Ik denk 2 september.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand wanneer je in NL online kunt shoppen bij de Zara?
Die site doet het niet bij mij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk 2 september..
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
Ooi,
Wil je net zoals mij een IPHONE 4 hebben??
Klik dan op deze link hieronder om direct mee te doen voor je IPHONE 4!
O.quote:
Ik snap niet dat er nog idioten bestaan die daarop klikkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:24 schreef IHVK het volgende:
Ooi,
Wil je net zoals mij een IPHONE 4 hebben??
Klik dan op deze link hieronder om direct mee te doen voor je IPHONE 4!
Echt he. Of een Pool.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef GenusButeo het volgende:
O, we kunnen nu over hem roddelen. Hij gaat waarschijnlijk toch niet teruglezen. Haha, Wik lijkt op een Rus.
Echt heaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef GenusButeo het volgende:
O, we kunnen nu over hem roddelen. Hij gaat waarschijnlijk toch niet teruglezen. Haha, Wik lijkt op een Rus.
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohjahebben ze daar geen internet dan
Heb jij Wik ook al op FB?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit ga ik screenen en op Facebook posten. Dat zal je leren.
Een echte fokker zou dat doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweest
Het zou me niet verbazen, hoor. Maar wel props voor 'm dat ie is weggebleven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Op FOK! zitten tijdens je vakantie in een land waar je nooit bent geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |