quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef banapples het volgende:
Nou vooruit.. voor stroopkoekje
[ afbeelding ]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'dquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef aight1 het volgende:
HaJee, heb jij de jouwe nergens opgeslagen? Want die horen wel in de OP thuis, vind ik.
Ik kan ze niet gebruiken zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'd
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Renderclippur het volgende:
Kun je de mijne zo doen dat ie open en dicht gaat?
Mooi gedaan !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Heb een beetje inspiratiedip dus ik maak nu waar ik wat voor kan bedenken en de rest komt later of wordt hopelijk/misschien door anderen gedaan....quote:
Even vragen. Wil je mijn icoon verneucken? Dankuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef ElmoFan het volgende:
Hoe krijg ik zo'n leuk getekent icoon?
aight1 , nog een paar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef aight1 het volgende:
Het plaatje waar alles mee begon:
[ afbeelding ]
Nu de andere creaties:
HappyBob:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HJTP:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aight1:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Neroje:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HaJee
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
banapples:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Patje1987
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nebelwerfer:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hean82:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog veel meer!
Hehe, dankjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan !![]()
Ik neem maar een middagje vrij denk ik, ry4life neemt alle opdrachten over
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan iemand mijn dexter nog is goed verneuken? Even dat hij keihard aan de drugs is of zo of in de disco staat............
Verwerktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
aight1 , nog een paar.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik was eigenlijk ook bezig met een Dexter in de disco maar ry4life heeft al een mooie gemaakt dus ik heb jouw mannetje in de disco gezet die ik al gemaakt had....quote:
ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn talent is leeg
Hier dan.........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
De mijne alsjeblieft, zal Freddie leuk vinden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Is ie nou al veranderdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
NIET GOED...
FF VERANDEREN
Ik vind het wel grappig dat je hem net hebt veranderd, toen ik mijne hierin veranderde had je zo'n paint van elmoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de jouwe?je bent gewoon een UI-dief
Niet bepaald tof ofzo
Ja dat was mijn tijdelijkequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je hem net hebt veranderd, toen ik mijne hierin veranderde had je zo'n paint van elmo
Aight !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Dalando het volgende:
Noggun klein vraagje. Kan iemand die van mij kleurtjes laten afwisselen ofzo? Alsof het slotje een disco wordtEn dan met een zwarte achtergrond
Maar ik kan dat niet
Aight?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja dat was mijn tijdelijkeeen Fok-rage snap je
Graag gedaan.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:23 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil mijn icoon verneucken? Danku!
OOOOH! Die zijn veeeet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:37 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat een lieve![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent een heldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die de mijne wil verneuken? Lelijker als dit kan toch niet
Haha dies kewlquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnen![]()
[ afbeelding ]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dichtquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Maak je deze toch bewegend...
[ afbeelding ]
Hèèèl slecht zegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef Foktokkie het volgende:
Doe mij ook maar zo'n excellent verneuqt ikoon.
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de framesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef ry4life het volgende:
[..]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dicht
Photoshopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
*meldt zich vrijwillig als toekomstig slachtoffer van UI-misbruik*
Paint en makeagif.comquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb mijn verneuckte icoon nogsteedsBanapples
Ben net thuis van een hele dag weg. Zal eens even weer meekijken. Goed werk van jou vandaag !quote:Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
[..]
Hèèèl slecht zeg![]()
Kon er niets mee verzinnen...
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Ach so.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef seasushi het volgende:
Hajee, hett is wel een inkopper, maar ik zal m gebruiken waneer ik een scheitdag heb, maar normaal poep ik viooltjes en rozen.
die is lijpquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of het een verbetering is maar het heeft wel met het woord "zindelijk" te maken...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:44 schreef ElmoFan het volgende:
Kan iemand mijn verneukte nog erger verneuken?
Geniaal! Bedankt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of het een verbetering is maar het heeft wel met het woord "zindelijk" te maken...
[ afbeelding ]
en een stilstaande? die heb ik ook nog wel...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat GIF-je is op een andere manier gemaakt dan ik doe. Ik kan daar niet echt wat mee.
Ik sla 'm in ieder geval op en zal eens kijken of ik wat kan bedenken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en een stilstaande? die heb ik ook nog wel...
tadaaa!!![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik sla 'm in ieder geval op en zal eens kijken of ik wat kan bedenken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
Ongevraagd z'n nieuwe UI vernueckt....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe nicequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die irritant te bewerken zegquote:
Fantastischquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat is die irritant te bewerken zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit-quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Er is een wachtrij, ga maar achter mij staan
Ik heb wat voor je....quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wachten jullie maar totdat mijn verneukte icon klaar is
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
<<<<< Iemand?
@ Hajee, ik weet dat je er een had gemaakt, maar die was idd gemaakt in een inspiratiedip![]()
Wacht even, ik zoek een andere uiquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Iets anders dan op laten stijgen of (zoals al gedaan) opblazen weet ik er niet mee te verzinnen.
[ afbeelding ]
Of heb je zelf nog een idee ?
Vuist erin, blauw oog/bloedneus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
In dat geval laten we 'm met rustquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
mijne valt niet te vernuecken, hij is vernueck proof
Wauw! wat een meesterwerk mijn complimenten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je....
[ afbeelding ]
Haha ik vind hem leukkkk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het slaat niet echt ergens op maar ik weet nix beters....
[ afbeelding ]---------->[ afbeelding ]]
Geen zonsvloed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:18 schreef ry4life het volgende:
Meer kan ik ook niet verzinnen
[ afbeelding ]
En het ging nogal mis bij het maken van deze, dus even geen zee erbij
Goed he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk vernueckt ! Je herkent hem niet terug![]()
Wel mooi dat 't beessie weer vrolijk kijktquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goed he!
ik heb geen inspiratie meer
Hehe ja zoiets probeerde ik maar het lukte nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen zonsvloed?
Zegmaar zon overdreven golf, en dan dat ie wegspoeld![]()
of word ze dan boosquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ik denk dat ik die ga gebruiken
nah ik ga het gewoon gebruiken bij topics zoals in beforquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als je [ afbeelding ] gaat gebruiken maak je kans op [ afbeelding ]
Gewoon doen
Há nieuwe slotjes hype!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
nah ik ga het gewoon gebruiken bij topics zoals in befor [ afbeelding ]
Ga je em verneuken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Grappig plaatje, lijkt een beetje op je UI
Ik neem maar eens even pauze. Ik krijg vierkante ogen en m'n maag rammelt. Dus voorlopig nog even niet.quote:
Zelfde geld zeker voor mij?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat GIF-je is op een andere manier gemaakt dan ik doe. Ik kan daar niet echt wat mee.
Ik heb het net weer geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet lukkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die hier een stormvloed op kan maken? [ afbeelding ]
geeft niet hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:50 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ik heb het net weer geprobeerd maar op de een of andere manier wil het niet lukken![]()
Sorry
Jawel, is simpel ook goed?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:02 schreef Lief-visje het volgende:
Niemand die die van mij nog wil doen ?!
Ja hoor, maak er iets leuks vanquote:
Heb er twee frames uitgehaald die misbaar waren en nu is 'ie ongeveer 49,5kb.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:56 schreef Koenitjuh het volgende:
ik heb deze gemaakt:
[ afbeelding ]
maar hij is te groot
quote:
Alstu,quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ja hoor, maak er iets leuks van
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Alstu,
Hij ziet er aardig verneukt oud uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..
Je hoeft alleen maar die hoed naar beneden te laten vallen en zorgen dat de achtergrond grijs blijftquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mij
moet je op een kruk gaan staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dat is iets te hoog gegrepen voor mij
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die hier een stormvloed op kan maken? [ afbeelding ]
Ik bedoelde meer dat er zoiets:quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat is die irritant te bewerken zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met een invisible achtergrond door het beeld komt
Ik word een beetje schokkerig van die van jouw![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...
[ afbeelding ]
Haha, ik vind hem leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:33 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Alstu,
Hij ziet er aardig verneukt uit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Enigszins dit idee gebruikt....quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet er een maken dat z'n hoed over zn gezicht heen valt en dat hij dan verdwenen is..
Bedankt HaJee !quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Enigszins dit idee gebruikt....
[ afbeelding ]
Kan ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb ze ff aan elkaar geplakt[ afbeelding ]
Netjesquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dit heb ik er nu van gemaakt. Een hoop van ry4life en een beetje van mij erbij...
[ afbeelding ]
Haha, die is wel beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Enigszins dit idee gebruikt....
[ afbeelding ]
mijn UI zou nog altijd graag misbruikt worden als iemand daar behoefte toe voeltquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
*meldt zich vrijwillig als toekomstig slachtoffer van UI-misbruik*
Oké, die is makkelijk....quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:52 schreef Meuweu het volgende:
[ afbeelding ]
Wil iemand deze verneuken en verkleinen bitte
Heldquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, die is makkelijk....
[ afbeelding ]
hoezo die wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, die is makkelijk....
[ afbeelding ]
Ik heb dit er maar van gemaakt....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef Reneuh het volgende:
Aan die van mij zal wel niet veel te verfucken zijn ben ik bang
Omdat die geheel nieuw is. Jouw ava is wat lastiger omdat ie wat wazig is. Als je dan iets wilt aanpassen dat valt het al snel op.quote:
Makkelijk om iets voor te bedenken bedoel ik. Ik heb niet bij ieder plaatje direct een goed idee.quote:
oohja daar zit wel wat in ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Omdat die geheel nieuw is. Jouw ava is wat lastiger omdat ie wat wazig is. Als je dan iets wilt aanpassen dat valt het al snel op.
ohja! duidelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Makkelijk om iets voor te bedenken bedoel ik. Ik heb niet bij ieder plaatje direct een goed idee.
Ik heb het origineel wel gevonden maar nog geen inspiratiequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
oohja daar zit wel wat in ja.
hij is ook een beetje wazig. Toen ik hem verkleinde werd het plaatje er niet beter op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb het origineel wel gevonden maar nog geen inspiratiekijk maar johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je geen inspiratie hebt houdt het op
in ieder geval bedankt !
A man's got to do what a man's got to do
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
oohja daar zit wel wat in ja.
hij is ook een beetje wazig. Toen ik hem verkleinde werd het plaatje er niet beter op
Volgens mij mist ie trouwens een vinger in het originele plaatje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....
[ afbeelding ]
whahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....
[ afbeelding ]
Dat gaat niet lukken. Dit kan ik voor je doen. Zo lijkt 't alsof er eerst wordt getwijfeld....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Meuweu het volgende:
Misschien, als je tijd hebt Hajee, kan je dan doen dat dat potlood eerst het bovenste vakje half inkleurt, weer weggumt en dan de onderste inkleurt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:Volgens mij wil jij HEEEUL graag dat je icoon verneukt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij HEEEUL graag dat je icoon verneukt word.
Ben bezig..... Niet met piemelquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..
Het is geen animatie maar ik hoop dat je 'm leuk vindt....quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..
Ode aan HaJee!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er twee frames uitgehaald die misbaar waren en nu is 'ie ongeveer 49,5kb.
[ afbeelding ]
awesome!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is geen animatie maar ik hoop dat je 'm leuk vindt....
[ afbeelding ]
stoere bob hehe, maar ik wacht nog even af,quote:
Dat word wachten op Hajee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef leeell het volgende:
[..]
stoere bob hehe, maar ik wacht nog even af,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Poging gedaan.......quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Sperma het volgende:
[ afbeelding ]
Doe er wat leuks mee Hajee
ik hoop dat ie er naar kijktquote:
Ik kan niet zoveel met die plaatjes met alleen een hoofd. Misschien iemand anders ?quote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef HaJee het volgende:
Keer wat voor mezelf gemaakt....
[ afbeelding ]
Je moet jezelf ook ens wat gunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef HaJee het volgende:
Keer wat voor mezelf gemaakt....
[ afbeelding ]
Wel een ideetje dat ik ga proberen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook ens wat gunnen natuurlijk![]()
Heb je al iets voor de mijne?![]()
OK, ga je gang!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wel een ideetje dat ik ga proberen.
heb 2 varianten gemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef dockx het volgende:
Ik ben wel toe aan een bewerking van mijn icoon
Niemand heeft gezegd dat 't ingewikkeld of bewegend moet. Heb al genoeg mooie creaties van jou gezien. Dus doe weer mee alsjeblieft !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:01 schreef banapples het volgende:
ff serieus.... Kunnen er niet gewoon weer simpele komen?
Bij yvonne waren 2 rode stipjes genoeg en nu moet alles ingewikkeld en bewegend
ben ermee bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het aandurft met mijn Niles Crane?
Ikzelf heb 0,0 photoshop skills helaas..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het aandurft met mijn Niles Crane?
Ikzelf heb 0,0 photoshop skills helaas..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Pascallio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit 'ie hoor![]()
al capone stijl![]()
Nicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:28 schreef Pascallio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit 'ie hoor![]()
al capone stijl![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Pleuriswerk maar wel leuk geworden...
[ afbeelding ]
haha dankjequote:
hmm deze sla ik denk ik af, hij is al deels gephotoshoptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
![]()
Kan je hier iets mee? Of is het te lastig voor je?
[ afbeelding ]
Hier kan ik niet echt iets mee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
![]()
Kan je hier iets mee? Of is het te lastig voor je?
[ afbeelding ]
Ah, jammer. In ieder geval bedankt voor je tijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Pascallio het volgende:
[..]
haha dankje
[..]
hmm deze sla ik denk ik af, hij is al deels gephotoshopt
Shit happens. In ieder geval bedankt voor je tijd. Je blijft een held met fotosoepenquote:
ik heb wel een ideetje bij deze, morgen aan werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef BurnaBoy het volgende:
De mijne mag ook wel onderhanden worden genomen als je wil.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef dockx het volgende:
Ik ben wel toe aan een bewerking van mijn icoon
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Lon3 het volgende:
Wie kan mijne nog donkerder maken? en dan bedoel ik niet qua kleur
Naaisquote:
<--------quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, hier dan. Pleuriswerk maar wel leuk geworden...
[ afbeelding ]
Lief makenquote:
niet helemaal gelukt zoals ik in gedachte had maar hopelijk is het watquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef BurnaBoy het volgende:
De mijne mag ook wel onderhanden worden genomen als je wil.
Chefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Pascallio het volgende:
[..]
niet helemaal gelukt zoals ik in gedachte had maar hopelijk is het wat
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef ry4life het volgende:
[..]
Lief maken![]()
[ afbeelding ]
Maar je kan er nog veel meer mee
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
Weet iemand wat leuks met de mijne?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef sharam het volgende:
leuk idee hoor
kan iemand de mijne veranderen,denk niet dat er veel veranderd kan worden
zie het wel
Die laatste vind ik mooi. Kan je daar even de snelheid van het knipperen beperken dat hij om de 2 of 3 seconden maar een paar keer knippert? dan is hij wat subtieler en lijkt het niet alsof er een hardcore feest aan de gang isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:39 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Die laatste vind ik mooi. Kan je daar even de snelheid van het knipperen beperken dat hij om de 2 of 3 seconden maar een paar keer knippert? dan is hij wat subtieler en lijkt het niet alsof er een hardcore feest aan de gang isvoor de rest
Die is echt nicequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef ry4life het volgende:
[..]
Lief maken![]()
[ afbeelding ]
Maar je kan er nog veel meer mee
laat maar, sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef sharam het volgende:
leuk!
dankje wel
als je nog iets leuks weet,ik zie het graag
Tweede poging....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef sharam het volgende:
leuk!
dankje wel
Nou is 'ie goed......quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:23 schreef sharam het volgende:
leuk!
dankje wel
Deze is weer lekker makkelijk te bewerkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:20 schreef Rensjebree het volgende:
Wie kan die van mij eens verneuken?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou is 'ie goed......
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |