Zou je denken??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jij trekt ze ook wel aan hè ?
Op zoek naar een cougarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:48 schreef Karina het volgende:
Niet alleen vieze oude mannen zijn op zoek naar jonge vrouwen van 25, maar andersom is het net zo erg. Vieze jonge mannen die op zoek zijn naar oudere vrouwen![]()
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat seksdaten daar snap ik niets van, ik knap al vaak af tijdens een gewone date en dan zou het nog de bedoeling zijn dat je seks hebt?
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Nee, dan sla je dat deel over waar jij zo vaak op afknapt.
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je kijkt alleen wat hij in zijn broek heeft (als vrouw zijnde dan)
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heel eventjes, maar daarna moet je aan de slag
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
Ik heb heel veel nummers maar niet die jij bedoelt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Eerst eisen stellen aan de foto's, dan eisen stellen aan de profielteksten, dan eisen stellen aan het eerste berichtje wat gestuurd wordt. Je bent ook niet snel tevreden hè ?![]()
Enneh, wat is nou je nummer ?
Ja precies, net als bij een "normale" date dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Of niet.. ligt eraan wat je daar tegenkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Meiden aanspreken.. in 't echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*rill*
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Wat is er mis met vrouwen in een kroegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
Salsafeestjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
Haha naar de kroeg zeker! Alsof daar vrouwen komen!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef Trololo. het volgende:
Ik ga even IRL chica's pesten... tot later!
Nah ik val niet op vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kermis in 't durp! Dat trekt wel leuke mannen aan hoor. *kuch*quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Kermisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:21 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wat is er mis met vrouwen in een kroeg?? Ik ben al wat ouder, dus moet mijn krachten sparen. Morgenavond kermis!!
Wheh, je hebt boeren (met echte koeien) en je hebt boeren (met een scootertje)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:26 schreef Farouche het volgende:
Nee, de dorpsfeesten zijn net geweest. Ik heb altijd al gedroomd van een eigen boerderij..... Moet die boeren toch ergens tegenkomen
.
Haha precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat is de algemene beschrijving van elke man die met een vrouw heeft samengewoont
whahaha, het ruimdenkende klopt wel, maar voor de rest ben in puur Hollands. Ik denk dat ik met mijn blonde haar gewoon veel allochtonen aantrek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Begint Boer Zoekt Vrouw niet weer in september?
Geen idee waarom, maar had het idee dat je een ruimdenkende Marokkaanse vrouw was van een jaar of 28.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |