Ja, ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mee eens! En die vragen, ja het zijn er veel, al ben je niks verplicht, maar je krijgt daardoor wel gerichtere date suggesties. Tot nu toe leuke mensen leren kennen!
Mannen.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat hoeft allemaal niet perse. Een foto van je tieten is genoeg...
Daar zijn weer andere websites voor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, dat hoeft allemaal niet perse. Een foto van je tieten is genoeg...
Zo'n vrouw had ik een keertje bij mij op de kamer zitten op kantoor. Aangezien mijn bureau het meest dichtbij stond en ik van ongeveer haar leeftijd was, kreeg ik na het weekend altijd dat gezeik te horen. Ik heb nog nooit zoveel vergaderingen ingepland voor de maandag... Op een gegeven moment vroeg ze of ik een keertje met d'r meewilde naar een motorbeurs... ze vond mij wel gezellig enzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook handig om meteen te zeggen waar het allemaal fout ging in je leven.
Van die vrouwen (heb je ook) die dan meteen gaan zeggen om wat voor redenen ze altijd gedumpt zijn. Ik hoef geen vrouwen die gedumpt worden door andere mannen! Ik wil een vrouw die bij elke man gewild is, da's toch veel leuker.
Vervelend hè, keuzes maken....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?
Lastig, omdat ik misschien onbedoeld toch de indruk heb gewekt heb hem ook leuk te vinden. Het was gewoon echt gezellig. Maar nu een week later weet ik zeker dat het echt niet meer dan dat was.
Niet meer aan beginnen, tenzij je op een zoveelste "goede vriend" zit te wachten. Mannen hebben dan liever duidelijkheid.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?
Lastig, omdat ik misschien onbedoeld toch de indruk heb gewekt heb hem ook leuk te vinden. Het was gewoon echt gezellig. Maar nu een week later weet ik zeker dat het echt niet meer dan dat was.
Persoonlijk zou ik liever horen dat het niets wordt en hij daarom de date afzegt dan dat hij zegt: "ik wil die date wel door laten gaan, maar dan wel gewoon vriendschappelijk." Dat klinkt als een pity-date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Gelijk zeggen en date niet door laten gaan. Moeite doen voor niks daar houden wij mannen absoluut niet vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Twijfel enorm over vervolg van mijn date van vorige week. Ik vind hem echt erg aardig, maar echt niets meer dan dat. We hebben aankomende week weer afgesproken...door laten gaan of van te voren eerlijk zijn en laten weten dat het vriendschappelijk zal zijn en meer niet, of ter plekke? Kan de woorden niet vinden. Lastig hoor. Bestaat er geen website als voorbeeldbrieven.net maar dan voor dit soort situaties?![]()
Ik wíst dat de perfecte man wel bestaat!quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik houd van hobby's, ik computer en ik lees graag en verder ben ik een heel ondernemend type!
Wat ik niet zoek zijn avonturiers, mensen die uitgaan en mensen die allergisch zijn voor poezen, want ik heb 5 katten. O ja, ik ben lactose-intolerant! Kusjes!
Het zit je niet mee he?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Karina het volgende:
Date van vandaag gaat het weer niet worden.
Ik weet niet zeker of dit nu slaat op mijn sarcastische profiel of dat dit serieus bedoeld isquote:Mocht je mijn overdosis gezelligheid aankunnen,dan moet je zeker eens even een gil geven ... ben heel benieuwd naar je![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:03 schreef Natalie78 het volgende:
Stiekum wist je het eigenlijk vorige week al.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Natalie78 het volgende:
Net afscheid genomen van date en ben nu op weg naar huis. Het was ineens zo laat geworden, het café ging dicht. Uren achter elkaar gekletst. Klik is er enorm alleen voel ik geen vlinders. En nu....nou na in ieder geval een super leuke avond gehad!
Ja, klopt...toch nog ergens gedacht dat het misschien nog zou kunnen komen...niet dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Stiekum wist je het eigenlijk vorige week al.en verder wat Farouche zegt
Nee, ik ben toch te kieskeurig waarschijnlijk. Maar hij was ook besluiteloos. Waar gaan we zitten. Waar gaan we wat drinken, ik had echt het idee dat ik alles moest verzinnen, ik wil OOK wel eens een keertje gewoon meegenomen worden zeg maar.quote:
Dat is volgens mij een beetje sowieso het probleem van de hedendaagse single, als ik zie wat mijn eisenpakket allemaal is... en van de vrouwen waar ik mee date.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch te kieskeurig waarschijnlijk.
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een beetje sowieso het probleem van de hedendaagse single, als ik zie wat mijn eisenpakket allemaal is... en van de vrouwen waar ik mee date.
Dat laatste, niet het geval bij je date vandaag? Wel een must, inderdaad!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar. Oh en schone tanden graag.
Is dat soort mannen wel op datingsites te vinden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen valt zo tegen vind ik. En wat ik zei, ik wil wel een beetje een "man", ik ben zelf nogal dominant of bijdehand, hoe je het noemen wilt, dan wil ik niet zo een watje zeg maar.
Oh nicequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:52 schreef zarGon het volgende:
Karina, je UI nu:
[ afbeelding ]
Je UI verbeterd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |