abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 17:07:00 #151
317838 Lovely25
Every girl needs her secrets..
pi_86317195
Jullie doen net als of bevallin iets alledaag is... het zou wel heel toevallig zijn dat zij tot 4x toe had opgemerkt van goh ik moet bevallen laat ik maar even lekker een douch nemen, radio aan kind er uit persen. oW, Schaar niet vergeten want ik moet nog wel de navelstreng door knippen...
Somewhere, all that we leave behind lingers on longin for lullabies
You live, you learn, You love, you burn, You win, you lose
*Becoming you*
pi_86317315
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:23 schreef deedeetee het volgende:
Waarom zou je tijdens een bevalling gaan gillen en schreeuwen ? Een verstandige vrouw gebruikt/bewaard haar energie om de baby eruit te krijgen.

Dat is ook eigenlijk vooral iets van tv en bepaalde culturen. Van alle vrouwen die ik heb zien bevallen in het echt was er alleen een Cubaanse die gilde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:10:16 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86326155
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:07 schreef Lovely25 het volgende:
Jullie doen net als of bevallin iets alledaag is... het zou wel heel toevallig zijn dat zij tot 4x toe had opgemerkt van goh ik moet bevallen laat ik maar even lekker een douch nemen, radio aan kind er uit persen. oW, Schaar niet vergeten want ik moet nog wel de navelstreng door knippen...
Ehm... waarom zou je een navelstreng doorknippen als je het kind toch niet in leven houdt?
En hoe moeilijk kan het zijn om in een badkamer een schaar te vinden? Bij mij in de badkamer is gewoon een nagelschaartje aanwezig.

Overigens vind ik het vooral grappig dat je nog nooit een bevalling hebt meegemaakt maar wel denkt te weten dat het niet anders kan dan Hollywoodstyle: met een hoop gegil...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86326326
Tot november gaan ze geen nieuws meer naar buiten brengen.
know'm sayin?
word? word.
pi_86328039
Hoe zijn die baby's eigenlijk overleden, is dat ergens bekend gemaakt? En ik bedoel dan: heeft ze ze bijv levend in de koffer gestopt of zelf van het leven beroofd en daarna in de koffer gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:15:39 #156
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86328130
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:15 schreef alors het volgende:
Tot november gaan ze geen nieuws meer naar buiten brengen.
Het lijkt wel een soap met een cliffhanger :')
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 12 september 2010 @ 11:24:13 #157
317838 Lovely25
Every girl needs her secrets..
pi_86337039
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ehm... waarom zou je een navelstreng doorknippen als je het kind toch niet in leven houdt?
En hoe moeilijk kan het zijn om in een badkamer een schaar te vinden? Bij mij in de badkamer is gewoon een nagelschaartje aanwezig.

Overigens vind ik het vooral grappig dat je nog nooit een bevalling hebt meegemaakt maar wel denkt te weten dat het niet anders kan dan Hollywoodstyle: met een hoop gegil...
Bij de eerste was ze 17 jaar... 4x bevallen en veel vrouwen scheuren toch uit? Vindt het knap als je dan rustig zegt van... oeps ik ben een beetje uit gescheurd...

Zijn de baby's allemaal van de zelfde vader?
Somewhere, all that we leave behind lingers on longin for lullabies
You live, you learn, You love, you burn, You win, you lose
*Becoming you*
pi_86337546
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Lovely25 het volgende:

Zijn de baby's allemaal van de zelfde vader?
Ja....ze zijn allemaal van Jort Kelder.
pi_86338247
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat die baby anders zo lastig aan je lichaam vast blijft zitten misschien?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_86338268
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Omdat die baby anders zo lastig aan je lichaam vast blijft zitten misschien?
Oh nee, fuck, die zit aan de placenta vast.

My bad.
Eej, tis nog vroeg, hé? B-)
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 12 september 2010 @ 14:01:31 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86341601
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh nee, fuck, die zit aan de placenta vast.

My bad.
Eej, tis nog vroeg, hé? B-)
;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 oktober 2010 @ 17:09:21 #162
862 Arcee
Look closer
pi_87291099
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:16:01 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87291332
Rechercheur trekt zaak kindermoorden niet

LEEUWARDEN - Een ervaren rechercheur van de politie Friesland is uit de zaak-Nij Beets gestapt, omdat het hem emotioneel te zwaar werd. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd naar aanleiding van berichtgeving op Omrop Fryslân.

In Nij Beets werden begin augustus vier babylijkjes gevonden op een zolder. Verdachte in de zaak is Sietske H. Zij zou in de periode van 2002 tot en met 2010 vier baby's hebben gekregen en hen na de geboorte om het leven hebben gebracht. De lichaampjes verstopte ze op zolder in vier koffers. Ze woonde bij haar ouders, die inmiddels elders verblijven.

H. moet op 16 november voor het eerst voor de rechtbank in Leeuwarden verschijnen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)aak_Nij_Beets__.html
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_87291459
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Leandra het volgende:
Rechercheur trekt zaak kindermoorden niet

LEEUWARDEN - Een ervaren rechercheur van de politie Friesland is uit de zaak-Nij Beets gestapt, omdat het hem emotioneel te zwaar werd. Dat heeft een woordvoerder van de politie bevestigd naar aanleiding van berichtgeving op Omrop Fryslân.

In Nij Beets werden begin augustus vier babylijkjes gevonden op een zolder. Verdachte in de zaak is Sietske H. Zij zou in de periode van 2002 tot en met 2010 vier baby's hebben gekregen en hen na de geboorte om het leven hebben gebracht. De lichaampjes verstopte ze op zolder in vier koffers. Ze woonde bij haar ouders, die inmiddels elders verblijven.

H. moet op 16 november voor het eerst voor de rechtbank in Leeuwarden verschijnen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)aak_Nij_Beets__.html
Zowaar....zonder volledige achternaam. Zou men wat vaker moeten doen, zolang er nog geen veroordeling is uitgesproken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:38:42 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87292142
Volgens mij is ze tot nu toe alleen in de Vlaamse pers met achternaam genoemd... en op internet, maar in de NL pers heeft men zich nog keurig aan de mediacode gehouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:43:39 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87292305
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:09 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
die heeft het inmiddels over molukkers...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:58:58 #167
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_87295042
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Re het volgende:

[..]

Nee hoor, Tanja Nijmejer. :+
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_87313345
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:43 schreef Re het volgende:

[..]

Cyberseks!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:40:57 #169
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_87315415
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zowaar....zonder volledige achternaam. Zou men wat vaker moeten doen, zolang er nog geen veroordeling is uitgesproken.
Aangezien iedereen zich ook op het internet pleurt, is het ook logisch dat achternamen steeds vaker bekend zijn en dus genoemd worden. Ik noem een Sander Vreeswijk. Zoek op zijn naam en Google toont standaard wat foto's er bij :')

Van mij mogen ze dus gewoon de Hoekstra's, Tates'en Bouyeri's met naam en toenaam noemen. Ik weet nog wel 10 jaar geleden. Toen zaten alle mods kwistig en krampachtig overal waar de volledige naam van Volkert werd geschreven dit aan te passen... terwijl in talloze andere media het wel voluit geschreven werd :')
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_88595978
quote:
De 26-jarige moeder uit Nij Beets die verdacht wordt van het doden van haar vier pasgeboren kinderen wordt naar het Pieter Baan Centrum (PBC) gestuurd. Dat laat het Openbaar Ministerie in Leeuwarden donderdag weten. De Friezin Sietske H. zit nog vast, maar wordt binnenkort overgeplaatst naar het PBC voor psychisch onderzoek.

Het OM laat weten dat het onderzoek naar de vader of vaders van de kinderen is afgerond. Aangezien de vrouw de enige verdachte is in de zaak wordt verder uit privacyoverwegingen niets gezegd over de verwekker(s) van de kinderen.

De vrouw werd begin augustus opgepakt, nadat naasten aan de bel hadden getrokken over haar zwangerschappen. Ze hadden vermoedens van illegale adoptie, maar bij doorzoeking van haar woning werden op zolder koffers met vier dode baby's gevonden. De kinderen waren tussen 2002 en 2010 geboren.

De inhoudelijke behandeling van de zaak begint naar verwachting na maart volgend jaar.
Vaders hebben er dus niks mee te maken. Dus dat zullen er ongetwijfeld dan meerdere geweest zijn waarvan het gros niet wist dat ze überhaupt zwanger was?
pi_88602568
Justite denkt dat er maar 1 vader/verwekker is, die een lange relatie met de verdachte heeft gehad.
De babylijkjes worden naar verwachting pas over een half jaar begraven,omdat er rekning mee wordt gehouden dat er nog onderzoek moet worden gepleegd. Er is (nog) niet vast te stellen hoe oud de babies waren, of hoe ze om het leven gebracht zijn, omdat de lijkjes te veel door de tand des tijd zijn aangetast
pi_88612463
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef Alleskids het volgende:
Justite denkt dat er maar 1 vader/verwekker is, die een lange relatie met de verdachte heeft gehad.
De babylijkjes worden naar verwachting pas over een half jaar begraven,omdat er rekning mee wordt gehouden dat er nog onderzoek moet worden gepleegd. Er is (nog) niet vast te stellen hoe oud de babies waren, of hoe ze om het leven gebracht zijn, omdat de lijkjes te veel door de tand des tijd zijn aangetast
Bron?
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_88623757
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:05 schreef Alleskids het volgende:
Lijkt me BS, als er één verwekker is dan had hij zeker wat moeten lijkt me? Als je een lange relatie met iemand hebt en regelmatig seks dan merk je toch 4 zwangerschappen wel |:(
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:57:28 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88624201
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vaders hebben er dus niks mee te maken. Dus dat zullen er ongetwijfeld dan meerdere geweest zijn waarvan het gros niet wist dat ze überhaupt zwanger was?
Ik mag toch aannemen dat geen van de verwekkers (als het al om meerdere gaat) op de hoogte was van een zwangerschap, want als er iemand wel op de hoogte was en niets heeft ondernomen is die net zo goed verantwoordelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88624251
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat geen van de verwekkers (als het al om meerdere gaat) op de hoogte was van een zwangerschap, want als er iemand wel op de hoogte was en niets heeft ondernomen is die net zo goed verantwoordelijk.
Dat is ook mijn conclusie aan de hand van dat artikel ja, al roept iemand anders nu hier dus weer dat alle kinderen van 1 man zouden zijn waar ze langdurige relatie mee had :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:10:27 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88624444
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn conclusie aan de hand van dat artikel ja, al roept iemand anders nu hier dus weer dat alle kinderen van 1 man zouden zijn waar ze langdurige relatie mee had :')
Nou ja, sommige mannen zijn niet heel erg oplettend zeg maar :X
Maar dat je tot vier keer toe niet ziet dat je vriendin hoogzwanger is, is op z'n minst vreemd...

Tenzij ze een knipperlichtrelatie hadden omdat zij het telkens uitmaakte als ze zo zwanger was dat het naakt niet meer te verbergen was. Maar het blijft vreemd...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88630992
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook bron? Omdat ik weet dat ze in ieder geval geen langdurige openbare relatie heeft gehad die de tijdspanne van die geboortes kan overspannen.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 12:59:39 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_88774890
Sietske verstikte haar baby's.

Wat een gruwelijke details.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_88775130
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:

ik snap het nog steeds niet zo goed.

waarom gebruikte ze geen anti-conceptie, zeker na de eerste. (een tandartsassistente moet toch beter weten).

waarom gaf ze die kinderen niet gewoon weg voor adoptie?

Hoe kan het dat vrienden en familie niks door hadden.
een zwangerschap kun je toch niet zo ff verbergen?
en zeker geboorte geven kun je niet echt plannen, hoe deed ze dat in hemelsnaam zonder geluid/achterdocht te maken/kweken?
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 13:09:39 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_88775234
Al die vragen zijn hier al gesteld, we zitten niet voor niks in deel 3.
Het is mij ook een raadsel. 8)7
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_88775405
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:09 schreef beequeen het volgende:
Al die vragen zijn hier al gesteld, we zitten niet voor niks in deel 3.
Het is mij ook een raadsel. 8)7
je zou haast denken dat die ouders er ook van af wisten.

anders heeft die familie wel een hele verstoorde gezindsband dat je je niet een beetje op je dochter let.

is papa al getest :S
pi_88775487
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Gertje43 het volgende:

[..]

je zou haast denken dat die ouders er ook van af wisten.

anders heeft die familie wel een hele verstoorde gezindsband dat je je niet een beetje op je dochter let.

is papa al getest :S
Als je nou even terugleest weet je dat je vragen al beantwoordt zijn, of niet te beantwoorden zijn.
Geloof niets, denk zelf.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:22:59 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88775697
dus 12 jaar max als ik het goed begrijp indien moord wordt bewezen en het er wel naar uitziet dat ze echt zeer bewustvol die baby's van het leven heeft beroofd
pi_88775749
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Gertje43 het volgende:

[..]

ik snap het nog steeds niet zo goed.

waarom gebruikte ze geen anti-conceptie, zeker na de eerste. (een tandartsassistente moet toch beter weten).

waarom gaf ze die kinderen niet gewoon weg voor adoptie?

Hoe kan het dat vrienden en familie niks door hadden.een zwangerschap kun je toch niet zo ff verbergen?
en zeker geboorte geven kun je niet echt plannen, hoe deed ze dat in hemelsnaam zonder geluid/achterdocht te maken/kweken?
vooral een moeder merkt toch wel dat haar kind zwanger is :s
pi_88775841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:17 schreef defamai het volgende:

Als je nou even terugleest weet je dat je vragen al beantwoordt zijn, of niet te beantwoorden zijn.
4 topics doorspitten naar antwoorden is een beetje onbegonnen werk.
pi_88777762
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Temaki_Sushi het volgende:
RobertoCarlos snapt er niks van, dus daar ga ik ook niet meer op reageren.

En ja het maakt me agressief. Ik zou niemand vermoorden maar als ik de kans kreeg zpu ik haar wel een flinke mep verkopen.
Als jij op elk nieuwsbericht zo emotioneel reageert dan ga je niet oud worden.

Ik ken de achtergrond niet en zou wel willen weten wat de reden voor die Sietske is geweest om tot haar daden te komen. Het komt niet over alsof ze het voor haar plezier gedaan heeft.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:25:37 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88778367
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef beequeen het volgende:

Idd gruwelijk, maar ook zo triest als je kennelijk niet weet wat je anders moet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef Re het volgende:
dus 12 jaar max als ik het goed begrijp indien moord wordt bewezen en het er wel naar uitziet dat ze echt zeer bewustvol die baby's van het leven heeft beroofd
Gisteren Anker & Anker gezien, en die hebben Marike H. uit Enschede verdedigd, die haar 2 kinderen na de geboorte had omgebracht, maar in die zaak werd al TBS met dwangverpleging geadviseerd door het PBC, en ook opgelegd door de rechtbank, dus het zou mij niet verbazen als ze in deze situatie tot een zelfde advies komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 16 november 2010 @ 15:27:43 #188
8781 crew  Frutsel
pi_88780808
quote:
Advocaat twijfelt aan 4 zwangerschappen

Advocaat Barbara Klunder betwijfelt of haar cliënt Sietske H. uit Nij Beets vier keer zwanger is geweest en vervolgens alle keren de pasgeborene direct na de bevalling om het leven heeft gebracht. Volgens Klunder is de 26-jarige vrouw sinds haar aanhouding in augustus van dit jaar zo geëmotioneerd en in de war geweest, dat ze geen betrouwbare verklaring kon afleggen. Dat zei Klunder tijdens de pro-formazitting dinsdag in Leeuwarden over de babymoorden in Nij Beets.

,,In het politiebureau zat een hevig geëmotioneerde jonge vrouw, bijna in shock'', zei Klunder. Sietske H. zou nog wel een goed beeld hebben van haar laatste twee zwangerschappen (in 2007 en 2009), maar niet van de eerste en de tweede in 2003 en in 2005 . ,,Daarover legt ze allerlei tegenstrijdige verklaringen af en ze husselt data door elkaar. Het gaat ook om een periode van acht jaar''.

De advocaat verwijt het Openbaar Ministerie dat het te snel de publiciteit heeft gezocht met de bewering dat het zou gaan om vier baby's. ,,Dat was niet verantwoord.''
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:35:11 #189
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88781104
als in jah we hebben hier 2 dode baby's over waar zouden die nou vandaan komen?
pi_88781415
Ze hebben toch DNA onderzoek gedaan? Wat is er dan niet te snappen aan 4 baby's die een match met haar hebben op ouder-niveau :{
pi_88788933
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef defamai het volgende:

[..]

Bron?
sorry dat ik zo laat was, maar het was de pers officier die het op Omrop Fryslan verklaarde. Dus vers van de bron zeg maar
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:55:54 #192
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_88789371
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Waren er wel 4 lijkjes dan ? Als dat zo is dan moet het toch duidelijk zijn ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_88790826
Ze betwijfelen of ze vier keer zwanger is geweest. Misschien was het wel drie keer.
pi_88793210
3 meisjes plus 1 jongentje, is toch echt 4. Het DNA ervan is helemaal utgepluist De politie heeft toch echt 4 lijkjes gevonden Dat de korstondige moeder die toch al verwardt was het niet allemaal precies weet, is wel te verwachten, misschien dat ze daarom de lijkjes bewaard heeft, om ze nog eens te kunnen natellen.
pi_88793801
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Alleskids het volgende:
3 meisjes plus 1 jongentje, is toch echt 4. Het DNA ervan is helemaal utgepluist De politie heeft toch echt 4 lijkjes gevonden Dat de korstondige moeder die toch al verwardt was het niet allemaal precies weet, is wel te verwachten, misschien dat ze daarom de lijkjes bewaard heeft, om ze nog eens te kunnen natellen.
Ooit van een tweeling vernomen? ;)
Drie zwangerschappen.
pi_88798549
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Als jij op elk nieuwsbericht zo emotioneel reageert dan ga je niet oud worden.

Ik ken de achtergrond niet en zou wel willen weten wat de reden voor die Sietske is geweest om tot haar daden te komen. Het komt niet over alsof ze het voor haar plezier gedaan heeft.
De reden.Tjah er is geen reden om baby's te vermoorden.Al ben je verkracht of weeet ik veel wat.Dat ze gestoord is is een ding wat zeker is.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:15:10 #197
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_88799750
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:12 schreef Alleskids het volgende:
3 meisjes plus 1 jongentje, is toch echt 4. Het DNA ervan is helemaal utgepluist De politie heeft toch echt 4 lijkjes gevonden Dat de kortstondige moeder die toch al verward was het niet allemaal precies weet, is wel te verwachten, misschien dat ze daarom de lijkjes bewaard heeft, om ze nog eens te kunnen natellen.
LOL _O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_88817841
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Eleentje86 het volgende:

[..]

De reden.Tjah er is geen reden om baby's te vermoorden.Al ben je verkracht of weeet ik veel wat.Dat ze gestoord is is een ding wat zeker is.
Het gebeurt bijna dagelijks, abortus tot 24 weken zwangerschap. Dat vinden we niet gestoord. En wanneer een moeder haar pasgeboren baby verstikt, vinden we dat wel erg. :?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_88818073
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef Quarant het volgende:

[..]

Het gebeurt bijna dagelijks, abortus tot 24 weken zwangerschap. Dat vinden we niet gestoord. En wanneer een moeder haar pasgeboren baby verstikt, vinden we dat wel erg. :?

Abortus tot 24 weken gebeurd helemaal niet zo veel, en bij kindjes waar iets mis mee is. Na de 20-weken echo heb je nog een keuze tot abortus als er iets mis is met het kindje.
Het is dus niet van: 'ik wil toch maar niet, dus weg ermee'.
pi_88818259
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Abortus tot 24 weken gebeurd helemaal niet zo veel, en bij kindjes waar iets mis mee is. Na de 20-weken echo heb je nog een keuze tot abortus als er iets mis is met het kindje.
Het is dus niet van: 'ik wil toch maar niet, dus weg ermee'.
Stel dat na onderzoek aan die babylijkjes zou blijken dat er een of twee een handicap hadden. Dan is het dus minder erg dat ze zijn verstikt door hun moeder?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')