Ik voel me altijd zo opgelicht bij die site ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:45 schreef Drakire het volgende:
Ik heb me dus zojuist ingeschreven bij OkCupid, ben nog bezig met het invullen van verdere gegevens maar op het eerste opzicht een goeie site met veel jonge mensen in de database.
Hoezo opgelicht? (Ik ken de site helemaal niet, ben gewoon nieuwsgierig....)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo opgelicht bij die site ..
Ja... ik blijf me inschrijven bj die site's .. Ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Eigen ervaring.quote:Je meld je 'gratis' aan, en krijgt binnen een paar uur na je aanmelding al talloze bezoekers en berichten van dames. Ik kreeg er ongeveer 30 binnen 4 uur. Je kan die berichten alleen lezen als je een abonnement neemt (a 29,95 per maand). Dus ik doe zo'n abonnement, en direct kreeg ik geen bezoek of bericht niets meer. De dames die mij berichten hadden verzonden reageerde later (toen ik eenmaal 29,95 had betaald) nergens meer op. Je word beduveld waar je bij staat. Kriebello zend die berichten zelf, om je zo lekker te maken, zodat je een abonnement neemt. Toevallig overkwam een goede vriendin van mij hetzelfde een aantal dagen daarna.
Het bedrog......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:01 schreef wolferl het volgende:
Kijk uit voor:
Kriebello.nl
[..]
Eigen ervaring.
Ik heb me ook ingeschreven daar, wel aardig idee dat je aangemoedigd wordt om meer over jezelf te vertellen en die vragen te beantwoorden enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:45 schreef Drakire het volgende:
Ik heb me dus zojuist ingeschreven bij OkCupid, ben nog bezig met het invullen van verdere gegevens maar op het eerste opzicht een goeie site met veel jonge mensen in de database.
Het is gratis, hoe kan je daar opgelicht worden dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:48 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bepaald verdienmodel. Maar zo’n site zal niet lang blijven bestaan, daar zit gewoon een organisatie achter die een andere site start.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 03:01 schreef wolferl het volgende:
Kijk uit voor:
Kriebello.nl
[..]
Eigen ervaring.
De sites die reclamen maken op de radio dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:39 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bepaald verdienmodel. Maar zo’n site zal niet lang blijven bestaan, daar zit gewoon een organisatie achter die een andere site start.
Het heeft alle schijn van oplichting idd.
Volgens mij zijn alleen de echte bekende sites nog redelijk te vertrouwen, lexa/relatieplanet/e-matching want die hebben nog een reputatie te verdedigen en verdienen waarschijnlijk al voldoende.
Okee.. dat is het niet. Maar al die dingen invullen om wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:13 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is gratis, hoe kan je daar opgelicht worden dan?
Ik zie nog steeds geen nummerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:51 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ja... ik blijf me inschrijven bj die site's .. Ik blijf niet bezig
Hoeft niet perse. Een foto van je tieten is genoeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Okee.. dat is het niet. Maar al die dingen invullen om wat?
Zo kom je nooit aan een vrouw.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:13 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Een foto van je tieten is genoeg.
Je maakt een grapje? Je denkt oprecht dat vrouwen bij een fantasy kaartspelletje verwachten dat je een hoog IQ hebt? Ik ken het spel verder niet hoor, maar het stereotype is niet echt positief. En eerste indruk berust meestal op stereotyperingen. Doen we allemaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:10 schreef Knipoogje het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met Magic the Gathering
Weet je meteen dat de heer in kwestie een hoger dan gemiddeld IQ heeft, want domme mensen snappen d'r geen bal van. Ik dacht dat vrouwen een intelligente man wel zo prettig vonden?
Ik krijg van die beelden waarbij die ventjes het hele land doorreizen met hun kaartjes om naar meetings te gaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Je denkt oprecht dat vrouwen bij een fantasy kaartspelletje verwachten dat je een hoog IQ hebt? Ik ken het spel verder niet hoor, maar het stereotype is niet echt positief. En eerste indruk berust meestal op stereotyperingen. Doen we allemaal.
Ik ben ook weleens bij dat soort meetings/wedstrijden geweest, maar het stereotype beeld klopt aardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik krijg van die beelden waarbij die ventjes het hele land doorreizen met hun kaartjes om naar meetings te gaan.
"Oehhh mijn draak heeft jouw draak verslagen"
bwuh
Ja, ik denk ook wel dat het een grote no-no is om te vermelden op je profiel. Sowieso gewoon helemaal niet zeggen. Die vrouwen hoeven echt niet alles te weten hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Je denkt oprecht dat vrouwen bij een fantasy kaartspelletje verwachten dat je een hoog IQ hebt? Ik ken het spel verder niet hoor, maar het stereotype is niet echt positief. En eerste indruk berust meestal op stereotyperingen. Doen we allemaal.
Het maakt ook nogal uit wat voor type het schrijft. Laatst op OKcupid was er iemand met een leuk profiel (en leuke foto) die schreef dat hij dat speelt. Heb hem een berichtje gestuurd dat ik het leuk vond om iemand tegen te komen die MtG speelt en totaal niet aan het stereotype voldoetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook wel dat het een grote no-no is om te vermelden op je profiel. Sowieso gewoon helemaal niet zeggen. Die vrouwen hoeven echt niet alles te weten hoor.
Joh, wie zou dat nou zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef palawan het volgende:
Via dit topic aan okcupid gekomen, en wie kom ik daar tegen!?
Juist, een fokster die ook in dit topic had gepost!
Erg leuk, ook omdat ik toevallig eerder die dag in haar fotoboek had gekeken
Je hebt wel een iPhone bedoel je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef Civilian het volgende:
Met een iPhone heb je meer seks
Ik doe echt iets verkeerd geloof ik
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt wel een iPhone bedoel je?
Ze vond dat ik niet aan een bepaald stereotype voldeedquote:
Precies. Ik knuppel graag zeehondjes dood in mijn vrije tijd, maar no way dat ik dat op een profiel zou zetten als er eentje zou hebben. Staat dan ook niet in mijn fobo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:04 schreef Ordos20 het volgende:
D#r zijn genoeg leuke hobbies waar je plezier aan ontleent die je maar beter niet op je profiel kunt zetten
Ik heb er zelfs twee. Maar het effect van een tweede iPhone is niet zo spektaculair. (oh, iPhone 3G te koop)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:17 schreef Civilian het volgende:
Met een iPhone heb je meer seks
Ik doe echt iets verkeerd geloof ik
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Overigens kreeg ik na een reactie gestuurd te hebben naar iemand op okcupid een berichtje terug dat ze vond dat ik een leuk profiel had. Maar op dit moment zag ze iemand anders en die wou ze eerst een kans geven.
Dat heb ik nog niet eerder gehad. Beter dan helemaal geen bericht terugkrijgen.
quote:I am from 1960, but I am young from body and soul. I love your profile, please, write me, I love feet, they're my fetish. I am very passionate and I refuse to let me thrown out of your criteria, because I am a musician and these stay very very young.
Write me, baby en dan kunen we ook nederlands spreken. Wees een beetje vrij, als je me gebt gechecked, zul je tot de conclusie komen, dat ik je misschien wel heel erg happy kan maken, maar dan moeten we wel communiceren.
Alléén maar liefs uit Groningen, *naam*
Ik heb een keer ongeveer een zelfde reactie gehad via Knuz, paar dagen later was ze uitgeschreven, dus met die ander had ze dus succes gehadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze vond dat ik niet aan een bepaald stereotype voldeed![]()
Overigens kreeg ik na een reactie gestuurd te hebben naar iemand op okcupid een berichtje terug dat ze vond dat ik een leuk profiel had. Maar op dit moment zag ze iemand anders en die wou ze eerst een kans geven.
Dat heb ik nog niet eerder gehad. Beter dan helemaal geen bericht terugkrijgen.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Lolaatje het volgende:
Tijd voor de volgende verbale neersabeling:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
UiteraardDat betekent hetzelfde als "ik zie je wel weer een keertje hè !"
Zo'n vermoeden had ik al, maar bedankt dat jullie mijn hoop de grond hebben ingestamptquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb een keer ongeveer een zelfde reactie gehad via Knuz, paar dagen later was ze uitgeschreven, dus met die ander had ze dus succes gehad
Daar zijn we goed in hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar bedankt dat jullie mijn hoop de grond hebben ingestampt
Niets te danken, ik doe het met alle plezierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, maar bedankt dat jullie mijn hoop de grond hebben ingestampt
Wat een mafkeesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Lolaatje het volgende:
Tijd voor de volgende verbale neersabeling:
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? De meeste vrouwen reageren echt wel leuk en zijn ook gewoon leuk. Er zitten alleen een paar van die omhoog gevallen wijven bij die denken dat ze lekker zijn en denken het recht te hebben om zich als een kutwijf te mogen gedragen omdat ze een vrouw zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar zijn we goed in hier![]()
Wat dat betreft zijn mensen hier niet echt positief ingesteld... Hahaha.
Nee maar mensen krijgen hier niet vaak voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:07 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij ? De meeste vrouwen reageren echt wel leuk en zijn ook gewoon leuk. Er zitten alleen een paar van die omhoog gevallen wijven bij die denken dat ze lekker zijn en denken het recht te hebben om zich als een kutwijf te mogen gedragen omdat ze een vrouw zijn.
Dan heb je het wel over de uitzonderingen inderdaad. Zoals die gasten waar Karina tegen aanloopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar mensen krijgen hier niet vaak voordeel van de twijfelMeestal wel terecht hoor...
Ja waarom moeten ze mij steeds hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over de uitzonderingen inderdaad. Zoals die gasten waar Karina tegen aanloopt.
Maar wat ie dan met mij moet? Ik ben juist erg van het stappenquote:Ik ga bijna nooit stappen daarom zoek ik eem leuk dame via deze site
groetjes
De echte leuke zetten we hier natuurlijk niet te kakkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar mensen krijgen hier niet vaak voordeel van de twijfelMeestal wel terecht hoor...
Blijkbaar zie je er op de foto's zo suf uit dat 'ie toch een poging waagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Origineel bericht:
[..]
Maar wat ie dan met mij moet? Ik ben juist erg van het stappen
oooooh jij bent echt gemeen! Geen wonder dat je single bent!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je er op de foto's zo suf uit dat 'ie toch een poging waagt.
quote:Persoonlijk kan het me niet interesseren hoe jong je je wel niet voelt, of wilt voelen (want laten we eerlijk zijn, dit heeft alles te maken met het niet kunnen verkroppen dat je ouder wordt en het feit dat je lichaam het langzamerhand laat afweten. Blauwe pilletjes kunnen niet voorkomen dat je een verlept plantje wordt: klein, slap en zielig). Ook een beetje kunnen jengelen of pingelen houdt dat proces niet tegen.
Overigens walg ik van mensen met een voet-fetish. Ik haat het wanneer mensen aan mijn voeten zitten dus je slaat de plank ongelooflijk mis als je dacht me daarmee te kunnen inpakken. Dat je überhaupt dacht een kans van slagen te hebben, vind ik ronduit betreurenswaardig.
Ik heb er geen enkele behoefte aan om verder met je te communiceren en kan je alleen maar aanbevelen om een dame van je eigen leeftijd te zoeken die jouw aftakeling gedoogt omdat ze zelf ook haar beste jaren gehad heeft.
Helaas, je bent geen twintiger meer. Blijf daar niet zo wanhopig aan vastklampen en accepteer: het is eigenlijk gewoon voorbij nu.
Dat is 'ie op zich nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oooooh jij bent echt gemeen! Geen wonder dat je single bent!
Dat gaat nog wat worden tussen jullie!!quote:
Lieverd, ik denk dat je dit soort gasten beter kunt negeren dan een reactie geven.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat je dit soort gasten beter kunt negeren dan een reactie geven.
Mijn god, wat heeft hij jou aangedaan?quote:
Jij bent zo;n type dat écht de huisraad het raam uitsmijt als manlief bekent vreemd te zijn gegaan en zijn biezen paktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar ik vind het zo leuk
Gewoon speed daten ook hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Mercer het volgende:
Being completely honest on first date DOES work!![]()
http://www.liveleak.com/view?i=c2a_1281554427
Zit jij op een datingsite met als doel het vinden van een geschikte date of om mensen kapot te makenquote:
Hij stuurde me een berichtjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, wat heeft hij jou aangedaan?
Huisraad het raam uitsmijten dan juist weer niet, daarin laat ik me dan echt niet kennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent zo;n type dat écht de huisraad het raam uitsmijt als manlief bekent vreemd te zijn gegaan en zijn biezen pakt
Is kiezen verplicht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zit jij op een datingsite met als doel het vinden van een geschikte date of om mensen kapot te maken?
Ah, ik zie het.quote:
Lolaatje plaatst het met een knipoogje, maar jij hebt écht veel boosheid in je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
Soms moeten mensen even verbaal keihard kapot gemaakt worden (ook Idols/Popstars-mongolen bijv.), daar worden ze hard van.
Als niemand het zegt, blijven ze maar tegen dezelfde muur aanlopen. Is voor niemand leuk.
Jawel, voor onsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
Soms moeten mensen even verbaal keihard kapot gemaakt worden (ook Idols/Popstars-mongolen bijv.), daar worden ze hard van.
Als niemand het zegt, blijven ze maar tegen dezelfde muur aanlopen. Is voor niemand leuk.
Niet zo bekrompen hè!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Is kiezen verplicht?
Normaal wijs ik mensen gewoon netjes af, maar ik vind dat een vent van 50 zich gewoon verre van meiden van 25 moet houden.
Gefrustreerd, onzeker, etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Lolaatje plaatst het met een knipoogje, maar jij hebt écht veel boosheid in je.Waar komt dat toch vandaan?
Dat weet ik een goede vrijgezelle man die bij je past.quote:
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo bekrompen hè!
Niet dat ik mezelf als 30+ met een vrouw van in de 50 zie hoor![]()
Tja, 25 is gewoon 'volwassen' en geen vent van 50 die niet naar een mooie meid van die leeftijd kijkt. Het maakt je niet 'slecht' ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijn
Enig leeftijdsverschil vind ik geen probleem, maar bewust op zoek naar meiden die 25 jaar jonger zijn? Nee, dat geeft me een onbehaaglijk gevoel.
Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In de vergelijking zou die 'vrouw' dan dus 5+ zijn
Enig leeftijdsverschil vind ik geen probleem, maar bewust op zoek naar meiden die 25 jaar jonger zijn? Nee, dat geeft me een onbehaaglijk gevoel.
Bedrogen, gedumpt, afgedankt, ingewisseld, kaalgeplukt, genomen....quote:
Haha of Brad Pitt, die ondertussen ook al aardig richting de 50 gaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
Yeah, en van George Clooney gaat menig 25 jarige vrouw nog gewoon soppen
Terwijl hij ook maar steeds doordramt over z'n nespresso-fetish. Hypocriet hoor, dames! ^_^
Dat is de algemene beschrijving van elke man die met een vrouw heeft samengewoontquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Bedrogen, gedumpt, afgedankt, ingewisseld, kaalgeplukt, genomen....
Sean Connery deed het ook nog erg goed, tot een paar jaar terug. Denk dat hij nu toch echt wel het impotentie-stadium gepasseerd is, en dat is natuurlijk nooit sexy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:02 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha of Brad Pitt, die ondertussen ook al aardig richting de 50 gaat
Hugh Heffnerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Sean Connery deed het ook nog erg goed, tot een paar jaar terug. Denk dat hij nu toch echt wel het impotentie-stadium gepasseerd is, en dat is natuurlijk nooit sexy.
Johnny Depp: 47 jaar
En jij zou Brad Pitt of Johnny Depp afslaan vanwege de leeftijd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:08 schreef Lolaatje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het niet kán, maar ik vind geen prettig idee.
Maar jullie hebben gelijk dat ik vast milder was geweest indien hij er aantrekkelijk(er) had uitgezien.
Hypocriet, guilty as charged
Nou nee, dat zegt ze min of meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
En jij zou Brad Pitt of Johnny Depp afslaan vanwege de leeftijd?
Maar die is weer geen 50quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nou nee, dat zegt ze min of meer
Zijn ook gewoon lekkere kerels natuurlijk, met net dat beetje meer dat een gewone vent niet heeft. Charisma, aantrekkingskracht.
Voor mij is de vrouwelijke variant: Zooey Deschanel
Sandra Bullockquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon lekkere kerels natuurlijk, met net dat beetje meer dat een gewone vent niet heeft. Charisma, aantrekkingskracht.
Michelle Pfeifferquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de man die op vakantie is? Heb je daar nog contact mee?quote:
Jee, wat een geheugenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de man die op vakantie is? Heb je daar nog contact mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |