Je bent een heldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter lukte hij niet
[edit] Dit is de goede versie![]()
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand die de mijne wil verneuken? Lelijker als dit kan toch niet
Haha dies kewlquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als je zelf nog een ingeving hebt van wat er gebeurd hoor ik het wel, kon alleen even dit verzinnen![]()
[ afbeelding ]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dichtquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef ry4life het volgende:
[..]
Maak je deze toch bewegend...
[ afbeelding ]
Hèèèl slecht zegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef Foktokkie het volgende:
Doe mij ook maar zo'n excellent verneuqt ikoon.
Jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de framesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef ry4life het volgende:
[..]
Oeh leuk hij gaat nu ook mooi dicht
Photoshopquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
*meldt zich vrijwillig als toekomstig slachtoffer van UI-misbruik*
Paint en makeagif.comquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:54 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Yep, maar dat was alleen wat knip- en plakwerk van de frames
Welk(e) programma('s) gebruiken jullie trouwens voor de bewerking en montage? Lijkt me ook wel leuk om het een en ander uit te proberen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb mijn verneuckte icoon nogsteedsBanapples
Ben net thuis van een hele dag weg. Zal eens even weer meekijken. Goed werk van jou vandaag !quote:Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef ry4life het volgende:
[..]
Hèèèl slecht zeg![]()
Kon er niets mee verzinnen...
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die iets maakt vandaagOf schrik ik mensen af, er zijn nog genoeg dingen te maken hoor
![]()
Ach so.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef seasushi het volgende:
Hajee, hett is wel een inkopper, maar ik zal m gebruiken waneer ik een scheitdag heb, maar normaal poep ik viooltjes en rozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |