Idd, kijk maar op de gemiddelde kermisquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon sletten
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:14 schreef Farouche het volgende:
[..]
Idd, kijk maar op de gemiddelde kermis.
Klopt. Een foto is maar een momentopname. Ik zet op zo'n site ook niet een foto van mezelf op de zondagmorgen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmpf. Ik had een leuke jongen op de mail. Foto gezien, best cute. Nu vind ik toevallig zijn facebook. En die foto lijkt echt compleet anders. Beetje jammer.
Dit heb ik zo vaak he, is de eerste foto leuk, en daarna denk je van "tjah". En ja ik realiseer me dat het niet om de foto gaat, maar vind het toch een domper.
Ach, het was ook meer bedoeld als grap. Waar ik meer op doelde was het feit dat vrouwen van 30+ zo verdomd kritisch zijn. Ze staan zichzelf niet meer toe om zich te laten gaan,gewoon lekker spontaan. 'want ze hebben al een paar keer hun hoofd gestoten' (waarschijnlijk ingepalmd door gladde kerels). Ze geven ook geen enkele kans meer om het te laten groeien. Daar is in principe niets mis mee, maar het begint wel te irriteren als je date in date uit hetzelfde verhaal te horen krijg. 'Je bent echt een leuke jongen & gezellig, maar...'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:40 schreef Farouche het volgende:
Ik denk dat er idd maar weinig vrouwen zijn die zo denken. Het is echt niet dat ik preuts ben, maar de behoefte om met iedere kerel die er een beetje leuk uitziet heb ik ook niet meer. Vrouwen hebben er gewoon wat meer problemen mee om nummer zoveel te zijn. Ik hoef geen kerel die hem al in 200 anderen heeft gestopt en hem in nog 200 anderen gaat stoppen ook. Bij mij moet er echt wel een klein beetje toekomstperspectief in zitten voordat ik met iemand een wilde nacht beleef.
Uit het OkTrends blog van OK cupid:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmpf. Ik had een leuke jongen op de mail. Foto gezien, best cute. Nu vind ik toevallig zijn facebook. En die foto lijkt echt compleet anders. Beetje jammer.
Dit heb ik zo vaak he, is de eerste foto leuk, en daarna denk je van "tjah". En ja ik realiseer me dat het niet om de foto gaat, maar vind het toch een domper.
Meestal wel leuke vrouwen, anders zou ik dat ook zeker niet doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet met wat voor vrouwen jij date als je daar al gelijk de eerste afspraak de koffer mee induikt
Mannen zijn nog veel erger, maar daar wordt niets over gezegdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die graag de koffer induiken ipv inpakken. Vrouwen.. zijn gewoon sletten
Inderdaad, hebben we dat ook gelijk maar gehad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anyway, niks mis met seks op de eerste date.
Ik dacht dat jij al bezet was. Maar niet meer dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Meestal wel leuke vrouwen, anders zou ik dat ook zeker niet doen.
Ik snap het echt niet, dat moeilijke gedoe. Je ziet elkaar, voelt je tot elkaar aangetrokken en je wilt dus seks, maar vervolgens ga je je lopen inhouden 'omdat seks op de eerste date niet hoort'. C'mon zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we dat ook gelijk maar gehad.
Helemaal mee eens hoor. Maar een date ALLEEN met het doel seks te te hebben, dat vind ik niets. Lijkt me zo raar en geforceerd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, dat moeilijke gedoe. Je ziet elkaar, voelt je tot elkaar aangetrokken en je wilt dus seks, maar vervolgens ga je je lopen inhouden 'omdat seks op de eerste date niet hoort'. C'mon zeg!.
Ik ben vandaag exact een jaar vrijgezel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al bezet was. Maar niet meer dus.
quote:Languages English (Okay), French (Poorly), Spanish (Fluently), Other (Poorly), C++ (Okay)
Nerd vrouwtje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:30 schreef Arnax het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom op een OkCupid profiel van een vrouw!
[..]
Daar ben ik het dan ook weer mee eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar een date ALLEEN met het doel seks te te hebben, dat vind ik niets. Lijkt me zo raar en geforceerd.
Zo van hoi, you're place or mine of spreek je dan maar meteen in een motel af?
Dus ik moet nog snel zoeken op OkCupid als ik foto's wil zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit momenteel op de volgende datingsites:
- RP
- OKCupid
- GayParship ()
- E-matching
Na dit weekend blijft alleen RP over. De andere sites hebben te weinig leden (voor mij iig), leveren dus te weinig matches op, zijn niet overzichtelijk etc.
Doe geen moeite. V zoekt Vquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dus ik moet nog snel zoeken op OkCupid als ik foto's wil zien
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben echt heel erg ongeschikt voor datingsites, geloof ik. Ik ben nu uit beleefdheid met iemand aan het mailen, maar dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling..
En wat is daar precies mis mee?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe geen moeite. V zoekt V.
Net ook even aangemeld op Paiq, maar ik zoek iemand die ouder is dan ik en nu heb ik allemaal meisjes van begin 20 als matches. Noes
Daarom plaats ik ook gewoon altijd maar 1 fotoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:31 schreef Natalie78 het volgende:
Is inderdaad vaak met die foto's. Of dat ze er een aantal hebben geplaatst, bij de eerste denk je dan wow, leuk! De tweede al ietsje minder leuk, de derde wat kaler, de vierde een heel stuk dikker en de vijfde gewoon oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |