Dat is me niet eens opgevallen, wat het direct goedmaakt! Als het niet opvalt, is het geen probleem!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen in hun blote bast op een datingsite altijd een afknapper was ?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als die wel mag blijven staan, ga ik een hele boze brief schrijven aan RP.
Deze valt idd wel mee, moest ook nog een keertje kijken omdat het me niet was opgevallen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:02 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is me niet eens opgevallen, wat het direct goedmaakt! Als het niet opvalt, is het geen probleem!
Daarvoor hoef ik mijn blote bast niet te tonen hoor, dat lukt me met mijn blote tietengezicht ook nog welquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen als jij die man bent
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:05 schreef Farouche het volgende:
[..]
Deze valt idd wel mee, moest ook nog een keertje kijken omdat het me niet was opgevallen.
Qua eye candy blijft Carlito45 toch wel de topper hoor.
Je mag em hebbenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.
Pff vrouwen zijn zo oppervlakkig!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ondanks verdacht vage foto en dus een hoog too-good-to-be-true-gehalte...come to mama.
Oh ja. Kieskeurig niet goed. Dan weer oppervlakkig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:22 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Pff vrouwen zijn zo oppervlakkig!
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee ik geloof er ook niks van. Vage profieltekst ook met fouten. Is overigens niet echt mijn type hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?
Haha, yup! Nee dan wij mannen, een baken van duidelijkheid in een zee van mist!quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja. Kieskeurig niet goed. Dan weer oppervlakkig.
Dat idee heb ik ook bij veel vrouwen op RP. Veel van deze mooie vrouwen staan ook heel lang ingeschreven of schrijven zich steeds weer onder andere profielen in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Hij heeft mij al twee keer een interesse berichtje gestuurd.... Ik geloof er alleen niks van dat dit een echt profiel is. Zo iemand moet toch vrouwen bij de vleet kunnen krijgen?
Ik heb de foto niet gezien maar als ik jullie erover hoor pratenquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaamquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb de foto niet gezien maar als ik jullie erover hoor praten
Waarschijnlijk kán zo'n type ook vrouwen bij de vleet krijgen, vandaar dat ie op RP zit om er nog een paar extra bij te tellen.
Vraag anders zijn nummer eens. Misschien heeft ie wel een piepstemquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaammet bijbehorende kop. En als hobby o.a. paardrijden
. Maar de foto is... glad... dat kan gewoon niet echt zijn.
Zal ik hem anders vragen om andere foto's? Kijken of hij wel echt is.
Dat kan nooooooit een echt profiel zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, deze gozer heeft gewoon een lichaammet bijbehorende kop. En als hobby o.a. paardrijden
Ik krijg er een Mehmet O.-gevoel bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Farouche het volgende:
[..]
Het is Picardmike.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:51 schreef Silenus het volgende:
Een man die van paardrijden houdt...Valt ie wel op vrouwen?
Fout blijft altijd goed doen he?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:12 schreef Silenus het volgende:
Sowieso, als je Carlito heet moeten alle alarmbellen al gaan rinkelen.
Jij snapt de hints ook niet of wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Dit is echt weer zo raar! Ik zat net even naar mijn nieuwe matches te kijken op RP. Weer iemand die ik in het echt ken! Derde nu.
WelI I'll be damned.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
Dit is echt weer zo raar! Ik zat net even naar mijn nieuwe matches te kijken op RP. Weer iemand die ik in het echt ken! Derde nu.
Eh?quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:52 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij snapt de hints ook niet of wel?
Dat je van die sites af moet en achter je bekenden aan moetquote:
Haha nee...ik bedoel echt mensen die ik irl ken he, dus niet *van* RP of Lexa of wat dan ook. Maar van irl.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:27 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat je van die sites af moet en achter je bekenden aan moet
Zoveel bekenden is teveel toeval
Denk dat ze dat allang gedaan zou hebben als het wat wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat bedoeld hij ook...
Niet achter je PC gaan zitten maar achter die kerels aan. Je kent ze toch al!
Hehe nou eentje ervan is een ex. Andere twee zou niks worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:18 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Denk dat ze dat allang gedaan zou hebben als het wat was
Heb je je ex ook leren kennen van een datingsite?quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hehe nou eentje ervan is een ex. Andere twee zou niks worden.
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:32 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Heb je je ex ook leren kennen van een datingsite?
quote:Ja sry...denk dat je een beetje een dikkertje bent
Tis gewoon "in" om "Komt een vrouw bij de dokter" in te vullen. Als ik dat zo zie staan denk ik bij mezelf: Kon je nou echt niets anders verzinnen? Dus wat dat betreft ga ik ook wel met je mee, maar samen kijken? Vergeet het .. alhoewel .. als er idd iets voor me inzit, zit ik die film wel uit haha.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Turbomuis het volgende:
De afgelopen week heb ik al een aantal profielen gezien met bij favoriete film: 'komt een vrouw bij de dokter'. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar da's toch een typische wijvenfilm? Allemaal gevalletjes "ik vul in wat ze graag willen dat een man samen met ze wil kijken, dan heb ik kans dat we op de bank gaan nuecken"? (Overigens, 1 daarvan hield ook van knuffelen, en een andere had een poes die 'ie kon knuffelen, maar hij vond het tijd worden voor afwisseling)
Hehe je ziet dezelfde profielen als ik, knuffelen, Vrouw bij de dokter, het zijn net wijven die kerels.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:56 schreef Turbomuis het volgende:
De afgelopen week heb ik al een aantal profielen gezien met bij favoriete film: 'komt een vrouw bij de dokter'. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar da's toch een typische wijvenfilm? Allemaal gevalletjes "ik vul in wat ze graag willen dat een man samen met ze wil kijken, dan heb ik kans dat we op de bank gaan nuecken"? (Overigens, 1 daarvan hield ook van knuffelen, en een andere had een poes die 'ie kon knuffelen, maar hij vond het tijd worden voor afwisseling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |