awesome!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is geen animatie maar ik hoop dat je 'm leuk vindt....
[ afbeelding ]
stoere bob hehe, maar ik wacht nog even af,quote:
Dat word wachten op Hajee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:41 schreef leeell het volgende:
[..]
stoere bob hehe, maar ik wacht nog even af,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Poging gedaan.......quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef Sperma het volgende:
[ afbeelding ]
Doe er wat leuks mee Hajee
ik hoop dat ie er naar kijktquote:
Ik kan niet zoveel met die plaatjes met alleen een hoofd. Misschien iemand anders ?quote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef HaJee het volgende:
Keer wat voor mezelf gemaakt....
[ afbeelding ]
Je moet jezelf ook ens wat gunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef HaJee het volgende:
Keer wat voor mezelf gemaakt....
[ afbeelding ]
Wel een ideetje dat ik ga proberen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook ens wat gunnen natuurlijk![]()
Heb je al iets voor de mijne?![]()
OK, ga je gang!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wel een ideetje dat ik ga proberen.
heb 2 varianten gemaaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef dockx het volgende:
Ik ben wel toe aan een bewerking van mijn icoon
Niemand heeft gezegd dat 't ingewikkeld of bewegend moet. Heb al genoeg mooie creaties van jou gezien. Dus doe weer mee alsjeblieft !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:01 schreef banapples het volgende:
ff serieus.... Kunnen er niet gewoon weer simpele komen?
Bij yvonne waren 2 rode stipjes genoeg en nu moet alles ingewikkeld en bewegend
ben ermee bezigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het aandurft met mijn Niles Crane?
Ikzelf heb 0,0 photoshop skills helaas..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het aandurft met mijn Niles Crane?
Ikzelf heb 0,0 photoshop skills helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |