quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef banapples het volgende:
Nou vooruit.. voor stroopkoekje
[ afbeelding ]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'dquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:28 schreef aight1 het volgende:
HaJee, heb jij de jouwe nergens opgeslagen? Want die horen wel in de OP thuis, vind ik.
Ik kan ze niet gebruiken zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Haha, heb je twee minuten terug alles ge-PM'd
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:00 schreef Renderclippur het volgende:
Kun je de mijne zo doen dat ie open en dicht gaat?
Mooi gedaan !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Heb een beetje inspiratiedip dus ik maak nu waar ik wat voor kan bedenken en de rest komt later of wordt hopelijk/misschien door anderen gedaan....quote:
Even vragen. Wil je mijn icoon verneucken? Dankuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef ElmoFan het volgende:
Hoe krijg ik zo'n leuk getekent icoon?
aight1 , nog een paar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef aight1 het volgende:
Het plaatje waar alles mee begon:
[ afbeelding ]
Nu de andere creaties:
HappyBob:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HJTP:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aight1:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Neroje:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HaJee
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
banapples:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Patje1987
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nebelwerfer:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hean82:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nog veel meer!
Hehe, dankjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi gedaan !![]()
Ik neem maar een middagje vrij denk ik, ry4life neemt alle opdrachten over
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef Fes1-2 het volgende:
Kan iemand mijn dexter nog is goed verneuken? Even dat hij keihard aan de drugs is of zo of in de disco staat............
Verwerktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
aight1 , nog een paar.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik was eigenlijk ook bezig met een Dexter in de disco maar ry4life heeft al een mooie gemaakt dus ik heb jouw mannetje in de disco gezet die ik al gemaakt had....quote:
ik vind hem wel grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:55 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn talent is leeg
Hier dan.........quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
De mijne alsjeblieft, zal Freddie leuk vinden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Flippiee het volgende:
Is ie nou al veranderdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
NIET GOED...
FF VERANDEREN
Ik vind het wel grappig dat je hem net hebt veranderd, toen ik mijne hierin veranderde had je zo'n paint van elmoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de jouwe?je bent gewoon een UI-dief
Niet bepaald tof ofzo
Ja dat was mijn tijdelijkequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je hem net hebt veranderd, toen ik mijne hierin veranderde had je zo'n paint van elmo
Aight !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef Dalando het volgende:
Noggun klein vraagje. Kan iemand die van mij kleurtjes laten afwisselen ofzo? Alsof het slotje een disco wordtEn dan met een zwarte achtergrond
Maar ik kan dat niet
Aight?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja dat was mijn tijdelijkeeen Fok-rage snap je
Graag gedaan.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:23 schreef Rockiejj het volgende:
Wie wil mijn icoon verneucken? Danku!
OOOOH! Die zijn veeeet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:37 schreef ry4life het volgende:
[..]
Wat een lieve![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent een heldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die de mijne wil verneuken? Lelijker als dit kan toch niet
Haha dies kewlquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnen![]()
[ afbeelding ]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dichtquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Maak je deze toch bewegend...
[ afbeelding ]
Hèèèl slecht zegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef Foktokkie het volgende:
Doe mij ook maar zo'n excellent verneuqt ikoon.
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de framesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef ry4life het volgende:
[..]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dicht
Photoshopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
*meldt zich vrijwillig als toekomstig slachtoffer van UI-misbruik*
Paint en makeagif.comquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb mijn verneuckte icoon nogsteedsBanapples
Ben net thuis van een hele dag weg. Zal eens even weer meekijken. Goed werk van jou vandaag !quote:Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
[..]
Hèèèl slecht zeg![]()
Kon er niets mee verzinnen...
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Ach so.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef seasushi het volgende:
Hajee, hett is wel een inkopper, maar ik zal m gebruiken waneer ik een scheitdag heb, maar normaal poep ik viooltjes en rozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |