quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef banapples het volgende:
Nou vooruit.. voor stroopkoekje
[ afbeelding ]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'dquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef aight1 het volgende:
HaJee, heb jij de jouwe nergens opgeslagen? Want die horen wel in de OP thuis, vind ik.
Ik kan ze niet gebruiken zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'd
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Renderclippur het volgende:
Kun je de mijne zo doen dat ie open en dicht gaat?
Mooi gedaan !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Heb een beetje inspiratiedip dus ik maak nu waar ik wat voor kan bedenken en de rest komt later of wordt hopelijk/misschien door anderen gedaan....quote:
Even vragen. Wil je mijn icoon verneucken? Dankuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef ElmoFan het volgende:
Hoe krijg ik zo'n leuk getekent icoon?
aight1 , nog een paar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef aight1 het volgende:
Het plaatje waar alles mee begon:
[ afbeelding ]
Nu de andere creaties:
HappyBob:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HJTP:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aight1:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Neroje:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HaJee
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
banapples:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Patje1987
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nebelwerfer:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hean82:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog veel meer!
Hehe, dankjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan !![]()
Ik neem maar een middagje vrij denk ik, ry4life neemt alle opdrachten over
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan iemand mijn dexter nog is goed verneuken? Even dat hij keihard aan de drugs is of zo of in de disco staat............
Verwerktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
aight1 , nog een paar.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik was eigenlijk ook bezig met een Dexter in de disco maar ry4life heeft al een mooie gemaakt dus ik heb jouw mannetje in de disco gezet die ik al gemaakt had....quote:
ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn talent is leeg
Hier dan.........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
De mijne alsjeblieft, zal Freddie leuk vinden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Is ie nou al veranderdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
NIET GOED...
FF VERANDEREN
Ik vind het wel grappig dat je hem net hebt veranderd, toen ik mijne hierin veranderde had je zo'n paint van elmoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de jouwe?je bent gewoon een UI-dief
Niet bepaald tof ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |