quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Echt hè, lekker duidelijk dit jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Alleen wanneer is imsak.. we hebben 2 a4tjes, op de 1 staat 3.16 en op de ander 4.42?
04:42, dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Alleen wanneer is imsak.. we hebben 2 a4tjes, op de 1 staat 3.16 en op de ander 4.42?
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef Ayca het volgende:
Jij ook!
(Wat is daar nou eigenlijk een gepast antwoord op?)
Oke dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?
Ramazaniniz mubarek olsun.
Dan kan jij zeggen dankjewel stik in je snot of je zegt tesekkur ederim seninde Ramazanin mubarek olsun
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
En als ik een Marokkaan tegenkom o.us?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.
Arabisch. En ja, ik ben mocroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ramadan mubarek is geen correcte zin, in het Turks dan. Is dat marokkaans ofzo ?
Ramazaniniz mubarek olsun.
Dan kan jij zeggen dankjewel stik in je snot of je zegt tesekkur ederim seninde Ramazanin mubarek olsun
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Knietje tegen z'n ballen en hard wegrennen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Broertje net: Je krijgt 20 euro als je aan mijn sokken ruikt zonder dat je iehwl of gadver ofzo zegt!
Ik:wallah
Broertje: Nee wacht 10 euro
Ik:..
Broertje: wacht even *ruikt zelf aan zijn sokken* Nee laat maar!
Ik:![]()
Wat is eigenlijk het nut van al die tussentijden...Iemand die dat weet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.diyanet.gov.tr(...)-imsakiyesi-241.aspx.
Tijden waarop je moet biddenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:19 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van al die tussentijden...Iemand die dat weet?
Imsak = sahur, akşam = iftar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef Disko.Krali het volgende:
Je mag dus tussen Imsak en Yatsi niet eten
toch?
waar is die prachtige OP gebleven?quote:
Ook niet na zonsondergang?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef zarGon het volgende:
Ahw..
Kusje erop. (Wees er zuinig op, voorlopig mijn laatste kusje, want ramadan.)
Kes.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar is die prachtige OP gebleven?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ging aan m'n ogen zitten zonder eerst m'n handen gewassen te hebben. Lees: chilipeper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
toppie!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Slayage het volgende:
[..]Ik wil het ook echt niet weten. Jammer genoeg heb ik een groot inbeeldingsvermogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
wat was de exacte bewoording? misschien kunnen we zien wat je verkeerd doetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb zojuist de liefde verklaard aan Ayca met cedille, maar ze negeert het gewoon.
Eerst mij luie donder noemen en dan dat zinnetje wat hij altijd gebruikt. Tsssquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kes.
En zet de OP erin, ja. Luie donder.
Ik heb je wel gemist, trouwens. Ayça... Ik... Ik hou van je...
Staat gewoon hierboven ergens, hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat was de exacte bewoording? misschien kunnen we zien wat je verkeerd doet
Oké, maar hoe vaak heb ik gezegd dat ik je heb gemist? Juist, ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eerst mij luie donder noemen en dan dat zinnetje wat hij altijd gebruikt. Tsss
Ik heb jou ook gemist hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, maar hoe vaak heb ik gezegd dat ik je heb gemist? Juist, ja.![]()
Ik kan trouwens niet vaak genoeg zeggen dat ik van je hou...
Lijkt me best vervelend als je moet werken nu...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:57 schreef Slayage het volgende:
Boterham kruidenkaas, selleriesalade met plakjes kaas 2 keeren 1 met pindakaas en honing. Daarnaast een grote mok thee met mandarijn smaak. En uiteindelijk zoveel water als mogelijk :p Nu namaz, beetje pitten en 0745 weer op
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vannacht kwam neef trouwens sleutels halen, maar uit gewoonte neem ik dan n glas water voor ik weer m'n bed induik. Je raadt het al. En ik besef het nu pas. -_-
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vannacht kwam neef trouwens sleutels halen, maar uit gewoonte neem ik dan n glas water voor ik weer m'n bed induik. Je raadt het al. En ik besef het nu pas. -_-
Thanks Rookie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef Rookert het volgende:
Succes aan iedereen die de Ramadan doet![]()
En rot maar alvast op met je "omg suikerfeest dit is zoo lekker![]()
![]()
![]()
" posts, ik ben nu al jaloers
![]()
Ik ben naar Keulen
Ik ben ook aan het vasten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nja, het ging per ongeluk dus volgens mij is je vasten nog geldig.
Dacht ik al, ja. Kolay gelsin, pop.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dacht ik al, ja. Kolay gelsin, pop.
Is geen probleemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zelfs de vrouwenprogramma's waarin ze het normaal gesproken over paparazzi/mode/etc. hebben, zijn religieus bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:24 schreef zarGon het volgende:
Alle Turkse zenders die plotsklaps religieus worden.
Hahaha, inderdaad. En Bülent Ersoyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse modellen die normaal gesproken niks anders doen dan uitgaan, drinken, hun blote reet showen en vreemdgaan zijn opeens veranderd in moslims en geven tips over hoe je de ramadan het beste kunt volhouden.![]()
![]()
Turkije.
HAHAHA dat is echt het toppunt!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. En Bülent Ersoy.
[ afbeelding ]
Goh, bij jullie ook al?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse modellen die normaal gesproken niks anders doen dan uitgaan, drinken, hun blote reet showen en vreemdgaan zijn opeens veranderd in moslims en geven tips over hoe je de ramadan het beste kunt volhouden.![]()
![]()
Turkije.
Dat is waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk dat Bulent Ersoy meer weet over de islam dan wij allemaal bij elkaar
Verkeerd voorbeeld dus.
Sibel Can en Seda Sayan die naar Umre (saudi arabie) gaan, dat is pas lachwekkend.
Jajaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef IHVK het volgende:
Ik was vergeten dat Ramadan best leuk was
Wat is er mis met haar kleding danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het ging mij dan meer om hoe ze op dat moment was gekleed
. Maarja, ik kan mezelf ook geen ideale moslim noemen
(ik bid bijv. niet elke dag).
Decolleté, heel veel make-up op en dan Bismillah luidop zeggen. Oké, goed dat ze het doet. Maar het geeft wel een grappig beeld, vind je niet? Dat kun je toch ook zachtjes zeggen op dat moment, denk ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar kleding dan![]()
quote:
quote:Yaklaşık dört aydır Atilla Altay ile aşk yaşayan ünlü şarkıcı Seda Sayan'ın İstanbul’da imam nikâhı kıydıktan sonra önceki gün Amerika’nın kumarhaneler şehri Las Vegas'ta evlendiği iddia edilmişti.
Lolquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zo'n klant tikt n turkse vrouw aan en zegt; vasten jullie nou ook? Ik dacht dat alleen dat de mannen vastten, daar staat alleen iets over in het nieuws
Hahaha, deze vraag heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zo'n klant tikt n turkse vrouw aan en zegt; vasten jullie nou ook? Ik dacht dat alleen dat de mannen vastten, daar staat alleen iets over in het nieuws
ik meldde het ook omdat ik zo'n vraag voor het eerst hoor hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, deze vraag heb ik nog nooit gehoord. Meestal zijn het van die standaard vragen
. Mag je ook drinken? Mag je dit/dat. etc.
Gevalletje discipline en beloning. Overigens prop je je 's avonds helemaal niet vol, men eet vaak zelfs minder tijdens de ramadan omdat je vrij snel volraakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan de mensen die aan de Ramadan meedoen![]()
(http://www.ontdekislam.nl/ramadan_vasten.php)
Jullie eten niet tussen een bepaalde tijd vanwege de armen/zieken en andere dingen
Maar savonds proppen jullie je mond vol met allerlei lekkers. Maar armen hebben savonds toch ook niet opeens heel veel eten?
Wij vasten helemaal niet vanwege de armen en zieken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan de mensen die aan de Ramadan meedoen![]()
(http://www.ontdekislam.nl/ramadan_vasten.php)
Jullie eten niet tussen een bepaalde tijd vanwege de armen/zieken en andere dingen
Maar savonds proppen jullie je mond vol met allerlei lekkers. Maar armen hebben savonds toch ook niet opeens heel veel eten?
80 minuten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat ist verschil tussen die van 3.20 en 4.40?
Geen zorgen, wij gaan ook eten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:10 schreef Disko.Krali het volgende:
Maarja...Ik zit hier wel in m'n eentje te eten straks![]()
Wat een geluk heb ik dit jaar zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft iedereen zich wel netjes onthouden van alcohol de afgelopen veertig dagen? Zo ja, goed zo. Zo nee, dan is je vasten niet geldig.
Kuch.
Ik ga trouwens bij m'n tante eten en doen alsof ik gevast heb.
uiteindelijk alleen maar rijst en dadels gegetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:41 schreef Ayca het volgende:
Ewhm een ovenschotel met wat groente en vlees (weet niet precies wat ) soep, rijst oh en mijn broertje wilde ook nog patat met hamburgers![]()
aan welke tijden hou jij je dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb niet echt anders dan anders gegeten. En was redelijk snel verzadigd. Nu mijn welverdiende nachtrust.. (Houd me trouwens niet aan Diyanet)
Waarom kuch jij? Houd je alcoholdampen eens lekker voor jezelf, zo tijdens de Ramadan.quote:
quote:
Bil.quote:
Jonguhh wist ik veelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom kuch jij? Houd je alcoholdampen eens lekker voor jezelf, zo tijdens de Ramadan.
Weet je ongeveer wanneer je voor het laatst gedronken hebt?quote:
Vraag me af of ze uberhaupt iets weten in dit huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, Ayça. Sjiieten hebben andere tijden dan Soennieten. Ik weet niet waarom, maar weten ze dat bij jou thuis?
Ik denk het ook niet, nee. Stelletje nep-Sjiieten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vraag me af of ze uberhaupt iets weten in dit huis.
Maar vertel.
Nohh heb ik niks voor niks mezelf vandaag lopen uithongeren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
Leuker weetje: voor de Sjiieten begint Ramadan morgen pas.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, nee. Stelletje nep-Sjiieten.Ik weet niet wat het precies is, maar ze breken hun vasten in ieder geval iets later. Diehard, die Sjiieten.
Ehm vorige week denk ik?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weet je ongeveer wanneer je voor het laatst gedronken hebt?
De caferi's hier in den haag zijn al begonnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:05 schreef GenusButeo het volgende:
Leuker weetje: voor de Sjiieten begint Ramadan morgen pas.
Dat weet ik, maar vanuit Iran is boodschap gekomen dat het morgen pas begint. Veel mensen kwamen het pas later in de avond te horen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
De caferi's hier in den haag zijn al begonnen.
Iets sjiitisch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft iedereen zich wel netjes onthouden van alcohol de afgelopen veertig dagen? Zo ja, goed zo. Zo nee, dan is je vasten niet geldig.
gmpfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
Met je 'nohh'.Degeneratie, zeg ik je. Taalverloedering!
Als je vorige week nog hebt gedronken dan vast je deze hele maand voor niets. Lullig, maar waar.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb niet echt anders dan anders gegeten. En was redelijk snel verzadigd. Nu mijn welverdiende nachtrust.. (Houd me trouwens niet aan Diyanet)
Iets Islamitisch, denk ik. Dat gaat denk ik op voor alle moslims.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Had je van de wijn moeten afblijven.
Was het maar zo'n feest, hè. Iyi, succes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:44 schreef Ayca het volgende:
Maar ik wist het niet dus dan geldt het niet toch?.. TOCH?!
Nouja boeiend doe wel gewoon mee.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:03 schreef zarGon het volgende:
Ik kom net het topic binnen en jawel, het gaat weer over seks.
Ayça, bied jij jezelf nou aan nu?quote:
ben mobielonline, kan dus lastig iets uitleggen. Ik zeg niet dat de uitleg n feit is, maar ik vind het logischquote:
Goed uitgelegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben mobielonline, kan dus lastig iets uitleggen. Ik zeg niet dat de uitleg n feit is, maar ik vind het logisch
Hé, dat hoor ik te zeggen.quote:
Ne var?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cohen en goatse op dit tijdstip is toch best grappig.
Arme jongen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:49 schreef IHVK het volgende:
Ik droomde net steeds dat ik in Iran was.
Sen diyanete uy daha hayirlidir. Geen gein.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben mobielonline, kan dus lastig iets uitleggen. Ik zeg niet dat de uitleg n feit is, maar ik vind het logisch
Haha. Wik twee. Bedoelde natuurlijk apparaat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:32 schreef GenusButeo het volgende:
Emel vindt dat ik een "kopierappaaraar" ben. Ik weet niet waar ze het over heeft.
Omdat? Uitleg graag, abiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Sen diyanete uy daha hayirlidir. Geen gein.
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef zarGon het volgende:
Yay, we hebben een nieuwe trend na halalvlees en halalhypotheek:
[ afbeelding ]
Halalshampoo.!
Het is wachten op halalschoenen van leer, van dieren die halal zijn geslacht.!
Ze heeft wel een toffe achternaam. Alle (gedekte) klinkers (5 stuks) in je achternaam hebben is één, maar om ze dan ook nog achter elkaar te hebben...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"
-Pascalle Driouech
A) peygamber zegt dini kolaylastir, zorlastirma. Jij hebt keuze uit 2 roosters. Jij kiest voor de moeilijkere.quote:
Een tijdje terug heb ik deze mensen ook zien langskomen bij een tv programma. Ik dacht best slim. Zal wel een markt voor zijn. Religieus gezien hebben ze totaal geen basis natuurlijk, marja de markt bepaald tegenwoordig alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:29 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
"We hebben er ook onderzoek voor gedaan. Via Google"
-Pascalle Driouech
Hoezo vaag? Omdat jij als Turk voor Diyanet gaat? Er zijn genoeg mensen in NL die niet voor Diyanet gaan, wat maakt diyanet beter? Omdat het makkelijker is? Wat n uitlegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
A) peygamber zegt dini kolaylastir, zorlastirma. Jij hebt keuze uit 2 roosters. Jij kiest voor de moeilijkere.
B) wie zijn die mensen van die site?
C) zo'n grote instituut varken (turks), die al decennia ervaring en kennis heeft, die zijn diensten voor iedereen openbaar heeft, kies jij voor een of andere vage site, die logisch bij Jou overkomt. Is de diyanet takvim niet logisch? Daarnaast wat is logica?
Ik zie geen a hoor, maar wel een toffe achternaam, ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft wel een toffe achternaam. Alle (gedekte) klinkers (5 stuks) in je achternaam hebben is één, maar om ze dan ook nog achter elkaar te hebben....
Ik zag er een a tussen zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zie geen a hoor, maar wel een toffe achternaam, ja.
Ik moest die 'varken' 6 keer opnieuw lezen voordat ik begreep wat je ermee bedoelde.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:37 schreef Slayage het volgende:
C) zo'n grote instituut varken (turks),
Ik ook!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest die 'varken' 6 keer opnieuw lezen voordat ik begreep wat je ermee bedoelde.
Ja, denk bijvoorbeeld aan: "O varken ben eve girmem". Wanneer hij er is, stap ik het huis niet binnen.quote:
Ik wou eerst 'moskee' gebruiken in plaats van 'huis'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef GenusButeo het volgende:
Dat is een varken, ik ga niet naar binnen in dat huis.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:38 schreef GenusButeo het volgende:
Dat is een varken, ik ga niet naar binnen in dat huis.
Dan had ik dat grapje niet kunnen maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou eerst 'moskee' gebruiken in plaats van 'huis'..
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
dankzij zG begrijp ik dat niet het dier wordt bedoeld.
Al had ik er een maand over nagedacht, had ik nooit kunnen bedenken dat hij nu net dat woord in het Turks neerzet.
Ik dacht dat hij daarmee doelde op het instituut. Turks instituut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.
Ja het woordje is Turks, maar dat was me niet duidelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hij heeft er ook echt 'Turks' achter gezet tussen haakjes, maar alsnog.
war kenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja het woordje is Turks, maar dat was me niet duidelijk.
Iets van een grote instituut varkenNou ja laat maar.
Jaaa snapte het.quote:
Ik denk 2 september.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand wanneer je in NL online kunt shoppen bij de Zara?
Die site doet het niet bij mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk 2 september..
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
Ooi,
Wil je net zoals mij een IPHONE 4 hebben??
Klik dan op deze link hieronder om direct mee te doen voor je IPHONE 4!
O.quote:
Ik snap niet dat er nog idioten bestaan die daarop klikkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
Ooi,
Wil je net zoals mij een IPHONE 4 hebben??
Klik dan op deze link hieronder om direct mee te doen voor je IPHONE 4!
Echt he. Of een Pool.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef GenusButeo het volgende:
O, we kunnen nu over hem roddelen. Hij gaat waarschijnlijk toch niet teruglezen. Haha, Wik lijkt op een Rus.
Echt heaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef GenusButeo het volgende:
O, we kunnen nu over hem roddelen. Hij gaat waarschijnlijk toch niet teruglezen. Haha, Wik lijkt op een Rus.
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohjahebben ze daar geen internet dan
Heb jij Wik ook al op FB?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit ga ik screenen en op Facebook posten. Dat zal je leren.
Een echte fokker zou dat doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweest
Het zou me niet verbazen, hoor. Maar wel props voor 'm dat ie is weggebleven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweest
Okee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:41 schreef Ayca het volgende:
Zoek maar op ali en dan iemand met een snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |