarom bestaat dit nog :(
Opperkwal. *O* Wat een feest.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:21:44 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85320413
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

_O-
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:33:31 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85324305
Een stel gaat trouwen. Dus ze staan voor de pastoor, die het huwelijk inzegent. Dan vraagt de pastoor om de ringen. De bruidegom kijkt wat nerveus naar zijn getuige, want hij hoopt maar dat alles goed is gegaan. Dus die getuige pakt een plastic tas en haalt daar twee gouden ringen uit ter grootte van een fietswiel.
Dus die pastoor zo: "WTF. "
Zegt die bruidegom: "Wat maak je me nou man!"
Zegt die getuige: "Ja, ik was gewoon heel bang dat ik ze kwijt zou raken want je hoort altijd dat dat gebeurt dus ik dacht ik koop maar hele grote ringen."
Zegt die pastoor: "Nja, hang ze dan maar om elkaars nek ofzo."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85324671
:') Haha.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:40:36 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85324706
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
:') Haha.
^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:05:24 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85326170
NIEUW: SLECHTE-GRAPPENCURSUS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zlefbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. R moet wel iets bizars in zitten dat heft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:09:19 #25
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_85326394
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
NIEUW: SLECHTE-GRAPPENCURSUS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zlefbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. R moet wel iets bizars in zitten dat heft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.
Die komt in de OP mag ik hopen!
En toen was die weg.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:12:17 #26
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85326531
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

Die komt in de OP mag ik hopen!
:Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:30:53 #27
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_85327588
quote:
Van brood_met_aarbeien
Wat moet je doen als je pizza ziek is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://jeugdsite.acsodibrug.be/allemopjes.php
http://www.reuselcity.nl/v8/index.php?uid=forums&f=16&t=227364
http://www.facebook.com/group.php?gid=117493934950608

Deze mop is heel erg oud en heb ik vaak gehoord.
Kan die uit de OP?
En toen was die weg.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:37:34 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85327893
quote:
Yep, hij is eruit. Bedankt voor je oplettendheid.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:56:53 #29
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85338114
:'( :'( :'( :'( :'(

In het vorige deel was er tenminste 1 grap waar FF *O* :Y voor deed, maar die staat niet in de OP. Is mijn niveau dan zo erg gekelderd? :'(
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 08:57:50 #30
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85338131
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Ceriel het volgende:

In een concertzaal speelt een pianist een prachtige etude.
Roept een toeschouwer: 'dat zou ik ook willen kunnen!'
Waarop die pianist 'dat-zou-ik-ook-willen-kunnen' gaat spelen.

*O* ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:11:30 #31
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_85338339
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Ceriel het volgende:

Een man hoort al de hele dag schreeuwende mensen en keiharde muziek komen vanuit het appartement boven hem.
De man houdt het niet meer, springt op vanuit zijn stoel en gaat lekker dansen op die toch al leuke muziek.
:D
Sometimes you see knopjes
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:11:54 #32
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85338347
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:56 schreef najazeg het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'(

In het vorige deel was er tenminste 1 grap waar FF *O* :Y voor deed, maar die staat niet in de OP. Is mijn niveau dan zo erg gekelderd? :'(
Welke dan?

Je zult er harder voor moeten werken joh. Nee hoor, het was niet bewust. Als er een grap ten onrechte niet in de OP staat, laat het me dan even weten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:13:15 #33
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85338371
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Ceriel het volgende:
Ik kende de reeks niet, maar wat een leuk initiatief!
^O^
quote:
Een man hoort al de hele dag schreeuwende mensen en keiharde muziek komen vanuit het appartement boven hem.
De man houdt het niet meer, springt op vanuit zijn stoel en gaat lekker dansen op die toch al leuke muziek.
Suggestie, ik zou "op die toch al leuke muziek" weghalen. Die andere woorden voegen weinig toe en als hij korter is, is hij leuker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:26:47 #34
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85338602
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Welke dan?

Je zult er harder voor moeten werken joh. Nee hoor, het was niet bewust. Als er een grap ten onrechte niet in de OP staat, laat het me dan even weten.
mja klopt wel heb wel betere grappen gemaakt in het verleden. Maar aangezien je reactie van deze grap:

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:54 schreef najazeg het volgende:
Jantje mag met Jozef en Katrijn mee kegelen. Jantje heeft eigenlijk eerst niet zoveel zin, maar als hij er is,vind hij het toch wel grappig. Hij zegt alleen op het eind dat hij het jammer vond dat de baan best smal was.
Zegt Jozef boos: "Ik zal je nog eens ergens mee naar toe nemen, vervelend verwend mannetje!"
dit was:

quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

_O- *O*
had ik gedacht dat die wel in de OP zou komen :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:40:22 #35
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85338859
Cor heeft zojuist zijn doktersopleiding gedaan en gaat solliciteren. Hij verstuurt mailtjes en al snel wordt hij op gesprek gevraagd bij een ziekenhuis. Dus enigszins nerveus gaat Cor naar dat ziekenhuis, op sollicitiatiegesprek.
De directeur stelt zichzelf voor, vertelt iets luchtigs en vraagt hem dan een willekeurig zinnetje op papier te schrijven. Zenuwachtig schrijft hij iets op papier. Als de directeur het ziet is hij uitbundig van vreugde en vertelt Cor dat hij is aangenomen.
Cor is verbaasd. "Hoe kan zo'n zinnetje nou betekenen dat ik ben aangenomen? Ik kan niet eens netjes schrijven!"
Zegt de directeur: "Daarom; je hebt het handschrift om recepten uit te schrijven al helemaal onder de knie!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:34:32 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85349060
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:26 schreef najazeg het volgende:

[..]

mja klopt wel heb wel betere grappen gemaakt in het verleden. Maar aangezien je reactie van deze grap:
[..]

dit was:
[..]

had ik gedacht dat die wel in de OP zou komen :)
Oh, wat gek. Die moest er ook in. Weet niet hoe hij is weggevallen. Zal proberen hem vanavond nog even in de OP te zetten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:07:32 #37
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85350367
thx :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:15:15 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85353138
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef najazeg het volgende:
thx :D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:37:13 #39
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85354038
Twee jagers, Harry en Barry, praten met elkaar.
Harry zo van: "Schiet jij ook zo graag op herten?"
Barry: "Nee, dat vind ik zielig."
Harry: "Wilde zwijnen dan?"
Barry: "Nee, want ik vind het zielig om op wat voor dier dan ook te schieten."
Dus Harry zo van: "Waarom ben je dan jager geworden?"
Zegt Barry verwijfd: "Ik vind die jagerskleiding zo mooi!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:47:58 #40
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85354458
Sint Maarten komt er weer aan (in deze grap dan) en Kees heeft daar helemaal geen zin in. Hij ergert zich altijd enorm aan al die jengelende kinderen aan de deur wat voor zingen door moet gaan. Hij koopt dan ook geen snoepgoed en besluit het zo aan te pakken dat hij na dit jaar nooit meer last van kinderen aan zijn voordeur krijgt. Dus hij print een foto van Ad van den Berg (die scheve tanden man van die pedo partij) uit. De deurbel gaat en hij doet open met die foto voor zijn hoofd.
Dus Kees, met een ranzige stem zegt: "Iedereen die voor snoep aan de deur komt stop ik in mijn kelder! hehehehe!"
Zeggen die kinderen: "Oh, maar wij kwamen enkel collecteren voor de arme kindertjes in Afrika."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_85357334
Zit een jongen voor de buis te kijken naar een tenniswedstrijd. Op de achtergrond piepen wat kanariepietjes , als ineens de bel gaat. De tennisliefhebber doet open, er staat een iemand nogal hijgend met z`n fiets voor de deur die zegt:` Ik... heb ...er... een!!!.`
`Wat heb je?` zegt de tennisliefhebber.
`Een slechte grap!` zegt de persoon nog steeds nogal buitenadem.
`Ok vertel maar, maar doe het wel snel want ik wil de wedstrijd zien` zegt de tennisliefhebber.
Dus de jongen vertelt de grap, en kijkt daarna de tennisliefhebber hoopvol aan `Wat vond je ervan?`
`Mwoah, je grap voldoet niet aan m`n slechte-grap-definitie-lijst`
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:09:25 #42
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85357865
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef najazeg het volgende:
Twee jagers, Harry en Barry, praten met elkaar.
Harry zo van: "Schiet jij ook zo graag op herten?"
Barry: "Nee, dat vind ik zielig."
Harry: "Wilde zwijnen dan?"
Barry: "Nee, want ik vind het zielig om op wat voor dier dan ook te schieten."
Dus Harry zo van: "Waarom ben je dan jager geworden?"
Zegt Barry verwijfd: "Ik vind die jagerskleiding zo mooi!"
Dat "verwijfd" redt de grap. _O- *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:55:50 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85364909
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef najazeg het volgende:
thx :D
En aldus geschiedde. Hij staat erin.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:57:49 #44
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85371469
Dus op een dag begint weer de eerste voetbaltraining voor de dames in de B1. Ze konden er natuurlijk al nachten niet van slapen, zo veel zin hebben ze. En dus staan ze allemaal stipt om 19:30 op het veld. Zegt de trainer vol verbazing: '' Hier zit een luchtje aan. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:04:49 #45
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85381841
Eindelijk krijgt deze jongeman zijn respect. ;)

thanks 2 FF!
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:05:57 #46
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85381859
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:04 schreef Giester het volgende:
Eindelijk krijgt deze jongeman zijn respect. ;)

thanks 2 FF!
You're welcome. oO<
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:07:28 #47
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85381895
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man heeft een nieuw pak en blij loopt hij ermee op de Boulevard van Scheveningen, samen met zijn vrouw. Op een gegeven moment loopt er iemand met een broodje haring tegen de man aan en een stukje haring valt op het pak van de man, waardoor er een paar vetvlekken op komen.
Zegt die man: "Oh nee, heel mijn pak naar de Filipijnen."
Zegt zijn vrouw: "Dat komt wel goed hoor. Ik heb thuis nog wat ontharingscrème liggen."
Als je "Filipijnen" expres hebt neergezet ipv "filistijnen", dan vind ik het nog grappig.
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:10:32 #48
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85381957
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zlefbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
Haha, duidelijk, is was weer te snel met reageren! >:O
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:17:49 #49
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85382105
Ik wil weer een grap van TochWeerHenk zien :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:18:24 #50
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85382115
Op een mooie zondag gaat Hendrik op bezoek bij zijn vriend Kelly. Kelly woont helemaal in Groningen, maar vanaf Haren is dat best te doen. Eenmaal aangekomen bij Kelly geven ze elkaar een box en vragen of er nog nieuwtjes zijn. Kelly begint te vertellen dat hij Xbox verslaafd is, maar dat alles zo duur is. Daarom heeft Kelly besloten zijn Xbox om te bouwen zodat hij gekopieerde games kan afspelen. Hendrik hoort dit alles aan, neemt een slok van z'n drinken en zegt: "Leuk man." Die week erna komt Kelly bij Hendrik. Zelfde verhaal als net, maar nu verteld Hendrik dat hij zijn router heeft omgebouwd. "Waarom?!", vraag Kelly. Waarop Hendrik zegt: "Nou, dan ik gekopieerde Internets afspelen!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:21:13 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85383542
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:07 schreef Giester het volgende:

[..]

Als je "Filipijnen" expres hebt neergezet ipv "filistijnen", dan vind ik het nog grappig.
^O^
Natuurlijk is dat expres. Het is een slechte zelfbedachte tussengrap. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:36:38 #52
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85383979
Twee collega's praten met elkaar.
Zegt de een: "Ik haal intranet en internet nog weleens door elkaar. Heb je daar een handig ezelsbruggetje voor."
Zegt de ander: "Ja hoor, je moet gewoon een extra n in het woord internet zetten: internet is intern-net dus voor intern."
Zegt de een: "Wat even hoor, maar dat klopt toch niet?"
Zegt de ander: "Klopt, maar het is wel makkelijk te onthouden."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:57:09 #53
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85384657
Dus Joris en Arno praten over hun vakantiebestemming.
Joris zegt zo van: Ja, mijn vrouw en ik gaan begin september naar de filistijnen.
Dus Arno zegt: Filistijnen? Je bedoelt dat volk uit de bijbel? Of wat bedoel je?"
Zegt Joris: "Nee, dat land ten zuiden van Japan. Sorry, ik wou graag een slechte zelfbedachte tussengrap maken."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:03:30 #54
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85384894
De ene muis (Iep) zegt tegen de andere muis: "Hee zullen we de kat plagen en haar aan haar staart trekken?"
De andere muis (Miep) zegt zo: "Das gevaarlijk man, dan eet ie ons op."
Iep zegt: "Nee hoor, kom maar mee." en samen sluipen ze voorzichtig naar de staart van de kat. Dus Iep zegt zo van een afstand: "Trek maar aan die staart. Je hebt nog genoeg tijd om weg te komen!"
Dus Miep trekt aan die staart en die kat draait zich meteen op, grijpt Miep en eet haar op.
Zegt Iep: "Sommige muizen zijn echt veels te goedgelovig."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:14:20 #55
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85392820
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:57 schreef najazeg het volgende:
Dus Joris en Arno praten over hun vakantiebestemming.
Joris zegt zo van: Ja, mijn vrouw en ik gaan begin september naar de filistijnen.
Dus Arno zegt: Filistijnen? Je bedoelt dat volk uit de bijbel? Of wat bedoel je?"
Zegt Joris: "Nee, dat land ten zuiden van Japan. Sorry, ik wou graag een slechte zelfbedachte tussengrap maken."
:{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:14:34 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85392836
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:03 schreef najazeg het volgende:
De ene muis (Iep) zegt tegen de andere muis: "Hee zullen we de kat plagen en haar aan haar staart trekken?"
De andere muis (Miep) zegt zo: "Das gevaarlijk man, dan eet ie ons op."
Iep zegt: "Nee hoor, kom maar mee." en samen sluipen ze voorzichtig naar de staart van de kat. Dus Iep zegt zo van een afstand: "Trek maar aan die staart. Je hebt nog genoeg tijd om weg te komen!"
Dus Miep trekt aan die staart en die kat draait zich meteen op, grijpt Miep en eet haar op.
Zegt Iep: "Sommige muizen zijn echt veels te goedgelovig."
;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85427144
Niet echt een mop, maar toch een leuke uitdrukking:

Het leven in net een doedelzak - je blaast er meer lucht in dan dat er muziek uit komt.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:54:56 #58
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85431878
Pechtold en Wilders zitten in de kamer en ze vervelen zich een beetje. Pechtold staart een beetje stoned in de verte en vraagt aan Wilders; "He Willeke, wat is eigenlijk groter? Een vuilniszak vol met veren of een vuilniszak vol met knikkers?" Wilders zucht, kijkt Pechtold aan en zegt: "Maakt niks uit, vol is vol!"
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85433103
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Spijker83 het volgende:
Niet echt een mop, maar toch een leuke uitdrukking:

Het leven in net een doedelzak - je blaast er meer lucht in dan dat er muziek uit komt.
:D
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 18:28:03 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_85445116
Hoe noem je een roeiende Marokkaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:30:35 #61
296024 Koenitjuh
Houdt van de Familie Man!
pi_85445172
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Hoe noem je een roeiende Marokkaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
_O-
Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:30:42 #62
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_85445178
Komt een man bij de bakker met een kuikentje op zijn hoofd.
Vraagt de bakker: Waarom heb je een kuiken op je hoofd?
Zegt de man: Ik wil er als de kippen bij zijn.

oO<
:')
anders steek je gewoon even je tong erin
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:26:56 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85451766
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Hoe noem je een roeiende Marokkaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Niet echt zelfbedacht. Je hebt de grap: "Wel volk roeit het meest? De joden, die zijn nog lang niet uitgeroeid. Dit is een kwestie van de nationaliteit en de formulering iets veranderen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:39:04 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85454418
Twee mannen zitten in een café op te scheppen over wat ze zouden meenemen als hun huis in brand stond.
Zegt de een: "Fotoboeken, want die zijn niet te vervangen."
Zegt die andere man: "Nou, die kun je overal kopen hoor."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85454452
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen zitten in een café op te scheppen over wat ze zouden meenemen als hun huis in brand stond.
Zegt de een: "Fotoboeken, want die zijn niet te vervangen."
Zegt die andere man: "Nou, die kun je overal kopen hoor."
:')
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:42:52 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85454539
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:40 schreef humorduck28 het volgende:

[..]

:')
^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85454590
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:30 schreef Casino.Bob het volgende:
Komt een man bij de bakker met een kuikentje op zijn hoofd.
Vraagt de bakker: Waarom heb je een kuiken op je hoofd?
Zegt de man: Ik wil er als de kippen bij zijn.

oO<
:')
oO<
:P Wat is er zo vreemd om een kuiken op je hoofd te hebben?
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:50:46 #68
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85454794
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:44 schreef humorduck28 het volgende:

[..]

oO<
:P Wat is er zo vreemd om een kuiken op je hoofd te hebben?
Gewoon, het is ongebruikelijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85455022
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:50 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Gewoon, het is ongebruikelijk.
Oke, maar ik doe m'n avatar nog niet weg, heb hem al een aantal jaren. 8)7 8)7
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:37:37 #70
263302 Chemic-R
Music is my religion!
pi_85456417
Hoe noem je poep met een schuimkraag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, te slecht!
Return to the point of no return.
The art of penetrating without penetrating.
I was born with a dick in my brain, yeah fucked in the head!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 07:59:43 #71
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85462127
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen zitten in een café op te scheppen over wat ze zouden meenemen als hun huis in brand stond.
Zegt de een: "Fotoboeken, want die zijn niet te vervangen."
Zegt die andere man: "Nou, die kun je overal kopen hoor."
_O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:07:13 #72
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85462188
Staat Guus Meeuwis op het podium in een willekeurige stad een concert te geven. Hij is toe aan zijn slotnummer en vraagt aan het publiek welk nummer ze nog willen horen.
Maar het blijft stil, dus Guus Meeuwis vraagt: "Kom op jongens! Een nummertje nog! Noem er eens een."
Dan gaat opeens de telefoon. Het is zijn vrouw.
Zegt ze op dwingende toon: "Guus, kom naar huus!"

[ Bericht 1% gewijzigd door najazeg op 19-08-2010 10:48:06 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:11:08 #73
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85462216
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 07:59 schreef najazeg het volgende:

[..]

_O-
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85466978
Ok, komt ie:

Er zat eens een meisje aan mijn piemel......


^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:55:17 #75
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85467594
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef StreetLegal het volgende:
Ok, komt ie:

Er zat eens een meisje aan mijn piemel......

^O^
Gefeliciteerd: Je hebt de prijs voor beste baggerpost gewonnen: een zak vol met poep. :W

Nu graag weer on topic!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:20:44 #76
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85468517
2 stuurlui staan aan wal. Ze zitten te discussiëren over het rijgedrag van een nieuwe autocoureur. zelf hebben ze niet eens een rijbewijs, maar denken het wel beter te weten. Opeens komt er een schoenmaker aanlopen. Dan vragen ze aan hem: "Wat vind jij schoenmaker?" De schoenmaker kijkt ze aan en zegt:"Ik niks zeg!" en loopt rustig door. Kijk de ene stuurlui de ander aan, zegt ie: "Hij gebruikt de verkeerde spreekwoorden!" Zegt die ander; "Ach ja, een kat maakt rare sprongen zoals die gebekt is." Bevestigend kijk de andere stuurlui hem aan en knikt. "Daar hedde gelijk in jonge, kenk niks anders over zegge, zeet ie." En rustig lopen ze weer terug de fabriek binnen.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:05:35 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85472297
Jim, een Engelssprekende man, is net begonnen met zijn nieuwe baan op een kantoor in Leiden waar gewoon Nederlands wordt gesproken. Als hij op een gegeven moment met pauze gaat, vertelt hij zijn kamergenoot Jan dat hij even naar Albert Heijn gaat en vraagt hij Jan of hij nog iets voor hem kan meenemen. Dus Jan geeft aan dat hij graag een blikje Coca~Cola light wil. Als Jim terugkomt van pauze komt hij Henk, zijn baas, tegen, die hem vraagt met spoed naar een vergadering in Amsterdam te gaan. Dus Jim overhandigt Henk het blikje en vertelt hem wat hij ermee moet doen. Een uur later loopt Jan bij Henk binnen en vraagt hij waar Jim is. Dus Henk legt uit dat hij Jim met spoed naar een vergadering in Amsterdam heeft gestuurd.
Zegt Jan zo: "Oh, want hij zou nog een blikje cola voor me meenemen."
Zegt Henk: "Dat had hij bij zich hoor, maar dat heb ik aan Frits gegeven."
Zegt Jan: "Hoezo dat dan? Dat blikje was voor mij."
Zegt Henk: "Oh, maar hij zei 'Put it in the fridge.'"

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 19-08-2010 18:19:43 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85474330
een man loopt zo door de hoofdstraat van een staat en hij zoekt maar en hij zoekt maar.
maar kan het niet vinden.
op een gegeven moment vraagt een man die het geheel al een tijd je aan ziet aan de man, waar bent u toch naar op zoek?
en die man zo van, nou ik loop hier zo door de HOOFDstraat en kan maar nergens de rest van het lichaam vinden.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:27:33 #79
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85485096
Dus op een dag gaat buurvrouw Jannie op bezoek bij buurvrouw Hendrieka. Ze hebben besloten koffie te gaan drinken met een koekje erbij. Jannie zet de koffie en vraagt aan Hendrieka: '' Wil je een kopje koffie en een koekje erbij? '' Antwoordt Hendrieka: '' Jij trapt graag open deuren in he. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:53:18 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85490444
Een man koopt bij Blokker een opblaasbare plastic zitfeauteuil. Trots laat hij hem aan zijn vrouw zien. Onder een genot van een drankje zit hij met een biertje tv te kijken terwijl hij een sigaret rookt. Op een gegeven moment gaat de deurbel en drukt hij zijn sigaret uit op zijn nieuw feauteuil. De sigaret brandt een gat in de feauteuil en een paar seconden is het ding leeggelopen, en die man ligt languit op de grond.
Zegt die man boos tegen zijn vrouw: "Schofterig dat ze gewoon dertig euro durven te vragen voor die dingen."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 20-08-2010 07:59:15 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 01:30:27 #81
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85498887
Er staat een spelfout in je grap, FF, het is namelijk 'brandt' .
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:59:28 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85501357
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Runselpink het volgende:
Er staat een spelfout in je grap, FF, het is namelijk 'brandt' .
Woops.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:27:08 #83
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85505665
Gertus heeft van de postcodeloterij een bedrag gewonnen van 500.000 euro. Hij weet er helaas niks mee te doen. Na enig denken belt hij zijn vader, en vraagt wat hij met het gewonnen geld moet doen. Zijn vader zegt: jongen, je kunt beter teveel geld hebben, en er niks mee doen, dan geld nodig hebben en het op dat moment niet bezitten. Gertus denkt even na, en zegt na wat denken: Vader, kun je dat kopen?
pi_85506091
Komt een dokter bij een patient: ik heb slecht nieuws en ik heb goed nieuws.
Het slechte nieuws is: 'u heeft kanker'
en het goede nieuws: 'ohnee er is alleen slecht nieuws vandaan'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben koalo panja mattie
pi_85506167
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
Jim, een Engelssprekende man, is net begonnen met zijn nieuwe baan op een kantoor in Leiden waar gewoon Nederlands wordt gesproken. Als hij op een gegeven moment met pauze gaat, vertelt hij zijn kamergenoot Jan dat hij even naar Albert Heijn gaat en vraagt hij Jan of hij nog iets voor hem kan meenemen. Dus Jan geeft aan dat hij graag een blikje Coca~Cola light wil. Als Jim terugkomt van pauze komt hij Henk, zijn baas, tegen, die hem vraagt met spoed naar een vergadering in Amsterdam te gaan. Dus Jim overhandigt Henk het blikje en vertelt hem wat hij ermee moet doen. Een uur later loopt Jan bij Henk binnen en vraagt hij waar Jim is. Dus Henk legt uit dat hij Jim met spoed naar een vergadering in Amsterdam heeft gestuurd.
Zegt Jan zo: "Oh, want hij zou nog een blikje cola voor me meenemen."
Zegt Henk: "Dat had hij bij zich hoor, maar dat heb ik aan Frits gegeven."
Zegt Jan: "Hoezo dat dan? Dat blikje was voor mij."
Zegt Henk: "Oh, maar hij zei 'Put it in the fridge.'"
_O- ^O^ :D
Ik ben koalo panja mattie
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:15:31 #86
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85509374
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:42 schreef panjaboy het volgende:

[..]

_O- ^O^ :D :@
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:17:42 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85509458
Een vrouw heeft een eerste afspraakje met een man die ze via internet heeft ontmoet. Dus ze besluiten koffie te gaan drinken. Ze hebben een gezellig gesprek. De vrouw vraagt hem wat hij de leukste dagen uit zijn leven vond, maar de man komt er niet op.
Dus de volgende dag vraagt de beste vriendin van die vrouw: "En hoe was het?"
Zegt die vrouw een beetje mat: "Ja, hij kwam niet op dagen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85509543
Wat is een grote tor op een kleine tor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet een marokkaan zonder geld?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85510016
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:@ ^O^
Ik vond hem nog echt grappig ook, terwijl hij slecht moet zijn :|W
Ik ben koalo panja mattie
pi_85510204
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef najazeg het volgende:

[..]

Gefeliciteerd: Je hebt de prijs voor beste baggerpost gewonnen: een zak vol met poep. :W

Nu graag weer on topic!
Je snapt mijn slechte grap niet. Hence: hij was goed. ^O^
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:14:36 #91
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85511630
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:36 schreef StreetLegal het volgende:

[..]

Je snapt mijn slechte grap niet. Hence: hij was goed. ^O^
ik zag er geen grap in. wat is er nou grap aan: "er zat een meisje aan mijn piemel?"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_85511782
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Bachalo het volgende:
Wat is een grote tor op een kleine tor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet een marokkaan zonder geld?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- 8-)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:30:31 #93
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85512310
Hoe noem je een vrouw die er uitziet als een prostituee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:32:25 #94
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85512371
Twee clowns doen mee aan een talentenjacht. Als ze aan de beurt zijn beginnen ze ruzie te maken omdat de een niet meer weet wat ze zouden doen. De Jury ligt krom en vertelt het duo dat ze door zijn naar de volgende ronde.
De clowns zo van: Sapperdeflipflap! Wat een goede grap! We waren nog niet begonnen hoor, maar zijn nu toch door!
De jury hoort dit en besluit ze te diskwalificeren en Herman* in hun plaats door te laten gaan. De clowns zijn boos en vragen om uitleg. Zegt Herman terwijl hij een gek dansje doet: Ik ben gewoon een veel leukere act!


* Herman =
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:33:45 #95
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85512422
Er is een bug die er voor zorgt dat je niet meer kan gamen en die alles controleert wat je op internet doet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:34:32 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85512456
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Bachalo het volgende:
Wat is een grote tor op een kleine tor?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag zelf bedenken, weet je nog? http://www.luek.nl/moppen(...)%20torretjes%20neukt

quote:
gorrie zegt:
juli 7, 2009 om 16:56
Me(e)sterlijk!!

Tor-Pedo… voor degene die hem niet begrijpen (http://www.nozzman.nl/wp/?p=2593)
quote:
Hoe heet een marokkaan zonder geld?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet grappig, evenmin als de varianten "Hoe noem je een Turk in een auto? Een automobilist" of "Hoe noem je een neger achter een piano? Een pianist."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:34:33 #97
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85512458
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:33 schreef Giester het volgende:
Er is een bug die er voor zorgt dat je niet meer kan gamen en die alles controleert wat je op internet doet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:38:51 #98
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85512625
Na jaren van zoeken en onderzoeken, het opmaken van miljarden aan subsidies, het discussiëren en overleggen, het verdedigen en weerleggen van theorieën van wetenschappers en theologen, zoekend naar de vraag waarom wij hier op aarde zijn, zijn ze eindelijk tot een overeenstemming gekomen waar ze het allemaal mee eens zijn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85512816
Wat een teringslechte grappen. :')
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
pi_85512903
Wat krijg je als je kokend hete thee in de vriezer zet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben koalo panja mattie
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:27:43 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85514401
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Henkie94 het volgende:
Wat een teringslechte grappen. :')
:Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85514483
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Henkie94 het volgende:
Wat een teringslechte grappen. :')
jij bent een grap :')
Ik ben koalo panja mattie
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:31:57 #103
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85514518
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:Y
Deserteur! >:O
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:37:04 #104
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85514697
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef Giester het volgende:

[..]

Deserteur! >:O
Het doel is dat de grappen slecht zijn, weet je nog? o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:39:39 #105
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85514793
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het doel is dat de grappen slecht zijn, weet je nog? o|O
Ja klopt, maar stiekem zijn het natuurlijk geniale grappen.
Maar wel echt kut! c_/ 8-)
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:20:37 #106
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85516433
Een zombie, een vampier en een monster zitten op te scheppen hoe ze kleine kinderen bang maken.
De zombie: Mij vinden ze pas angstaanjagend. Ik kom als een levende dode op ze afgelopen en dan rennen ze gillend weg.
De vampier: Hah. Als ik alleen maar zeg dat ik hun bloed ga drinken, doen ze het van angst in hun broek.
Het monster: Stoer hoor. Ik hoef helemaal niets te doen. Ze zijn van te voren al bang voor mij en durven niet eens te gaan slapen.
Zeggen de zombie en de vampier: Jij telt niet mee, want monsters bestaan helemaal niet.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:47:54 #107
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_85517625
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef najazeg het volgende:
Een zombie, een vampier en een monster zitten op te scheppen hoe ze kleine kinderen bang maken.
De zombie: Mij vinden ze pas angstaanjagend. Ik kom als een levende dode op ze afgelopen en dan rennen ze gillend weg.
De vampier: Hah. Als ik alleen maar zeg dat ik hun bloed ga drinken, doen ze het van angst in hun broek.
Het monster: Stoer hoor. Ik hoef helemaal niets te doen. Ze zijn van te voren al bang voor mij en durven niet eens te gaan slapen.
Zeggen de zombie en de vampier: Jij telt niet mee, want monsters bestaan helemaal niet.
jij moet echt klappen krijgen voor deze kankergrap.
wat een kkfa2 man donder op faggot
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:31:08 #108
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85519044
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef najazeg het volgende:
Een zombie, een vampier en een monster zitten op te scheppen hoe ze kleine kinderen bang maken.
De zombie: Mij vinden ze pas angstaanjagend. Ik kom als een levende dode op ze afgelopen en dan rennen ze gillend weg.
De vampier: Hah. Als ik alleen maar zeg dat ik hun bloed ga drinken, doen ze het van angst in hun broek.
Het monster: Stoer hoor. Ik hoef helemaal niets te doen. Ze zijn van te voren al bang voor mij en durven niet eens te gaan slapen.
Zeggen de zombie en de vampier: Jij telt niet mee, want monsters bestaan helemaal niet.
_O-
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:07:22 #109
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85523354
Schatgraver doe ff normaal. We posten hier grappen en als je die niet leuk vind kun je dat ook op een normale manier zeggen }:|
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_85525139
Er lopen 2 mannen over straat.
Zegt de een, zegt de ander twee.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:09:58 #111
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85525327
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Tornadovis het volgende:
Er lopen 2 mannen over straat.
Zegt de een, zegt de ander twee.
Het is de bedoeling dat je ze zelf bedenkt.

quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Lopen 2 mannen over straat, zegt de één.............

~zegt de ander; twee!

:P
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
Twee idioten lopen over straat. Zegt de een zegt de ander twee.
Er zitten twee olifanten in de dakgoot, zegt de één, zegt de ander twee!


Er zitten 2 vogels op de kast,
zegt de één, zegt de ander twee
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85525531
Pieter, Albert en Flemch zitten in de pauze op het schoolplein.
Pieter en Albert steken stoer een peuk, Flemch heeft echter geen sigaretten bij zich.
Dus Flemch vraagt: 'Mag ik er misschien een van jullie?'
Albert: 'Neen'
Flemch: 'Maar waarom niet?'
Pieter: 'Omdat je kutnaam hebt lul, opdonderen nou!'
Iedereen lacht Flemch uit, en Flemch moet huilen :'(
Zo ziet men maar weer eens, als je gaat huilen wordt je uitgelachen...


:')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:25:33 #113
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85525923
FF wat vind je van die laatste van mij? :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:38:46 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85526470
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef najazeg het volgende:
FF wat vind je van die laatste van mij? :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85526797
En mijne FF?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:50:34 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85526999
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:45 schreef Michhas het volgende:
En mijne FF?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85529935
wat is geel en je ziet het niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85532201
wat vind FF eigenlijk van de grap die ik onlangs bedacht?
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_85534285
Mijn eerste (slechte) grap volgens mij, maar toch plaats ik hem:
Taxichauffeur vraagt aan een blonde dame: waar gaat de reis naar toe? Blonde dame: Graag naar Sail Rotterdam, je weet wel, met die bootjes en scheepjes enzo enzo enzo. Stomverbaasd zit de taxichauffeur naar achteren te kijken naar de blonde dame. Nogmaals vraagt ze: Kun je me nu naar Sail Rotterdam brengen, in de haven, waar de boten en schepen liggen, zo nee, dan pak ik wel een andere taxi. De taxichauffeur blijft verbaasd kijken. Wat nu, vraagt de dame, waarom breng je me er niet heen? Ik stap wel in een andere taxi zo. Waarop de taxichauffeur zegt: Sorry dame, maar Sail is in Amsterdam, en ik sta hier bij het havengebied van Rotterdam, waar u naar toe wou.
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 07:01:28 #120
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85536740
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
Mijn eerste (slechte) grap volgens mij, maar toch plaats ik hem:
Taxichauffeur vraagt aan een blonde dame: waar gaat de reis naar toe? Blonde dame: Graag naar Sail Rotterdam, je weet wel, met die bootjes en scheepjes enzo enzo enzo. Stomverbaasd zit de taxichauffeur naar achteren te kijken naar de blonde dame. Nogmaals vraagt ze: Kun je me nu naar Sail Rotterdam brengen, in de haven, waar de boten en schepen liggen, zo nee, dan pak ik wel een andere taxi. De taxichauffeur blijft verbaasd kijken. Wat nu, vraagt de dame, waarom breng je me er niet heen? Ik stap wel in een andere taxi zo. Waarop de taxichauffeur zegt: Sorry dame, maar Sail is in Amsterdam, en ik sta hier bij het havengebied van Rotterdam, waar u naar toe wou.
_O- ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:26:21 #121
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85536971
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat vind FF eigenlijk van de grap die ik onlangs bedacht?
Even algemeen: bij dit soort vragen graag even de grap in spoilertags of gewoon quoten, anders moet ik steeds gaan zoeken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:27:18 #122
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85536976
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
Mijn eerste (slechte) grap volgens mij, maar toch plaats ik hem:
Taxichauffeur vraagt aan een blonde dame: waar gaat de reis naar toe? Blonde dame: Graag naar Sail Rotterdam, je weet wel, met die bootjes en scheepjes enzo enzo enzo. Stomverbaasd zit de taxichauffeur naar achteren te kijken naar de blonde dame. Nogmaals vraagt ze: Kun je me nu naar Sail Rotterdam brengen, in de haven, waar de boten en schepen liggen, zo nee, dan pak ik wel een andere taxi. De taxichauffeur blijft verbaasd kijken. Wat nu, vraagt de dame, waarom breng je me er niet heen? Ik stap wel in een andere taxi zo. Waarop de taxichauffeur zegt: Sorry dame, maar Sail is in Amsterdam, en ik sta hier bij het havengebied van Rotterdam, waar u naar toe wou.
Niet gek voor een eerste slechte zelfbedachte grap. ^O^ En meteen een plaats verdiend in de volgende OP. :Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85540429
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 08:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Niet gek voor een eerste slechte zelfbedachte grap. ^O^ En meteen een plaats verdiend in de volgende OP. :Y
:) Bedankt! _O_
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
pi_85540515
Een japanner zit te kijken naar een pornowinkel en dan komt er op een gegeven moment een nederlander die zegt:Hier staan je ogen wel voor open he?
黑人
pi_85540592
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef apij4125 het volgende:
Een japanner zit te kijken naar een pornowinkel en dan komt er op een gegeven moment een nederlander die zegt:Hier staan je ogen wel voor open he?
:') _O-
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:17:00 #126
301382 TheHundreds
Nu ook als Sint
pi_85541263
Het is rood en géén tomaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:17:59 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85541281
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:17 schreef TheHundreds het volgende:
Het is rood en géén tomaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kansloos dit zeg. Post dan gewoon niks.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:19:59 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85541315
Twee mannen zijn bij V&D een cadeau aan het uitzoeken voor een vriendin van ze, Hanna.
Dus op een gegeven moment houdt een van hen een keukenweegschaal omhoog en zegt: "Dit lijkt me wel wat."
Die ander begint te lachen en zegt: "Nee man, ze wilde een personenweegschaal, geen keukenweegschaal!"
Zegt die ander: "Je bent vergeten dat ze boulimia heeft?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85542609
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
een man loopt zo door de hoofdstraat van een staat en hij zoekt maar en hij zoekt maar.
maar kan het niet vinden.
op een gegeven moment vraagt een man die het geheel al een tijd je aan ziet aan de man, waar bent u toch naar op zoek?
en die man zo van, nou ik loop hier zo door de HOOFDstraat en kan maar nergens de rest van het lichaam vinden.
FF het gaat om boven staande grap. ;)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:30:09 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85542858
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:19 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

FF het gaat om boven staande grap. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:02:42 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85563999
Wim en Henk zitten te praten. Wim vertelt over zijn vrijstaande huis, waar hij al vijftien jaar woont met zijn vrouw Moniek.
Dus hij zegt: "Ja, we zijn bezig met een kleine verbouwing."
Zegt Henk: "Gaaf zeg!"
Zegt Wim: "Ja, wij vinden het ook wel spannend. Ik kan het wel even laten zien.
Zegt Henk: "Ja graag."
Dus Wim pakt een foto en een plastic kaart en zegt: "Dit is een foto van ons huis en de makelaar heeft ons een doorzichtige plastic kaart gegeven en als je die eroverheen legt, kun je precies zien wat er straks verandert."
Vervolgens legt Wim de plastic kaart eroverheen en Henk zegt: "Eh, je voordeur krijgt een andere kleur en je krijgt andere lamellen in de keuken."
Zegt Wim geïrriteerd: "Ja, ik heb toch niet gezegd dat we een nieuwe vleugel aan ons huis gingen laten bouwen ofzo? Ik zei toch dat het een kleine verbouwing was."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:43:50 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85565391
Johan, een jongen van 26, is jarig. Maarten, zijn beste vriend, vraagt hem wat hij voor zijn verjaardag wil hebben.
Dus Johan zegt: "Nou, ik wil wel graag een cd van Jimi Hendrix."
Dus zo gezegd zo gedaan en een paar dagen later is Johans verjaardagsfeestje in volle gang en de hele woonkamer zit vol. Op een gegeven moment komt Maarten langs. Hij feliciteert Johan en geeft hem de cd. Maar het blijkt dat het een cd is van de Nieuw-Zeelandse gospelzanger Jimmy Hendricks.
Zegt Johan teleurgesteld: "Maar dit is helemaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel die gitarist Jimi Hendrix, van die liedjes All Along the Watchtower en Hey You."
Zegt Johans moeder vermanend: "Nou, Johan, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken hoor."
Dus in arren moede zet Johan de cd op en hij zegt na een paar minuten enthousiast: "Hé, ik vind dit eigenlijk best leuke muziek."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 22-08-2010 12:24:54 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:09:59 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85567566
Een man van 89 gaat hard achteruit. Hij is erg in zichzelf gekeerd en vertelt de hele dag over een park waar hij wil zijn. Hij heeft het dan over een bloemrijk park op een zonnige dag waar hij de hele dag wil zitten. Elke keer proberen zijn kinderen hem over een ander onderwerp te laten praten maar hij praat alleen maar door over dat park en hoe hij daar relaxed op een stoel op het zonovergoten grasveld wil zitten. Uiteindelijk gaan zijn kinderen naar een arts toe met hun vader. Na een halve dag tests te hebben gedaan stelt de dokter zijn diagnose: ziekte van Parkinson.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 22-08-2010 14:36:48 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:22:27 #134
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85571589
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef najazeg het volgende:
Sint Maarten komt er weer aan (in deze grap dan) en Kees heeft daar helemaal geen zin in. Hij ergert zich altijd enorm aan al die jengelende kinderen aan de deur wat voor zingen door moet gaan. Hij koopt dan ook geen snoepgoed en besluit het zo aan te pakken dat hij na dit jaar nooit meer last van kinderen aan zijn voordeur krijgt. Dus hij print een foto van Ad van den Berg (die scheve tanden man van die pedo partij) uit. De deurbel gaat en hij doet open met die foto voor zijn hoofd.
Dus Kees, met een ranzige stem zegt: "Iedereen die voor snoep aan de deur komt stop ik in mijn kelder! hehehehe!"
Zeggen die kinderen: "Oh, maar wij kwamen enkel collecteren voor de arme kindertjes in Afrika."
Deze lees ik nu pas. _O- Een-za-me klasse. _O_ Vooral dat hij die foto voor zijn hoofd houdt, vind ik ge-ni-aal. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:09:41 #135
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85573127
Vier vinologen nemen deel aan een wijnproeverij. Ze hebben eerst een paar rode wijnen geproefd en na een korte pauze gaan ze verder met de rose's en de witte wijnen.
Zegt een van de vinologen tegen degene die de wijn steeds brengt: "Heeft u misschien een zure mat voor me, zodat ik mijn smaak even kan neutraliseren?"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:54:38 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85574376
Een vrouw nodigt een vrouwelijke kennis uit voor haar verjaardag.
Zegt die kennis: "Ja, leuk! Hoe oud word je eigenlijk, 54?"
Zegt die vrouw geïrriteerd: "Nee, 49. Niet leuk dat je dat zegt hoor. Al je niet weet hoe oud iemand is, schat je ze toch gewoon tien jaar jonger dan je denkt dat ze zijn?"
Zegt die kennis: "Dat deed ik ook."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:07:58 #137
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85589144
Dus op een dag gaat een familie een familie-reunie organiseren en houden. Ze besluiten om naar een mooie stad in Nederland te gaan. De keuze valt op Amsterdam, wat niet iedereen zo kon waarderen.
Ome Kees: '' Waarom is de keuze gevallen op Amsterdam? ''
Ome Klaas: '' Je vrouw will hier graag winkelen. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85589752
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Een man van 89 gaat hard achteruit. Hij is erg in zichzelf gekeerd en vertelt de hele dag over een park waar hij wil zijn. Hij heeft het dan over een bloemrijk park op een zonnige dag waar hij de hele dag wil zitten. Elke keer proberen zijn kinderen hem over een ander onderwerp te laten praten maar hij praat alleen maar door over dat park en hoe hij daar relaxed op een stoel op het zonovergoten grasveld wil zitten. Uiteindelijk gaan zijn kinderen naar een arts toe met hun vader. Na een halve dag tests te hebben gedaan stelt de dokter zijn diagnose: ziekte van Parkinson.
_O- duurde ff, maar toen snapte ik hem. Toppie _O_
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:35:25 #139
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85590342
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:17 schreef TheHundreds het volgende:
Het is rood en géén tomaat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zelfbedacht, ook al verander je het onderwerp.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 22 augustus 2010 @ 23:38:35 #140
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85590467
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef Federer-fan het volgende:
Een man van 89 gaat hard achteruit. Hij is erg in zichzelf gekeerd en vertelt de hele dag over een park waar hij wil zijn. Hij heeft het dan over een bloemrijk park op een zonnige dag waar hij de hele dag wil zitten. Elke keer proberen zijn kinderen hem over een ander onderwerp te laten praten maar hij praat alleen maar door over dat park en hoe hij daar relaxed op een stoel op het zonovergoten grasveld wil zitten. Uiteindelijk gaan zijn kinderen naar een arts toe met hun vader. Na een halve dag tests te hebben gedaan stelt de dokter zijn diagnose: ziekte van Parkinson.
Koning _O_ _O_ _O_ ^O^ *O* *O*
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 23 augustus 2010 @ 07:40:57 #141
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85595820
je bent op dreef FF :D Lekker veel nieuwe grappen van jouw kant ^O^ :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:42:53 #142
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85596331
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef humorduck28 het volgende:

[..]

_O- duurde ff, maar toen snapte ik hem. Toppie _O_
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 23:38 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Koning _O_ _O_ _O_ ^O^ *O* *O*
Klasse dit jongens. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:25:38 #143
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_85596990
Ik heb ook 2 heule slechte grappen voor jullie ! :o

- Een vrachtwagen met 10.000 pingpong balletjes rijd over de weg, hij komt uit bij een spoorwegovergang, helaas falen zijn remmen hard en zijn lading wordt vol geraakt door een trein, de balletjes vliegen overal in het rond ! Er zit helaas niks anders op dan alle balletjes maar weer bij elkaar te zoeken ( de bestuurder was niet gewond ). Hij vind er 9.999 en mist er dus een en rijd gewoon door naar het afleverpunt, hier verwend de secretaresse hem eens flink met een bak koffie en apfelstrudel, het feit dat er af en toe wel eeens een balletje kwijtraakt zit bij de kostprijs inbegrepen zegt ze :D De bestuurder blij en de klant blij !

- Een vrouw met wit maltheser hondje zit in een trein, gezien het een trein met compartimenten is kan het mogelijk zijn dat er iemand bij jou in het compartiment komt zitten. Dit gebeurd ook, een flinke man gaat tegenover haar zitten en zegt de vrouw gedag. Hij steekt zich een flinke sigaar op en begint te paffen. De vrouw vraagt of hij de sigaar uit kan maken omdat zijzelf en de hond hier last van hebben( de hond heeft astma ). De man doet echter alsof hij haar niet hoort en rookt verder. De vrouw schuift het raam open, pakt de sigaar uit de man zijn mond en gooit deze naar buiten.
Door deze actie is de man woedend en pakt de hond van de vrouw en gooit deze naar buiten. De vrouw is flink en paniek en begint histerisch te huilen en belt meteen de politie, bij het eerstvolgende station aangekomen rent de vrouw zo snel mogelijk het spoor op om haar hondje te zoeken. In de verte ziet ze een klein hondje aan komen rennen ! Maar hij heeft iets in zijn bek ! Hij komt steeds dichterbij en de vrouw kan zien wat hij in zijn bek heeft ! Het is........


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:37:06 #144
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_85597215
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
Een vrouw nodigt een vrouwelijke kennis uit voor haar verjaardag.
Zegt die kennis: "Ja, leuk! Hoe oud word je eigenlijk, 54?"
Zegt die vrouw geïrriteerd: "Nee, 49. Niet leuk dat je dat zegt hoor. Al je niet weet hoe oud iemand is, schat je ze toch gewoon tien jaar jonger dan je denkt dat ze zijn?"
Zegt die kennis: "Dat deed ik ook."
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Je bent een held.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
En toen was die weg.
pi_85598129
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Graag zelf bedenken, weet je nog? http://www.luek.nl/moppen(...)%20torretjes%20neukt
[..]


Tjah.


[..]

Dat is niet grappig, evenmin als de varianten "Hoe noem je een Turk in een auto? Een automobilist" of "Hoe noem je een neger achter een piano? Een pianist."
Grappen over Belgen en Nederlanders vind jij zekker ook niet leuk? :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:24:45 #146
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85599862
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb ook 2 heule slechte grappen voor jullie ! :o

- Een vrachtwagen met 10.000 pingpong balletjes rijd over de weg, hij komt uit bij een spoorwegovergang, helaas falen zijn remmen hard en zijn lading wordt vol geraakt door een trein, de balletjes vliegen overal in het rond ! Er zit helaas niks anders op dan alle balletjes maar weer bij elkaar te zoeken ( de bestuurder was niet gewond ). Hij vind er 9.999 en mist er dus een en rijd gewoon door naar het afleverpunt, hier verwend de secretaresse hem eens flink met een bak koffie en apfelstrudel, het feit dat er af en toe wel eeens een balletje kwijtraakt zit bij de kostprijs inbegrepen zegt ze :D De bestuurder blij en de klant blij !

- Een vrouw met wit maltheser hondje zit in een trein, gezien het een trein met compartimenten is kan het mogelijk zijn dat er iemand bij jou in het compartiment komt zitten. Dit gebeurd ook, een flinke man gaat tegenover haar zitten en zegt de vrouw gedag. Hij steekt zich een flinke sigaar op en begint te paffen. De vrouw vraagt of hij de sigaar uit kan maken omdat zijzelf en de hond hier last van hebben( de hond heeft astma ). De man doet echter alsof hij haar niet hoort en rookt verder. De vrouw schuift het raam open, pakt de sigaar uit de man zijn mond en gooit deze naar buiten.
Door deze actie is de man woedend en pakt de hond van de vrouw en gooit deze naar buiten. De vrouw is flink en paniek en begint histerisch te huilen en belt meteen de politie, bij het eerstvolgende station aangekomen rent de vrouw zo snel mogelijk het spoor op om haar hondje te zoeken. In de verte ziet ze een klein hondje aan komen rennen ! Maar hij heeft iets in zijn bek ! Hij komt steeds dichterbij en de vrouw kan zien wat hij in zijn bek heeft ! Het is........


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zelfbedacht, kende hem al, en je kan hem in andere vormen bijvoorbeeld hier en in deze powerpoint ( :') ) vinden.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:26:40 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85599927
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef Gijs-H het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Je bent een held.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:27:46 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85599971
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb ook 2 heule slechte grappen voor jullie ! :o

- Een vrachtwagen met 10.000 pingpong balletjes rijd over de weg, hij komt uit bij een spoorwegovergang, helaas falen zijn remmen hard en zijn lading wordt vol geraakt door een trein, de balletjes vliegen overal in het rond ! Er zit helaas niks anders op dan alle balletjes maar weer bij elkaar te zoeken ( de bestuurder was niet gewond ). Hij vind er 9.999 en mist er dus een en rijd gewoon door naar het afleverpunt, hier verwend de secretaresse hem eens flink met een bak koffie en apfelstrudel, het feit dat er af en toe wel eeens een balletje kwijtraakt zit bij de kostprijs inbegrepen zegt ze :D De bestuurder blij en de klant blij !

[...]
Ik edit mijn reactie even, want wat ik schreef is natuurlijk niet meer van toepassing als het niet zelfbedacht is. Maar is die eerste grap ook niet zelfbedacht of alleen die tweede?

[ Bericht 18% gewijzigd door Federer-fan op 23-08-2010 12:17:44 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:30:14 #149
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_85600048
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Niet zelfbedacht, kende hem al, en je kan hem in andere vormen bijvoorbeeld hier en in deze powerpoint ( :') ) vinden.
Khad hem toen ik een jaar of 8 was gehoord dus boeiend, vond hem slecht en daarom postbaar.

Owja nog een klassieker.

Het is geel en hangt aan een boom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:57:12 #150
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85601147
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Khad hem toen ik een jaar of 8 was gehoord dus boeiend, vond hem slecht en daarom postbaar.

Owja nog een klassieker.

Het is geel en hangt aan een boom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar het gaat dus niet om HOREN, het gaat erom dat je ze HELEMAAL ZELF BEDENKT :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:35:51 #151
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85607692
Waarom eten ze in China vaak hondenvlees???

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:41:02 #152
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85607893
flauw.

In dezelfde categorie:

Hoe noemt men een komkommer die niet recht is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of

wat hebben hamsters en hamburgers met elkaar gemeen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:31:40 #153
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85615249
FF, ik vertelde laatst jouw grap van de monopoly, papiergeld enzo.

Die gezichten: :{ :{ :{ :{

_O_

Geniaal.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:39:10 #154
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85615539
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef Runselpink het volgende:
FF, ik vertelde laatst jouw grap van de monopoly, papiergeld enzo.

Die gezichten: :{ :{ :{ :{

_O_

Geniaal.
Mooi is dat. Daar doen we het allemaal voor. Ik vind het altijd geweldig als mensen zo ( :{ ) kijken als ik zo'n grap vertel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85625367
Hoe noem je beren die na het behalen van hun bachelor nog wat langer door willen gaan met hun studie om zo hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:47:52 #156
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85628250
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Mooi is dat. Daar doen we het allemaal voor. Ik vind het altijd geweldig als mensen zo ( :{ ) kijken als ik zo'n grap vertel.
dat heb ik ook een keer gedaan toen ik een keer een goeie stroopwafelverkopergrap van jou had verteld. Keken ze ook allemaal van :{ en :?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_85628461
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Kaneelthee het volgende:
Hoe noem je beren die na het behalen van hun bachelor nog wat langer door willen gaan met hun studie om zo hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen. :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:22:41 #158
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85631884
Dus op een dag besluit Johan nog een feestje te geven omdat hij jarig is geweest. In oktober is hij namelijk 14 jaar geworden. Omdat ze 14 jaar een bijzondere leeftijd vinden, mag Johan naar de kinderboerderij. Dus Johan komt daar met zijn vriendjes aan en gaat met de geiten spelen. De gids die ze rondleidt vertelt onder andere dat door geiten kaas gemaakt kan worden. Dus op een gegeven moment vraagt Johan aan zijn vriendje Dennis: '' Dennis, houd jij eigenlijk van kaas? ''
Antwoordt Dennis: '' Nee, maar wel van hamburgers. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:31:18 #159
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85636007
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:47 schreef najazeg het volgende:

[..]

dat heb ik ook een keer gedaan toen ik een keer een goeie stroopwafelverkopergrap van jou had verteld. Keken ze ook allemaal van :{ en :?
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:44:14 #160
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85636170
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

_O-
lol, had natuurlijk slecht moeten zijn, omdat we in het Slechte Zelfbedachte Grappen topic posten :@ :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:16 #161
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85640724
FF, wat vind je van mijn laatste grap?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:55:55 #162
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85641019
Ruben en Jan krijgen na afloop van hun werk elk een afdruk met daarop hun prestaties. Henk kijkt het even door en zegt: 'Interessant hoor, maar wat moet ik hier nu eigenlijk mee? Ik kan het net zo goed gewoon gelijk weggooien.'
Zegt Henk: 'Nou, ik plak ze altijd in mijn plakboek!"
pi_85642964
Niets is beter dan voor een zwerver staan en dan zeggen haha ik zit in je woonkamer.
黑人
pi_85642982
Loopt een wasbeer over straat.
Ineens PATS!
Lantaarnpaal :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:03:03 #165
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85659497
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:46 schreef Runselpink het volgende:
FF, wat vind je van mijn laatste grap?a
Sorry, maar ik mis het komische element. Je grappen zijn de laatste tijd meer korte verhaaltjes dan grappen vind ik. Ik mis je oude niveau. Daarom heb ik even teruggekeken in oude topics en toen waren ze hartstikke goed, bijvoorbeeld in de volgende grappen, waarvan vooral de tweede geweldig is:

quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Heb jij dit zelf bedacht? ;( ;(

In het dorp komt Jan Kees tegen. Jan roept: ''he, Kees! alles goed? '' Kees antwoordt: '' He Jan, nou niet alles. Zo had ik vanmorgen nog een product dat over datum was!'' *O*
Daarop schreef ik:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef Runselpink het volgende:
Jack heeft een toets. Hij leest de vraag, en na de vraag staat: Motiveer je antwoord.
Dus Jack schrijft op:

Hup, antwoord, hup! ^O^
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Runselpink het volgende:
Arnold zit in de klas en heeft een dictee, en verstaat een woord niet helemaal goed en zegt:
''Eh meneer, begon dat woord met een D of met een B?
''Dat woord begon met de B van Biktor, Arnold''.
:)
Je bent natuurlijk helemaal niet verplicht om iets te posten als je geen inspiratie heb Als ik niks heb, post ik ook niks. Wacht tot de inspiratie vanzelf komt en probeer inspiratie te halen uit de OP's en vooral natuurlijk uit de moeder aller slechte zelfbedachte grappen, diamondstor2's smurfengrap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:16:07 #166
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_85666104
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik edit mijn reactie even, want wat ik schreef is natuurlijk niet meer van toepassing als het niet zelfbedacht is. Maar is die eerste grap ook niet zelfbedacht of alleen die tweede?

Ja dat eerste is wel zelfbedacht, je kunt in principe vanalles verzinnen voor die eerste mop !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_85667856
'Mijn oom is overleden aan aambeien'..

- Rly, kun je dood gaan aan aambeiendude je kunt helemaal niet doodgaan aan aambeien.

'Jawel, hij brak zijn nek toen hij wilde kijken .
Ok, doei!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:49:20 #168
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85668011
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ja dat eerste is wel zelfbedacht, je kunt in principe vanalles verzinnen voor die eerste mop !
Klasse, ik wist dat je me niet zou teleurstellen. Je grap komt in de volgende OP. _O_ *O*

Ik ben nog steeds blij dat je dit topic hebt gevonden. Dat je er nog maar vaak in mag posten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:32:28 #169
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85688962
Er was eens een Griek. Zijn naam was Xavialopiodesarioskus. Als men aan hem vroeg wat zijn naam was zei hij altijd: "Noem mij maar Xavi" De mensen keken hem dan een beetje vreemd aan maar vonden het prima. Meedogenloos als Xavi was, ging hij altijd op pad met een kikker. Het was zijn beste vriend door dik en door dun. Samen gingen ze op avontuur en beleefden alles wat een man maar beleven kon. Maar 1 ding bleef aan hem knagen, na al die jaren van genieten was er altijd iets dat miste. Zijn naam! Hij kon niet leven met zo'n complexe naam. Hij heeft uiteindelijk besloten om als kluizenaar te gaan leven. Tot op een dag hij ineens iemand zag, hij liep dichter bij, maar het bleek een stuk hout. Kluizenaren zijn immers altijd alleen. De moraal van het verhaal is dan ook: Waarom 2 zinnen verspillen aan een kikker, als die verder niks met het verhaal te maken heeft.?!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85689409
Een klein kind, ongeveer 6 jaar oud, en zijn vader lopen over straat. Het kind, we noemen hem Piet, zeurde de hele tijd over een ijsje. Na een tijdje werd zijn vader helemaal gek van het gezeur, ben besloot voor hem een ijsje te kopen. Piet krijgt dus een ijsje, maar al na 1 lik valt het bolletje van zijn hoorntje af. Piet raakt helemaal overstuur en begint op straat heel hard te huilen. Zijn vader is het zat en slaat Piet keihard in zijn gezicht en koopt een nieuw ijsje voor hem. Zodra hij dat ijsje heeft schreeuwt zijn vader: "Waarom huil je nog steeds verdomme!! Ik heb je een nieuw ijsje gegeven!".


Mijn eerste... ik hoop dat jullie hem goed slecht vinden.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:51:09 #171
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85689726
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
Een klein kind, ongeveer 6 jaar oud, en zijn vader lopen over straat. Het kind, we noemen hem Piet, zeurde de hele tijd over een ijsje. Na een tijdje werd zijn vader helemaal gek van het gezeur, ben besloot voor hem een ijsje te kopen. Piet krijgt dus een ijsje, maar al na 1 lik valt het bolletje van zijn hoorntje af. Piet raakt helemaal overstuur en begint op straat heel hard te huilen. Zijn vader is het zat en slaat Piet keihard in zijn gezicht en koopt een nieuw ijsje voor hem. Zodra hij dat ijsje heeft schreeuwt zijn vader: "Waarom huil je nog steeds verdomme!! Ik heb je een nieuw ijsje gegeven!".


Mijn eerste... ik hoop dat jullie hem goed slecht vinden.
:{ :{
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85689772
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef Runselpink het volgende:

[..]

:{ :{
Da's niet goed ;( Naja... Van fouten leer je :s)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:53:00 #173
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85689820
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
Een klein kind, ongeveer 6 jaar oud, en zijn vader lopen over straat. Het kind, we noemen hem Piet, zeurde de hele tijd over een ijsje. Na een tijdje werd zijn vader helemaal gek van het gezeur, ben besloot voor hem een ijsje te kopen. Piet krijgt dus een ijsje, maar al na 1 lik valt het bolletje van zijn hoorntje af. Piet raakt helemaal overstuur en begint op straat heel hard te huilen. Zijn vader is het zat en slaat Piet keihard in zijn gezicht en koopt een nieuw ijsje voor hem. Zodra hij dat ijsje heeft schreeuwt zijn vader: "Waarom huil je nog steeds verdomme!! Ik heb je een nieuw ijsje gegeven!".


Mijn eerste... ik hoop dat jullie hem goed slecht vinden.
Sorry hoor, maar dit vind ik echt niet normaal!!!

(Wie noemt z'n kind nou Piet)
Whahaha >:O
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85689980
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef Giester het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit vind ik echt niet normaal!!!

(Wie noemt z'n kind nou Piet)
Whahaha >:O
Die reactie heeft mij geïnspireerd tot deze grap:

Er komt een wandelende vriezer in de bar. Hij gaat zitten, en zegt tegen de barman: "Doe mij maar een lekkere bak koffie". Er zit een man naast de vriezer, hem met ogen open aan te kijken. Die man zegt:"maar dit is toch niet normaal!?!?!?!". Dan zegt de barman: "Dat klopt, normaal bestelt hij koffie"

Ik hoop dat deze beter is :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:59:28 #175
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85690051
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Die reactie heeft mij geïnspireerd tot deze grap:

Er komt een wandelende vriezer in de bar. Hij gaat zitten, en zegt tegen de barman: "Doe mij maar een lekkere bak koffie". Er zit een man naast de vriezer, hem met ogen open aan te kijken. Die man zegt:"maar dit is toch niet normaal!?!?!?!". Dan zegt de barman: "Dat klopt, normaal bestelt hij koffie"

Ik hoop dat deze beter is :Y
Hahaha, nice. Die is inderdaad stukken beter.
Dus hij is goed ^O^
(Maar dat is eigenlijk slecht! Omdat hier alleen slechte grappen mogen staan. Wat hem dus weer goed maakt!) *O*
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85690093
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Giester het volgende:

[..]

Hahaha, nice. Die is inderdaad stukken beter.
Dus hij is goed ^O^
(Maar dat is eigenlijk slecht! Omdat hier alleen slechte grappen mogen staan. Wat hem dus weer goed maakt!) *O*
Nu snap ik er niks meer van.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:02:01 #177
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85690146
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nu snap ik er niks meer van.
Wijsheid komt met den jaren jongeman. c_/
En ik wacht ook nog steeds :P
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85690215
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Giester het volgende:

[..]

Wijsheid komt met den jaren jongeman. c_/
En ik wacht ook nog steeds :P
Federer-Fan heeft die wijsheid al gevonden volgens mij _O_
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:06:49 #179
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85690342
Mijn oma had laatst een blaasontsteking. Ik zeg: "Oma, zullen we daar niet mee wachten tot oud en nieuw?!!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:34:37 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85696377
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Die reactie heeft mij geïnspireerd tot deze grap:

Er komt een wandelende vriezer in de bar. Hij gaat zitten, en zegt tegen de barman: "Doe mij maar een lekkere bak koffie". Er zit een man naast de vriezer, hem met ogen open aan te kijken. Die man zegt:"maar dit is toch niet normaal!?!?!?!". Dan zegt de barman: "Dat klopt, normaal bestelt hij koffie"

Ik hoop dat deze beter is :Y
Nee, da's een bestaande grap, alleen gaat die over een paard dat een salto maakt en een cola bestelt, of iets in die richting.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:38:12 #181
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85696500
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef Giester het volgende:

[..]

Hahaha, nice. Die is inderdaad stukken beter.
[...]
Nee, et is een bestaande grap. Die gaat ongeveer zo.

Komt een paard een café binnen, maakt een salto en landt op de barkruk. Dan bestelt hij een glas cola. Dus die barman geeft hem een glas cola.
Zegt een man in dat café tegen de barman: "Vind je dat normaal?"
Zegt de barman: "Nee, want normaal bestelt hij een biertje."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85696569
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, da's een bestaande grap, alleen gaat die over een paard dat een salto maakt en een cola bestelt, of iets in die richting.
Ohw ;( Dat wist ik niet... Volgende keer controleer ik wel of hij bestaat ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:04:22 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85697394
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ohw ;( Dat wist ik niet... Volgende keer controleer ik wel of hij bestaat ;)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:50:59 #184
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85701105
Jammer
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85702198
ahum.. GENIAAL dus he! (L)
als je achterstevoren loopt val je om
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:38:58 #186
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85719276
ik heb geen inspiratie! :'(
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:38:09 #187
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85733380
Waar bijven ze?
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85733657
Komt een klein legerpoppetje bij de bakker: Heeft u ook plastic zakjes?
Bakker: Ja
Legerpoppetje: Ik ook :D :D

Komt een vrouw bij de fietsenmaker: Heeft u ook vibrators?
Fietsenmaker: Nee wel kutbrommers

Komt een hond bij de kapper
Hond: Doen jullie ook stijlen?
Kapper:Ja
Hond: Doe dan maar doggystijl

Komt een vrouw bij de bakker: Heeft U ook washandjes?
Bakker: Nee, wel wit brood met gratis croissantje.
Vrouw: Oke mijn boiler is toch stuk

Komt een man bij de kapper: Doen jullie toevallig ook permanentjes?
Kapper: Ja
Man: Oh mooi dan kom ik nooit meer terug :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:46:39 #189
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85733693
Jantje wil een xbox 360 voor zijn verjaardag, maar zijn vader heeft geen zin om zoveel geld uit te geven voor een game console. Dus op Jantje's verjaardag scheurt Jantje blij het cadeaupapier weg en ziet dan een zwartgeverfde kartonnen doos met daarop een kruis (een X) van groen crepepapier erop geplakt.
Jantje's vader: "Alsjeblieft zoon, hier is je XBox!"
"Maar vader" zegt Jantje, "ik wou een XBox 360!"
zegt Jantje's vader: "360?" weet je hoe lang ik al met een zo'n xbox ben bezig geweest? Vervelend verwend mannetje!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:02:24 #190
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85734333
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:46 schreef najazeg het volgende:
Jantje wil een xbox 360 voor zijn verjaardag, maar zijn vader heeft geen zin om zoveel geld uit te geven voor een game console. Dus op Jantje's verjaardag scheurt Jantje blij het cadeaupapier weg en ziet dan een zwartgeverfde kartonnen doos met daarop een kruis (een X) van groen crepepapier erop geplakt.
Jantje's vader: "Alsjeblieft zoon, hier is je XBox!"
"Maar vader" zegt Jantje, "ik wou een XBox 360!"
zegt Jantje's vader: "360?" weet je hoe lang ik al met een zo'n xbox ben bezig geweest? Vervelend verwend mannetje!"
Hehe, zou leuker zijn als die vader een stift pakt, op de Xbox een 3 een 6 en een 0 tekent. Een biertje pakt en gaat zitten en zegt: "Zoh, gij een Xbox 360 jonge." c_/
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85734375
Het is rood en géén tomaat
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:09:06 #192
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85734561
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:02 schreef Giester het volgende:

[..]

Hehe, zou leuker zijn als die vader een stift pakt, op de Xbox een 3 een 6 en een 0 tekent. Een biertje pakt en gaat zitten en zegt: "Zoh, gij een Xbox 360 jonge." c_/
had ook gekund, maar vond het zo ook wel leuk :)

@jemobiele: Ja die kennen we nou wel :O
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:25:03 #193
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85735064
Tijdens een debat in de tweede kamer is Balkenende aan de beurt om zijn stelling te verdedigen. Hij gaat achter de spreekbank staan en zegt: "Mevrouw de voorzichter, graag wil ik u vragen of de mensen hier zich bewust zijn van het individuele smeltpunt binnen de samenleving met betrekking tot hoog opgewaardeerde en onfatsoenlijke V.O.C. mentaliteiten in het oog van de zorg. Vandaar mijn vraag, is dit incorrect gepositioneerd dan wel gerectificeerd noch anders, mits men het zo bedoelt heeft had ik graag een antwoord!" Wilders staat op, loopt naar de microfoon, kucht en zegt: "42"
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:33:43 #194
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85735361
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef Giester het volgende:
Tijdens een debat in de tweede kamer is Balkenende aan de beurt om zijn stelling te verdedigen. Hij gaat achter de spreekbank staan en zegt: "Mevrouw de voorzichter, graag wil ik u vragen of de mensen hier zich bewust zijn van het individuele smeltpunt binnen de samenleving met betrekking tot hoog opgewaardeerde en onfatsoenlijke V.O.C. mentaliteiten in het oog van de zorg. Vandaar mijn vraag, is dit incorrect gepositioneerd dan wel gerectificeerd noch anders, mits men het zo bedoelt heeft had ik graag een antwoord!" Wilders staat op, loopt naar de microfoon, kucht en zegt: "42"
_O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_85735685
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef I.C.O.N. het volgende:
Komt een klein legerpoppetje bij de bakker: Heeft u ook plastic zakjes?
Bakker: Ja
Legerpoppetje: Ik ook :D :D

Komt een vrouw bij de fietsenmaker: Heeft u ook vibrators?
Fietsenmaker: Nee wel kutbrommers


Komt een hond bij de kapper
Hond: Doen jullie ook stijlen?
Kapper:Ja
Hond: Doe dan maar doggystijl


Komt een vrouw bij de bakker: Heeft U ook washandjes?
Bakker: Nee, wel wit brood met gratis croissantje.
Vrouw: Oke mijn boiler is toch stuk

Komt een man bij de kapper: Doen jullie toevallig ook permanentjes?
Kapper: Ja
Man: Oh mooi dan kom ik nooit meer terug :D

De dikgedrukte moppen ken ik al, of ik ken de clue maar heb jij het onderwerp veranderd. Ze zijn niet zelfbedacht -O-
pi_85737150
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

De dikgedrukte moppen ken ik al, of ik ken de clue maar heb jij het onderwerp veranderd. Ze zijn niet zelfbedacht -O-
Oh, excuus????
pi_85737337
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Oh, excuus????
Het veranderde onderwerp of het verhaaltje eromheen is zelfbedacht, de clue niet. Die heb ik vaker gehoord. En ik hoor moppen genoeg, ik draai hier langer mee.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:44:02 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85774447
Jan zit bij een toneelgezelschap is Oss. Op een gegeven moment komt in het nieuws dat er een heuse tovenaar in Oss leeft. Het is een man die in totale afzondering in het bos leeft in een klein hutje en bezig is met allerlei naar verluidt magische dingen. Jan komt op het idee om er een toneelstuk over te maken.
Dus enthousiast vertelt hij zijn plan aan de overige leden en hij zgt: "En ik heb al een naam bedacht: 'The Wizard of Oss.'"
Dan staat hij even te denken en zegt hij: "Oh nee, shit, dan klopt het niet, want Oz hoort met een z."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:45:02 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85774478
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

De dikgedrukte moppen ken ik al, of ik ken de clue maar heb jij het onderwerp veranderd. Ze zijn niet zelfbedacht -O-
Het is clou.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:51:35 #200
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85774743
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Jan zit bij een toneelgezelschap is Oss. Op een gegeven moment komt in het nieuws dat er een heuse tovenaar in Oss leeft. Het is een man die in totale afzondering in het bos leeft in een klein hutje en bezig is met allerlei naar verluidt magische dingen. Jan komt op het idee om er een toneelstuk over te maken.
Dus enthousiast vertelt hij zijn plan aan de overige leden en hij zgt: "En ik heb al een naam bedacht: 'The Wizard of Oss.'"
Dan staat hij even te denken en zegt hij: "Oh nee, shit, dan klopt het niet, want Oz hoort met een z."
:D ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:21:25 #201
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85775735
Dus op een dag besluit zo'n tuinman reclame te maken voor zichzelf. Hij maakt van die kleine kaartjes en die hangt hij op in supermarkten, zodat iedereen hem kan zien. Hij heeft zijn telefoonnummer op het kaartje gezet, zodat iedereen hem kan bellen. Op een dag komt zijn vrouw in de supermarkt en wordt ze aangesproken door een klant. '' Hoe kan het dat als ik het nummer bel dat op het kaartje staat, ik altijd een callcenter aan de lijn krijg? '' Antwoordt zijn vrouw: '' Mijn man houdt niet zo van die aandacht. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85776107
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het is clou.
Sorry FF :@ Het zal niet meer gebuiren :D
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:32:41 #203
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85776115
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een dag besluit zo'n tuinman reclame te maken voor zichzelf. Hij maakt van die kleine kaartjes en die hangt hij op in supermarkten, zodat iedereen hem kan zien. Hij heeft zijn telefoonnummer op het kaartje gezet, zodat iedereen hem kan bellen. Op een dag komt zijn vrouw in de supermarkt en wordt ze aangesproken door een klant. '' Hoe kan het dat als ik het nummer bel dat op het kaartje staat, ik altijd een callcenter aan de lijn krijg? '' Antwoordt zijn vrouw: '' Mijn man houdt niet zo van die aandacht. ''
Haha ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:33:41 #204
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85776164
Een collega van mij moest gisteren voor een kinderfeestje 350 ballonnen opblazen. Hij was vandaag ziek thuis gebleven. Wat denk je??? Blaasontsteking...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 79% gewijzigd door Giester op 27-08-2010 16:39:30 ]
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:44:09 #206
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85776519
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef Giester het volgende:
Een collega van mij moest gisteren voor een kinderfeestje 350 ballonnen opblazen. Hij was vandaag ziek thuis gebleven. Wat denk je??? Blaasontsteking...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfbedacht betekent ook dat je alles zelf verzint, dus ook de clou.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85776547
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Zelfbedacht betekent ook dat je alles zelf verzint, dus ook de clou.
Daar sluit ik me volledig bij aan. Ik ben aan het werken aan een nieuwe... Ik heb een tijdje geen goeie meer gepost.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:54:45 #208
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85776912
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:44 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Zelfbedacht betekent ook dat je alles zelf verzint, dus ook de clou.
Hee! deze is 100% puur! Komt net vers uit mijn melige vrijdagmiddag hoofd.

Gaarne bewijs leveren en ik bied mijn excuses aan! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_85777070
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef Giester het volgende:

[..]

Hee! deze is 100% puur! Komt net vers uit mijn melige vrijdagmiddag hoofd.

Gaarne bewijs leveren en ik bied mijn excuses aan! ^O^
Ik kan hem niet zo snel vinden.. maar ik heb hem volgens mij wel vaker gehoord. Ik geloof je wel hoor dat je hem zelf bedacht hebt. Dat heb ik ook soms, maar dan bestaat hij gewoon al...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:04:30 #210
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85777287
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:58 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik kan hem niet zo snel vinden.. maar ik heb hem volgens mij wel vaker gehoord. Ik geloof je wel hoor dat je hem zelf bedacht hebt. Dat heb ik ook soms, maar dan bestaat hij gewoon al...
Bij deze het voordeel van twijfel. ;) Het is zeker zelf bedacht, maar inderdaad het is ook weer niet de meest ingenieuze die ooit bedacht is, dus zoiemand als FF had hem ook kunnen bedenken. :P hahahahahhahahaa ( Geintje FF ;) )
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:27:05 #211
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85779550
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef najazeg het volgende:

[..]

:D ^O^
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:27:36 #212
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85779566
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een dag besluit zo'n tuinman reclame te maken voor zichzelf. Hij maakt van die kleine kaartjes en die hangt hij op in supermarkten, zodat iedereen hem kan zien. Hij heeft zijn telefoonnummer op het kaartje gezet, zodat iedereen hem kan bellen. Op een dag komt zijn vrouw in de supermarkt en wordt ze aangesproken door een klant. '' Hoe kan het dat als ik het nummer bel dat op het kaartje staat, ik altijd een callcenter aan de lijn krijg? '' Antwoordt zijn vrouw: '' Mijn man houdt niet zo van die aandacht. ''
Da's een hele beste. :Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:34:49 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85779781
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Sorry FF :@ Het zal niet meer gebuiren :D
Het is gebeuren, dus het is alweer gebeurd..
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:42:09 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85779963
Een man zit er tijdens zijn verjaardag, waar de hele familie aanwezig is, over op te scheppen dat hij een getal van twintig cijfers uit zijn hoofd kent.
Zegt zijn oma: "Nou, dat zijn dan zeker allemaal nullen."
Zegt die man: "Ja, met een twee en een drie op het eind."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:11:57 #215
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85780954
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Een man zit er tijdens zijn verjaardag, waar de hele familie aanwezig is, over op te scheppen dat hij een getal van twintig cijfers uit zijn hoofd kent.
Zegt zijn oma: "Nou, dat zijn dan zeker allemaal nullen."
Zegt die man: "Ja, met een twee en een drie op het eind."
Zo simpel, zo geniaal _O_ ^O^
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:48:55 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85782006
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:11 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Zo simpel, zo geniaal _O_ ^O^
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:57:51 #217
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85782314
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef Giester het volgende:
Tijdens een debat in de tweede kamer is Balkenende aan de beurt om zijn stelling te verdedigen. Hij gaat achter de spreekbank staan en zegt: "Mevrouw de voorzichter, graag wil ik u vragen of de mensen hier zich bewust zijn van het individuele smeltpunt binnen de samenleving met betrekking tot hoog opgewaardeerde en onfatsoenlijke V.O.C. mentaliteiten in het oog van de zorg. Vandaar mijn vraag, is dit incorrect gepositioneerd dan wel gerectificeerd noch anders, mits men het zo bedoelt heeft had ik graag een antwoord!" Wilders staat op, loopt naar de microfoon, kucht en zegt: "42"
Ik snap hem niet. Is dat uit Lost ofzo?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85784767
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het is gebeuren, dus het is alweer gebeurd..
Shit... het zal niet meer gebeuren! Ik ben lekker bezig :P Ik post hier al heel lang zonder spelfouten, en dan in 1 keer pats boem. 2 Fouten! :'(
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:38:24 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85789420
Een jongen met leerproblemen wordt door zijn ouders op een school gezet met een compleet nieuwe leermethode. Na een gesprek met de directeur van de school, Ab Centzie, zijn ze dolenthousiast geworden. Maar na een paar weken wordt de jongen van school gestuurd omdat hij te vaak aanwezig was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 27-08-2010 22:46:30 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:46:37 #220
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85789864
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Een man zit er tijdens zijn verjaardag, waar de hele familie aanwezig is, over op te scheppen dat hij een getal van twintig cijfers uit zijn hoofd kent.
Zegt zijn oma: "Nou, dat zijn dan zeker allemaal nullen."
Zegt die man: "Ja, met een twee en een drie op het eind."
super! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:47:14 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85789897
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef najazeg het volgende:

[..]

super! :D
^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:47:19 #222
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85789902
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik snap hem niet. Is dat uit Lost ofzo?
nee, 42 is van Hitchhikers guide to the galaxy ;)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:50:00 #223
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85790032
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef najazeg het volgende:

[..]

nee, 42 is van Hitchhikers guide to the galaxy ;)
Oké, mijn slecht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85790177
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen met leerproblemen wordt door zijn ouders op een school gezet met een compleet nieuwe leermethode. Na een gesprek met de directeur van de school, Ab Centzie, zijn ze dolenthousiast geworden. Maar na een paar weken wordt de jongen van school gestuurd omdat hij te vaak aanwezig was.
Ik ben beter van je gewend. Ik vind hem verschrikkelijk.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:53:50 #225
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85790206
Pieter wil postbode worden, want zijn grote jeugdidool Pieter Post was dat ook. Dus gaat ie solliciteren bij de Dynamiet. Dus de directeur zo van: "Hoe heet jij?"
Pieter zegt: "Pieter, meneer!"
"Afgewezen, ga maar naar huis!" zegt de directeur beslist.
"Huh? Waarom?" vraagt Pieter.
Zegt de directeur: "Omdat iedereen je dan Pieter Post gaat noemen, en dat vind ik dus echt helemaal niets!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:01:09 #226
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85790567
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben beter van je gewend. Ik vind hem verschrikkelijk.
Ik vond hem zelf juist heel slecht, vooral die laatste zin. :N
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:14:14 #227
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85791148
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Een jongen met leerproblemen wordt door zijn ouders op een school gezet met een compleet nieuwe leermethode. Na een gesprek met de directeur van de school, Ab Centzie, zijn ze dolenthousiast geworden. Maar na een paar weken wordt de jongen van school gestuurd omdat hij te vaak aanwezig was.
Ik vind hem echt mega mega mega mega slecht, en dus geniaal. *O*
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:17:26 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85791303
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef Runselpink het volgende:

[..]

Ik vind hem echt mega mega mega mega slecht, en dus geniaal. *O*
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:21:58 #229
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85791506
Al vond ik ' Ab Centzie ' een Donald-Duck-grap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:55:31 #230
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85792966
en die van Pieter die Postbode wil worden dan? :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:03:25 #231
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85799778
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Runselpink het volgende:
Al vond ik ' Ab Centzie ' een Donald-Duck-grap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het was geen slechte grap; het was een slechte zelfbedachte tussengrap en de lat daarvoor ligt veel lager.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:07:53 #232
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85799817
Vier vrienden zijn aan het bergbeklimmen. Ze hangen met z'n vieren aan een touw, net als in de film Veritcal Limit. De bovenste klimmer heeft het touw met een ijzeren pen bevstigd aan de rotswand.
Opeens roept de bovenste klimmer naar beneden: "'Het is zwaar hè?"
Tot verbazing van de anderen pakt de op een na onderste klimmer daarop een mes en snijdt het deel van het touw dat onder hem hangt af, waardoor de onderste man krijsend in de diepte stort.
Zegt de bovenste man: "Wat doe jij nou in godsnaam man!"
Zegt de op een na onderste man: "Oh nee, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je zei 'We zijn te zwaar.'"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:51:18 #233
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85806701
Henk zit thuis krullen te zetten als de deurbel gaat. Jantje beton staat voor de deur. Of dat hij wat wil geven.
Zegt Henk, wijzend naar een Jantje Beton-stickertje op de deur: "Sorry jongens, ik heb al gegeven."
Zegt een van die meisjes: "Met alle respect meneer, maar dat stickertje is volgens mij uit 1986 ofzo."
Zegt die man: "Ja, nou, moet ik elk jaar wat geven dan."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:58:43 #234
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85806869
Twee jongens staan in de keuken met leverworsten te vechten.
Komt de moeder van een van hen binnen en zegt ze van: "Zijn jullie nou alweer aan het worstelen. :{ "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:03:53 #235
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85807024
Thomas is met zijn ouders aan het kamperen. Op een dag begint het flink te regenen, en de tent zit vol met water. De moeder van Thomas zegt tegen haar man: ''je had een zeil onder de tent moeten leggen, dombo!'' Daarop zegt vader: ''ja dat heb ik expres niet gedaan, omdat ik dacht dat het niet zou gaan regenen!''
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:05:59 #236
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807075
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Thomas is met zijn ouders aan het kamperen. Op een dag begint het flink te regenen, en de tent zit vol met water. De moeder van Thomas zegt tegen haar man: ''je had een zeil onder de tent moeten leggen, dombo!'' Daarop zegt vader: ''ja dat heb ik expres niet gedaan, omdat ik dacht dat het niet zou gaan regenen!''
Duurde even maar…. _O- *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:06:46 #237
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85807092
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Duurde even maar…. _O- *O*
Ik ben een tijdje inspiratieloos geweest :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:13:44 #238
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807232
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje inspiratieloos geweest :P
You're back in business.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:15:49 #239
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85807266
Een neef en een nicht komen op de begrafenis van Anton Geesink. Als ze daar aankomen, zien ze een zwarte band om de kist gewikkeld. Ze kijken een beetje raar op en vragen aan de vrouw van Anton, waarom er een zwarte band om de kist zit. De vrouw antwoordt daarop: Anton is vroeger judoka geweest, en hij heeft mij eens gevraagd: ''Vrouw, als ik overlijd, wil je dan een zwarte band om de kist wikkelen om mij te eren aan mijn sport?'' Zodoende, zegt de vrouw. Plotseling horen ze de stem van Anton uit de kist komen die zegt: ''Ach domme vrouw, dat was maar een grapje, dat was niet serieus bedoeld!''
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:16:46 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807286
Een man en een vrouw hebben allebei een vreselijke baan. Maar één keer per jaar gaan ze lekker drie weken op vakantie met hun twee kinderen, van 2 en 4. Ze gaan dan met een tent naar Duitsland. Maar het regent drie weken vrijwel aaneengesloten. Dus ze zitten in die tent een beetje verveeld naar buiten te kijken terwijl het onophoudelijk regent op de tent en hun kinderen de hele tijd lopen te huilen en te zeuren.
Zegt die man op tevreden toon: "Aaah, hier doe je het toch allemaal voor."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85807321
prima topic :)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:29:53 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807558
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:18 schreef Muizenbeest het volgende:
prima topic :)
Bedankt! Welkom in het topic. ^O^ Ik heb je hier nog nooit gezien. :s)

Heb je een favoriete slechte zelfbedachte grap?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85807620
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt! Welkom in het topic. ^O^ Ik heb je hier nog nooit gezien. :s)

Heb je een favoriete slechte zelfbedachte grap?
:W oh well.. helleuw ik ben muizenbeest
nee ik lurk de grappen..:P maar dacht zal mijn aanbidding eens tonen...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:34:13 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807672
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

:W oh well.. helleuw ik ben muizenbeest
:W
quote:
nee ik lurk de grappen..:P maar dacht zal mijn aanbidding eens tonen...
Ik bedoel meer of je van de grappen die je hebt gelukt een favoriet hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85807739
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:W
[..]

Ik bedoel meer of je van de grappen die je hebt gelukt een favoriet hebt.
oh ehm, met een jappaner die z'n ogen moet open doen,
kindje naar school

ze zijn allemaal slecht :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:39:01 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807768
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:37 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

oh ehm, met een jappaner die z'n ogen moet open doen,
kindje naar school
Diue zijn niet eens van mij.
quote:
ze zijn allemaal slecht :P
:Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85807832
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Diue zijn niet eens van mij.
[..]

:Y
ik ben ook niet alle topics gaan lezen :P
ik hou van simpel en niet te veel zinnetjes. die van jou zijn volgens mij langer :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:45:26 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807907
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:41 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

ik ben ook niet alle topics gaan lezen :P
ik hou van simpel en niet te veel zinnetjes. die van jou zijn volgens mij langer :P
Dit zijn mijn laatste grappen en die zijn volgens mij niet zo lang, jongedame:

Henk zit thuis krullen te zetten als de deurbel gaat. Jantje beton staat voor de deur. Of dat hij wat wil geven.
Zegt Henk, wijzend naar een Jantje Beton-stickertje op de deur: "Sorry jongens, ik heb al gegeven."
Zegt een van die meisjes: "Met alle respect meneer, maar dat stickertje is volgens mij uit 1986 ofzo."
Zegt die man: "Ja, nou, moet ik elk jaar wat geven dan."

Twee jongens staan in de keuken met leverworsten te vechten.
Komt de moeder van een van hen binnen en zegt ze van: "Zijn jullie nou alweer aan het worstelen. :{ "

Een man en een vrouw hebben allebei een vreselijke baan. Maar één keer per jaar gaan ze lekker drie weken op vakantie met hun twee kinderen, van 2 en 4. Ze gaan dan met een tent naar Duitsland. Maar het regent drie weken vrijwel aaneengesloten. Dus ze zitten in die tent een beetje verveeld naar buiten te kijken terwijl het onophoudelijk regent op de tent en hun kinderen de hele tijd lopen te huilen en te zeuren.
Zegt die man op tevreden toon: "Aaah, hier doe je het toch allemaal voor."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85807951
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit zijn mijn laatste grappen en die zijn volgens mij niet zo lang, jongedame:

Henk zit thuis krullen te zetten als de deurbel gaat. Jantje beton staat voor de deur. Of dat hij wat wil geven.
Zegt Henk, wijzend naar een Jantje Beton-stickertje op de deur: "Sorry jongens, ik heb al gegeven."
Zegt een van die meisjes: "Met alle respect meneer, maar dat stickertje is volgens mij uit 1986 ofzo."
Zegt die man: "Ja, nou, moet ik elk jaar wat geven dan."

Twee jongens staan in de keuken met leverworsten te vechten.
Komt de moeder van een van hen binnen en zegt ze van: "Zijn jullie nou alweer aan het worstelen. :{ "

Een man en een vrouw hebben allebei een vreselijke baan. Maar één keer per jaar gaan ze lekker drie weken op vakantie met hun twee kinderen, van 2 en 4. Ze gaan dan met een tent naar Duitsland. Maar het regent drie weken vrijwel aaneengesloten. Dus ze zitten in die tent een beetje verveeld naar buiten te kijken terwijl het onophoudelijk regent op de tent en hun kinderen de hele tijd lopen te huilen en te zeuren.
Zegt die man op tevreden toon: "Aaah, hier doe je het toch allemaal voor."
de middelste is niet zo lang, maar die is gewoon te slecht.... eigenlijk

:P zeur niet zo :P! hahahha
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:49:01 #250
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85807981
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:47 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

de middelste is niet zo lang, maar die is gewoon te slecht.... eigenlijk
Klopt.
quote:
:P zeur niet zo :P! hahahha
;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85808022
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
;(
:*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:54:19 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85808097
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Muizenbeest het volgende:

[..]

:*
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85809197
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Twee mannen zitten in een café op te scheppen over wat ze zouden meenemen als hun huis in brand stond.
Zegt de een: "Fotoboeken, want die zijn niet te vervangen."
Zegt die andere man: "Nou, die kun je overal kopen hoor."
Hahaha, Federer-fan wordt steeds beter ! :) :) :) :')
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:51:36 #254
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85809248
Jan heeft een hamster gekocht, maar hij heeft een probleem met de hamster, die hamster slaapt overdag teveel.
Zijn zus zegt tegen hem: ''Jan, het zijn nacht dieren, die slapen overdag gewoon veel''. Zegt Jan: ''Hij kan voor 1 keer overdag toch wel eens wakker blijven''?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:35:18 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85810296
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:49 schreef RVP67 het volgende:

[..]

Hahaha, Federer-fan wordt steeds beter ! :) :) :) :')
Da's wel aardig. :@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:00:53 #256
278125 kapitalist
Liever lui dan ambitieus
pi_85817992
Jantje is bij zijn vriendje Pietje op bezoek. Dan nodigt Pietje Jante zomaar uit om mee te gaan naar een Gogel-show. Jantje zegt enthusiast: "Jaaaa!"

Dus na afloop komen ze weer thuis en vraagt Pietje's moeder: "En jongens, hoe was het?"

Jantje antwoord op onbezonnen toon: "Het bleek een aaneenschakeling van illusies op een toneel te zijn, dus ik was erg teleurgesteld, want ik dacht dat het een demonstratie zoeken op internet zou zijn."

"En jij, Pietje?", vraagt de moeder ontstelt. "Hartstikke leuk", zegt Pietje.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:08:29 #257
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85818230
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:00 schreef kapitalist het volgende:
Jantje is bij zijn vriendje Pietje op bezoek. Dan nodigt Pietje Jante zomaar uit om mee te gaan naar een Gogel-show. Jantje zegt enthusiast: "Jaaaa!"

Dus na afloop komen ze weer thuis en vraagt Pietje's moeder: "En jongens, hoe was het?"

Jantje antwoord op onbezonnen toon: "Het bleek een aaneenschakeling van illusies op een toneel te zijn, dus ik was erg teleurgesteld, want ik dacht dat het een demonstratie zoeken op internet zou zijn."

"En jij, Pietje?", vraagt de moeder ontstelt. "Hartstikke leuk", zegt Pietje.
Die laatste zin maakt hem af.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 29 augustus 2010 @ 01:46:25 #258
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85823349
Ik zou hier nu een goede grap willen neerzetten!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 29 augustus 2010 @ 11:25:52 #259
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85827094
Dus op een dag komt een man na een zware dag werk thuis. Hij heeft een vrouw en twee katten. Die verzorgt hij al een jaar lang en besluit ze te gaan begroeten.Hij zegt gedag tegen zijn vrouw, en gaat dan naar de katten. Aangekomen bij de katten merkt hij dat een van zijn katten op zijn bed heeft liggen slapen.
Zegt die man tegen die kat: '' Je haart uit. '' Zijn vrouw: '' Daar heb ik jouw haar neergelegd omdat ik niet wist waar ik het kwijt moest na die knipbeurt. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_85827146
Justin bieber admitted that she does cocaine. Not really surprising. What is surprising? She snorts it off her vagina.
黑人
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:34:38 #261
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85834450
Kees is al een tijd werkloos, hij heeft al een heel aantal sollicitaties gedaan, maar hij werd het steeds niet.
Dan komt Kees Otto tegen. Otto is een oude boezemvriend van Kees.
Kees doet zijn verhaal en Otto adviseert hem dan om bij het ziekenhuis als schoonmaker te solliciteren.
Kees gaat in op dit advies en solliciteert.
Een paar weken later komt Otto Kees weer tegen.
"En," vraagt Otto, "Was het wat?"
"Nou, ik was wel aangenomen, maar ik heb er toen toch maar vanaf gezien."
"Oh, hoezo dat dan?"
Zegt Kees: "Er hing zo'n positieve sfeer."

[ Bericht 0% gewijzigd door Jovatov op 29-08-2010 15:40:39 ]
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:37:44 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85834552
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Jovatov het volgende:
Kees is al een tijd werkeloos, hij heeft al een heel aantal sollicitaties gedaan, maar hij werd het steeds niet.
Dan komt Kees Otto tegen. Otto is een oude boezemvriend van Kees.
Kees doet zijn verhaal en Otto adviseert hem dan om bij het ziekenhuis als schoonmaker te solliciteren.
Kees gaat in op dit advies en solliciteert.
Een paar weken later komt Otto Kees weer tegen.
"En," vraagt Otto, "Was het wat?"
"Nou, ik was wel aangenomen, maar ik heb er toen toch maar vanaf gezien."
"Oh, hoezo dat dan?"
Zegt Kees: "Er hing zo'n positieve sfeer."
Ik snap hem niet. :@

Het is trouwens werkloos, niet werkeloos. Werkloos betekent dat je geen baan hebt. Werkeloos betekent dat je niets doet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:40:28 #263
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85834652
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:37 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik snap hem niet. :@

Het is trouwens werkloos, niet werkeloos. Werkloos betekent dat je geen baan hebt. Werkeloos betekent dat je niets doet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:48:30 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85834940
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Jovatov het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vermoedde ik al. Ik zou hem dan iets aanpassenen dan vind ik hem ijzersterk.

Kees is al een tijd werkloos, hij heeft al een heel aantal sollicitaties gedaan, maar hij werd het steeds niet.
Dan komt Kees Otto tegen. Otto is een oude boezemvriend van Kees.
Kees doet zijn verhaal en Otto adviseert hem dan om bij het ziekenhuis als schoonmaker te solliciteren.
Kees gaat in op dit advies en solliciteert.
Een paar weken later komt Otto Kees weer tegen.
"En," vraagt Otto, "Was het wat?"
"Nou, ik was wel aangenomen, maar ik heb er toen toch maar vanaf gezien."
"Oh, hoezo dat dan?"
Zegt Kees: "Ik kon er niet meer tegen dat die doktoren hun patiënten steeds valse hoop bleven geven. Elke keer als er bij iemand een ziekte was geconstateerd zeiden ze dat de uitslag van het onderzoek positief was."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85858882
Komt een man een bakkerszaak binnen,
Bakker: " Meneer u bent naakt!"
Man: "Klopt ik ben nudist"
Bakker: "Overdag in mijn winkel! Dit kunt u niet maken en tevens is dit onhygienisch!"
Man: "Sorry, maar mag ik een halfje wit?"
Bakker: "Natuurlijk meneer, dat is dan vijf gulden."
Man: "5 gulden? we hebben toch geen guldens meer? En omgerekend is dat trouwens veel te duur!
Bakker: "5 euro dan."
Man: "He verdikkie! m'n portomonee zit nog in m'n andere jas."


net bedacht na alle inspiratie uit dit topic.
Narf!
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:09:08 #266
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85861474
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:52 schreef Sickert het volgende:
Komt een man een bakkerszaak binnen,
Bakker: " Meneer u bent naakt!"
Man: "Klopt ik ben nudist"
Bakker: "Overdag in mijn winkel! Dit kunt u niet maken en tevens is dit onhygienisch!"
Man: "Sorry, maar mag ik een halfje wit?"
Bakker: "Natuurlijk meneer, dat is dan vijf gulden."
Man: "5 gulden? we hebben toch geen guldens meer? En omgerekend is dat trouwens veel te duur!
Bakker: "5 euro dan."
Man: "He verdikkie! m'n portomonee zit nog in m'n andere jas."


net bedacht na alle inspiratie uit dit topic.
Niet gek. :Y

Ik vind je clou heel goed vooral door dat "andere jas". _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:42:19 #267
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85866231
Ik had laatst een leuk woordgrapje bedacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:08:07 #268
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_85867091
Dus Herman vertelt aan Dirk dat hij iets nieuws heeft uitgevonden: Een klapstok. "Want", vertelt Herman, "als je je jas dan hebt opgehangen dan applaudiseert ie!"
"Hee wat geinig" zegt Dirk en hij staat dus de volgende dag bij Herman op de stoep. Herman doet open en Dirk zegt "Nu wil ik die klapstok van je wel eens uitproberen."
Dus Dirk pakt zijn jas en hangt hem aan de klapstok. Maar er gebeurt helemaal niets.
Zegt Herman: "Sorry Dirk, maar ik denk dat ie jou niet aardig vind."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:49:33 #269
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85868528
Mevrouw Adema gaat zoals elke donderdagavond bingo doen, met haar vriendinnen. Alleen voor de verandering heeft ze deze keer haar kleinzoon meegenomen. De bingo begint, En de kaart van mevrouw Adema is al snel vol. Haar kleinzoon is nogal druk, dus die let niet zo op de kaart. Na een tijdje komt de kleinzoon erachter dat oma een volle kaart heeft. Hij begint te schreeuwen tegen oma: ''OMA, U HEEFT EEN VOLLE KAART, ROEP BINGO!'' Daarop zegt mevrouw Adema: ''Ach jongen, het maakt voor mij niet uit of ik win, het gaat om mijn plezier.''


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:13:08 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85869291
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Mevrouw Adema gaat zoals elke donderdagavond bingo doen, met haar vriendinnen. Alleen voor de verandering heeft ze deze keer haar kleinzoon meegenomen. De bingo begint, En de kaart van mevrouw Adema is al snel vol. Haar kleinzoon is nogal druk, dus die let niet zo op de kaart. Na een tijdje komt de kleinzoon erachter dat oma een volle kaart heeft. Hij begint te schreeuwen tegen oma: ''OMA, U HEEFT EEN VOLLE KAART, ROEP BINGO!'' Daarop zegt mevrouw Adema: ''Ach jongen, het maakt voor mij niet uit of ik win, het gaat om mijn plezier.''
_O- *O*
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan eventueel. De slechte zelfbedachte grap is wel ooit zo begonnen. Met een soort futloze toevoeging aan het eind.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:16:17 #271
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_85869388
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

_O- *O*
[..]

Kan eventueel. De slechte zelfbedachte grap is wel ooit zo begonnen. Met een soort futloze toevoeging aan het eind.
:D
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:19:33 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85869516
Op een prachtige zomerdag belt Henk zijn baas op en vraagt: "Mag ik vandaag misschien thuiswerken? Ik heb een belangrijk rapport dat ik wil afmaken en dan word ik tenminste niet steeds gestoord door telefoontjes en mensen die binnenlopen."
Zegt die baas: "'Tuurlijk joh, geen probleem."
Die baas besluit de rest van de dag vrij te nemen en geeft het door naar zijn secretaresse. Hij gaat naar huis, pakt zijn strandspullen en rijdt naar het strand. Wie schetst zijn verbazing als hij daar Henk op het strand ziet liggen.
Dus hij zegt verontwaardigd: "Wat gaan we nou krijgen joh!"
Zegt Henk: "Nou, ik heb gezegd dat ik thuis wilde werken. Ik heb toch niet gezegd dat ik op het strand ging werken!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85870520
Zit een man in een bushokje enorme winden te laten.
De vrouw naast hem vraagt of de man hiermee wil stoppen.
Waarop de man antwoord: " U heeft last van mijn winden? Zeker de laatste 2 dagen niet buiten geweest!"
De vrouw kijkt de man verbaasd aan en zegt: "Nee ik bedoel uw winden! die u laat op dit moment!"
De man: "Dan laat ik die toch gewoon?"
Narf!
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:21:50 #274
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_85873803
Antwan loopt lekker in de zon door zijn mooie wijk heen. Hij steekt een bruggetje over en geniet van het weer. Dan ziet hij een al wat oudere man langs het water zitten. De man zit op een ijzeren koffertje met een bamboe stok in zijn hand. De jongen loopt op de man af en vraagt: "Wat bent u nou aan het doen?". De man kijkt omhoog en ziet daar Antwan staan. "Ik ben aan het vissen, jongeman." "Oooww"; zegt Antwan. "En bijten ze?" Verbaasd kijkt de man omhoog, fronst zijn wenkbrauw en zegt: "Nee, gelukkig niet!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:33:34 #275
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_85915145
Dus het begin van het seizoen voor FC Bal op, door en van het Dak is weer begonnen. Er zijn selecties zijn gekozen. De voormalig aanvoerder heeft gezegd dat hij geen aanvoerder meer wilde zijn, dus wordt er gestemd. Uiteindelijk wordt Jimmy de nieuwe 'captain'. Jimmy zegt: '' Dus ik mag nu de band om?'' Helemaal trots is hij. Zegt een ietwat geïrriteerd teamgenoot: '' Nee, je moet een pet op.''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:24:20 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85948963
Een man heeft een vliegtuig gehuurd en hij vliegt door de lucht. Maar hij gaat heel erg langzaam. Op een gegeven moment komt er een politievliegtuig naast hem vliegen en die politie doet zijn raampje open. Dus die man doet ook zijn raampje open.
Zegt die agent: "U vliegt wel heel erg langzaam meneer. Volgens mij vliegt u niet harder dan 5 km per uur." (dat is superlangzaam voor een vliegtuig.)
Zegt die man: "Ja, klopt, ik vroeg aan de man van wie ik het huurde hoe hard ik hier mocht vliegen en hij zei 'Mag 3'."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 01-09-2010 16:38:48 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 1 september 2010 @ 16:17:08 #277
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85952777
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
Een man heeft een vliegtuig gehuurd en hij vliegt door de lucht. Maar hij gaat heel erg langzaam. Op een gegeven moment komt er een politievliegtuig naast hem vliegen en die politie doet zijn raampje open. Dus die man doet ook zijn raampje open.
Zegt die agent: "U vliegt wel heel erg langzaam meneer. Volgens mij vliegt uit niet harder dan 5 km per uur." (dat is superlangzaam voor een vliegtuig.)
Zegt die man: "Ja, klopt, ik vroeg aan de man van wie ik het huurde hoe hard ik hier mocht vliegen en hij zei 'Mag 3'."
Ik vind hem heel goed, vooral ook door het (dat is superlangzaam voor een vliegtuig.) :')
  woensdag 1 september 2010 @ 16:24:42 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85953022
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:17 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik vind hem heel goed, vooral ook door het (dat is superlangzaam voor een vliegtuig.) :')
Bedankt. ^O^

Ik vond die toevoeging ook wel aardig. De fout die veel mensen maken is door dan iets te schrijven als "Dat is niet supersnel voor een vliegtuig". Als je het gewoon zegt zoals het is, is het veel grappiger.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 1 september 2010 @ 20:53:22 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85962761
Een echtpaar gaat op vakantie naar Rio de Janeiro. Bij de reiswinkel heeft de verkoper een leuke suggestie voor ze. In plaats van de standaardreisgidsen heeft een een speciale ring voor ze. Het is een ring met een display, waar je via een paar knoppen foto's en wetenswaardigheden over het land op kan laten verschijnen om zo spelenderwijs wat over het land te leren. Enthousiast gaan ze ermee naar huis, maar thuis aangekomen blijkt het apparaatje, in tegenstelling tot in de winkel toen de verkoper het demonstreerde niet te werken.
Dus die man belt de winkel op en zegt: "Het volgende. We hebben wat problemen met de Rio-leerring."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 02-09-2010 09:48:16 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 11:56:03 #280
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85980523
Een man kom bij eens snakbar en bestelt een patat zonder zout. Dus die snakbarmedewerker voldoet aan de wens en even later krijgt de man zijn patat zonder zout. Maar tot zijn verbazing begint de man er vervolgenz zelf allemaal zout op te strooien.
Zegt die snakbarmedewerker: "Sorry dat ik het vraag meneer, maar u bestelt een patat zonder zout en gaat er vervolgens zelf zout op doen. Waarom doet u dat?"
Zegt die man: "Nou, ik vind dat jullie er altijd te weinig op doen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 19:34:36 #281
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995276
Is het een idee als we proberen dit topic vanavond vol te krijgen? Het was binnen no-time vrijwel vol maar nu blijft het op de laatste twintig posts een beetje hangen. Iemand nog grappen in de aanbieding?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85995401
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
Is het een idee als we proberen dit topic vanavond vol te krijgen? Het was binnen no-time vrijwel vol maar nu blijft het op de laatste twintig posts een beetje hangen. Iemand nog grappen in de aanbieding?
Mijn bijdrage is deze post.
  donderdag 2 september 2010 @ 19:39:27 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995452
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Mijn bijdrage is deze post.
Niet onaardig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 19:41:12 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995521
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al. Ik zou hem dan iets aanpassenen dan vind ik hem ijzersterk.

Kees is al een tijd werkloos, hij heeft al een heel aantal sollicitaties gedaan, maar hij werd het steeds niet.
Dan komt Kees Otto tegen. Otto is een oude boezemvriend van Kees.
Kees doet zijn verhaal en Otto adviseert hem dan om bij het ziekenhuis als schoonmaker te solliciteren.
Kees gaat in op dit advies en solliciteert.
Een paar weken later komt Otto Kees weer tegen.
"En," vraagt Otto, "Was het wat?"
"Nou, ik was wel aangenomen, maar ik heb er toen toch maar vanaf gezien."
"Oh, hoezo dat dan?"
Zegt Kees: "Ik kon er niet meer tegen dat die doktoren hun patiënten steeds valse hoop bleven geven. Elke keer als er bij iemand een ziekte was geconstateerd zeiden ze dat de uitslag van het onderzoek positief was."
@ Jovatov, mag ik je grap aanpassen conform mijn voorstel?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_85995585
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Niet onaardig.
Ik doe mijn best.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 september 2010 @ 19:45:13 #286
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_85995660
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

@ Jovatov, mag ik je grap aanpassen conform mijn voorstel?
Prima, wat mij betreft, en trouwens, vanwaar de haast om dit topic dicht te krijgen?
  donderdag 2 september 2010 @ 19:45:31 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995673
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik doe mijn best.
Dit is ook weer een beste post van je?
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 19:47:29 #288
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_85995729
Staat een fiets in de garage.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h
  donderdag 2 september 2010 @ 19:47:34 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995731
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Prima, wat mij betreft, en trouwens, vanwaar de haast om dit topic dicht te krijgen?
Bedankt. De reden dat ik het postte is dat het topic binnen een week al voor 90% vol was en nu een beetje blijft hangen. En als er een nieuw topic wodt geopend, loopt het altidj wat vlotter. Kwestie van de laatste loodjes waarschijnlijk. Bij een nieuw topic heeft iedereen er blijkbaar weer zin in.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 19:48:17 #290
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85995761
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef AapjeAapje het volgende:
Staat een fiets in de garage.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel vernieuwend.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 19:49:54 #291
225239 AapjeAapje
ik maak kuttopics.
pi_85995833
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wel vernieuwend.
Goed hè? Hier is der nog één:


Staat een vrouw in de keuken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of zijn ze slecht.
h
pi_85996015
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dit is ook weer een beste post van je?
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grap is goed, maar niet je beste. Ik heb beter gezien ;)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:15:41 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996737
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef AapjeAapje het volgende:

[..]

Goed hè? Hier is der nog één:


Staat een vrouw in de keuken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of zijn ze slecht.
Hmm, die lijkt iets te veel op de eerste wat mij betreft.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:15:53 #294
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996748
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Die grap is goed, maar niet je beste. Ik heb beter gezien ;)
Inderdaad, die vorige.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:17:12 #295
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996808
Nog een paar posts en dat is het vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:17:25 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996818
Iemand nog?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:17:45 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996832
Ik maak het wel vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:17:58 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996843
Ik maak het
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:18:11 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996848
wel vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:18:24 #300
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996860
Edit: dubbel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 2 september 2010 @ 20:18:34 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_85996865
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')