Ik heb hem stukken lager zitten sinds die kutreclamesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah, en van George Clooney gaat menig 25 jarige vrouw nog gewoon soppen
Terwijl hij ook maar steeds doordramt over z'n nespresso-fetish. Hypocriet hoor, dames! ^_^
Ik denk dat Darwin probeert te vertellen dat vrouwen van 30 (Deschanel) ongeveer even vergelijkbaar oud zijn als kerels van 50.quote:
Nope, het nadeel van charismatische, vrouwelijke actrices is dat ze heel klampachtig proberen om "in the picture" te blijven, met een hele reeks aan cosmetische operatie's als gevolg. Julia Roberts bijvoorbeeld, of Meg Ryan, of NIcole Kidman.quote:
Wheh, nee dat bedoel ik niet hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat Darwin probeert te vertellen dat vrouwen van 30 (Deschanel) ongeveer even vergelijkbaar oud zijn als kerels van 50.
Geloof niet dat ik het er helemaal mee eens ben
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Drakire het volgende:
Wat trouwens een hele slechte eigenschap van mezelf is is dat ik mensen van profielensites ga googlen.
Vaak kom ik dan uit op de Hyves pagina dan lees ik daar rare krabbels etc en knap ik er op af.
Mevrouw heeft een oud en uitgeblust karakter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, nee dat bedoel ik niet hoor
Het ging mij meer om de karaktereigenschappen in dit geval.
[edit] Of beter gezegd: aan de combinatie van fysieke aantrekkelijkheid en een bepaald karakter.
Men, dát klinkt pas als commentaar van een pijprokende vijftiger vanachter zijn avondkrantquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hyves werkt wel perfect. Van de foto's en krabbels krijg je al een aardig beeld![]()
Vrouwen die straalbezopen op alle uitgaanfoto's staan doen zijn dan bijvoorbeeld al een no-go
Hyves werkt wel perfect. Van de foto's en krabbels krijg je al een aardig beeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?
Ik sla het google gedeelte meestal over, ik ga gewoon direct naar hyves om te kijken of ze daar op staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Drakire het volgende:
Wat trouwens een hele slechte eigenschap van mezelf is is dat ik mensen van profielensites ga googlen.
Vaak kom ik dan uit op de Hyves pagina dan lees ik daar rare krabbels etc en knap ik er op af.
Nee true wat eigenlijk mijn slechte eigenschap is dat ik iets lees of tegenkom en dan ga denken, nee deze dame past niet bij mij omdat <insert wat ik op Hyves heb gelezen>quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een beetje het vermoeden dat hij van het "knuffelen" is, maar hij brengt het een beetje subtieler dan die andere figuur. Maar we zullen zien.
Poesje volblaffen even direct gezegd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
Hyves / Facebook / LinkedIn werken juist in mijn voordeel. Date kan checken dat ik besta, wie mijn vrienden zijn en waar ik werk. Maakt het een stuk betrouwbaarder.
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..
Oooooooh dus mannen die hyves hebben zijn betrouwbaar? Handiggggggg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
Hyves / Facebook / LinkedIn werken juist in mijn voordeel. Date kan checken dat ik besta, wie mijn vrienden zijn en waar ik werk. Maakt het een stuk betrouwbaarder.
We hadden al eerder geconcludeerd dat jij suf bent..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mijn hyves staan ook wel maffe foto's, betekend nog niet dat ik maf bén
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
We hadden al eerder geconcludeerd dat jij suf bent..
Op een paar foto's na valt het mafheid gehalte nog wel meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooooooh dus mannen die hyves hebben zijn betrouwbaar? Handiggggggg...![]()
Hmm is inderdaad wel leuk om te checken en ff te kijken wat iemand verder doet. Maar om hyves nou zo serieus te nemen gaat me wat ver.
Mijn hyves staan ook wel maffe foto's, betekend nog niet dat ik maf bén
Zie het vorige topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..
Hehe dat doe ik ook altijd, en als ze niet op hyves staan dan pas googlenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik sla het google gedeelte meestal over, ik ga gewoon direct naar hyves om te kijken of ze daar op staan
quote:Hoi,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben een leuke spontane jongeman van bijna 26 jaar oud. Ik ben 1.90m lang en heb een normaal postuur.
Ik heb al een paar jaar een relatie, maar ik weet dat mijn vriendin vreemd gaat. Zij blijft dit ontkennen, maar ik weet het zeker. Ondanks dat wil ik haar niet kwijt en zij mij niet. Zelf voel ik mij aangetrokken tot vrouwen die ouder zijn dan ikzelf. Ik zou daarom graag een leuke spannende date aangaan met een een vrouw tussen de 30 en 50 jaar. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie, puur naar een leuke spannende date :-)!
Een foto kan ik je later sturen via email of msn, je begrijpt vast wel waarom.
Lijkt het je wat, laat dan snel iets van je horen!
x
Sensitive
Jij trekt ze ook wel aan hè ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Farouche het volgende:
Net weer ontvangen:
"leuk profiel;) keertje afspreken? "
Duidelijk gevalletje van sex date.....
Dat seksdaten daar snap ik niets van, ik knap al vaak af tijdens een gewone date en dan zou het nog de bedoeling zijn dat je seks hebt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Farouche het volgende:
Net weer ontvangen:
"leuk profiel;) keertje afspreken? "
Duidelijk gevalletje van sex date.....
Zou je denken??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jij trekt ze ook wel aan hè ?
Op zoek naar een cougarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Karina het volgende:
Niet alleen vieze oude mannen zijn op zoek naar jonge vrouwen van 25, maar andersom is het net zo erg. Vieze jonge mannen die op zoek zijn naar oudere vrouwen![]()
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat seksdaten daar snap ik niets van, ik knap al vaak af tijdens een gewone date en dan zou het nog de bedoeling zijn dat je seks hebt?
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slag
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
Ik heb heel veel nummers maar niet die jij bedoelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?![]()
Enneh, wat is nou je nummer ?
Ja precies, net als bij een "normale" date dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Meiden aanspreken.. in 't echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rill*
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Wat is er mis met vrouwen in een kroegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
Salsafeestjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Nah ik val niet op vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kermis in 't durp! Dat trekt wel leuke mannen aan hoor. *kuch*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Kermisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Wheh, je hebt boeren (met echte koeien) en je hebt boeren (met een scootertje)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Haha precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat is de algemene beschrijving van elke man die met een vrouw heeft samengewoont
whahaha, het ruimdenkende klopt wel, maar voor de rest ben in puur Hollands. Ik denk dat ik met mijn blonde haar gewoon veel allochtonen aantrek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?
Geen idee waarom, maar had het idee dat je een ruimdenkende Marokkaanse vrouw was van een jaar of 28.
Match made in heaven. Wanneer gaan jullie trouwen ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Farouche het volgende:
Toch is van alles wat ik tot nu toe in mijn korte datingsite periode heb gezien dit nog steeds met afstand de koploper NL85610972
Maak een profiel aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef Kattenkop het volgende:
Al die nummers hier.. post eens wat tekst.. want ik zie niks
He, pas op he!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Match made in heaven. Wanneer gaan jullie trouwen ?
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maak een profiel aanDan kan je 't opzoeken
You wish. Dat klinkt nog niet eens zo verkeerd, ivm wat ik hier langs zie komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.
Voor 't standaard profiel kan je overal wel 'vertel ik later' invullenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.
Echt niet.. ik ben dus om en nu bezig. Maar ik krijg steeds die melding dat ik dingen niet heb ingevuld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Voor 't standaard profiel kan je overal wel 'vertel ik later' invullenPaar minuutjes en je kan met ons mee lachen
Wat een bijzondere man!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Farouche het volgende:
Toch is van alles wat ik tot nu toe in mijn korte datingsite periode heb gezien dit nog steeds met afstand de koploper NL85610972
hij heeft wel wat he?! Zou dat komen door zijn dubbele onderkin of de domme blik in zijn ogen??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat een bijzondere man!
de combinatie maakt het wel extra speciaal denk ik..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
hij heeft wel wat he?! Zou dat komen door zijn dubbele onderkin of de domme blik in zijn ogen??
De mooiste schatten moet je nooit voor jezelf houden, dus deze wil ik best met je delen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de combinatie maakt het wel extra speciaal denk ik..
Jammer dat jij em eerst gezien had
Join the linequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
2e date voorbij en helaas... friendzone materiaal met als reden 'ik ben denk ik gewoon te kritisch'. Zou wel eens een dame van 30+ willen treffen die gewoon 'fuckit, hij ziet er best leuk uit' denkt en er een wilde nacht van maakt. Maar nope. Maar goed, volgende date ligt wellicht al in het verschiet, want de dame die ik op hold had gezet spreekt me nog aan over MSN.
Ik denk dat er idd maar weinig vrouwen zijn die zo denken. Het is echt niet dat ik preuts ben, maar de behoefte om met iedere kerel die er een beetje leuk uitziet heb ik ook niet meer. Vrouwen hebben er gewoon wat meer problemen mee om nummer zoveel te zijn. Ik hoef geen kerel die hem al in 200 anderen heeft gestopt en hem in nog 200 anderen gaat stoppen ook. Bij mij moet er echt wel een klein beetje toekomstperspectief in zitten voordat ik met iemand een wilde nacht beleef.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
2e date voorbij en helaas... friendzone materiaal met als reden 'ik ben denk ik gewoon te kritisch'. Zou wel eens een dame van 30+ willen treffen die gewoon 'fuckit, hij ziet er best leuk uit' denkt en er een wilde nacht van maakt. Maar nope. Maar goed, volgende date ligt wellicht al in het verschiet, want de dame die ik op hold had gezet spreekt me nog aan over MSN.
Volgens mij staat "ik ben denk ik te kritisch" tussen quotes omdat een uitspraak van haar is niet van hemquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dus jij bent te kritisch. En dan moet dat wijf denken van, hij vind me niet goed genoeg maar ik laat me toch maar ff lekker palen?
![]()
mannen........
dan snap ik al helemaal waarom ie geen kans meer maakt op een "wilde nacht"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Volgens mij staat "ik ben denk ik te kritisch" tussen quotes omdat een uitspraak van haar is niet van hem.
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date, maar dat het de eerste keer niet uitloopt op seks is bij mij wel een uitzondering en komt eigenlijk bijna alleen voor als het sowieso al niet zo leuk was als van tevoren gehoopt. Anders, why not?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induiktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date, maar dat het de eerste keer niet uitloopt op seks is bij mij wel een uitzondering en komt eigenlijk bijna alleen voor als het sowieso al niet zo leuk was als van tevoren gehoopt.
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon slettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induikt
Idd, kijk maar op de gemiddelde kermisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon sletten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Farouche het volgende:
[..]
Idd, kijk maar op de gemiddelde kermis.
Klopt. Een foto is maar een momentopname. Ik zet op zo'n site ook niet een foto van mezelf op de zondagmorgen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmpf. Ik had een leuke jongen op de mail. Foto gezien, best cute. Nu vind ik toevallig zijn facebook. En die foto lijkt echt compleet anders. Beetje jammer.
Dit heb ik zo vaak he, is de eerste foto leuk, en daarna denk je van "tjah". En ja ik realiseer me dat het niet om de foto gaat, maar vind het toch een domper.
Ach, het was ook meer bedoeld als grap. Waar ik meer op doelde was het feit dat vrouwen van 30+ zo verdomd kritisch zijn. Ze staan zichzelf niet meer toe om zich te laten gaan,gewoon lekker spontaan. 'want ze hebben al een paar keer hun hoofd gestoten' (waarschijnlijk ingepalmd door gladde kerels). Ze geven ook geen enkele kans meer om het te laten groeien. Daar is in principe niets mis mee, maar het begint wel te irriteren als je date in date uit hetzelfde verhaal te horen krijg. 'Je bent echt een leuke jongen & gezellig, maar...'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Farouche het volgende:
Ik denk dat er idd maar weinig vrouwen zijn die zo denken. Het is echt niet dat ik preuts ben, maar de behoefte om met iedere kerel die er een beetje leuk uitziet heb ik ook niet meer. Vrouwen hebben er gewoon wat meer problemen mee om nummer zoveel te zijn. Ik hoef geen kerel die hem al in 200 anderen heeft gestopt en hem in nog 200 anderen gaat stoppen ook. Bij mij moet er echt wel een klein beetje toekomstperspectief in zitten voordat ik met iemand een wilde nacht beleef.
Uit het OkTrends blog van OK cupid:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmpf. Ik had een leuke jongen op de mail. Foto gezien, best cute. Nu vind ik toevallig zijn facebook. En die foto lijkt echt compleet anders. Beetje jammer.
Dit heb ik zo vaak he, is de eerste foto leuk, en daarna denk je van "tjah". En ja ik realiseer me dat het niet om de foto gaat, maar vind het toch een domper.
Meestal wel leuke vrouwen, anders zou ik dat ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induikt
Mannen zijn nog veel erger, maar daar wordt niets over gezegdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon sletten
Inderdaad, hebben we dat ook gelijk maar gehad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anyway, niks mis met seks op de eerste date.
Ik dacht dat jij al bezet was. Maar niet meer dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meestal wel leuke vrouwen, anders zou ik dat ook zeker niet doen.
Ik snap het echt niet, dat moeilijke gedoe. Je ziet elkaar, voelt je tot elkaar aangetrokken en je wilt dus seks, maar vervolgens ga je je lopen inhouden 'omdat seks op de eerste date niet hoort'. C'mon zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we dat ook gelijk maar gehad.
Helemaal mee eens hoor. Maar een date ALLEEN met het doel seks te te hebben, dat vind ik niets. Lijkt me zo raar en geforceerd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, dat moeilijke gedoe. Je ziet elkaar, voelt je tot elkaar aangetrokken en je wilt dus seks, maar vervolgens ga je je lopen inhouden 'omdat seks op de eerste date niet hoort'. C'mon zeg!.
Ik ben vandaag exact een jaar vrijgezel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al bezet was. Maar niet meer dus.
quote:Languages English (Okay), French (Poorly), Spanish (Fluently), Other (Poorly), C++ (Okay)
Nerd vrouwtje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:30 schreef Arnax het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom op een OkCupid profiel van een vrouw!
[..]
Daar ben ik het dan ook weer mee eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar een date ALLEEN met het doel seks te te hebben, dat vind ik niets. Lijkt me zo raar en geforceerd.
Zo van hoi, you're place or mine of spreek je dan maar meteen in een motel af?
Dus ik moet nog snel zoeken op OkCupid als ik foto's wil zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit momenteel op de volgende datingsites:
- RP
- OKCupid
- GayParship ()
- E-matching
Na dit weekend blijft alleen RP over. De andere sites hebben te weinig leden (voor mij iig), leveren dus te weinig matches op, zijn niet overzichtelijk etc.
Doe geen moeite. V zoekt Vquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dus ik moet nog snel zoeken op OkCupid als ik foto's wil zien
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt heel erg ongeschikt voor datingsites, geloof ik. Ik ben nu uit beleefdheid met iemand aan het mailen, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling..
En wat is daar precies mis mee?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe geen moeite. V zoekt V.
Net ook even aangemeld op Paiq, maar ik zoek iemand die ouder is dan ik en nu heb ik allemaal meisjes van begin 20 als matches. Noes
Daarom plaats ik ook gewoon altijd maar 1 fotoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Natalie78 het volgende:
Is inderdaad vaak met die foto's. Of dat ze er een aantal hebben geplaatst, bij de eerste denk je dan wow, leuk! De tweede al ietsje minder leuk, de derde wat kaler, de vierde een heel stuk dikker en de vijfde gewoon oud.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Daarom plaats ik ook gewoon altijd maar 1 fotodan komt de klap pas als ze er al niet meer onderuit kunnen...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt heel erg ongeschikt voor datingsites, geloof ik. Ik ben nu uit beleefdheid met iemand aan het mailen, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |