Dan heb je het wel over de uitzonderingen inderdaad. Zoals die gasten waar Karina tegen aanloopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar mensen krijgen hier niet vaak voordeel van de twijfelMeestal wel terecht hoor...
Ja waarom moeten ze mij steeds hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over de uitzonderingen inderdaad. Zoals die gasten waar Karina tegen aanloopt.
Maar wat ie dan met mij moet? Ik ben juist erg van het stappenquote:Ik ga bijna nooit stappen daarom zoek ik eem leuk dame via deze site
groetjes
De echte leuke zetten we hier natuurlijk niet te kakkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee maar mensen krijgen hier niet vaak voordeel van de twijfelMeestal wel terecht hoor...
Blijkbaar zie je er op de foto's zo suf uit dat 'ie toch een poging waagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Origineel bericht:
[..]
Maar wat ie dan met mij moet? Ik ben juist erg van het stappen
oooooh jij bent echt gemeen! Geen wonder dat je single bent!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je er op de foto's zo suf uit dat 'ie toch een poging waagt.
quote:Persoonlijk kan het me niet interesseren hoe jong je je wel niet voelt, of wilt voelen (want laten we eerlijk zijn, dit heeft alles te maken met het niet kunnen verkroppen dat je ouder wordt en het feit dat je lichaam het langzamerhand laat afweten. Blauwe pilletjes kunnen niet voorkomen dat je een verlept plantje wordt: klein, slap en zielig). Ook een beetje kunnen jengelen of pingelen houdt dat proces niet tegen.
Overigens walg ik van mensen met een voet-fetish. Ik haat het wanneer mensen aan mijn voeten zitten dus je slaat de plank ongelooflijk mis als je dacht me daarmee te kunnen inpakken. Dat je überhaupt dacht een kans van slagen te hebben, vind ik ronduit betreurenswaardig.
Ik heb er geen enkele behoefte aan om verder met je te communiceren en kan je alleen maar aanbevelen om een dame van je eigen leeftijd te zoeken die jouw aftakeling gedoogt omdat ze zelf ook haar beste jaren gehad heeft.
Helaas, je bent geen twintiger meer. Blijf daar niet zo wanhopig aan vastklampen en accepteer: het is eigenlijk gewoon voorbij nu.
Dat is 'ie op zich nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oooooh jij bent echt gemeen! Geen wonder dat je single bent!
Dat gaat nog wat worden tussen jullie!!quote:
Lieverd, ik denk dat je dit soort gasten beter kunt negeren dan een reactie geven.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:42 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk dat je dit soort gasten beter kunt negeren dan een reactie geven.
Mijn god, wat heeft hij jou aangedaan?quote:
Jij bent zo;n type dat écht de huisraad het raam uitsmijt als manlief bekent vreemd te zijn gegaan en zijn biezen paktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Maar ik vind het zo leuk
Gewoon speed daten ook hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Mercer het volgende:
Being completely honest on first date DOES work!![]()
http://www.liveleak.com/view?i=c2a_1281554427
Zit jij op een datingsite met als doel het vinden van een geschikte date of om mensen kapot te makenquote:
Hij stuurde me een berichtjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, wat heeft hij jou aangedaan?
Huisraad het raam uitsmijten dan juist weer niet, daarin laat ik me dan echt niet kennenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij bent zo;n type dat écht de huisraad het raam uitsmijt als manlief bekent vreemd te zijn gegaan en zijn biezen pakt
Is kiezen verplicht?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:51 schreef Drakire het volgende:
[..]
Zit jij op een datingsite met als doel het vinden van een geschikte date of om mensen kapot te maken?
Ah, ik zie het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |