Match made in heaven. Wanneer gaan jullie trouwen ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Farouche het volgende:
Toch is van alles wat ik tot nu toe in mijn korte datingsite periode heb gezien dit nog steeds met afstand de koploper NL85610972
Maak een profiel aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:53 schreef Kattenkop het volgende:
Al die nummers hier.. post eens wat tekst.. want ik zie niks
He, pas op he!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Match made in heaven. Wanneer gaan jullie trouwen ?
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Maak een profiel aanDan kan je 't opzoeken
You wish. Dat klinkt nog niet eens zo verkeerd, ivm wat ik hier langs zie komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.
Voor 't standaard profiel kan je overal wel 'vertel ik later' invullenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
En weer tig vragen moeten beantwoorden om vervolgens de match te worden van Hendrik-Jan die als hobby blokfluitspelen heeft.
Echt niet.. ik ben dus om en nu bezig. Maar ik krijg steeds die melding dat ik dingen niet heb ingevuld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Voor 't standaard profiel kan je overal wel 'vertel ik later' invullenPaar minuutjes en je kan met ons mee lachen
Wat een bijzondere man!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:49 schreef Farouche het volgende:
Toch is van alles wat ik tot nu toe in mijn korte datingsite periode heb gezien dit nog steeds met afstand de koploper NL85610972
hij heeft wel wat he?! Zou dat komen door zijn dubbele onderkin of de domme blik in zijn ogen??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat een bijzondere man!
de combinatie maakt het wel extra speciaal denk ik..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
hij heeft wel wat he?! Zou dat komen door zijn dubbele onderkin of de domme blik in zijn ogen??
De mooiste schatten moet je nooit voor jezelf houden, dus deze wil ik best met je delen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
de combinatie maakt het wel extra speciaal denk ik..
Jammer dat jij em eerst gezien had
Join the linequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
2e date voorbij en helaas... friendzone materiaal met als reden 'ik ben denk ik gewoon te kritisch'. Zou wel eens een dame van 30+ willen treffen die gewoon 'fuckit, hij ziet er best leuk uit' denkt en er een wilde nacht van maakt. Maar nope. Maar goed, volgende date ligt wellicht al in het verschiet, want de dame die ik op hold had gezet spreekt me nog aan over MSN.
Ik denk dat er idd maar weinig vrouwen zijn die zo denken. Het is echt niet dat ik preuts ben, maar de behoefte om met iedere kerel die er een beetje leuk uitziet heb ik ook niet meer. Vrouwen hebben er gewoon wat meer problemen mee om nummer zoveel te zijn. Ik hoef geen kerel die hem al in 200 anderen heeft gestopt en hem in nog 200 anderen gaat stoppen ook. Bij mij moet er echt wel een klein beetje toekomstperspectief in zitten voordat ik met iemand een wilde nacht beleef.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
2e date voorbij en helaas... friendzone materiaal met als reden 'ik ben denk ik gewoon te kritisch'. Zou wel eens een dame van 30+ willen treffen die gewoon 'fuckit, hij ziet er best leuk uit' denkt en er een wilde nacht van maakt. Maar nope. Maar goed, volgende date ligt wellicht al in het verschiet, want de dame die ik op hold had gezet spreekt me nog aan over MSN.
Volgens mij staat "ik ben denk ik te kritisch" tussen quotes omdat een uitspraak van haar is niet van hemquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dus jij bent te kritisch. En dan moet dat wijf denken van, hij vind me niet goed genoeg maar ik laat me toch maar ff lekker palen?
![]()
mannen........
dan snap ik al helemaal waarom ie geen kans meer maakt op een "wilde nacht"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Volgens mij staat "ik ben denk ik te kritisch" tussen quotes omdat een uitspraak van haar is niet van hem.
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date, maar dat het de eerste keer niet uitloopt op seks is bij mij wel een uitzondering en komt eigenlijk bijna alleen voor als het sowieso al niet zo leuk was als van tevoren gehoopt. Anders, why not?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:33 schreef Knipoogje het volgende:
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induiktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date, maar dat het de eerste keer niet uitloopt op seks is bij mij wel een uitzondering en komt eigenlijk bijna alleen voor als het sowieso al niet zo leuk was als van tevoren gehoopt.
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon slettenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |