Ja en iedere keer heb ik het niet in de gatenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jij bent wel van de LAPO's he?
Mmmhh mij zou het geen klap uitmakenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef Krullehoofd het volgende:
Single vrouw met kinderen. Ja of nee ?
Ik zeg nee, waarom ? Omdat je er gelijk de zorg voor een kind erbij krijgt. Persoonlijk zit ik daar niet op te wachten.
Geen voorkeur, als het klikt met de vrouw, waarom niet? Ligt er wel aan hoe de vrouw in het leven staat. Dat iemand serieuzer/volwassener is vanwege het kind, dat hoort ook, maar ze moet zich niet gaan gedragen alsof ze ook mijn moeder wil zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik zeg nee, waarom ? Omdat je er gelijk de zorg voor een kind erbij krijgt. Persoonlijk zit ik daar niet op te wachten.
Dat is toch het toppunt van luiheid? Een vrouw met kinderen trouwenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef Krullehoofd het volgende:
Nee, ik wil ze zelf bouwen. Over een jaartje of 8.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef Krullehoofd het volgende:
Hehe, als je d'r dan even lekker over de keukentafel heen wil gooien, dan krijg je al gelijk dat gezeik dat dan niet kan omdat die koter dan ieder moment kan binnenkomen....quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mmmhh mij zou het geen klap uitmaken
Jouw perverse geest denkt ook overal aanquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:12 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, als je d'r dan even lekker over de keukentafel heen wil gooien, dan krijg je al gelijk dat gezeik dat dan niet kan omdat die koter dan ieder moment kan binnenkomen....
Een beetje vent weet de lestijden van de koters....quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:12 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, als je d'r dan even lekker over de keukentafel heen wil gooien, dan krijg je al gelijk dat gezeik dat dan niet kan omdat die koter dan ieder moment kan binnenkomen....
Een beetje vent heeft overlappende tijden met de lestijden van die koters om zijn aanwezigheidspremie op te strijken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef Farouche het volgende:
[..]
Een beetje vent weet de lestijden van de koters....![]()
Alsof die gast de kinderen 24/7 over de vloer heeftquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef Farouche het volgende:
[..]
Maar voor mij is het wel een groot minpunt mocht de man al kinderen hebben. Ik ben nog te egoïstisch om mijn leven aan te gaan passen aan de kinderen van een ander.
Ik heb een tijdje gemaild met iemand met co-ouderschapquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:05 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Alsof die gast de kinderen 24/7 over de vloer heeftMeestal om het weekend.
Oh, noemen ze het tegenwoordig zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gemaild met iemand met co-ouderschap
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Oh, noemen ze het tegenwoordig zo.
Mja, dat is iets anders. Zoals het er nu naar uitziet, ga ik een omgangsregeling krijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:11 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gemaild met iemand met co-ouderschap
Dat klopt. Ervaar ik soms ook wel, dat ik bij voorbaat al kansloos ben. Maar je kan het ook anders inzien. Een kind verrijkt je leven. En als de klik er echt is, moet het niet uitmaken of die ander nu kinderen heeft. Je gaat tenslotte voor die man. Snap jouw standpunt ook wel hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:37 schreef Farouche het volgende:
Een relatie aangaan met iemand met kinderen vind ik zelf gewoon een stuk moeilijker dan met iemand die nog geen kinderen heeft. Je begint niet alleen een relatie met je partner, maar je krijgt er meteen kinderen en een vader / moeder van de kinderen bij.
Ik weet niet op welke vrouwen je je aandacht richt dan. Sowieso hebben vrouwen op datingsites veel meer eisenlijstjes dan in real life. Voor de meeste mannen zonder kinderen is het al een hele opgave om in de smaak te vallen. Misschien is het een idee om je aandacht dan te richten op single vrouwen met kinderen, die zitten namelijk in dezelfde situatie en misschien heb je wat meer credit bij hun.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Dat klopt. Ervaar ik soms ook wel, dat ik bij voorbaat al kansloos ben. Maar je kan het ook anders inzien. Een kind verrijkt je leven. En als de klik er echt is, moet het niet uitmaken of die ander nu kinderen heeft. Je gaat tenslotte voor die man. Snap jouw standpunt ook wel hoor.
Verrijkt je leven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef _Fonz het volgende:
Dat klopt. Ervaar ik soms ook wel, dat ik bij voorbaat al kansloos ben. Maar je kan het ook anders inzien. Een kind verrijkt je leven. En als de klik er echt is, moet het niet uitmaken of die ander nu kinderen heeft. Je gaat tenslotte voor die man. Snap jouw standpunt ook wel hoor.
Ja, het is in de eerste fase onhandig, maar ik ben het er wel mee eens dat het je leven kan verrijken. Ik geniet iedere keer als ik mag oppassen op mijn nichtje. De onvoorwaardelijke liefde die je kan voelen voor zo een klein wezentje is immens. Maar ben daarnaast ook altijd weer blij als ik haar bij mama mag achterlaten en weer lekker naar mijn huisje kan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verrijkt je leven?
Dus jij gaat daten met iemand die een kind heeft, en jij denkt dan: "da's mooi, dat verrijkt mijn leven."
Nee dus. In die eerste fase is het alleen maar onhandig.
Verrijkt JOUW leven bedoel je. Niet dat van je date/vriendin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:40 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met mijn eigen nichtjes ja, maar dat is dan ook familie. Dat ervaar je toch wel wat anders dan een wildvreemd kind van iemand die je net leert kennen, waarbij de bedoeling dat er wellicht meer van komt nog wat extra gewicht in de schaal legt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef Farouche het volgende:
Ja, het is in de eerste fase onhandig, maar ik ben het er wel mee eens dat het je leven kan verrijken. Ik geniet iedere keer als ik mag oppassen op mijn nichtje. De onvoorwaardelijke liefde die je kan voelen voor zo een klein wezentje is immens. Maar ben daarnaast ook altijd weer blij als ik haar bij mama mag achterlaten en weer lekker naar mijn huisje kan.
Zeker als ze typen: 'me twee kids staan bij mij altijd op nummer 1!'quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke vrouwen je je aandacht richt dan. Sowieso hebben vrouwen op datingsites veel meer eisenlijstjes dan in real life. Voor de meeste mannen zonder kinderen is het al een hele opgave om in de smaak te vallen. Misschien is het een idee om je aandacht dan te richten op single vrouwen met kinderen, die zitten namelijk in dezelfde situatie en misschien heb je wat meer credit bij hun.
Ik hoop dat je het dan hebt over 'me' ipv over de rest, want een moeder die een nieuwe scharrel op 1 zet ipv dr kids moet je niet willen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker als ze typen: 'me twee kids staan bij mij altijd op nummer 1!'
Dan denk ik al: 'laat maar'
Je hebt iig altijd iets om over te praten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ken maar weinig vaders met een baan die ook daadwerkelijk de kinderen de hele week hebben. Meestal (hier hetzelfde) is het 1 keer in de 2 weken en de helft van de vakanties, dus bij de meeste merk je er niks van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef Farouche het volgende:
[..]
Maar voor mij is het wel een groot minpunt mocht de man al kinderen hebben. Ik ben nog te egoïstisch om mijn leven aan te gaan passen aan de kinderen van een ander.
Kinderen horen altijd op de eerste plaats te staan, maar dat is volgens mij niet meer dan vanzelfsprekend. Dat hoeft niet nog eens in het profiel erbij gezet te worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig vaders met een baan die ook daadwerkelijk de kinderen de hele week hebben. Meestal (hier hetzelfde) is het 1 keer in de 2 weken en de helft van de vakanties, dus bij de meeste merk je er niks van.
Het staat er dan ook om te zeggen: "Kijk mij eens een goede vader/moeder zijn."quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef Farouche het volgende:
Kinderen horen altijd op de eerste plaats te staan, maar dat is volgens mij niet meer dan vanzelfsprekend. Dat hoeft niet nog eens in het profiel erbij gezet te worden.
Of je ziet op de foto al een klein kind erbij staan. Ik denk dat het dan beter is om het allemaal niet te vermelden. Ik bedoel je staat toch voor jezelf op die site.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan met zoiets ook weer 2 kanten op. In principe heb je gelijk, maar je zou ook kunnen denken, ik heb niets te verbergen. Als zo een persoon in een later stadium erachter komt dat je een kind hebt en er nooit over hebt gerept, komt dat ook zo raar over bij de ander.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Of je ziet op de foto al een klein kind erbij staan. Ik denk dat het dan beter is om het allemaal niet te vermelden. Ik bedoel je staat toch voor jezelf op die site.Kijk als je wilt dat iemand jou een eerlijke kans wil geven, dan moet je er voor zorgen dat ze jou eerst leren kennen. In een later stadium kun je dan vertellen dat je een kind hebt. Dan kun je aan die andere persoon overlaten wat hun keus is en wat ze ervoor willen opgeven.
Er zijn bepaalde zaken die je echt niet gelijk hoeft te vermelden hoor. Zulk soort dingen kunnen echt wel wachten. Als ik een leuke vrouw in de kroeg zie, dan kan ik ook nergens zien of ze kinderen heeft of niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Kan met zoiets ook weer 2 kanten op. In principe heb je gelijk, maar je zou ook kunnen denken, ik heb niets te verbergen. Als zo een persoon in een later stadium erachter komt dat je een kind hebt en er nooit over hebt gerept, komt dat ook zo raar over bij de ander.
Het punt is dan ook, op welk moment vertel je het. Naar mijn idee al redelijk vroeg, dan weet de ander ook meteen waar die aan toe is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:26 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde zaken die je echt niet gelijk hoeft te vermelden hoor. Zulk soort dingen kunnen echt wel wachten. Als ik een leuke vrouw in de kroeg zie, dan kan ik ook nergens zien of ze kinderen heeft of niet.
Wat mij betreft op het moment dat het serieus gaat worden. Geef jezelf de kans om te laten zien wie je bent, en geef haar daarna de keuze om te beslissen of ze je wilt opgeven vanwege een kind.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Het punt is dan ook, op welk moment vertel je het. Naar mijn idee al redelijk vroeg, dan weet de ander ook meteen waar die aan toe is.
Ik heb het idee dat ik daar vragen blijf invullen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik vind OKCupid tot nu toe de leukste van het stel.
Ook handig om meteen te zeggen waar het allemaal fout ging in je leven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:51 schreef Natalie78 het volgende:
jij bent de 2 de waar ik een mailtje naar toe heb gestuurt en ja de eerste daar was al snel duidelijk dat wij toch andere gedachten hadden over de soort relatie dus dat was al vlug klaar dus al je intresse gewekt is hoor ik graag van je
Mee eens! En die vragen, ja het zijn er veel, al ben je niks verplicht, maar je krijgt daardoor wel gerichtere date suggesties. Tot nu toe leuke mensen leren kennen!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Krullehoofd het volgende:
Zoals ik al eerder zei, dat hoeft allemaal niet perse. Een foto van je tieten is genoeg...quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik daar vragen blijf invullen.
Ja, ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mee eens! En die vragen, ja het zijn er veel, al ben je niks verplicht, maar je krijgt daardoor wel gerichtere date suggesties. Tot nu toe leuke mensen leren kennen!
Mannen.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat hoeft allemaal niet perse. Een foto van je tieten is genoeg...
Daar zijn weer andere websites voor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat hoeft allemaal niet perse. Een foto van je tieten is genoeg...
Zo'n vrouw had ik een keertje bij mij op de kamer zitten op kantoor. Aangezien mijn bureau het meest dichtbij stond en ik van ongeveer haar leeftijd was, kreeg ik na het weekend altijd dat gezeik te horen. Ik heb nog nooit zoveel vergaderingen ingepland voor de maandag... Op een gegeven moment vroeg ze of ik een keertje met d'r meewilde naar een motorbeurs... ze vond mij wel gezellig enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook handig om meteen te zeggen waar het allemaal fout ging in je leven.
Van die vrouwen (heb je ook) die dan meteen gaan zeggen om wat voor redenen ze altijd gedumpt zijn. Ik hoef geen vrouwen die gedumpt worden door andere mannen! Ik wil een vrouw die bij elke man gewild is, da's toch veel leuker.
Vervelend hè, keuzes maken....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?
Lastig, omdat ik misschien onbedoeld toch de indruk heb gewekt heb hem ook leuk te vinden. Het was gewoon echt gezellig. Maar nu een week later weet ik zeker dat het echt niet meer dan dat was.
Niet meer aan beginnen, tenzij je op een zoveelste "goede vriend" zit te wachten. Mannen hebben dan liever duidelijkheid.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?
Lastig, omdat ik misschien onbedoeld toch de indruk heb gewekt heb hem ook leuk te vinden. Het was gewoon echt gezellig. Maar nu een week later weet ik zeker dat het echt niet meer dan dat was.
Persoonlijk zou ik liever horen dat het niets wordt en hij daarom de date afzegt dan dat hij zegt: "ik wil die date wel door laten gaan, maar dan wel gewoon vriendschappelijk." Dat klinkt als een pity-date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Gelijk zeggen en date niet door laten gaan. Moeite doen voor niks daar houden wij mannen absoluut niet vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?![]()
Ik wíst dat de perfecte man wel bestaat!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd van hobby's, ik computer en ik lees graag en verder ben ik een heel ondernemend type!
Wat ik niet zoek zijn avonturiers, mensen die uitgaan en mensen die allergisch zijn voor poezen, want ik heb 5 katten. O ja, ik ben lactose-intolerant! Kusjes!
Het zit je niet mee he?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Karina het volgende:
Date van vandaag gaat het weer niet worden.
Ik weet niet zeker of dit nu slaat op mijn sarcastische profiel of dat dit serieus bedoeld isquote:Mocht je mijn overdosis gezelligheid aankunnen,dan moet je zeker eens even een gil geven ... ben heel benieuwd naar je![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Stiekum wist je het eigenlijk vorige week al.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Natalie78 het volgende:
Net afscheid genomen van date en ben nu op weg naar huis. Het was ineens zo laat geworden, het café ging dicht. Uren achter elkaar gekletst. Klik is er enorm alleen voel ik geen vlinders. En nu....nou na in ieder geval een super leuke avond gehad!
Ja, klopt...toch nog ergens gedacht dat het misschien nog zou kunnen komen...niet dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Stiekum wist je het eigenlijk vorige week al.en verder wat Farouche zegt
Nee, ik ben toch te kieskeurig waarschijnlijk. Maar hij was ook besluiteloos. Waar gaan we zitten. Waar gaan we wat drinken, ik had echt het idee dat ik alles moest verzinnen, ik wil OOK wel eens een keertje gewoon meegenomen worden zeg maar.quote:
Dat is volgens mij een beetje sowieso het probleem van de hedendaagse single, als ik zie wat mijn eisenpakket allemaal is... en van de vrouwen waar ik mee date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch te kieskeurig waarschijnlijk.
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een beetje sowieso het probleem van de hedendaagse single, als ik zie wat mijn eisenpakket allemaal is... en van de vrouwen waar ik mee date.
Dat laatste, niet het geval bij je date vandaag? Wel een must, inderdaad!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.
Is dat soort mannen wel op datingsites te vinden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar.
Oh nicequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef zarGon het volgende:
Karina, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat begin ik me wel af te vragen ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat soort mannen wel op datingsites te vinden?
Dat is de schuld van de film en televisie. Die tonen halfzachte eitjes als de ideale man, waar de vrouwelijke hoofdrolspeelster uiteindelijk voor valt. Mannen durven geen echte man meer te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Silenus het volgende:
Q. and Karííína, sitting in a tree
F-O-K-K-I-N-G
First comes fok
then comes a date
then heeft Karina eind'lijk beet!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben heel blij dat niet iedereen er zo over denkt als het gros hier, anders zou ik mooi overschieten. Overigens is mijn dochter al 13, dat scheelt ook wel.
Was dat de reactie terug op die faal mail van je ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit nu slaat op mijn sarcastische profiel of dat dit serieus bedoeld is
quote:ik heb net je profiel gelezen. je bent leuk!!!
vandaag nog plannen? wat een k. weer he!!?!?
ik heb wel ontzettend veel zin om met je te zoenen!!!
geen gezeik of zo... gewoon lekkker laaaaaaaaaang zoenen!! heerlijk
gr
xxx
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef Krullehoofd het volgende:
Die heb ik eerder hier voorbij zien komen vandaag...![]()
En onder welk nummer leeft deze kansloze RP'er ?quote:
Haha, nee. Gewoon een berichtje wat ik kreeg. Heb maar even gevraagd of die 'overdosis gezelligheid' serieus of sarcastisch bedoeld was, maar ik word er niet veel wijzer vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Was dat de reactie terug op die faal mail van je ?
quote:yes een overdosis gezelligheid uiteraard.. je kan het serieus nemen en dan kun je denken wil geen nieuwe verslaving,maar je kan het ook sarcastisch nemen en mij dan proberen te overdonderen met nog meer gezelligheid maar dan op jouw manier? dus maak er wat leuks van en laat je fantasie even zn gang gaan in dat drukke leventje van je![]()
De man die de hele dag wil zoenen? 54230489.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En onder welk nummer leeft deze kansloze RP'er ?
Ik ben best wel kieskeurig, maar toch valt het IRL steeds weer tegen. Maar misschien inderdaad nog kieskeuriger worden en bij een heeel klein beetje twijfel, gewoon niet doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef Farouche het volgende:
Zoenman is iig niet zo kieskeurig![]()
Ik weet niet of de vrouwen op RP teveel eisen hebben. Tuurlijk zullen er een paar tussen zitten die tot in de eeuwigheid vrijgezel blijven omdat niet te voldoen is aan hun eisen. Maar op een moment kom je gewoon op een leeftijd dat je weet wat je wel, en vooral wat je niet meer wilt. En dan kan je met tientallen mannen gaan daten die niet aan je wensen voldoen, terwijl je van tevoren weet dat het niet gaat werken, of je kan gewoon iets selectiever ter werk gaan.
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
De man die de hele dag wil zoenen? 54230489.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!
Djeez Karina, hoeveel van die losers heb jij nu al niet gedate ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben best wel kieskeurig, maar toch valt het IRL steeds weer tegen. Maar misschien inderdaad nog kieskeuriger worden en bij een heeel klein beetje twijfel, gewoon niet doen.
Ik kreeg trouwens net een mailtje van de date van vanmiddag, morgen maar antwoorden, hij vond het erg gezellig.
Vijf tot nu toequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Djeez Karina, hoeveel van die losers heb jij nu al niet gedate ?
Wat een mannetjequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!
Zo kort? Serieus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vijf tot nu toeWaarvan 2 maar heel even duurde (korter dan een kwartier, was meer een ontmoeting dan een date).
De volgende date dus afspreken bij de mondhygiënistequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begin ik me wel af te vragen ja.
En van die tanden, ja was deze date inderdaad. Van die gele tanden, bah.
Wtf?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:19 schreef Natalie78 het volgende:
Berichtje op e-matching...
Volgens mij is het bij koninklijk besluit vastgelegd,
als je je zo leuk bent als jij in woord, geschrift en foto.
Het is strafbaar als jongen als je niet reageerd.
Jaquote:
Hij heeft je geen bericht geschreven of hartje gestuurd dus je mag hem inderdaad bedankenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Farouche het volgende:
Ik zoek een lelijke vrouw. Die vooral geen humor heeft!
Ook wil ik het met haar absoluut niet gezellig hebben,
want daar zit ik echt niet op te wachten.....
Ze moet het liefst geen werk hebben en de hele dag achter de tv hangen.
Verder moet ze shag roken en pure wiskey drinken.
Een klein snorretje, zou een extratje zijn...
Kun jij je hier in vinden, dan hoor ik het graag!
En deze bezoekt mijn profielEn bedankt he!
Man naar mijn hart, sarcasmequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Farouche het volgende:
Dat is waar. En hij ziet er nog wel aardig uit ook: NL34370281quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hij heeft je geen bericht geschreven of hartje gestuurd dus je mag hem inderdaad bedanken
Mijn vuurvos had het nummer al dus is hij al eens eerder in deze topicreeks voorbijgekomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Farouche het volgende:
[..]
Dat is waar. En hij ziet er nog wel aardig uit ook: NL34370281
Heb jij al dates gehad eigenlijk via RP?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef brunette82 het volgende:
jawel, vind t toch te leuk en spannend..ik blijf het doen
Niet verkeerd inderdaad.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:39 schreef Farouche het volgende:
[..]
Dat is waar. En hij ziet er nog wel aardig uit ook: NL34370281
neequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij al dates gehad eigenlijk via RP?
Ik dacht dat mannen in hun blote bast op een datingsite altijd een afknapper was ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Niet verkeerd inderdaad.
Ergens in de verte wat Hans Klok op foto 4 maar zeker niet verkeerd.
Waarschijnlijk alleen als jij die man bentquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen in hun blote bast op een datingsite altijd een afknapper was ?
Is het ook.... Maar we mogen toch wel kijken??quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen in hun blote bast op een datingsite altijd een afknapper was ?
Als die wel mag blijven staan, ga ik een hele boze brief schrijven aan RP.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:25 schreef Farouche het volgende:
Nou vooruit ... maar verder wel netjes in de pas lopen, dames!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Farouche het volgende:
[..]
Is het ook.... Maar we mogen toch wel kijken??
Dat is me niet eens opgevallen, wat het direct goedmaakt! Als het niet opvalt, is het geen probleem!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als die wel mag blijven staan, ga ik een hele boze brief schrijven aan RP.
Deze valt idd wel mee, moest ook nog een keertje kijken omdat het me niet was opgevallen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is me niet eens opgevallen, wat het direct goedmaakt! Als het niet opvalt, is het geen probleem!
Daarvoor hoef ik mijn blote bast niet te tonen hoor, dat lukt me met mijn blote tietengezicht ook nog welquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als jij die man bent
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Farouche het volgende:
[..]
Deze valt idd wel mee, moest ook nog een keertje kijken omdat het me niet was opgevallen.
Qua eye candy blijft Carlito45 toch wel de topper hoor.
Je mag em hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.
Pff vrouwen zijn zo oppervlakkig!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.
Oh ja. Kieskeurig niet goed. Dan weer oppervlakkig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Pff vrouwen zijn zo oppervlakkig!
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee ik geloof er ook niks van. Vage profieltekst ook met fouten. Is overigens niet echt mijn type hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?
Haha, yup! Nee dan wij mannen, een baken van duidelijkheid in een zee van mist!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja. Kieskeurig niet goed. Dan weer oppervlakkig.
Dat idee heb ik ook bij veel vrouwen op RP. Veel van deze mooie vrouwen staan ook heel lang ingeschreven of schrijven zich steeds weer onder andere profielen in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?
Ik heb de foto niet gezien maar als ik jullie erover hoor pratenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaamquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet gezien maar als ik jullie erover hoor praten
Waarschijnlijk kán zo'n type ook vrouwen bij de vleet krijgen, vandaar dat ie op RP zit om er nog een paar extra bij te tellen.
Vraag anders zijn nummer eens. Misschien heeft ie wel een piepstemquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaammet bijbehorende kop. En als hobby o.a. paardrijden
. Maar de foto is... glad... dat kan gewoon niet echt zijn.
Zal ik hem anders vragen om andere foto's? Kijken of hij wel echt is.
Dat kan nooooooit een echt profiel zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaammet bijbehorende kop. En als hobby o.a. paardrijden
Ik krijg er een Mehmet O.-gevoel bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Het is Picardmike.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Een man die van paardrijden houdt...Valt ie wel op vrouwen?
Fout blijft altijd goed doen he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:12 schreef Silenus het volgende:
Sowieso, als je Carlito heet moeten alle alarmbellen al gaan rinkelen.
Jij snapt de hints ook niet of wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Dit is echt weer zo raar! Ik zat net even naar mijn nieuwe matches te kijken op RP. Weer iemand die ik in het echt ken! Derde nu.
WelI I'll be damned.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Dit is echt weer zo raar! Ik zat net even naar mijn nieuwe matches te kijken op RP. Weer iemand die ik in het echt ken! Derde nu.
Eh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij snapt de hints ook niet of wel?
Dat je van die sites af moet en achter je bekenden aan moetquote:
Haha nee...ik bedoel echt mensen die ik irl ken he, dus niet *van* RP of Lexa of wat dan ook. Maar van irl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat je van die sites af moet en achter je bekenden aan moet
Zoveel bekenden is teveel toeval
Denk dat ze dat allang gedaan zou hebben als het wat wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat bedoeld hij ook...
Niet achter je PC gaan zitten maar achter die kerels aan. Je kent ze toch al!
Hehe nou eentje ervan is een ex. Andere twee zou niks worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:18 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Denk dat ze dat allang gedaan zou hebben als het wat was
Heb je je ex ook leren kennen van een datingsite?quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe nou eentje ervan is een ex. Andere twee zou niks worden.
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Heb je je ex ook leren kennen van een datingsite?
quote:Ja sry...denk dat je een beetje een dikkertje bent
Tis gewoon "in" om "Komt een vrouw bij de dokter" in te vullen. Als ik dat zo zie staan denk ik bij mezelf: Kon je nou echt niets anders verzinnen? Dus wat dat betreft ga ik ook wel met je mee, maar samen kijken? Vergeet het .. alhoewel .. als er idd iets voor me inzit, zit ik die film wel uit haha.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Turbomuis het volgende:
De afgelopen week heb ik al een aantal profielen gezien met bij favoriete film: 'komt een vrouw bij de dokter'. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar da's toch een typische wijvenfilm? Allemaal gevalletjes "ik vul in wat ze graag willen dat een man samen met ze wil kijken, dan heb ik kans dat we op de bank gaan nuecken"? (Overigens, 1 daarvan hield ook van knuffelen, en een andere had een poes die 'ie kon knuffelen, maar hij vond het tijd worden voor afwisseling)
Hehe je ziet dezelfde profielen als ik, knuffelen, Vrouw bij de dokter, het zijn net wijven die kerels.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Turbomuis het volgende:
De afgelopen week heb ik al een aantal profielen gezien met bij favoriete film: 'komt een vrouw bij de dokter'. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar da's toch een typische wijvenfilm? Allemaal gevalletjes "ik vul in wat ze graag willen dat een man samen met ze wil kijken, dan heb ik kans dat we op de bank gaan nuecken"? (Overigens, 1 daarvan hield ook van knuffelen, en een andere had een poes die 'ie kon knuffelen, maar hij vond het tijd worden voor afwisseling)
En als je denkt: hey, dat is een leuke!! Dan blijkt ie na 2 weken al van je te verwachten dat je `er helemaal voor gaat´ (wat los staat van ´het rustig aan doen´(uhhuquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe je ziet dezelfde profielen als ik, knuffelen, Vrouw bij de dokter, het zijn net wijven die kerels.
Ik wil helemaal niet knuffelen en die film wil ik ook niet zien.
Mijn ervaring is dat het rustig aan doen niet werkt... Omdat er in tussen tijd iemand langs komt wat beter lijkt dan jou en dan het contact dan helemaal weg is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En als je denkt: hey, dat is een leuke!! Dan blijkt ie na 2 weken al van je te verwachten dat je `er helemaal voor gaat´ (wat los staat van ´het rustig aan doen´(uhhu)), maar gezien ik niet zo goed wist wat ik met de hele situatie aan moest en het allemaal wel HEUL snel vond gaan, wilde hij geen energie meer in onze´relatie´ stoppen en leek het hem beter om het hierbij te laten.
Ik ben weer dateloos
Dat is iets wat veel er volgens mij niet begrijpen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:15 schreef Hardrebel het volgende:
Een paar pondjes meer is volgens mij echt not done op paiq. Het is en blijft een vleeschkeuring. Waar ik niet op val zijn moeders met 3 kinderen... en dan worden ze boos als je zegt dat je daar niet op zit te wachten :S
Yeah ... het is ook niets voor mij hoor, andersmans kinderen opvoeden. En wat te denken van profielen van meiden van een jaar of 22 die al 2 kinderen hebben rondlopen ...quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is iets wat veel er volgens mij niet begrijpen.
De meeste mannen zitten gewoon niet te wachten op andermans kind.
Ik vind die moeders vaak ook onvriendelijk in hun teksten op dat soort sites; 'en het kind komt er ook bij en dat moet je maar accepteren'. Lekker uitnodigend
Maar er helemaal vol voor gaan werkt ook alleen als beide kanten dat willen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het rustig aan doen niet werkt... Omdat er in tussen tijd iemand langs komt wat beter lijkt dan jou en dan het contact dan helemaal weg is.
Indd of mn kind komt op de eerste plek! , oftewel jij zal nooit op de eerste plek komen! Waarom zou je er dan moeite in steken? Ik wil er best wel voor open staan maar dan moeten ze wel voor een vriend open staan en niet bij voorbaat al zoveel afstand creëren. Ik ben zelf ook realist, ben 26 de kans dat je iemand zonder kinderen tegen komt word steeds kleiner. Maar 2 of 3 kids vind ik echt te veel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is iets wat veel er volgens mij niet begrijpen.
De meeste mannen zitten gewoon niet te wachten op andermans kind.
Ik vind die moeders vaak ook onvriendelijk in hun teksten op dat soort sites; 'en het kind komt er ook bij en dat moet je maar accepteren'. Lekker uitnodigend
Maar dat vind ik niet meer dan logisch. Een kind hoort ook op de eerste plaats te komen, niet het nieuwe vriendje van mama.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:51 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Indd of mn kind komt op de eerste plek! , oftewel jij zal nooit op de eerste plek komen!
Vind ik ook best ok idd. Het is tenminste gratis. Heb er nu 1 contact lopen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef Krullehoofd het volgende:
Beetje kromme reden om er mee te stoppen van hem, omdat jij het iets rustiger aan wil doen, heeft hij er ook opeens geen zin meer in...quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En als je denkt: hey, dat is een leuke!! Dan blijkt ie na 2 weken al van je te verwachten dat je `er helemaal voor gaat´ (wat los staat van ´het rustig aan doen´(uhhu)), maar gezien ik niet zo goed wist wat ik met de hele situatie aan moest en het allemaal wel HEUL snel vond gaan, wilde hij geen energie meer in onze´relatie´ stoppen en leek het hem beter om het hierbij te laten.
Ik ben weer dateloos
Verder spaar ik postzegels en die orden ik op afkomst en daarna op waarde. Ook vind ik het leuk om vogels te bestuderen. Ik heb wel een paar zenuw tics en ik heb een stoornis waardoor ik gloeilampen eet. Maar verder ben ik heel aardig en gemakkelijk in de omgang. Behalve als je de kleur rood draagt, daar word ik agressief van, maar dat gaat sinds de therapie veel beter.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd van hobby's, ik computer en ik lees graag en verder ben ik een heel ondernemend type!
Wat ik niet zoek zijn avonturiers, mensen die uitgaan en mensen die allergisch zijn voor poezen, want ik heb 5 katten. O ja, ik ben lactose-intolerant! Kusjes!
Er zit een groot verschil tussen serieus zijn, maar rustig aan doen zonder uitgesproken beloftes om elkaar rustig te leren kennen en te zien of het zich tot een relatie ontwikkelt en een gigantisch overweldigende stormloop waarbij hij aangeeft je eigenlijk wel iedere dag te willen zien en 2 weken daten meteen ´een relatie´ noemt en als je niet binnen een half uur een reactie geeft op een smsje je er meteen nog 1 krijgt met de vraag `waarom reageer je niet?`.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het rustig aan doen niet werkt... Omdat er in tussen tijd iemand langs komt wat beter lijkt dan jou en dan het contact dan helemaal weg is.
Nouja, ik ben sowieso nog wat sceptisch. Het lijkt zich niet te richten op Nederlands publiek, en nog altijd die perfect geschreven Engelse stukjes tekst bij zogenaamd Nederlandse dames die mijn profiel zouden hebben bekeken. Ik vertrouw het niet, als iemand kan aangeven of er daadwerkelijk mensen wonen daar dan hoor ik 't graagquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
Heh, drama-dates man! Helaas!
Ik krijg op OKCupid eigenlijk nooit berichten van fake-profielen. Misschien komt het juist omdat je geen foto hebt?
"Komt een vrouw bij de dokter" is hip. Ik vul gewoon films in die ik goed vind, niet films die ik recentelijk nog gezien heb. Als "Komt een vrouw bij de dokter" je favo film is, zijn we sws gauw uitgepraatquote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Turbomuis het volgende:
oi !quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe je ziet dezelfde profielen als ik, knuffelen, Vrouw bij de dokter, het zijn net wijven die kerels.
Ik wil helemaal niet knuffelen en die film wil ik ook niet zien.
Ik houd van Rocky III, anale porno en het enige boekje dat ik lees is het onderhoudsboekje van mijn Opel Calibra.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Komt een vrouw bij de dokter" is hip. Ik vul gewoon films in die ik goed vind, niet films die ik recentelijk nog gezien heb. Als "Komt een vrouw bij de dokter" je favo film is, zijn we sws gauw uitgepraat.
Idem dito voor vrouwen die "Eten, bidden, bemidden" invullen bij 'boeken'.
De klassieker "Deep Throat" met Linda Lovelace staat bij mijn favoriete films.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd van Rocky III, anale porno en het enige boekje dat ik lees is het onderhoudsboekje van mijn Opel Calibra.
Kom jij hier eigenlijk alleen om de lolbroek uit te hangen of heb je ook nog iets zinnigs bij te dragen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd van Rocky III, anale porno en het enige boekje dat ik lees is het onderhoudsboekje van mijn Opel Calibra.
Ik snap wel dat jij single bent! In je profiel staat zeker wel dat je humor belangrijk vindt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom jij hier eigenlijk alleen om de lolbroek uit te hangen of heb je ook nog iets zinnigs bij te dragen?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij single bent! In je profiel staat zeker wel dat je humor belangrijk vindt?
quote:Hello, I have taken a glance at your profile, and I might as well comment that Indeed, you are very much charming. nice pics. It would be very muuch pleasureble to spend my free time with you at the Chat. you can add me up there at -knip- I really think we could make out a very good match. I'm waiting forward to hearing from you soonest. Please, feel free to send me a mail message
Lezen dus ook een probleem voor je? Dat is spijtig zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja, humor vind ik belangrijk ja. Daar zie ik in jouw posts echter niks van terug.
Whateverquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lezen dus ook een probleem voor je? Dat is spijtig zeg!![]()
Succes met daten! Je vindt vanzelf wel je witte stalknecht op die knappe ezel!
Daten met een profiel? Het enige wat ik ooit gesnapt hebt was Paiq!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:59 schreef Krullehoofd het volgende:
Sommige vrouwen sturen best leuke berichtjes...
[..]
Dat heb je weer fout, ze zoekt een witte amazone op die knappe ezel ....quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lezen dus ook een probleem voor je? Dat is spijtig zeg!![]()
Succes met daten! Je vindt vanzelf wel je witte stalknecht op die knappe ezel!
Een mevrouw met één borst?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:20 schreef Farouche het volgende:
[..]
Dat heb je weer fout, ze zoekt een witte amazone op die knappe ezel ....
Gast, jij bent echt grappig... Je lijkt Freek de Jonge wel.quote:
Het ziet er typografisch wel heel mooi uit!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef Farouche het volgende:
hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx
Ego strelend, als het niet een standaard mailtje geweest zou zijn.......
Let je dan meer op de inhoud dan de vorm? Op de interpunctie alleen al zou ik afknappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef Farouche het volgende:
hallo
hoe is het ?
je bent zo mooi en leuk
en je hebt een bijzondere uitstraling
ik vraag me af hoe jij nog vrijgezel kan zijn ?
kieskeurig of de juiste nog niet gevonden ?
het lijkt me leuk om je beter te leren kennen
heb je zin om een keertje te chatten of mailen ? ?
xxx
Ego strelend, als het niet een standaard mailtje geweest zou zijn.......
Dat viel mij ook al al opquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ziet er typografisch wel heel mooi uit!(elke volgende regel is weer een beetje langer dan de vorige
)
Ik heb zelf nog geen nepprofielen op OKcupid voorbij zien komen. Nu zullen fakers zich daar wel voornamelijk op mannen richten denk ik, maar heb je al eens gezocht naar matches? Daar zou ik me meer mee bezighouden dan wat voor mensen je profiel hebben bezocht.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:40 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Nouja, ik ben sowieso nog wat sceptisch. Het lijkt zich niet te richten op Nederlands publiek, en nog altijd die perfect geschreven Engelse stukjes tekst bij zogenaamd Nederlandse dames die mijn profiel zouden hebben bekeken. Ik vertrouw het niet, als iemand kan aangeven of er daadwerkelijk mensen wonen daar dan hoor ik 't graag
nee, voor mij was het ontbreken van enige vorma van hoofdlettergebruik de afknapper.....quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Let je dan meer op de inhoud dan de vorm? Op de interpunctie alleen al zou ik afknappen.
Haha inderdaad. Of ze hebben intresses.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
Wat doen veel mannen aan fitnis trouwens
En terecht! Zo kritisch is dat niet. Een vent (of vrouw) die niet eens normaal kan schrijven, dat kan nooit wat zijn. Maar dat is al lang vastgesteld in deze reeksquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef Farouche het volgende:
[..]
nee, voor mij was het ontbreken van enige vorma van hoofdlettergebruik de afknapper.....
En mannen zich maar afvragen waarom vrouwen zo kritisch zijn. Nou, hierom dus!
Fitnisquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen nepprofielen op OKcupid voorbij zien komen. Nu zullen fakers zich daar wel voornamelijk op mannen richten denk ik, maar heb je al eens gezocht naar matches? Daar zou ik me meer mee bezighouden dan wat voor mensen je profiel hebben bezocht.
Diep zoenenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Of ze hebben intresses.
E-Matching, dating voor hoger opgeleiden. Uh huh. Waarom krijg ik dan alleen maar dit soort berichtjes daar?
HaHa.... Positief is een zoendate.... Stel:
IK zeg STEL!!
dan bel ik aan en zoen jou diep...(jaja..niet schrikken ;-)als dat bevalt.. schenk ik daarna de meegebrachte drank in.... wat drink je graag?
klikt het niet...dan ga ik weer.!!
en BY THE WAY...... Jij zorgt voor de glazen......!!!!
(h)eerlijk en simpel.
!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Of ze hebben intresses.
E-Matching, dating voor hoger opgeleiden. Uh huh. Waarom krijg ik dan alleen maar dit soort berichtjes daar?
HaHa.... Positief is een zoendate.... Stel:
IK zeg STEL!!
dan bel ik aan en zoen jou diep...(jaja..niet schrikken ;-)als dat bevalt.. schenk ik daarna de meegebrachte drank in.... wat drink je graag?
klikt het niet...dan ga ik weer.!!
en BY THE WAY...... Jij zorgt voor de glazen......!!!!
(h)eerlijk en simpel.
Helaas zijn er veel teveel van... Ondanks het HBO niveau kun je ze nog van alles wijsmaken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Iedereen kan wel beweren dat 'ie hoger opgeleid is.
Bovendien is het niveau op het HBO ook niet meer wat het geweest is.
Kom op hè, als die gast in de kroeg fitnis tegen je gezegd had, dan had je daar echt géén problemen mee gehad. Echt hoe oppervlakkig kun je zijn ?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen nepprofielen op OKcupid voorbij zien komen. Nu zullen fakers zich daar wel voornamelijk op mannen richten denk ik, maar heb je al eens gezocht naar matches? Daar zou ik me meer mee bezighouden dan wat voor mensen je profiel hebben bezocht.
Ja PABO, dan noem je ook ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel teveel van... Ondanks het HBO niveau kun je ze nog van alles wijsmaken.
Ik heb vorige week nog een Pabo studente wijs kunnen maken dat de Paus een moslim is![]()
![]()
(en hoe ongeloofwaardig het lijkt... het is geen geintje...)
In de kroeg zie je ook niet of iemand 'je hebd' schrijft. En dat vind ik toch een heel erg grote afknapper. Dan maar oppervlakkig en kieskeurig...quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Kom op hè, als die gast in de kroeg fitnis tegen je gezegd had, dan had je daar echt géén problemen mee gehad. Echt hoe oppervlakkig kun je zijn ?!
Lekker wijfquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef Hardrebel het volgende:
Welke fokker is dit ook alweer? OKcupidzou zweren dat ik dit in een fobo heb gezien
Aha, die dekselse vorma ook altijd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef Farouche het volgende:
[..]
nee, voor mij was het ontbreken van enige vorma van hoofdlettergebruik de afknapper.....
En mannen zich maar afvragen waarom vrouwen zo kritisch zijn. Nou, hierom dus!
Hey verrek, dan heb ik je gisteren ook gezien op OKCquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef Hardrebel het volgende:
Welke fokker is dit ook alweer? OKcupidzou zweren dat ik dit in een fobo heb gezien
valt me nog mee dat hij het niet heeft over "over de longen zoenen", die term heb ik namelijk ook wel eens iemand horen gebruikenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Diep zoenen
Wat gaat hij doen dan? Met zijn tong jouw maag beroeren?
Wast niks?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Hey verrek, dan heb ik je gisteren ook gezien op OKC
*zwaai zwaai*
Neequote:
In de kroeg knap je er weer niet op af. Dan denk je "oh wat een leuke babbel heeft die gast !" Of vraag jij aan iedere man die je aanspreekt of hij eerst even een verhaaltje wil schrijven in je notitieblokje met de pen die je beide toevallig in je handtasje hebt zitten ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
In de kroeg zie je ook niet of iemand 'je hebd' schrijft. En dat vind ik toch een heel erg grote afknapper. Dan maar oppervlakkig en kieskeurig...
Behoorlijk blijkbaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Kom op hè, als die gast in de kroeg fitnis tegen je gezegd had, dan had je daar echt géén problemen mee gehad. Echt hoe oppervlakkig kun je zijn ?!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:29 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik dacht gewoon een Fok!ker, daar kan ik wel even veilig mijn oordeel over vellen![]()
Maar ik meende het wel, je ziet er erg leuk uit.
Als iedereen nu even z'n okcupid hier post, dan hebben we dat ook maar gehad hè ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:29 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik dacht gewoon een Fok!ker, daar kan ik wel even veilig mijn oordeel over vellen![]()
Maar ik meende het wel, je ziet er erg leuk uit.
Of toch allemaal een referentie naar Fok! in het profiel plaatsen... Kunnen we Fok!kers spottenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als iedereen nu even z'n okcupid hier post, dan hebben we dat ook maar gehad hè ?
Heb je je nummer gegeven aan die gast met die leuke babbel en krijg je als je thuis bent een berichtje: "ik vondt het heel gezelig!"quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In de kroeg knap je er weer niet op af. Dan denk je "oh wat een leuke babbel heeft die gast !" Of vraag jij aan iedere man die je aanspreekt of hij eerst even een verhaaltje wil schrijven in je notitieblokje met de pen die je beide toevallig in je handtasje hebt zitten ?
Nee, zo erg ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
In de kroeg knap je er weer niet op af. Dan denk je "oh wat een leuke babbel heeft die gast !" Of vraag jij aan iedere man die je aanspreekt of hij eerst even een verhaaltje wil schrijven in je notitieblokje met de pen die je beide toevallig in je handtasje hebt zitten ?
De d en de t zitten best wel dichtbij elkaar als je dronken bent hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je je nummer gegeven aan die gast met die leuke babbel en krijg je als je thuis bent een berichtje: "ik vondt het heel gezelig!"
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef GlenSpey het volgende:
Kapen nu met die onsin over speelling![]()
Soberzo woe kares
Mn vriendin kreeg gister een smsje met een verdraaide uitdrukking. Ik hou van dat soort uitdrukkingen!!! We hebben hem aan mijn verzameling toegevoegd:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je je nummer gegeven aan die gast met die leuke babbel en krijg je als je thuis bent een berichtje: "ik vondt het heel gezelig!"
Welk voordeel ? Dat je dan die 4 leuke jaren niet had hoeven meemaken ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben ik nu ook weer niet
Maar ik ben wel blij dat je via een datingsite dat soort dingen kunt 'filteren', min of meer. Ik heb bijna 4 jaar een relatie gehad met iemand die heel slecht was in spelling. Erger nog, het kon 'm geen bal schelen. En ik ben toch best een letternuecker. Dus ik heb me daar bijna vier jaar aan lopen ergeren... Er zullen best nadelen zitten aan het online daten, maar dit is toch wel een groot voordeel
zeer zeker wel (maar nog geen serieuze mails eruit gestuurd op OKCquote:
Alsof jij ze niet allemaal gewoon al weet te vinden.....quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:44 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als iedereen nu even z'n okcupid hier post, dan hebben we dat ook maar gehad hè ?
Online daten, vrouwen en serieuze mails sturen. Geen goede combinatie. Hebben we ook al mogen concluderen in deze reeks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
zeer zeker wel (maar nog geen serieuze mails eruit gestuurd op OKCeerst aan het profiel klooien geweest)
Ik vind die uitdrukking ook altijd wel leuk! Als het puntje bij de klok komt hoor de klepel dansen en dan zijn de poppen nog niet gaar!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn vriendin kreeg gister een smsje met een verdraaide uitdrukking. Ik hou van dat soort uitdrukkingen!!! We hebben hem aan mijn verzameling toegevoegd:
"stapje bij beetje"
In deze serie hebben wij tevens: ik moet er morgen vroeg op, als zij A zegt, hoef ik nog geen B te zeggen, de tijd zal het zien, van A tot tokyo.
Die foto staat er alleen wel?quote:P.s. Ivm werk heb ik geen foto op mijn profiel maar die is natuurlijk altijd te vragen ;-)
Hehequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Farouche het volgende:
[..]
Alsof jij ze niet allemaal gewoon al weet te vinden.....
Minimaal de helft had ik best willen missen jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Welk voordeel ? Dat je dan die 4 leuke jaren niet had hoeven meemaken ?
Daar ben jezelf bij hè ! Maar dat is een ander issue.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Minimaal de helft had ik best willen missen ja
Klopt. Maar toen was ik nog niet de sterke, zelfbewuste vrouw die ik nu benquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Daar ben jezelf bij hè ! Maar dat is een ander issue.
Laatst zag ik een profiel getypt door de hond.. want zijn baasje is op zoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Arnax het volgende:
Mensen die hun 'Self Summary' in de derde persoon typenHelaas kom ik ze steeds vaker tegen.
Ik vraag mij nu daadwerkelijk af of vrouwen juist daarom op een man reageren... Want dan laat ik die katten van mij ook wat typenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Laatst zag ik een profiel getypt door de hond.. want zijn baasje is op zoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, mochten ze door jouw muur van oppervlakkigheid en kieskeurigheid heen komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Klopt. Maar toen was ik nog niet de sterke, zelfbewuste vrouw die ik nu ben
En daar kunnen mannen via een datingsite (ontopic!) de vruchten van plukken...
Als ik mijn kat laat typen dan wordt het dit ongeveer: "esdhytoi"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik vraag mij nu daadwerkelijk af of vrouwen juist daarom op een man reageren... Want dan laat ik die katten van mij ook wat typen
Dat is natuurlijk de ultieme test hè... als een man het uithoudingsvermogen en het lef heeft om dat aan te durven, moet dat beloond worden met een leven vol aanbidding, schoonheid en alle gemakken...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:45 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, mochten ze door jouw muur van oppervlakkigheid en kieskeurigheid heen komen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als ik mijn kat laat typen dan wordt het dit ongeveer: "esdhytoi"
Ze is nog niet op typcursus geweest..
En misschien heeft die hond dat alleen bij puppycursus geleerd..
Maar ging dat over een man of over een vrouw?
Fantastisch, wat een vooruitzicht...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de ultieme test hè... als een man het uithoudingsvermogen en het lef heeft om dat aan te durven, moet dat beloond worden met een leven vol aanbidding, schoonheid en alle gemakken...
Niet dat ik er voor in aanmerking komt, want ik ben alleen en niet bi, maar waarom moet de man van het stel bi zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef Farouche het volgende:
Zoek een stel die beiden bi zijn , liefst vrouw volslank cup DD+ en man normaal postuur en normaal geschapen graag beiden geschoren
oke, en nu stop ik met het kijken naar rare profielen!
Ben jij ook nog ergens te bekijken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef Farouche het volgende:
Zoek een stel die beiden bi zijn , liefst vrouw volslank cup DD+ en man normaal postuur en normaal geschapen graag beiden geschoren
Laat je fantasie het werk doen zou ik zeggen....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:28 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Niet dat ik er voor in aanmerking komt, want ik ben alleen en niet bi, maar waarom moet de man van het stel bi zijn?
Komt bij mij over als, je de hele dag de typhus werken, thuiskomen en het eten koken en ach, nadat je moet afwassen ook nog even het huis doen.....quote:Hallo, nou vooruit hier gaat hij dan.
Ik zoek een mooie lieve aardige man die mij verzorgen kan. Iemand die voor me kan koken en het liefst alleen of samen met mij het huishouden doet (of zorgt dat zoiets geregeld wordt) maar ook samen met mij naar de bios wil en/ of uit eten. Daar hou ik nou van! Achter op de motor ook! Ik hou wel van G-krachten. Iemand zonder (jonge) kinderen; dat wordt me te ingewikkeld.
Als je een mannelijke partner zou hebben hoef ik niet te fantaseren, maar ik had de indruk dat je alleen bent?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Farouche het volgende:
[..]
Laat je fantasie het werk doen zou ik zeggen....
Sorry, ik dacht dat het jouw oproep wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:53 schreef Farouche het volgende:
Het is ook een man die deze oproep heeft geplaatst...... Ik snuffel alleen rond op rare profielen, heb zelf een redelijk normale.
Laat eens zien danquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:53 schreef Farouche het volgende:
Het is ook een man die deze oproep heeft geplaatst...... Ik snuffel alleen rond op rare profielen, heb zelf een redelijk normale.
hahahaha, dan had ik het ook niet gek gevonden dat ik al die rare berichtjes krijgquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:59 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het jouw oproep was
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Farouche het volgende:
[..]
Laat je fantasie het werk doen zou ik zeggen....
Ik denk dat je in KPD moet zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef Farouche het volgende:
ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon van dit profiel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:23 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik denk dat je in KPD moet zijn.
Het leek net alsof jij een oproep plaatste hierquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef Farouche het volgende:
[..]
ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon van dit profiel.
hahaha, dat zou wel een hele kinky oproep zijn!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:30 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Het leek net alsof jij een oproep plaatste hier
Kan je dan wat duidelijker zijn in je citaten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:08 schreef Farouche het volgende:
[..]
hahahaha, dan had ik het ook niet gek gevonden dat ik al die rare berichtjes krijg. Nee, dit was echt een gevalletje bi man zoekt bi man & vrouw.
Ik dacht dat ze vergeten was in te loggen met haar kloon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je dan wat duidelijker zijn in je citaten?
Wij maar denken dat je het mailtje in het verkeerde gedeelte van Fok! plaatste...
Succes met de date, wat gaan jullie doen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef GForceT1 het volgende:
*toonde interesse:
Favorieten
Eten t liefst lekker eten
Muziek Trance, House, Nederlandstalig, Hardstyle
Sport Kickboxen, Hardlopen
Boek Echte mannen eten geen kaas, Komt een vrouw bij de dokter
Film Komt een vrouw bij de dokter
Televisieprogramma Soaps
Ik vind het een beetje eng
Wel fijn dat ze van lekker eten houdt en na het boek ook de film wilde zien![]()
Binnenkort de 1ste echte date(niet met bovenstaande)
Cookies inschakelen helpt ook niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Natalie78 het volgende:
Een verbetering aan RP zou zijn, dat je ingelogd kan blijven. Als ik naar de website ga zie je op de homepage members staan. Soms zien die er bestuit maar wanneer je dan klikt is het weg.
NL85093608quote:Eat me , voordat ik aan de uiterste houdsbaarheid datum zit ..
Ja?quote:
NL58858313quote:Hihi, geinig al die reacties......
Even voor een specifiek persoon: dat 2 keer achter elkaar doen gaat ook niet! Ja jij wel ja, maar ik niet! enne makkelijker......500 zoekresultaten!
Voor de mannen die een derde bericht sturen op één dag nadat ze op de eerste twee geen reactie hebben gehad en dan vragen of ik morgen iets wil gaan drinken: ehh...werkt dat echt? Kan me er niet echt iets bij voorstellen dus doe maar niet...
Voor de mannen die zo'n 58 jaar zijn: over het algemeen hebben 26-jarige meiden geen interesse in die leeftijdscategorie. Ik in ieder geval niet.
Voor de mannen met leuke reacties: Bedankt! Je merkt vanzelf wel of ik reageer, als dat kan dan..
Voor de mannen met vragen: Nee, geen Australië, maar de Vinalesvallei in Cuba.
De voornaamste activiteit op festivals als lowlands zijn optredens dus dat kun je daaronder plaatsen ja. Bakken in de zin van cake bakken of appelflappen of wat dan ook....niet het zonnebaden.
En nee, deze manier filtert vast, maar niet altijd op de juiste manier.
Voor de mannen die dit een 'klaagzang' noemen: hihi, lief dat je toch nog hallllooooo terug zegt! ;-)
En voor de rest:
Halloooo
Ik hoop het wel voor haarquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja?
Grappig toch?
Ik denk alleen dat ze gelogen heeft over dr gewicht...
Bij onder de 45kg dacht ik inderdaad ook aan dunnere bovenarmen dan die er op de foto staanquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja?
Grappig toch?
Ik denk alleen dat ze gelogen heeft over dr gewicht...
Je moet er wel snel bij zijn als je nog wat wilt eten. Ze is <45 kilo....quote:
Beetje verbeelding, niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
NL58858313
Nog zo'n aandachtshoer, van kijk mij eens super veel berichtjes krijgen van al die mannen die mij zo leuk vinden. Ten eerste je kan d'r amper zien op die foto. Ten tweede je draagt een zonnebril en ten derde wat heeft het nou voor zin om zo'n profiel te maken. Hou dat lekker voor jezelf.
Dat berichtje heb ik ook eens gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Natalie78 het volgende:
hey hey dame
jij mag er zeeker wel weeze
alles goed met jou zou je
wel willen leeren kennen
lijkt het jou ook wat laat dan wat
van je hooren
NL74327743
Nee, sorry, dat kan ik emotioneel niet aanquote:ga je wel eens naar live-bandjes kijken of trek je dat niet?
We gaan aapjes kijken in Apeldoornquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Succes met de date, wat gaan jullie doen?
Zo werkt dat .. leven en laten leven. Dan is ze de moeite niet als alles vanuit de man moet komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij onder de 45kg dacht ik inderdaad ook aan dunnere bovenarmen dan die er op de foto staan
En volgens mij heeft mijn vorige date haar zin.. nadat ik vorige week maandag besloot om geen gesprekken meet met haar te starten op msn en niet meer als eerste te sms-en is er totaal geen contact meer geweest..
Je zou niet de eerste man zijn die dan een berichtje ontvangtquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
Leuk als onze Fok! vrouwen hier het RP nummer van de mannen geven. Die kijken dan meteen weer terug bij mij als ik even gekeken heb
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
Leuk als onze Fok! vrouwen hier het RP nummer van de mannen geven. Die kijken dan meteen weer terug bij mij als ik even gekeken heb
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen..
Spuit 11.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef MalleJongen het volgende:
Je kan ook uitvinken bij wie je gaat kijken: instellingen.
Klopt, want ik ben hem sowieso al voorgegaan.. die Diewe(of hoe hij ook mocht heten) die hier in een paar topics terug al voorbij kwam had mij een berichtje gestuurd,, Toen heb ik maar netjes een geen interesse gestuurd, aangezien ik niet van de mannenliefde ben..quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste man zijn die dan een berichtje ontvangt
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen..
Grappig hoe sommige mensen hun hoofd nooit recht kunnen houden op een fotoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tip
Overigens, waarom steeds afkraken van profielen hier?
Laten ik er eentje in het zonlicht zetten:
NL62244701
niet gek toch?
Dat is ook de bedoeling, zo zien ze er op hun best uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige mensen hun hoofd nooit recht kunnen houden op een fotoZo zien alle foto's er eigenlijk bijna 't zelfde uit
Niet verkeerd. Ben benieuwd zonder dat rose jasjequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tip
Overigens, waarom steeds afkraken van profielen hier?
Laten ik er eentje in het zonlicht zetten:
NL62244701
niet gek toch?
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:30 schreef MMUFC het volgende:
En volgens mij heeft mijn vorige date haar zin.. nadat ik vorige week maandag besloot om geen gesprekken meet met haar te starten op msn en niet meer als eerste te sms-en is er totaal geen contact meer geweest..
Ik wil absoluut niet generaliseren en vind het ook niet leuk om te doen, maar... dit is echt zo een typisch vrouwending om te doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.
Sarcasme toch hoop ik?quote:
Ha, wordt in het slangenhuis zitten met dit weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
We gaan aapjes kijken in Apeldoorn
Inderdaad.. had liever dat ze een klote reden gegeven had om niet meer te daten(je schoenen staan me niet aan ofzo) dan de manier waarop het nu gegaan is..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.
Nee, niet eens. Dit keer ...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |