Lolaatje plaatst het met een knipoogje, maar jij hebt écht veel boosheid in je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
Soms moeten mensen even verbaal keihard kapot gemaakt worden (ook Idols/Popstars-mongolen bijv.), daar worden ze hard van.
Als niemand het zegt, blijven ze maar tegen dezelfde muur aanlopen. Is voor niemand leuk.
Jawel, voor onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
Soms moeten mensen even verbaal keihard kapot gemaakt worden (ook Idols/Popstars-mongolen bijv.), daar worden ze hard van.
Als niemand het zegt, blijven ze maar tegen dezelfde muur aanlopen. Is voor niemand leuk.
Niet zo bekrompen hè!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is kiezen verplicht?
Normaal wijs ik mensen gewoon netjes af, maar ik vind dat een vent van 50 zich gewoon verre van meiden van 25 moet houden.
Gefrustreerd, onzeker, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Lolaatje plaatst het met een knipoogje, maar jij hebt écht veel boosheid in je.Waar komt dat toch vandaan?
Dat weet ik een goede vrijgezelle man die bij je past.quote:
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo bekrompen hè!
Niet dat ik mezelf als 30+ met een vrouw van in de 50 zie hoor![]()
Tja, 25 is gewoon 'volwassen' en geen vent van 50 die niet naar een mooie meid van die leeftijd kijkt. Het maakt je niet 'slecht' ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijn
Enig leeftijdsverschil vind ik geen probleem, maar bewust op zoek naar meiden die 25 jaar jonger zijn? Nee, dat geeft me een onbehaaglijk gevoel.
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijn
Enig leeftijdsverschil vind ik geen probleem, maar bewust op zoek naar meiden die 25 jaar jonger zijn? Nee, dat geeft me een onbehaaglijk gevoel.
Bedrogen, gedumpt, afgedankt, ingewisseld, kaalgeplukt, genomen....quote:
Haha of Brad Pitt, die ondertussen ook al aardig richting de 50 gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah, en van George Clooney gaat menig 25 jarige vrouw nog gewoon soppen
Terwijl hij ook maar steeds doordramt over z'n nespresso-fetish. Hypocriet hoor, dames! ^_^
Dat is de algemene beschrijving van elke man die met een vrouw heeft samengewoontquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Bedrogen, gedumpt, afgedankt, ingewisseld, kaalgeplukt, genomen....
Sean Connery deed het ook nog erg goed, tot een paar jaar terug. Denk dat hij nu toch echt wel het impotentie-stadium gepasseerd is, en dat is natuurlijk nooit sexy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha of Brad Pitt, die ondertussen ook al aardig richting de 50 gaat
Hugh Heffnerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Sean Connery deed het ook nog erg goed, tot een paar jaar terug. Denk dat hij nu toch echt wel het impotentie-stadium gepasseerd is, en dat is natuurlijk nooit sexy.
Johnny Depp: 47 jaar
En jij zou Brad Pitt of Johnny Depp afslaan vanwege de leeftijd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kán, maar ik vind geen prettig idee.
Maar jullie hebben gelijk dat ik vast milder was geweest indien hij er aantrekkelijk(er) had uitgezien.
Hypocriet, guilty as charged
Nou nee, dat zegt ze min of meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
En jij zou Brad Pitt of Johnny Depp afslaan vanwege de leeftijd?
Maar die is weer geen 50quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nou nee, dat zegt ze min of meer
Zijn ook gewoon lekkere kerels natuurlijk, met net dat beetje meer dat een gewone vent niet heeft. Charisma, aantrekkingskracht.
Voor mij is de vrouwelijke variant: Zooey Deschanel
Sandra Bullockquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon lekkere kerels natuurlijk, met net dat beetje meer dat een gewone vent niet heeft. Charisma, aantrekkingskracht.
Michelle Pfeifferquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de man die op vakantie is? Heb je daar nog contact mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |