En, beweegt 'ie ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:27 schreef SpauldingPF het volgende:
Hajee, held kun je die van mij ook laten bewegen /:P
Zeur niet en gebruik je nieuwe UI. Het was een hoop werkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:56 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wil je me een trauma bezorgen?
Oké, hier heb je een andere....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:56 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wil je me een trauma bezorgen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:50 schreef KarinJ. het volgende:
Nee hoor, ik vind je aapje geweldig, maar soms ben ik niet in een aapjes stemming....
En ik vind je werk écht tof, vandaar dat ik vroeg of je er nog een voor me kon veranderen.
Omdat ik niets van dat verkleinen snap zoek ik plaatjes van 60 bij 60 op t net,vandaar dat mannetje.
Wil je deze dan voor me veranderen??Kan ik af en toe eens afwisselen.
Geniaal! Thanks dude!quote:
Mooi gedaan ! Ik heb net deze af. Heb er een iets andere draai aan gegeven want aan heilige boontjes hebben we een hekel hier op FOK!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben dan wel geen HaJee![]()
Kan je mijn avatar ook zo laten bewegen net als Spaulding?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan ! Ik heb net deze af. Heb er een iets andere draai aan gegeven want heilige boontjes hebben we niet hier op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Heb jouw plaatje al opgeslagen maar moet nog even wat leuks verzinnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef joers1 het volgende:
Ziet er wel te gek uit allemaal...wauw
take your time....:) Vind het tof dat je er iets mee wil doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb jouw plaatje al opgeslagen maar moet nog even wat leuks verzinnen.
Thanksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef aight1 het volgende:
Ik maak dalijk wel weer het nieuwe topic, als iemand iets voor in de OP heeft, PM me.
Doe maar weer mee want je hebt al mooie dingen gemaakt ! En ik kan het alleen niet aan !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef banapples het volgende:
Door HaJee durf ik niks meer te vernuecken. Doe ik mijn best komt HaJee met een of andere 15-frame gif aangezet
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef banapples het volgende:
Door HaJee durf ik niks meer te vernuecken. Doe ik mijn best komt HaJee met een of andere 15-frame gif aangezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |