Dat begin ik me wel af te vragen ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat soort mannen wel op datingsites te vinden?
Dat is de schuld van de film en televisie. Die tonen halfzachte eitjes als de ideale man, waar de vrouwelijke hoofdrolspeelster uiteindelijk voor valt. Mannen durven geen echte man meer te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Silenus het volgende:
Q. and Karííína, sitting in a tree
F-O-K-K-I-N-G
First comes fok
then comes a date
then heeft Karina eind'lijk beet!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ik ben heel blij dat niet iedereen er zo over denkt als het gros hier, anders zou ik mooi overschieten. Overigens is mijn dochter al 13, dat scheelt ook wel.
Was dat de reactie terug op die faal mail van je ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit nu slaat op mijn sarcastische profiel of dat dit serieus bedoeld is
quote:ik heb net je profiel gelezen. je bent leuk!!!
vandaag nog plannen? wat een k. weer he!!?!?
ik heb wel ontzettend veel zin om met je te zoenen!!!
geen gezeik of zo... gewoon lekkker laaaaaaaaaang zoenen!! heerlijk
gr
xxx
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef Krullehoofd het volgende:
Die heb ik eerder hier voorbij zien komen vandaag...![]()
En onder welk nummer leeft deze kansloze RP'er ?quote:
Haha, nee. Gewoon een berichtje wat ik kreeg. Heb maar even gevraagd of die 'overdosis gezelligheid' serieus of sarcastisch bedoeld was, maar ik word er niet veel wijzer vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Was dat de reactie terug op die faal mail van je ?
quote:yes een overdosis gezelligheid uiteraard.. je kan het serieus nemen en dan kun je denken wil geen nieuwe verslaving,maar je kan het ook sarcastisch nemen en mij dan proberen te overdonderen met nog meer gezelligheid maar dan op jouw manier? dus maak er wat leuks van en laat je fantasie even zn gang gaan in dat drukke leventje van je![]()
De man die de hele dag wil zoenen? 54230489.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En onder welk nummer leeft deze kansloze RP'er ?
Ik ben best wel kieskeurig, maar toch valt het IRL steeds weer tegen. Maar misschien inderdaad nog kieskeuriger worden en bij een heeel klein beetje twijfel, gewoon niet doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:41 schreef Farouche het volgende:
Zoenman is iig niet zo kieskeurig![]()
Ik weet niet of de vrouwen op RP teveel eisen hebben. Tuurlijk zullen er een paar tussen zitten die tot in de eeuwigheid vrijgezel blijven omdat niet te voldoen is aan hun eisen. Maar op een moment kom je gewoon op een leeftijd dat je weet wat je wel, en vooral wat je niet meer wilt. En dan kan je met tientallen mannen gaan daten die niet aan je wensen voldoen, terwijl je van tevoren weet dat het niet gaat werken, of je kan gewoon iets selectiever ter werk gaan.
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:30 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
De man die de hele dag wil zoenen? 54230489.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!
Djeez Karina, hoeveel van die losers heb jij nu al niet gedate ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben best wel kieskeurig, maar toch valt het IRL steeds weer tegen. Maar misschien inderdaad nog kieskeuriger worden en bij een heeel klein beetje twijfel, gewoon niet doen.
Ik kreeg trouwens net een mailtje van de date van vanmiddag, morgen maar antwoorden, hij vond het erg gezellig.
Vijf tot nu toequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Djeez Karina, hoeveel van die losers heb jij nu al niet gedate ?
Wat een mannetjequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Haha hij zal nu wel denken...zo zo mijn profiel wordt goed bekeken, ik ben in trek vandaag!
Zo kort? Serieus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Vijf tot nu toeWaarvan 2 maar heel even duurde (korter dan een kwartier, was meer een ontmoeting dan een date).
De volgende date dus afspreken bij de mondhygiënistequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat begin ik me wel af te vragen ja.
En van die tanden, ja was deze date inderdaad. Van die gele tanden, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |