Jee, wat een geheugenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de man die op vakantie is? Heb je daar nog contact mee?
Ik heb hem stukken lager zitten sinds die kutreclamesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah, en van George Clooney gaat menig 25 jarige vrouw nog gewoon soppen
Terwijl hij ook maar steeds doordramt over z'n nespresso-fetish. Hypocriet hoor, dames! ^_^
Ik denk dat Darwin probeert te vertellen dat vrouwen van 30 (Deschanel) ongeveer even vergelijkbaar oud zijn als kerels van 50.quote:
Nope, het nadeel van charismatische, vrouwelijke actrices is dat ze heel klampachtig proberen om "in the picture" te blijven, met een hele reeks aan cosmetische operatie's als gevolg. Julia Roberts bijvoorbeeld, of Meg Ryan, of NIcole Kidman.quote:
Wheh, nee dat bedoel ik niet hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk dat Darwin probeert te vertellen dat vrouwen van 30 (Deschanel) ongeveer even vergelijkbaar oud zijn als kerels van 50.
Geloof niet dat ik het er helemaal mee eens ben
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Drakire het volgende:
Wat trouwens een hele slechte eigenschap van mezelf is is dat ik mensen van profielensites ga googlen.
Vaak kom ik dan uit op de Hyves pagina dan lees ik daar rare krabbels etc en knap ik er op af.
Mevrouw heeft een oud en uitgeblust karakter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, nee dat bedoel ik niet hoor
Het ging mij meer om de karaktereigenschappen in dit geval.
[edit] Of beter gezegd: aan de combinatie van fysieke aantrekkelijkheid en een bepaald karakter.
Men, dát klinkt pas als commentaar van een pijprokende vijftiger vanachter zijn avondkrantquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hyves werkt wel perfect. Van de foto's en krabbels krijg je al een aardig beeld![]()
Vrouwen die straalbezopen op alle uitgaanfoto's staan doen zijn dan bijvoorbeeld al een no-go
Hyves werkt wel perfect. Van de foto's en krabbels krijg je al een aardig beeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?
Ik sla het google gedeelte meestal over, ik ga gewoon direct naar hyves om te kijken of ze daar op staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:23 schreef Drakire het volgende:
Wat trouwens een hele slechte eigenschap van mezelf is is dat ik mensen van profielensites ga googlen.
Vaak kom ik dan uit op de Hyves pagina dan lees ik daar rare krabbels etc en knap ik er op af.
Nee true wat eigenlijk mijn slechte eigenschap is dat ik iets lees of tegenkom en dan ga denken, nee deze dame past niet bij mij omdat <insert wat ik op Hyves heb gelezen>quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat afknappen is een slechte eigenschap. Googlen is wel vrij standaard. Toch?
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een beetje het vermoeden dat hij van het "knuffelen" is, maar hij brengt het een beetje subtieler dan die andere figuur. Maar we zullen zien.
Poesje volblaffen even direct gezegd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
Hyves / Facebook / LinkedIn werken juist in mijn voordeel. Date kan checken dat ik besta, wie mijn vrienden zijn en waar ik werk. Maakt het een stuk betrouwbaarder.
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..
Oooooooh dus mannen die hyves hebben zijn betrouwbaar? Handiggggggg...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
Hyves / Facebook / LinkedIn werken juist in mijn voordeel. Date kan checken dat ik besta, wie mijn vrienden zijn en waar ik werk. Maakt het een stuk betrouwbaarder.
We hadden al eerder geconcludeerd dat jij suf bent..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mijn hyves staan ook wel maffe foto's, betekend nog niet dat ik maf bén
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
We hadden al eerder geconcludeerd dat jij suf bent..
Op een paar foto's na valt het mafheid gehalte nog wel meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooooooh dus mannen die hyves hebben zijn betrouwbaar? Handiggggggg...![]()
Hmm is inderdaad wel leuk om te checken en ff te kijken wat iemand verder doet. Maar om hyves nou zo serieus te nemen gaat me wat ver.
Mijn hyves staan ook wel maffe foto's, betekend nog niet dat ik maf bén
Zie het vorige topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Uh knuffelen? Wat bedoel je daarmee? heb wat gemist geloof ik..
Hehe dat doe ik ook altijd, en als ze niet op hyves staan dan pas googlenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik sla het google gedeelte meestal over, ik ga gewoon direct naar hyves om te kijken of ze daar op staan
quote:Hoi,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben een leuke spontane jongeman van bijna 26 jaar oud. Ik ben 1.90m lang en heb een normaal postuur.
Ik heb al een paar jaar een relatie, maar ik weet dat mijn vriendin vreemd gaat. Zij blijft dit ontkennen, maar ik weet het zeker. Ondanks dat wil ik haar niet kwijt en zij mij niet. Zelf voel ik mij aangetrokken tot vrouwen die ouder zijn dan ikzelf. Ik zou daarom graag een leuke spannende date aangaan met een een vrouw tussen de 30 en 50 jaar. Ik ben dus niet op zoek naar een relatie, puur naar een leuke spannende date :-)!
Een foto kan ik je later sturen via email of msn, je begrijpt vast wel waarom.
Lijkt het je wat, laat dan snel iets van je horen!
x
Sensitive
Jij trekt ze ook wel aan hè ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Farouche het volgende:
Net weer ontvangen:
"leuk profiel;) keertje afspreken? "
Duidelijk gevalletje van sex date.....
Dat seksdaten daar snap ik niets van, ik knap al vaak af tijdens een gewone date en dan zou het nog de bedoeling zijn dat je seks hebt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Farouche het volgende:
Net weer ontvangen:
"leuk profiel;) keertje afspreken? "
Duidelijk gevalletje van sex date.....
Zou je denken??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jij trekt ze ook wel aan hè ?
Op zoek naar een cougarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Karina het volgende:
Niet alleen vieze oude mannen zijn op zoek naar jonge vrouwen van 25, maar andersom is het net zo erg. Vieze jonge mannen die op zoek zijn naar oudere vrouwen![]()
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat seksdaten daar snap ik niets van, ik knap al vaak af tijdens een gewone date en dan zou het nog de bedoeling zijn dat je seks hebt?
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slag
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
Ik heb heel veel nummers maar niet die jij bedoelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?![]()
Enneh, wat is nou je nummer ?
Ja precies, net als bij een "normale" date dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Meiden aanspreken.. in 't echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rill*
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Wat is er mis met vrouwen in een kroegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
Salsafeestjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Nah ik val niet op vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kermis in 't durp! Dat trekt wel leuke mannen aan hoor. *kuch*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Kermisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Wheh, je hebt boeren (met echte koeien) en je hebt boeren (met een scootertje)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Haha precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat is de algemene beschrijving van elke man die met een vrouw heeft samengewoont
whahaha, het ruimdenkende klopt wel, maar voor de rest ben in puur Hollands. Ik denk dat ik met mijn blonde haar gewoon veel allochtonen aantrek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?
Geen idee waarom, maar had het idee dat je een ruimdenkende Marokkaanse vrouw was van een jaar of 28.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |